Husk meg
Brukernavn
Passord

Filming i TL

Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 1 1

Kai Karate

Knøttespiller
Ble medlem: 10 nov 09
Innlegg: 53

Lagt til: 27 apr 11, 05:25

Ondo innrømmer filming etter kampen mot FFK, selv etter å ha inrømmet at han filmet så mener fortsatt dommersjef Rune Pedersen at det var straffe.. Hva burde NFF gjøre, burde de straffe spilleren? I 2008 var det samme sak med John Pelu da han spilte i RBK, han fikk 2 kampers karantene..

- Vi forfekter Fair Play. Og jeg skal innrømme det er godt å kunne ha denne muligheten til å innstille til doms- og sanksjonskomiteen. Hadde vi ikke hatt det, ville vårt arbeid for Fair Play mistet troverdighet. Nå kan vi gjøre noe, og vi gjør det. Om Pelu blir dømt etter vår innstilling, vil det forhåpentligvis også ha en forebyggende effekt, sier Kåfjord.

http://www.dagbladet.no/sport/2008/06/02/537012.html


Supreme NTM

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 okt 06
Innlegg: 1601

Lagt til: 27 apr 11, 07:04

Det burde kanskje være en form for svarteliste over "filmere" for dommerne som de oppdateres om før kampen. Problemet tas ikke alvorlig nok, og for meg dør fotballen mer og mer for hvert år av ting som dette.


mysthical

Landslagsspiller

Ble medlem: 30 jul 07
Innlegg: 1346

Lagt til: 27 apr 11, 08:32

Litt om det samme i Pondus også. Støtter det de skriver her fult ut. Men er det noen som kan gjøre noe med det så er det jo oss supportere. At vi faktisk buer mot egen spillere når sant skjer, men det vil nok aldri skje.

---------------------------

There's only one United. Leeds United

Jeg er ikke fra Norge, jeg er fra Fredrikstad ;)


Magnum

Landslagsspiller

Ble medlem: 31 aug 06
Innlegg: 1291

Lagt til: 29 apr 11, 06:51
Opprinnelig postet av mysthical

At vi faktisk buer mot egen spillere når sant skjer, men det vil nok aldri skje.


Det hadde ikke kosta meg en kalori...

---------------------------

Hater hat!



Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 1 1

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

17/02/2024 15:30 | 3147bc24