Husk meg
Brukernavn
Passord

Overgangsspekulasjoner / ønsker sommer 2011

Flat Trådet Nøstet
Side 15 av 22 15

kjell-H

Landslagsspiller

Ble medlem: 21 jun 09
Innlegg: 1677

Lagt til: 18 aug 11, 16:24

Er det snakk om lån ut av elvestad el er det salg?

---------------------------

You'll Never Walk Alone
Jeg har lese og skrive vansker.Derfor vil det være endel skrive feil på ting jeg skriver.Sorry


Rey

Moderator
Ble medlem: 22 okt 04
Innlegg: 5378

Lagt til: 18 aug 11, 16:28

Han hadde kontrakt ut sesongen og når vi dekker lønna hans ut sesongen er det vel klart at det ihvertfall ikke er salg :)

---------------------------

The colour of her eyes
Were the colour of insanity


kjell-H

Landslagsspiller

Ble medlem: 21 jun 09
Innlegg: 1677

Lagt til: 18 aug 11, 16:30

Opprinnelig postet av Rey

Han hadde kontrakt ut sesongen og når vi dekker lønna hans ut sesongen er det vel klart at det ihvertfall ikke er salg :)

Ok.Takk for svarSmile

---------------------------

You'll Never Walk Alone
Jeg har lese og skrive vansker.Derfor vil det være endel skrive feil på ting jeg skriver.Sorry


bateman

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 sep 04
Innlegg: 2656

Lagt til: 18 aug 11, 19:22

Helt greit, han stiller langt bak i køen med Ramberg, Hussain, Jabbie og Landgren på plass. Samt kan Borges trekkes ned.

Knallbra forsterking for Kvik Halden som har hatt en flott sesong i 2 div. 2 poeng bak opprykk. Mulig det blir Adecco fotball på Elvestad fra neste sesong.

Men man må spørre seg hvorfor Kvik får låne ham gratis? Hvis Elvestad uansett ikke skal satses på hadde det vært bedre å 1) frigjort ham = reduserte lønnskostnader, 2) Kvik betaler deler av lønn ut sesongen, eller 3) likeså godt bli værende all den tid han er viktig mtp FFK 2 sin jakt på opprykk til 2 div...

---------------------------

Fredrikstad tar medalje i TL (2008)
Fredrikstad tar 4plassen! (2009)
Fredrikstad tar sølv og opprykk! (2010)
Fredrikstad tar Gull! (2011)


Kai Roger

Landslagsspiller

Ble medlem: 11 mar 10
Innlegg: 1166

Lagt til: 18 aug 11, 19:36

Opprinnelig postet av Plankekæll

Opprinnelig postet av JonFT

Hva synes vi om Thomas Sørum ?

En klassespiller i Tippeligasammenheng.

En skikkelig bakromsspiss som ikke FFK har pr dags dato. Min mening er at han hadde gått rett inn på FFK og forsterket laget kraftig. Han er en av de aller beste avslutterne i Tippeligaen.

At han ikke har lyktes i Godset spiller ingen rolle. Det er kvalitetene i dag som er viktige.

Minuset er at han er nærmere 30 år gammel. Han "burde" vært under 25 for å være interessant. Men finner FFK pengene blir jeg superfornøyd hvis han signerer.

 

Enig....klassespiller. Grunnen til at han ikke lykkes i Godset er b.l.a at han er ingen spiss i 4-3-3.......han er best-(som vi har sett) i 4-4-2.....så....med en løpende Tarik ved sin side,ville dette blitt kanonbra.

Sørum ville vært midt i blinken...en rolig kar,som er en lagspiller,UTEN for mye markeringsbehov på egen person.Wink


Kai Roger

Landslagsspiller

Ble medlem: 11 mar 10
Innlegg: 1166

Lagt til: 18 aug 11, 19:38

Opprinnelig postet av summarius

Opprinnelig postet av Brutus

Jokka har nok en annen mann som det jobbes med i skjul. Håper den svenske agenten igjen finner gull til oss :D

Hmmm....Thomas Lehne Olsen vil vel gjerne spille i litt høyere divisjoner....:-D

 

Spenende spiller,men......aldri om han kommer til oss......han ser opp til Solskjær,og vil havne i Molde fra 2012----tror jeg Wink


tynter

A-lagspiller

Ble medlem: 02 apr 03
Innlegg: 639

Lagt til: 18 aug 11, 19:39


Det her syns jeg er rart gjort av FFK. Elvestad kunne vært grei og ha som backup og for å spille 2.laget opp i 2.div.

Det er klart at det er snillt gjort mot Elvestad,men det er litt spesiellt å betale lønna hans ut året.

Vi får håpe lederene i kvik halden husker dette hvis FFK en gang er interesert i en av dems spillere.


summarius

A-lagspiller

Ble medlem: 25 aug 09
Innlegg: 289

Lagt til: 18 aug 11, 22:47

Opprinnelig postet av Kai Roger

Opprinnelig postet av summarius

Opprinnelig postet av Brutus

Jokka har nok en annen mann som det jobbes med i skjul. Håper den svenske agenten igjen finner gull til oss :D

Hmmm....Thomas Lehne Olsen vil vel gjerne spille i litt høyere divisjoner....:-D

 

Spenende spiller,men......aldri om han kommer til oss......han ser opp til Solskjær,og vil havne i Molde fra 2012----tror jeg Wink

Etzaz Hussain hadde ikke FFK som førstevalg heller, men valgte spilletid hos FFK, og vi ser jo hvordan det går. Wink


FFKgutt1

Landslagsspiller

Ble medlem: 04 mai 05
Innlegg: 3754

Lagt til: 18 aug 11, 22:53

Spennende.. Tror JJ har en annen spiss på lager som han har observert ;) De driver også å jobber med Dure i følge JJ på Coveritlive igår på fredrikstadfk.no

---------------------------

Ett liv, ett lag - Fredrikstad FK

15.05.2010

24.08.2010 kom du ut og ville se verden :)


Plankekæll

Landslagsspiller
Ble medlem: 03 okt 05
Innlegg: 5989

Lagt til: 20 aug 11, 00:41

Opprinnelig postet av Rey

Han hadde kontrakt ut sesongen og når vi dekker lønna hans ut sesongen er det vel klart at det ihvertfall ikke er salg :)

Noen som kan bekrefte at det er et lån det er snakk om??

Slik jeg leser dette er det faktisk et salg. 

"Martin Elvestad har avsluttet arbeidsforholdet med Fredrikstad Fotballklubb og vil spille for Kvik ut høsten. Grunnen til at Martin går fra Fredrikstad er mangelen på spilletid".

- "Vi takker Martin for tiden i Fredrikstad og ønsker ham lykke til videre" sier sportssjef i FFK, Joacim Jonsson til fredrikstadfk.no.

Hadde Jocke sagt dette hvis Elvestad kom tilbake?

 


niggle

Landslagsspiller

Ble medlem: 08 aug 04
Innlegg: 4381

Lagt til: 20 aug 11, 01:29

det er vel lån frem til kontrakten med FFK er over. Ikke snakk om at han kommer tilbake da..


Plankekæll

Landslagsspiller
Ble medlem: 03 okt 05
Innlegg: 5989

Lagt til: 20 aug 11, 02:21

Opprinnelig postet av niggle

det er vel lån frem til kontrakten med FFK er over. Ikke snakk om at han kommer tilbake da..

Selvfølgelig. Tenkte ikke på at han hadde kontrakt med FFK kun ut 2011.

Da gir jo svaret seg selv.

Synd, for jeg liker Elvestad som spiller. Men slik det ser ut i dag er det ihvertfall fire spillere foran i køen på sentral midtbane.


Holters

Ansvarlig redaktør

Ble medlem: 23 mar 03
Innlegg: 10060

Lagt til: 20 aug 11, 14:07
Endret: 20 aug 11, 14:09
Endret av: Holters

Opprinnelig postet av Rey

Han hadde kontrakt ut sesongen og når vi dekker lønna hans ut sesongen er det vel klart at det ihvertfall ikke er salg :)

Elvestad er frigitt, men FFK dekker lønna hans ut kontraktsperioden. Man kan ikke låne ut spillere som har mindre enn seks måneder igjen av kontrakten.

Forhåpentigvis hjelper man en annen Østfoldklubb opp en divisjon.

---------------------------

@ Twitter: http://twitter.com/ffksupporter
@ Facebook: http://www.facebook.com/ffksupporter


Plankekæll

Landslagsspiller
Ble medlem: 03 okt 05
Innlegg: 5989

Lagt til: 20 aug 11, 14:38

Gjelder det samme for Odi?

Ikke noe veldig stort tap for FFK akkurat.


rasle

Landslagsspiller

Ble medlem: 25 mar 03
Innlegg: 1077

Lagt til: 20 aug 11, 16:21

Opprinnelig postet av Holters

Forhåpentigvis hjelper man en annen Østfoldklubb opp en divisjon.

Det kan være veldig verdifullt ja. Et samarbeid med Kvik Halden i Adeccoligaen hadde vært veldig bra. Leie ut unge spillere som ikke er gode nok for A-laget men som kan hjelpe Kvik til å for eksempel beholde plassen. Vinn-vinn situasjon for begge klubber.

Tviler på at Kviks ambisjoner og potensial er stort større enn å bli en ok Adeccoklubb og dermed kan være intressert i en slik avtale.

---------------------------

15 september 2002: FFK-Kvik Halden 7-1


thejester

A-lagspiller

Ble medlem: 30 jul 07
Innlegg: 306

Lagt til: 21 aug 11, 21:27

Enig med Rasle, en avtale med Kvik-Halden hadde vært kjempebra på sikt.

---------------------------

"Jeg startet på bunnen og jobbet meg nedover"

@ Twitter: http://twitter.com/matiashs


keiko99

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 jul 04
Innlegg: 11332

Lagt til: 22 aug 11, 10:18

Er gashi velkommen tilbake ?

han vil bort fra klubben p.g.a. kone og barn i fredrikstad.. jeg mener at vi burde tatt en prat med han

---------------------------

Jeg vil si som statsmenisteren sa det: Ondskap kan drepe et menneske, men aldri beseire et helt folk


matsinho

Landslagsspiller
Ble medlem: 05 apr 06
Innlegg: 962

Lagt til: 22 aug 11, 10:22

Gashi og Hussain hadde vært en veldig fin kombo. Det spørs bare om det er lurt nå? På en måte trenger vi erfarne spillere, og da gjerne norske. På en annen måte har klubben hentet unge, gode spillere som virkelig trenger spilletid. Dersom Gashi skulle blitt hentet nå, ville det hvertfall vært feil å gi Ramberg en ny kontrakt. 


Haarek

A-lagspiller

Ble medlem: 19 jul 05
Innlegg: 407

Lagt til: 22 aug 11, 12:38

Opprinnelig postet av keiko99

Er gashi velkommen tilbake ?

han vil bort fra klubben p.g.a. kone og barn i fredrikstad.. jeg mener at vi burde tatt en prat med han

Ja takk,men han forlanger kanskje mer enn den linja FFK har lagt seg på når det gjelder lønn.Og hvor mye vil han koste?1 år igjen av kontrakten med HIF.Hvis det er snakk om å betale penger til HIF for en eventuelt overgang,synes jeg ikke han skal kjøpes,da FFK aldri vil få noe igjen for han er ikke noe videre salgs potensiale,da han er 30 år. FFK ga han vel gratis til HIF,så gratis tilbake hadde vært ok.Han sa jo selv den gangen FFK rykket ned at han skulle være med å spille FFK opp igjen,men han ble vel gitt bort p.g.a. økonomien i klubben,lønnen hans var for høy til at klubben hadde råd til å beholde ham.


keiko99

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 jul 04
Innlegg: 11332

Lagt til: 22 aug 11, 13:13

ser ut til at dure er i nærheten av og bli FFK spiller

---------------------------

Jeg vil si som statsmenisteren sa det: Ondskap kan drepe et menneske, men aldri beseire et helt folk



Flat Trådet Nøstet
Side 15 av 22 15

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

13/04/2024 21:38 | 6784f4c3