Husk meg
Brukernavn
Passord

FFKs nettbutikk - aristokraten.no

Flat Trådet Nøstet
Side 4 av 4 4

RG

A-lagspiller

Ble medlem: 13 mai 06
Innlegg: 521

Lagt til: 15 sep 11, 17:40

Jeg vil kjøpe årets røde bortedrakt.

Hvor mange flere ønsker dette ?

og evt hvor mange må vi være som ønsker dette for at den kommer i salg ???

---------------------------

# Seriegull 1937 1938 1949 1951 1952 1954 1957 1960 1961
# Cupgull 1932 1935 1936 1938 1940 1950 1957 1961 1966 1984 2006

”Jeg kommenterer aldri dommerne og jeg gjør ikke noe unntak for den kødden der”.


Welhaven

Landslagsspiller

Ble medlem: 09 nov 09
Innlegg: 1697

Lagt til: 16 sep 11, 08:09


Jeg ønsker den ikke. Det er vel slik at draktsponsoren er inne på siste sesong av avtalen? At vi får nytt merke neste år, evt samme men oppdatert?

---------------------------

Stolt og trofast motgangssupporter, men sier heller ikke nei til medgang..!


Flisa

A-lagspiller

Ble medlem: 26 sep 09
Innlegg: 300

Lagt til: 16 sep 11, 14:13
Endret: 16 sep 11, 14:14
Endret av: Flisa

Opprinnelig postet av RG

Jeg vil kjøpe årets røde bortedrakt.

Hvor mange flere ønsker dette ?

og evt hvor mange må vi være som ønsker dette for at den kommer i salg ???

Sitter med den forann meg nå - til og med den røde(!) og den er vakker!

Kan forøvrig virkelig ikke skjønne at RØD ikke er vår standard bortedrakt!

Anbefaler deg å gå innom FFK administrasjonen og spørre om de kan bestille en direkte til deg. :)

---------------------------

- Men så lenge han mener at det er det beste for laget, og han har tross alt tatt oss fra 13. til 14. plass (Kvisvik)


Subbie

Knøttespiller

Ble medlem: 31 okt 03
Innlegg: 51

Lagt til: 17 sep 11, 15:16

Hvor mye tar de for det? :) Er VELDIG keen på en rød drakt!


Rey

Moderator
Ble medlem: 22 okt 04
Innlegg: 5343

Lagt til: 03 okt 11, 21:23

Opprinnelig postet av Welhaven


Jeg ønsker den ikke. Det er vel slik at draktsponsoren er inne på siste sesong av avtalen? At vi får nytt merke neste år, evt samme men oppdatert?

Det er litt som tyder på at Umbro blir byttet ut ja. Signaler på medlemsmøtet i klubben i dag peker i hvert fall mot et bytte. Det er også en av grunnene til at det ikke er blitt satset mer på både nettbutikken og spennende varer generelt. De er redd for å brenne inne med et stort lager med varer de ikke får solgt, noe som er forstålig. De håpet på å få på plass en ny proffere nettbutikk og mer varer i nettbutikken til neste sesong når ny utstyrsleverandør er klar.

Med tanke på hva de fortalte om varebeholdningen i Aristokraten er det veldig forstålig at de har slitt også. Etter at det nye styret tok over kom de over et lager i Kristiansand med masse varer de har slitt med å bli kvitt. Blant annet ble det etter 2008 sesongen bestilt 890 draktsett i størrelsen 1-2 år. Så mange unger er det vel ikke her nede en gang. De har derfor bevisst ikke kommet med så mye nytt i forsøk på å bli kvitt det gamle varelageret. Det sammen med at de ikke vil brenne inne med et varer fra Umbro når  vi ikke har det neste år.

---------------------------

The colour of her eyes
Were the colour of insanity


RG

A-lagspiller

Ble medlem: 13 mai 06
Innlegg: 521

Lagt til: 03 okt 11, 22:28

Opprinnelig postet av Rey

Opprinnelig postet av Welhaven


Jeg ønsker den ikke. Det er vel slik at draktsponsoren er inne på siste sesong av avtalen? At vi får nytt merke neste år, evt samme men oppdatert?

Det er litt som tyder på at Umbro blir byttet ut ja. Signaler på medlemsmøtet i klubben i dag peker i hvert fall mot et bytte. Det er også en av grunnene til at det ikke er blitt satset mer på både nettbutikken og spennende varer generelt. De er redd for å brenne inne med et stort lager med varer de ikke får solgt, noe som er forstålig. De håpet på å få på plass en ny proffere nettbutikk og mer varer i nettbutikken til neste sesong når ny utstyrsleverandør er klar.

Med tanke på hva de fortalte om varebeholdningen i Aristokraten er det veldig forstålig at de har slitt også. Etter at det nye styret tok over kom de over et lager i Kristiansand med masse varer de har slitt med å bli kvitt. Blant annet ble det etter 2008 sesongen bestilt 890 draktsett i størrelsen 1-2 år. Så mange unger er det vel ikke her nede en gang. De har derfor bevisst ikke kommet med så mye nytt i forsøk på å bli kvitt det gamle varelageret. Det sammen med at de ikke vil brenne inne med et varer fra Umbro når  vi ikke har det neste år.

Dette er flott, fint noen sier i fra og tar ansvar, det liker vi ...

Får endelig håpe det kan bli litt "profft" på selger sia i fremtiden,

for sånn det er nå er det tragisk for folk(meg) og handle noen ting da jeg ikke bor i fredrikstad ...

---------------------------

# Seriegull 1937 1938 1949 1951 1952 1954 1957 1960 1961
# Cupgull 1932 1935 1936 1938 1940 1950 1957 1961 1966 1984 2006

”Jeg kommenterer aldri dommerne og jeg gjør ikke noe unntak for den kødden der”.


Welhaven

Landslagsspiller

Ble medlem: 09 nov 09
Innlegg: 1697

Lagt til: 04 okt 11, 07:58
Endret: 04 okt 11, 10:25
Endret av: Welhaven

Opprinnelig postet av Rey

Opprinnelig postet av Welhaven


Jeg ønsker den ikke. Det er vel slik at draktsponsoren er inne på siste sesong av avtalen? At vi får nytt merke neste år, evt samme men oppdatert?

Det er litt som tyder på at Umbro blir byttet ut ja. Signaler på medlemsmøtet i klubben i dag peker i hvert fall mot et bytte. Det er også en av grunnene til at det ikke er blitt satset mer på både nettbutikken og spennende varer generelt. De er redd for å brenne inne med et stort lager med varer de ikke får solgt, noe som er forstålig. De håpet på å få på plass en ny proffere nettbutikk og mer varer i nettbutikken til neste sesong når ny utstyrsleverandør er klar.

Med tanke på hva de fortalte om varebeholdningen i Aristokraten er det veldig forstålig at de har slitt også. Etter at det nye styret tok over kom de over et lager i Kristiansand med masse varer de har slitt med å bli kvitt. Blant annet ble det etter 2008 sesongen bestilt 890 draktsett i størrelsen 1-2 år. Så mange unger er det vel ikke her nede en gang. De har derfor bevisst ikke kommet med så mye nytt i forsøk på å bli kvitt det gamle varelageret. Det sammen med at de ikke vil brenne inne med et varer fra Umbro når  vi ikke har det neste år.

Spennende! Da venter jeg med draktkjøp til neste år jeg da :-)

Hva er det folk håper på av draktsponsor da? Håper på noe sprekt, noe moderne - ikke noe som er hengende og kjedelig.

Edit: Stryk draktsponsor, mente merkeleverandør av drakten.

---------------------------

Stolt og trofast motgangssupporter, men sier heller ikke nei til medgang..!


niggle

Landslagsspiller

Ble medlem: 08 aug 04
Innlegg: 4381

Lagt til: 04 okt 11, 09:14

Det blir jo Stabburet på drakta, i og med at de har signert 5 års avtale som hovedsponsor. Ellers håper jeg på minst mulig reklame på drakta..


Tøfflus

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 07
Innlegg: 4666

Lagt til: 04 okt 11, 09:51

Opprinnelig postet av Welhaven

Spennende! Da venter jeg med draktkjøp til neste år jeg da :-)

Hva er det folk håper på av draktsponsor da? Håper på noe sprekt, noe moderne - ikke noe som er hengende og kjedelig.

Hvis du tenker på leverandøren så må jeg si jeg likte Puma-draktene (og den drakta jeg har selv er faktisk Puma-trøya fra 2003). Hvis du mener den sponsoren som har logoen på brøstkassa til spillerne, så er det vel rimelig klart at det blir Stabburet i noen år til.

Rart at ikke Stabburet ble hovedsponsor allerede da vi hentet Raymond Kvisvik, forresten :)

---------------------------

"Football eh? Bloody hell!"

- Sir Alex Ferguson


Welhaven

Landslagsspiller

Ble medlem: 09 nov 09
Innlegg: 1697

Lagt til: 04 okt 11, 10:24

Opprinnelig postet av Tøfflus

Hvis du tenker på leverandøren så må jeg si jeg likte Puma-draktene (og den drakta jeg har selv er faktisk Puma-trøya fra 2003). Hvis du mener den sponsoren som har logoen på brøstkassa til spillerne, så er det vel rimelig klart at det blir Stabburet i noen år til.

Rart at ikke Stabburet ble hovedsponsor allerede da vi hentet Raymond Kvisvik, forresten :)

Tenkte på leverandøren ja - draktsponsor var veldig feil valg ord Tongue out

Puma er kanskje ikke så dumme de heller! Håper bare på noe annet enn Adidas og Umbro. Tenker bare standard jeg da.

---------------------------

Stolt og trofast motgangssupporter, men sier heller ikke nei til medgang..!


Rafn

A-lagspiller

Ble medlem: 08 des 06
Innlegg: 524

Lagt til: 04 okt 11, 11:45

Opprinnelig postet av Welhaven

Hva er det folk håper på av draktsponsor da? Håper på noe sprekt, noe moderne - ikke noe som er hengende og kjedelig.

Edit: Stryk draktsponsor, mente merkeleverandør av drakten.

 

Ikke for å spre noen insideinfo, men vi er snart i mål med denne sponsoren Cool

---------------------------

Av alle uviktige ting er fotball det viktigste.


Welhaven

Landslagsspiller

Ble medlem: 09 nov 09
Innlegg: 1697

Lagt til: 04 okt 11, 12:10

Opprinnelig postet av Rafn

Ikke for å spre noen insideinfo, men vi er snart i mål med denne sponsoren Cool

Hehe. Hvorfor er jeg ikke overrasket! ;-)  

---------------------------

Stolt og trofast motgangssupporter, men sier heller ikke nei til medgang..!


kjell-H

Landslagsspiller

Ble medlem: 21 jun 09
Innlegg: 1677

Lagt til: 04 okt 11, 13:14

Opprinnelig postet av Rafn

Opprinnelig postet av Welhaven

Hva er det folk håper på av draktsponsor da? Håper på noe sprekt, noe moderne - ikke noe som er hengende og kjedelig.

Edit: Stryk draktsponsor, mente merkeleverandør av drakten.

 

Ikke for å spre noen insideinfo, men vi er snart i mål med denne sponsoren Cool

Konge.Jeg trenger ny dress til kapteins kveld på cruise båten. Vurderer sterkt den i norske fargerSmileTakk.Hehe

---------------------------

You'll Never Walk Alone
Jeg har lese og skrive vansker.Derfor vil det være endel skrive feil på ting jeg skriver.Sorry


tynter

A-lagspiller

Ble medlem: 02 apr 03
Innlegg: 622

Lagt til: 04 okt 11, 13:35


Flotte jakker det. Cool



Flat Trådet Nøstet
Side 4 av 4 4

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

17/02/2024 15:30 | 3147bc24