Husk meg
Brukernavn
Passord

Billettsalget mot Viking?

Flat Trådet Nøstet
Side 5 av 8 5

Spurvene fra London

A-lagspiller

Ble medlem: 11 feb 04
Innlegg: 232

Lagt til: 28 mar 11, 10:15

Rey

Moderator
Ble medlem: 22 okt 04
Innlegg: 5343

Lagt til: 28 mar 11, 11:07

Ca 800 som har kjøpt i tillegg til sesongkorta med andre ord... Høres ikke så mye ut, men billettene ble ikke lagt ut før på torsdagen som var, så vi skal vel kanskje være fornøyd så langt?

---------------------------

The colour of her eyes
Were the colour of insanity


Tøfflus

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 07
Innlegg: 4666

Lagt til: 28 mar 11, 12:37

Tror nok de fleste kjøper billett de siste to-tre dagene før kamp. Selv kjøpte jeg min nettopp Cool

Jeg la merke til at feltene midt på Gjensidige-tribunen var nesten fulle, men det er kanskje mange sesongkortinnehavere på disse?

---------------------------

"Football eh? Bloody hell!"

- Sir Alex Ferguson


Patrioten

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 03
Innlegg: 9586

Lagt til: 28 mar 11, 16:53
Det er jo ikke opptimalt å spille kamp på en lørdag klokken, da skal folk handle og gjøre andre ting og itillegg, går kampen direkte på tv.

endre

Landslagsspiller

Ble medlem: 27 mai 06
Innlegg: 1753

Lagt til: 28 mar 11, 16:59

Den går jo ikke på tv, annet enn hvis du har TV2sport såvidt jeg kan se.... Og de som skal handle klarer nok å legge dette rundt en kamp hvis de ønsker!

---------------------------

Nei, Rom ble ikke bygget på en dag, men den hadde vel også fått opp mer enn et par stolper i løpet av fem (?) år.
(FFK1903 om Plankehaugen.no)
______________________________________
http://twitter.com/endre82
Forøvrig Østfoldmester i Hattrick.org


rødforalltid

A-lagspiller
Ble medlem: 10 mar 05
Innlegg: 252

Lagt til: 28 mar 11, 17:16

Visst man går inn på billettservice, er det jo umulig å oppdrive "gode" plasser. Visst det er solgt så mange som det virker som på billettservice, kan det jaggu bli nærmere fullt.

 

11750


Patrioten

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 03
Innlegg: 9586

Lagt til: 28 mar 11, 17:54
Da er det jo rart at det bare er solgt 5873 billetter, har ikke FFK oppgitt tiktig salgstall?

Plankehue

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 jul 09
Innlegg: 1035

Lagt til: 28 mar 11, 17:56

Opprinnelig postet av Patrioten
Det er jo ikke opptimalt å spille kamp på en lørdag klokken, da skal folk handle og gjøre andre ting og itillegg, går kampen direkte på tv.

 

lørdag er vel en perfekt dag å ha kamp på. Handle kan man gjøre alle andre dag butikkene er jo åpne til 23.00.

Og står man litt tidligere på en lørdag, så rekker man det fint før kl 16. Også kan man nyte resten av kvelden i pent vær og seier Laughing

Mandag der i mot, er en håpløs dag å ha en kamp på.


summarius

A-lagspiller

Ble medlem: 25 aug 09
Innlegg: 289

Lagt til: 28 mar 11, 18:43

Opprinnelig postet av Patrioten
Da er det jo rart at det bare er solgt 5873 billetter, har ikke FFK oppgitt tiktig salgstall?

Kan tenkes at de ikke rapporterer sesongkort. I så fall så er det kanskje snart fullt...

Innocent

Håpet er lysegrønnt....


solano2

Landslagsspiller
Ble medlem: 30 mar 07
Innlegg: 1217

Lagt til: 28 mar 11, 18:45

Opprinnelig postet av summarius

Opprinnelig postet av Patrioten
Da er det jo rart at det bare er solgt 5873 billetter, har ikke FFK oppgitt tiktig salgstall?

Kan tenkes at de ikke rapporterer sesongkort. I så fall så er det kanskje snart fullt...

Innocent

Håpet er lysegrønnt....


Nesten 6000 solgte billetter på 3 dager hadde vært noe! Smile


RødHvitSupporter

Bedriftsspiller
Ble medlem: 08 jul 10
Innlegg: 18

Lagt til: 28 mar 11, 18:53
Har lagt merke til det samme på Billettservice sine sider som er kommentert litt lenger oppe. Det ser nesten ikke ut til å være ledige plasser og det kan umulig stemme med 5800 solgte. Noe av det samme så man på kvalik kampen i fjor høst.

Tøfflus

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 07
Innlegg: 4666

Lagt til: 28 mar 11, 19:53

Jeg gikk inn en gang til for å se, og på langsidene var det godt over tre kvart fullt. På tribune vest var det jo bare oppe i hjørnene og helt nede ved banen det var ledige plasser. Kortsidene så ut til å være omtrent halvfulle.

Selv kjøpte jeg billett på felt O, i formiddag, og der var det én plass ledig bak rad 4, resten av de ledige plassene var på de fire nederste radene.

Enten så underrapporterte de kraftig i avisa, eller så er noen plasser ikke tilgjengelige via Billettservice.

---------------------------

"Football eh? Bloody hell!"

- Sir Alex Ferguson


shaggy

A-lagspiller

Ble medlem: 02 jun 04
Innlegg: 485

Lagt til: 28 mar 11, 20:22

Dette bør jo noen av de som har greie på det komme med en utallelse på. Har ikke sjekket selv da jeg har sesongkort, men stemmer dette er det jo merkelig.

 Kan umulig være slik at de sperrer gode plasser frem til nærmere kampstart, slik at tvilerne som kommer mot slutten og sjekker ledige plasser bestemmer seg når de ser det er gode plasser igjen.

 Håper det er en logisk forklaring på dette..

 

---------------------------

cupmester 06, uten tromme


Knuty

Landslagsspiller

Ble medlem: 28 mar 05
Innlegg: 2289

Lagt til: 28 mar 11, 21:26
Endret: 28 mar 11, 21:29
Endret av: Knuty

Jeg kommenterte noe tilsvarende til Torjusen i forbindelse med en av kvalikkampene i høst. Også da fant man mye færre ledige seter på Billettservice enn hva de oppgitte salgstallene skulle tilsi.

Den gang fikk jeg som svar at alt var i orden, og at de hadde full kontroll.

Denne gangen ser problemet ut til å være minst like stort.  Håper noen kan ta tak i dette. Det frister jo ikke akkurat å kjøpe billetter på nett, hvis man ikke får skikkelige plasser.


pss

A-lagspiller

Ble medlem: 27 mar 03
Innlegg: 673

Lagt til: 29 mar 11, 00:15
Dette er faktisk noe som har irritert meg en lang periode. I denne fasen av sesongen, skyldes dette helt sikkert at de har håp om å selge sesongkort helt opp mot seriestart og velger derfor å beholde en del lukrative seter av den grunn. Men når det gjelder kvalikk-kampene, så stiller jeg meg også undrene til at en del seter reserveres, for å så siden ikke bli solgt! Dette er noen jeg håper og tror den administrative ledelsen på stadion ønsker å ta tak i! På forhånd takk!

---------------------------

Vi mistet aldri troen - Vi har oppnådd mer en forventet år etter år, vi møtte motgang, og snudde den til seier. Pass dere fotballnorge: "Man leker ikke med ild"


Patrioten

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 03
Innlegg: 9586

Lagt til: 29 mar 11, 06:34

Tøfflus

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 07
Innlegg: 4666

Lagt til: 29 mar 11, 07:39

Som sagt, da blir det plass til flere rødhvite Cool Må uansett si jeg stusser på at det skulle være så mange som "bytter", jeg ville antatt at de fleste sesongkortinnehaverne med 1700-postnummer var utflytta Fredrikstad-folk og ikke innfødte smurfer. Samtidig kjenner jeg jo Årum-folk som har støttet Sparta i hockey og FFK i fotball, så det er nok mye rart i lufta når man kommer noen kilometer oppover elva.

Hva gjelder hypotesen om at man rett og slett ikke har åpnet alle ledige seter for salg ennå, for å ha gode seter til nølerne, det høres veldig spesielt ut. Har man lyst til å gå på kamp så er vel ikke hovedsaken om man får plass på rad 2 eller rad 20? Dessuten fantes det ledige enkeltseter rundt på ellers fulle områder, som den øverste delen av felt N og O.

---------------------------

"Football eh? Bloody hell!"

- Sir Alex Ferguson


Plankehue

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 jul 09
Innlegg: 1035

Lagt til: 29 mar 11, 11:57
Endret: 29 mar 11, 11:58
Endret av: Plankehue

Dokka

A-lagspiller

Ble medlem: 21 nov 05
Innlegg: 755

Lagt til: 29 mar 11, 13:42

tipper 10103

---------------------------

Lal or safed sabse acha hai; Salam, Salam Fredrikstad.


Kvam

Juniorspiller
Ble medlem: 21 aug 06
Innlegg: 214

Lagt til: 29 mar 11, 13:58
Kan noen med tilknytning til klubben komme med en uttalelse ang dette? Begynner å bli en del som lurer...

---------------------------

Norgesmestere 2006!!



Flat Trådet Nøstet
Side 5 av 8 5

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

17/02/2024 15:30 | 3147bc24