Husk meg
Brukernavn
Passord

9. serierunde: FFK - Haugesund, onsdag 29.juni kl. 18:00

Flat Trådet Nøstet
Side 4 av 6 4

Holters

Ansvarlig redaktør

Ble medlem: 23 mar 03
Innlegg: 10060

Lagt til: 29 jun 11, 19:50

Opprinnelig postet av Pavlov

Gud hjelpe meg Ramberg er dårlig...

Tja, Ramberg har spilt greit i dag. Min kommentar var på generelt grunnlag.

---------------------------

@ Twitter: http://twitter.com/ffksupporter
@ Facebook: http://www.facebook.com/ffksupporter


Pavlov

Juniorspiller

Ble medlem: 04 mai 08
Innlegg: 77

Lagt til: 29 jun 11, 19:57

Ramberg er treig, upresis og ekstremt dårlig teknisk. Problemet er at vi ikke har bedre alternativer å fylle midtbanen med. Etzaz er god allerede, og kommer forhåpentligvis til å bli enda bedre, men vi trenger allikevel en forsterkning på midten


Knuty

Landslagsspiller

Ble medlem: 28 mar 05
Innlegg: 2289

Lagt til: 29 jun 11, 20:02

Veldig, veldig godt å ta tre poeng her. Haugesund var temmelig svake - som forventet. Fullt fortjent seier, som satt frustrerende langt inne.


bjervell

A-lagspiller
Ble medlem: 27 mar 03
Innlegg: 715

Lagt til: 29 jun 11, 20:03

Opprinnelig postet av Pavlov

Gud hjelpe meg Ramberg er dårlig...

Synes ikke dette var rette kampen å skyte Ramberg på. Gjorde en helt greit kamp. Noen bra pasninger og involveringer, og noen dårlige pasninger og involveringer. 5er fra meg.

---------------------------

Bjørn Jervell Hansen


ffkmats

Landslagsspiller
Ble medlem: 05 apr 06
Innlegg: 962

Lagt til: 29 jun 11, 20:07

Opprinnelig postet av bjervell

Synes ikke dette var rette kampen å skyte Ramberg på. Gjorde en helt greit kamp. Noen bra pasninger og involveringer, og noen dårlige pasninger og involveringer. 5er fra meg.

Enig. Lå ann til en femmer helt til han ikke turte å skyte på 5 meter upressa!


Kai Roger

Landslagsspiller

Ble medlem: 11 mar 10
Innlegg: 1166

Lagt til: 29 jun 11, 20:08

Å herregud ...disse 3 poengene var deilige. Forrferdelig pasninger,og tunge bein utpå der. 3 poeng på mandag nå,så er jo dette en kanon vårsesong:)))


ffkmats

Landslagsspiller
Ble medlem: 05 apr 06
Innlegg: 962

Lagt til: 29 jun 11, 20:11

I en kamp vi skal styre som dette hadde det vært gøy å prøve Borges ved siden av Etzaz. De komplimenterer hverandre bra offensivt. Etzaz kommer igjen inn å avgjør kampen nærmest alene.


Tøfflus

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 07
Innlegg: 4679

Lagt til: 29 jun 11, 20:12

Opprinnelig postet av Pavlov

Gud hjelpe meg Ramberg er dårlig...

Hva er poenget? Ramberg  var bra i dag. Litt av en supporter. Hopp i ælva. Spar kritikken til når folk faktisk spiller dårlig.

I dag var det Jabbie som slet sentralt, han var ikke veldig langt unna å få et gult kort til. Riktignok vant han mange dueller, men han havnet ofte på feil side av motspiller også (som i situasjonen hvor han fikk gult). Jeg skjønner godt hvorfor Aune tok ut ham og ikke Hansi i dag. Men Hussain var bedre enn dem begge. Tror vi kan få mye moro med ham denne sesongen.

---------------------------

"Football eh? Bloody hell!"

- Sir Alex Ferguson


Pavlov

Juniorspiller

Ble medlem: 04 mai 08
Innlegg: 77

Lagt til: 29 jun 11, 20:15
Endret: 29 jun 11, 20:17
Endret av: Pavlov

Ramberg var kanskje bra til å være Ramberg i dag, men han er fortsatt svak. Jeg gir han gjerne 5 selv - av 10 mulige

 

Etzaz er en artist og et kjempetalent. Forhåpentligvis etablerer han seg på et jevnt høyt nivå.


hasse33

Landslagsspiller

Ble medlem: 18 jul 07
Innlegg: 1672

Lagt til: 29 jun 11, 20:19
Endret: 29 jun 11, 20:33
Endret av: hasse33

Kjedelig kamp, godt med poeng. Vedr. Ramberg synes jeg at han gjorde en helt ok match idag. Hussain ser ut til å bli en kanon spiller. 

Synes det var dårlig med agressivitet fra FFK i dag, de forsøker å småspille, men er meget upresise, innlegga fra Thomassen var av oppsiktsvekkende dårlig kvalitet. Ruud Tveter og Mads Hansen synes jeg gjorde en svak kamp. Virker som de ikke har tatt TL nivået, men er for trege, bruker enkle dribleløsninger som sjelden lykkes.....

Med 10 - 1 el. i cornere, 5 klare målsjangser og kun et mål... meget dårlig uttelling. 


shaggy

A-lagspiller

Ble medlem: 02 jun 04
Innlegg: 485

Lagt til: 29 jun 11, 20:47
Ramberg var på det jevne, men hvorfor i all verden han ikke skyter i det 69 minutt er faktisk intet mindre enn utrolig.

---------------------------

cupmester 06, uten tromme


Rey

Moderator
Ble medlem: 22 okt 04
Innlegg: 5370

Lagt til: 29 jun 11, 20:52

Han får kjeft når han skyter og kjeft når han ikke skyter. Er ikke greit å gjøre alle til lags. De foran meg skrek "Nei, ikke du Ramberg". Men selvfølgelig burde han skutt der.

---------------------------

The colour of her eyes
Were the colour of insanity


shaggy

A-lagspiller

Ble medlem: 02 jun 04
Innlegg: 485

Lagt til: 29 jun 11, 21:05
Hvis de foran deg presterte å si til Ramberg at han ikke skulle skyte fra 5m, er jo seff de fullstendig umyndiggjort. I den situasjon hadde en kvart bakbpart av en indisk gnu fått ballen i mål....

---------------------------

cupmester 06, uten tromme


bateman

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 sep 04
Innlegg: 2656

Lagt til: 29 jun 11, 21:06

Idag var Hansi hverken god eller dårlig, mer OK. Jabbie er uryddig idag og Aune og co skal ha skryt for riktige bytter. Rafn var også frisk. Borges var TUNG idag, mulig vi bør hvile han fra start mot TIL, kan heller komme inn å snu matchbildet hvis det trengs. Ruud Tveter burde scora minst 1 mål idag, men vil heller se han på topp. Flott at Askar er tilbake, han trenger vi på kanten!

For meg var backene våre meget bra, samt Hansen tidvis, og Hussain sitt innhopp. Haugesund har INGENTING å by på, og det ville vært nitrist å avgitt poeng for de i dag..

---------------------------

Fredrikstad tar medalje i TL (2008)
Fredrikstad tar 4plassen! (2009)
Fredrikstad tar sølv og opprykk! (2010)
Fredrikstad tar Gull! (2011)


Rey

Moderator
Ble medlem: 22 okt 04
Innlegg: 5370

Lagt til: 29 jun 11, 21:11

Opprinnelig postet av shaggy
Hvis de foran deg presterte å si til Ramberg at han ikke skulle skyte fra 5m, er jo seff de fullstendig umyndiggjort. I den situasjon hadde en kvart bakbpart av en indisk gnu fått ballen i mål....

Joda, men poenget er at han får kjeft samme hva han gjør :-)

Synd det var den beste kampen av Mads Hansen i FFK trøya. Han fikk jo også veldig mye rom tidlig. Falt dessverre av utover i kampen.

---------------------------

The colour of her eyes
Were the colour of insanity


shaggy

A-lagspiller

Ble medlem: 02 jun 04
Innlegg: 485

Lagt til: 29 jun 11, 21:15

Joda, men poenget er at han får kjeft samme hva han gjør :-)

Helt enig. Ikke noe hadde vært bedre om Hansi hadde gjort sitt livs kamp, men det vil seg dessverre ikke, selv om kampen i dag ikke var så ille fra hans side.

---------------------------

cupmester 06, uten tromme


Arte et labore

Moderator

Ble medlem: 27 nov 03
Innlegg: 7068

Lagt til: 29 jun 11, 21:29

Fotballkamp i feriemodus dette, det så ut til å være en avslappet stemning på stadion også. Omtrent som en treningskamp med litt ekstra folk.

Fryktet lenge at Haugesund skulle få én sjanse i andreomgang og scoret på den og ta med seg tre poeng. Heldigvis skapte de ikke engang den sjansen i andreomgang. Veldig bra å snu den negative trenden med to 1-0-seire.


aavdst

Landslagsspiller
Ble medlem: 29 jan 04
Innlegg: 1169

Lagt til: 29 jun 11, 21:30

Varmen får nok ta noe av skylda for dårlig presisjon og tempo til tider. Mads Hansen synes jeg dessverre blir for ubesluttsom hver gang han får ballen. Han fikk mange baller ut på sin høyrekant men visste sjelden hvordan han skulle utnytte dem. Løp seg fast gang på gang. Og trekker for ofte innover fra sin kantpossisjon. Når han beholder kanten sin kom han også til innlegg, og det skal han ha pluss for. Skal bli bra å få Askar tilbake. Samspillet mellom han og Gamboa har fungert bra. Horn hadde også unormalt mange feilpasninger i dag. Fremover. Men rettet opp med å rydde opp bakover. Gamboa er outstanding. Glad for at han har kontrakt i 3,5 år til. Han blir bare bedre og bedre. Tarik scoret igjen. Han har tydeligvis funnet scoringsrytmen nå. Borges gjør mye bra med ballen, men var ikke like løpssterk i dag. Men det har sikkert sine naturlige forklaringer i det tette kampprogrammet. Men utrolig deilig med nok en seier. Selv om den lå langt inne.


tomroar

Landslagsspiller
Ble medlem: 10 des 03
Innlegg: 1010

Lagt til: 29 jun 11, 21:30
Det var noen som var dårlig i dag, det var dommertrioen. Ramberg gjorde en helt grei kamp i dag, det gjorde alle sammen. Moro å se at Hussein leverer tross sin unge alder. Tre poeng på mandag så kan skuldrene senkes.

madcow

A-lagspiller

Ble medlem: 28 aug 06
Innlegg: 534

Lagt til: 29 jun 11, 21:34

Opprinnelig postet av aavdst

Varmen får nok ta noe av skylda for dårlig presisjon og tempo til tider. Mads Hansen synes jeg dessverre blir for ubesluttsom hver gang han får ballen. Han fikk mange baller ut på sin høyrekant men visste sjelden hvordan han skulle utnytte dem. Løp seg fast gang på gang. Og trekker for ofte innover fra sin kantpossisjon. Når han beholder kanten sin kom han også til innlegg, og det skal han ha pluss for. Skal bli bra å få Askar tilbake. Samspillet mellom han og Gamboa har fungert bra. Horn hadde også unormalt mange feilpasninger i dag. Fremover. Men rettet opp med å rydde opp bakover. Gamboa er outstanding. Glad for at han har kontrakt i 3,5 år til. Han blir bare bedre og bedre. Tarik scoret igjen. Han har tydeligvis funnet scoringsrytmen nå. Borges gjør mye bra med ballen, men var ikke like løpssterk i dag. Men det har sikkert sine naturlige forklaringer i det tette kampprogrammet. Men utrolig deilig med nok en seier. Selv om den lå langt inne.

Støttes.

---------------------------

"Nomen mihi Legio est, quia multi sumus."

- FFK / LFC / Østsiden -



Flat Trådet Nøstet
Side 4 av 6 4

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

13/04/2024 21:38 | 6784f4c3