Husk meg
Brukernavn
Passord

5. serierunde: Stabæk - FFK - mandag 25.04 kl 18:00

Flat Trådet Nøstet
Side 8 av 8 8

kanogvetalt

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 jul 04
Innlegg: 5509

Lagt til: 26 apr 11, 10:42
Det skal mye til før dommersjefen kritiserer dommerne i media. Det er greit nok. denne dommeren ville neppe blitt bedre av at han hadde gjort det. Offsiden på 2-0 målet er veldig klar ja. Bare synd at Martinsen og Ophaug var de eneste av våre som fortsatte å spille, til tross for at de var nærmest å se hvor klart det var.

---------------------------

Spillere og trenere kommer og går. Klubben består!


Tøfflus

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 07
Innlegg: 4679

Lagt til: 26 apr 11, 10:55

Opprinnelig postet av Knuty

Rune Pedersen: -Jeg synes straffesparket så OK ut.

"- Det er lett for en spiller å si det etter å ha fått straffe. Hadde dommeren ikke dømt straffe, ville han kanskje sagt at det var straffe, sier Pedersen til Dagbladet."

Det er vel aldri lett for en spiller å innrømme like etter en kamp at han filmet. Det skjer i hvert fall ikke ofte. Rune Pedersen farer med vås. Det han har rett i, er at det - fra noen vinkler - ser ut som straffe. Men derfra til å si at det faktisk var riktig å dømme straffe, etter å ha sett reprisene, det er et langt steg. Kaktus er underveis i posten.

---------------------------

"Football eh? Bloody hell!"

- Sir Alex Ferguson


Knuty

Landslagsspiller

Ble medlem: 28 mar 05
Innlegg: 2289

Lagt til: 26 apr 11, 17:50

FFK-supporter utestengt for bruk av "blinker" under Stabæk-kampen. Link til f-b.

Se forøvrig egen tråd om temaet på Tribunekultur.


Jonek

Landslagsspiller

Ble medlem: 13 okt 03
Innlegg: 1132

Lagt til: 26 apr 11, 17:53

Opprinnelig postet av RC2

Opprinnelig postet av Arte et labore

Hva skjedde egentlig i Supras-grupperingen i dag? Så noe tumulter nede i der i førsteomgang. Og hva i all verden var det de tre luringene på toppen sang igjennom store deler av kampen alene? Ultras bavianer og Tom Freddy et eller annet?

Snakket med dem etterpå, de sang "barmy army", ikke bavianer :) Mange ble visst provosert av dette, men det var ikke deres hensikt. Siden det tidvis var laber stemning og også en del "tull" på tribuner (krangling, fyring av blink), begynte de å synge dette for å h det litt gøy, samt for å prøve å dra i gang supras. De sluttet jo å synge "barmy army" når det ble fellessang, og ble med på dette istedet. At noen lar seg provosere av dette, får stå på deres regning tenker nå jeg. For intensjonen var IKKE å ødelegge noe, men bare å skape litt humør og liv.

Etter kampen var det ei ung jente (FFK supporter) som tømte et glass brus i hodet på en av de tre som sang. Dette er mer kritikkverdig enn at noen har det gøy på tribunen!

Se forøvrig: http://www.youtube.com/watch?v=Yy8WtXCw1oE 

TOM FREDDYS - BARMY ARMY! 

Jeg var en av luringene.

Se linken over som RC2 la ut og let rundt på emnet Barmy Army og sett inn klubbnavn fra engelsk fotball, så finner du mere av samme -  F.eks West Ham Barmy Army.

Ser at du kun er 31 år gammel og da har man ikke levd så lenge. :-) Var du ofte i England på 80- og 90-tallet? Ser at du er Blackburn fan. SurprisedBLACKBURN - BARMY ARMY! Surprised Morro......

http://www.youtube.com/watch?v=a97Dpp78qrE

K Stand - Barmy Army 

Vi begynte etter at blinkers og hångemengd opplegget mellom Supras og noen PH folk var over. Da var stemningen ikke helt på topp. Synes at det var på tide å bryte forsangerdiktaturet....... når den til de grader IKKE fungerte der inne.

Tror ikke den sangen var det verste som skjedde på telenor Arena den kvelden.

Takk for oppmerksomheten!

 

 

---------------------------

Du ser det ikke, før du tror det!!
---HOLYGANS-----

www.holygans.com


Arte et labore

Moderator

Ble medlem: 27 nov 03
Innlegg: 7068

Lagt til: 26 apr 11, 18:40

Det var da veldig til informasjon jeg skulle bli tildelt og belærende man skulle være ;) Jeg spurte da bare hva som ble sunget, da det ikke var lett å høre mange meter unna.


Jonek

Landslagsspiller

Ble medlem: 13 okt 03
Innlegg: 1132

Lagt til: 27 apr 11, 03:52

Opprinnelig postet av Arte et labore

Det var da veldig til informasjon jeg skulle bli tildelt og belærende man skulle være ;) Jeg spurte da bare hva som ble sunget, da det ikke var lett å høre mange meter unna.

Det er klart at litt belæring fra en av luringene, er ikke å forakte.  Wink Har du vært på Ewood å hørt dem synge den? 

TOM FREDDYS BARMY ARMY Laughing

---------------------------

Du ser det ikke, før du tror det!!
---HOLYGANS-----

www.holygans.com



Flat Trådet Nøstet
Side 8 av 8 8

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

13/04/2024 21:38 | 6784f4c3