Husk meg
Brukernavn
Passord

11. serierunde: Slaget om Østfold, man. 13. juni kl 20:00

Flat Trådet Nøstet
Side 3 av 8 3

Erikk

Landslagsspiller
Ble medlem: 20 jul 04
Innlegg: 3483

Lagt til: 08 jun 11, 14:34
En kamp mellom oss og Særp betyr høy tempratur og mange situasjoner.I en slik kamp bør man bruke en av de beste dommerne i Tippeligaen, og ikke den dårligste. Altså kaller jeg Edvardsen den dårligste dommeren i Tipeligaen og er klar over at det finnes enda dårligere dommere i lavere divisjoner.

lordofwhat

A-lagspiller
Ble medlem: 20 aug 08
Innlegg: 522

Lagt til: 08 jun 11, 14:40

han er bedre en det mølet av noen dommere som vi ble kjent med i fjor skulle jeg mene...

---------------------------

gazzkammer unt testikkelknauzer


Tøfflus

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 07
Innlegg: 4666

Lagt til: 08 jun 11, 14:42
Endret: 08 jun 11, 14:43
Endret av: Tøfflus

Opprinnelig postet av Erikk
En kamp mellom oss og Særp betyr høy tempratur og mange situasjoner.I en slik kamp bør man bruke en av de beste dommerne i Tippeligaen, og ikke den dårligste. Altså kaller jeg Edvardsen den dårligste dommeren i Tipeligaen og er klar over at det finnes enda dårligere dommere i lavere divisjoner.

For to-tre år siden ville jeg sagt meg ubetinget enig. Ikke nå lenger. Jeg synes Edvartsen har blitt en mye bedre dommer. Han er dog fortsatt en pirkete dommer, men det får vi tåle. Han har lagt av seg det sinnssyke markeringsbehovet, som var det største problemet spillerne hadde med ham.

Forøvrig synes jeg vi kan spare dommerdiskusjonen til etter kampen (med håp om at vi heller diskuterer om det var Tariks 4-0-mål eller Ruud Tveters utsøkte 5-0 som var finest) Cool

---------------------------

"Football eh? Bloody hell!"

- Sir Alex Ferguson


hedvalen

A-lagspiller

Ble medlem: 10 mai 05
Innlegg: 612

Lagt til: 08 jun 11, 17:31
Edvartsen , eller "Norges største kebab" som han blir kalt i Stjernehallen. Var faktisk Norges dessidert beste hockey dommer i førsten av karieren sin . Men brått over nattan fikk han et sykt markeringsbehov i både fotball og hockey .. La oss håpe han har lagt det fra seg. :)

---------------------------

Dont worry, be happy!!! :D


sarpen

Juniorspiller
Ble medlem: 20 nov 07
Innlegg: 136

Lagt til: 08 jun 11, 21:04
Endret: 08 jun 11, 22:58
Endret av: General Gardener

Opprinnelig postet av Tøfflus

Forøvrig synes jeg vi kan spare dommerdiskusjonen til etter kampen (med håp om at vi heller diskuterer om det var Tariks 4-0-mål eller Ruud Tveters utsøkte 5-0 som var finest) Cool

Tiden vil vise...........

MOD: Endret siteringen til riktig person (Erikk var sitert når det var Tøfflus' innlegg).


Tøfflus

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 07
Innlegg: 4666

Lagt til: 08 jun 11, 21:26

Ja, tiden vil vise. Akkurat det kan 1600-folk og 1700-folk være skjønt enige om.

---------------------------

"Football eh? Bloody hell!"

- Sir Alex Ferguson


General Gardener

Landslagsspiller

Ble medlem: 16 jul 05
Innlegg: 2985

Lagt til: 08 jun 11, 22:29

Enig med Tøfflus her; kritikken og hatet mot Edvartsen har etter hvert blitt uberettighet, innholdsløs og "selvfølgelig". Edvartsen var tidligere sjokkerende dårlig, men både i år og i fjor syns jeg han har klart seg bra. Dømmer mindre feil, løser situasjoner bedre og er ikke like arrogant som han tidligere var.

---------------------------

http://www.twitter.com/banksy8


Tøfflus

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 07
Innlegg: 4666

Lagt til: 09 jun 11, 08:02

Edvartsen beroliger østfoldingene:

- Jeg er hverken døv eller blind

Det var jo godt å få vite Cool Jeg trodde alle dommere var blinde, døve, og at alt de kunne var vilkårlig blåsing i fløyta, veiving med armene og vifting med kort!

Nei, begynner å få på plass kampnervene nå. Til en vanlig kamp kommer ikke de før noen timer før kampen.

---------------------------

"Football eh? Bloody hell!"

- Sir Alex Ferguson


Kai Roger

Landslagsspiller

Ble medlem: 11 mar 10
Innlegg: 1166

Lagt til: 09 jun 11, 15:33
Opprinnelig postet av Plankehue

Men jeg har tankt på en ting. Vi skal spille mandags kamp mot pæddene, men skulle dem da ikke ha boikottet den kampen? vet ikke om de er med i "kamper hører til helgen". Som mange andre supportere klubber.

Jeg er glad for de pengene FFK førWink

Dette er annerledes,fordi denne kampanjen ikke gjelder kamper 2 pinsedag eller 16 mai. Til info:))

Captain Oats

Knøttespiller
Ble medlem: 25 sep 07
Innlegg: 65

Lagt til: 09 jun 11, 22:52
Håper virkelig Plankehaugen mobiliserer noe jævli til denne kampen! Skal vi vinne må vi synge som fææn! Håper på skikkelig sangveksling mellom PH og hovedtribunen! Faen som jeg gleder meg til denne kampen!

Plankehue

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 jul 09
Innlegg: 1035

Lagt til: 10 jun 11, 01:19

Tøfflus

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 07
Innlegg: 4666

Lagt til: 10 jun 11, 08:40

Han bekrefter vel mer eller mindre at Greåker-folk først og fremst er Greåker-folk, og ikke fra Fredrikstad eller Sarpsborg.

Jeg liker at det nå begynner å bli mer reell revansjelyst i troppen framfor holdning om at "dette skal vi vinne, for vi er jo bedre". Det trengs fandenivoldskhet, ja, blodtørst, i denne kampen.

---------------------------

"Football eh? Bloody hell!"

- Sir Alex Ferguson


sarpen

Juniorspiller
Ble medlem: 20 nov 07
Innlegg: 136

Lagt til: 10 jun 11, 10:03
Endret: 10 jun 11, 10:06
Endret av: sarpen
Opprinnelig postet av Tøfflus

Han bekrefter vel mer eller mindre at Greåker-folk først og fremst er Greåker-folk, og ikke fra Fredrikstad eller Sarpsborg.

Jeg liker at det nå begynner å bli mer reell revansjelyst i troppen framfor holdning om at "dette skal vi vinne, for vi er jo bedre". Det trengs fandenivoldskhet, ja, blodtørst, i denne kampen.

De fleste fra Greåker er dog sarpepatrioter! Årum og Torp, mange der har blå hjerter når det kommer til idrett.

hasse33

Landslagsspiller

Ble medlem: 18 jul 07
Innlegg: 1672

Lagt til: 10 jun 11, 10:18

Opprinnelig postet av sarpen
Opprinnelig postet av Tøfflus

Han bekrefter vel mer eller mindre at Greåker-folk først og fremst er Greåker-folk, og ikke fra Fredrikstad eller Sarpsborg.

Jeg liker at det nå begynner å bli mer reell revansjelyst i troppen framfor holdning om at "dette skal vi vinne, for vi er jo bedre". Det trengs fandenivoldskhet, ja, blodtørst, i denne kampen.

De fleste fra Greåker er dog sarpepatrioter! Årum og Torp, mange der har blå hjerter når det kommer til idrett.

Synes det er imponerende med din sosiologiske undersøkelse vedr. områdene Greåker, Årum og Torp og tilhørighet. Bøyer meg i støvet for den. 


thorsen

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 aug 08
Innlegg: 905

Lagt til: 10 jun 11, 10:29

Opprinnelig postet av sarpen
De fleste fra Greåker er dog sarpepatrioter! Årum og Torp, mange der har blå hjerter når det kommer til idrett.

De fleste fra Årum og Torp er frekkstaidioter! Greåker, mange der har røde hjerter når det kommer til idrett.

Det sier sitt når Greåker er med i byprosjektet til FFK...


Welhaven

Landslagsspiller

Ble medlem: 09 nov 09
Innlegg: 1697

Lagt til: 10 jun 11, 13:41
Artig med lokaloppgjør igjen! Leit jeg ikke har billett. Må si jeg gru-gleder meg.. Men har selvfølgelig tro på seier. Akkurat startet i ny jobb i møkkabyen, og her er det selvfølgelig stor tro på Smurfene. Bare plasser Hoås så blir dette fine tre poeng.. Han har en tendens til å stå "der det skjer". Utrolig irriterende.

---------------------------

2010 er året vårt!

Stolt og trofast motgangssupporter, men sier heller ikke nei til medgang..!


Shero

Bedriftsspiller
Ble medlem: 24 nov 10
Innlegg: 6

Lagt til: 10 jun 11, 20:29

På Torp? Aldri sett no til no blå flagg eller særpe effekter generelt på de 5 åra jeg har bodd her ihvertfall. Samtlige av naboene mine har sesongkort på stadion. ikke bland gode gamle Torp oppi dette, hvis du kjenner noen  må de være tilflyttet fra særp


Plankehue

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 jul 09
Innlegg: 1035

Lagt til: 11 jun 11, 02:31
Endret: 11 jun 11, 02:32
Endret av: Plankehue

Plankehue

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 jul 09
Innlegg: 1035

Lagt til: 11 jun 11, 02:39

Startopstillingen er allerde klar Wink

Som Aune sier, det er ikke så mange å ta av. Gamboa er vist klar for kamp Cool


Jens G Best

A-lagspiller

Ble medlem: 03 jul 07
Innlegg: 635

Lagt til: 11 jun 11, 02:40
Endret: 11 jun 11, 02:44
Endret av: Jens G Best

er Gamboa klar for kamp?

jeg trodde han skulle til Amerika om strekken ikke var for ille?

 

---------------------------

Svaberget for alltid!



Flat Trådet Nøstet
Side 3 av 8 3

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

17/02/2024 15:30 | 3147bc24