Husk meg
Brukernavn
Passord

Overgangsspekulasjoner / ønsker sommer 2011

Flat Trådet Nøstet
Side 11 av 22 11

Knuty

Landslagsspiller

Ble medlem: 28 mar 05
Innlegg: 2289

Lagt til: 03 aug 11, 21:55

Opprinnelig postet av fredrikstad1903

Vet du hvordan type spiller han er ?

tenkte jeg skulle se han idag, men han var jo ikke med i troppen..

Har sett svært lite av han selv, men det er diskutert litt på VGD, i en tråd Holters startet.


kjell-H

Landslagsspiller

Ble medlem: 21 jun 09
Innlegg: 1677

Lagt til: 03 aug 11, 22:32

Hvis Borges signerer for Rosenborg så får han ha det så bra.For Rosenborg er vell ikke akr et steg opp i høyere nivå?hehe.

Nei jeg tror han kommer til å signere for et lag utenfor Norge!

---------------------------

You'll Never Walk Alone
Jeg har lese og skrive vansker.Derfor vil det være endel skrive feil på ting jeg skriver.Sorry


Erikk

Landslagsspiller
Ble medlem: 20 jul 04
Innlegg: 3483

Lagt til: 03 aug 11, 22:51

Jeg har bare ett ønske og det er at han IKKE signerer for de jævla klysene RBK.


roso

Bedriftsspiller
Ble medlem: 24 nov 10
Innlegg: 9

Lagt til: 04 aug 11, 10:36

Kai Roger

Landslagsspiller

Ble medlem: 11 mar 10
Innlegg: 1166

Lagt til: 04 aug 11, 12:00

Opprinnelig postet av Knuty

Opprinnelig postet av fredrikstad1903

Vet du hvordan type spiller han er ?

tenkte jeg skulle se han idag, men han var jo ikke med i troppen..

Har sett svært lite av han selv, men det er diskutert litt på VGD, i en tråd Holters startet.

 

Kevin Dure er en duell sterk stopper,som er god til å lese spillet.....spilt aldersbestemte kamper..men vært veldig uheldig/plaget med skader de siste par årene.

Spilte ikke LøvHam sin kamp igår mot Asker pgs karantene.

Kan også ta med at han ikke vil gå til Brann,da han er redd for for lite spilletid.


alestr1

Knøttespiller
Ble medlem: 02 aug 11
Innlegg: 74

Lagt til: 04 aug 11, 12:17

Kan også ta med at han ikke vil gå til Brann,da han er redd for for lite spilletid.

 

Hvis han er redd for lite spilletid i Brann kan jeg i hvertfall ikke fatte hvorfor han skulle gå til Rosenborg. Hvis Dure har litt vett, vet han hvem han skal velge.Tongue out

---------------------------

-Vinn kjærlighet ved å vise kjærlighet.
Alexander Barclay


endre

Landslagsspiller

Ble medlem: 27 mai 06
Innlegg: 1753

Lagt til: 04 aug 11, 12:36

Salget av Gamboa kunne i det tilfellet ikke kommet i et bedre tidspunkt. Her viser vi at vi lar de gå videre....

---------------------------

Nei, Rom ble ikke bygget på en dag, men den hadde vel også fått opp mer enn et par stolper i løpet av fem (?) år.
(FFK1903 om Plankehaugen.no)
______________________________________
http://twitter.com/endre82
Forøvrig Østfoldmester i Hattrick.org


bateman

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 sep 04
Innlegg: 2656

Lagt til: 04 aug 11, 16:06

RBK er også et godt alternativ for Dure, det må vi erkjenne. Her vil han få muligheten til å bli utleid til Ranheim og spille fast (mye mulig i TL 2012 slik Ranheim imponerer om dagen). Kan komme tilbake som en mer komplett spiller, og være en direkte utfordrer. Simen Wangberg er et godt eksempel. RBK er vel også klubben som eksporterer flest spillere.

I FFK vil han fra dag 1 kjempe om en plass i 11ern, men vil risikere en del på benken også grunnet alder og mangelfull erfaring på TL nivået per dags dato. FFK viser dog vilje til å satse ungt og norsk, og vi har etterhvert fått eksportert noen spillere (wallace, gamboa, tarik, adiyiah).

---------------------------

Fredrikstad tar medalje i TL (2008)
Fredrikstad tar 4plassen! (2009)
Fredrikstad tar sølv og opprykk! (2010)
Fredrikstad tar Gull! (2011)


Kai Roger

Landslagsspiller

Ble medlem: 11 mar 10
Innlegg: 1166

Lagt til: 04 aug 11, 17:07

Jeg er skeptisk til de skadene Dure har vært plaget med. Samtidig er det liksom noe hos den gutten,og jeg er sikker på at FFK vet hva han er god for,og ikke minst hvilket talent han er.

Ref Trond Amundsen,som i sin tid i LøvHam 'fant' han. Så......jeg stoler på TA her i denne saken.

 

Når det gjelder RBK ,så er det mye riktig i at han kan bli utleid til Ranheim osv. Men noe sier meg at ikke alt er som det bør være i Trondheim's største klubb,så etter mitt syn,vil mulighetene være større her.

Bedre her fordi:

-Dure kjenner til TA fra før

-vi har Piroja,Opphaug på vei ut,hvilket øker hans sjanse til å være blant 3 stoppere til neste år-Horn-Martinsen og evnt Dure

-vi har vist for hele Norge at talenter får muligheten,både til å spille,og gå til utlandet.


kratos

Landslagsspiller

Ble medlem: 16 jan 06
Innlegg: 4914

Lagt til: 04 aug 11, 21:15

Opprinnelig postet av bateman

RBK er også et godt alternativ for Dure, det må vi erkjenne. Her vil han få muligheten til å bli utleid til Ranheim og spille fast (mye mulig i TL 2012 slik Ranheim imponerer om dagen). Kan komme tilbake som en mer komplett spiller, og være en direkte utfordrer. Simen Wangberg er et godt eksempel. RBK er vel også klubben som eksporterer flest spillere.

I FFK vil han fra dag 1 kjempe om en plass i 11ern, men vil risikere en del på benken også grunnet alder og mangelfull erfaring på TL nivået per dags dato. FFK viser dog vilje til å satse ungt og norsk, og vi har etterhvert fått eksportert noen spillere (wallace, gamboa, tarik, adiyiah).

Tror at det er erstatteren for Raio vi ser her, hvis han kommer,  og ang Ranheim,  Hva tror folket frister mest, spille addecco, som han gjør i dag, eller spille tippeliga ? Jeg tror han går for tippeliga...

---------------------------

"Well, if crime fighters fight crime and fire fighters fight fire, what do freedom fighters fight? They never mention that part to us, do they?"
- George Carlin


kanogvetalt

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 jul 04
Innlegg: 5485

Lagt til: 05 aug 11, 08:36

Intet nytt angående Borges? Mener å ha hørt at lagene som skal spille E-Cup må melde på spillere før 8. august. Det betyr vel at en evt overgang til RBK må være klar senest i løpet av mandag, om de har ambisjoner om å spille Europa Ligaen.

Kan VIF komme med et bud i dette vinduet også, etter at de har solgt en av veldig få spisser?

---------------------------

Spillere og trenere kommer og går. Klubben består!


JonFT

A-lagspiller
Ble medlem: 05 apr 04
Innlegg: 281

Lagt til: 05 aug 11, 09:28


Nå har jo RBK lagt inn bud på Wanderson Da Costa, som er offensiv midtbanespiller/spiss, så det kan kanskje tyde på at Borges ihvertfall ikke er noe førstevalg?

VIF derimot kan finne på å by på Borges vil jeg tro, men noe sier meg at Borges ikke vil til VIF. Jeg tror Borges enten venter på bud fra en utenlandsk klubb, eller så har han allerede en avtale med en klubb han går til gratis etter sesongslutt...

---------------------------

Alltid FFK!


JonFT

A-lagspiller
Ble medlem: 05 apr 04
Innlegg: 281

Lagt til: 05 aug 11, 09:32


Ser også at Løv-Ham krever 1 million for Kevin Dure og at budet FFK har lagt inn er altfor lavt i så måte...

---------------------------

Alltid FFK!


Welhaven

Landslagsspiller

Ble medlem: 09 nov 09
Innlegg: 1697

Lagt til: 05 aug 11, 09:34

Opprinnelig postet av JonFT


Ser også at Løv-Ham krever 1 million for Kevin Dure og at budet FFK har lagt inn er altfor lavt i så måte...

 

Hvor mye ble budet vårt på?

---------------------------

2010 er året vårt!

Stolt og trofast motgangssupporter, men sier heller ikke nei til medgang..!


JonFT

A-lagspiller
Ble medlem: 05 apr 04
Innlegg: 281

Lagt til: 05 aug 11, 09:41

Opprinnelig postet av Welhaven
 

Hvor mye ble budet vårt på?

Det vet jeg ikke. Men i flg denne artikkelen er budet "kun som utspill å regne", dvs altfor lavt.

---------------------------

Alltid FFK!


Welhaven

Landslagsspiller

Ble medlem: 09 nov 09
Innlegg: 1697

Lagt til: 05 aug 11, 09:57

Opprinnelig postet av JonFT

Opprinnelig postet av Welhaven
 

Hvor mye ble budet vårt på?

Det vet jeg ikke. Men i flg denne artikkelen er budet "kun som utspill å regne", dvs altfor lavt.

Ja riktig!

Er kanskje en grunn til at vi legger inn litt lavere bud, enn hva de forlanger. Vi fikk vel Gamboa for 1.2 millioner, og Dure har vel vært mye skadet også?

 

---------------------------

2010 er året vårt!

Stolt og trofast motgangssupporter, men sier heller ikke nei til medgang..!


Knuty

Landslagsspiller

Ble medlem: 28 mar 05
Innlegg: 2289

Lagt til: 05 aug 11, 10:07

Opprinnelig postet av summarius

Opprinnelig postet av solano2

Skulle gjerne sett denne spilleren i FFK!

http://fotball.h-a.no/forstediv/article206141.ece

Thomas Lehne Olsen er en flink spiss. Hadde gjerne fått han innom. Skulle ikke være altfor dyr jref. Gamboa oppgjøret.

Og han virker som en gutt med bena godt plantet på jorda.

Molde tilbyr visstnok 3 millioner for han, i følge denne artikkelen. Der har vi nok ingenting å stille opp med.

 


Kai Roger

Landslagsspiller

Ble medlem: 11 mar 10
Innlegg: 1166

Lagt til: 05 aug 11, 14:42

Opprinnelig postet av JonFT


Ser også at Løv-Ham krever 1 million for Kevin Dure og at budet FFK har lagt inn er altfor lavt i så måte...

 

Klart at LøvHam prøver seg......de har akkurat fått inn noen millioner fra velvillige givere+at de må ha 500tusen til innen jul.......dermed spøker det for klubben med henhold til lisens for Adeco'en neste år-(selv om de ser ser ganske fortapt ut allerede)

 

 


Rey

Moderator
Ble medlem: 22 okt 04
Innlegg: 5343

Lagt til: 06 aug 11, 18:13

Odi på prøvespill i Moss

---------------------------

The colour of her eyes
Were the colour of insanity


solano2

Landslagsspiller
Ble medlem: 30 mar 07
Innlegg: 1217

Lagt til: 06 aug 11, 20:01

Han har vist trena med Østsiden også, uten å imponere...

 



Flat Trådet Nøstet
Side 11 av 22 11

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

17/02/2024 15:30 | 3147bc24