Husk meg
Brukernavn
Passord

Borges forlater Fredrikstad

Flat Trådet Nøstet
Side 6 av 20 6

RG

A-lagspiller

Ble medlem: 13 mai 06
Innlegg: 521

Lagt til: 20 mai 11, 06:26

Opprinnelig postet av Patrioten
Opprinnelig postet av RG

Opprinnelig postet av Patrioten
Før sesongen ville jeg blitt skuffet hvis vi skulle solgt Borges. Men, slik som sesongen har utartet seg, så er det helt ok, at han forsvinner til sommeren. Skjønner ikke hvorfor han ikke er på tå hev lenger? Blir spennende å se hvem som blir erstatteren hans.

Hold deg til ting du har greie på, (billetter)

Hvilke kamper har han spilt bra? Og på poengbørsen ligger han langt nede på listen.

Jeg liker ikke din holdning og slakt av egne spillere etter kun 8!!! serierunder, Borges er gull verdt og han gjør en mannsjobb alene noen ganger med det defansive og offansive arbeidet, hans sammarbeid med Tarik er gull verdt, se bort fra tabbeller og poengbørser du og begynn og se på helhets bilder i stedet!! Han er vår kaptein og han bør ikke undervurderes fordi han har lav score på en forbanna poengbørs !!!

---------------------------

# Seriegull 1937 1938 1949 1951 1952 1954 1957 1960 1961
# Cupgull 1932 1935 1936 1938 1940 1950 1957 1961 1966 1984 2006

”Jeg kommenterer aldri dommerne og jeg gjør ikke noe unntak for den kødden der”.


Patrioten

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 03
Innlegg: 9586

Lagt til: 20 mai 11, 07:01
Opprinnelig postet av RG

Opprinnelig postet av Patrioten
Opprinnelig postet av RG

Opprinnelig postet av Patrioten
Før sesongen ville jeg blitt skuffet hvis vi skulle solgt Borges. Men, slik som sesongen har utartet seg, så er det helt ok, at han forsvinner til sommeren. Skjønner ikke hvorfor han ikke er på tå hev lenger? Blir spennende å se hvem som blir erstatteren hans.

Hold deg til ting du har greie på, (billetter)

Hvilke kamper har han spilt bra? Og på poengbørsen ligger han langt nede på listen.

Jeg liker ikke din holdning og slakt av egne spillere etter kun 8!!! serierunder, Borges er gull verdt og han gjør en mannsjobb alene noen ganger med det defansive og offansive arbeidet, hans sammarbeid med Tarik er gull verdt, se bort fra tabbeller og poengbørser du og begynn og se på helhets bilder i stedet!! Han er vår kaptein og han bør ikke undervurderes fordi han har lav score på en forbanna poengbørs !!!

Synes han begynte ok i de første kampene og samarbeidet med Tarik fungerte bra, men han har dabbet av etterhvert. Det ser vel du også? Han skulle jo være stjernespilleren våres og det er han ikke for øyeblikket. Det er det Tarik som er og noe media også fokuserer på. Det er vel en grunn til at Borges ikke blir brukt som spiss lenger og brukes heller på mudtbanen? Vet at han blir brukt der også pga karantener på andre midtbanespillere, men selv om det ikke er det, så spiller han på midtbanen. Når det er spilt åtte kamper, burde man se hvordan spilleren takler nivået i Tippeligaen? Hvor mange kamper synes du han trenger for å se om han holder mål i Tippeligaen?

Lex

Landslagsspiller

Ble medlem: 03 feb 05
Innlegg: 1446

Lagt til: 20 mai 11, 09:37
Jeg her helt enig i at Borges har skuffet, men at han er flyttet til midtbanen pga. dette er helt feil Patrioten. Det er kun fordi at jabbie var ute. Om han skulle bli fast på midtbanen trenger han selvfølgelig 1-2 kamper for tilvending. Jeg personlig mener at samarbeidet Borges/Tarik er en annen liga en Tveter/Tarik. Tveter er glimrende supersub. som kommer inn 30 min før slutt. Tarik/Tveter er spennende i fremtiden. Når dette er sagt håper jeg Jabbie blir på midten, da jeg tror han blir tippeligaens nye Annan. Denne gutten er rå. Tøff som få. Hopper ikke unna taklinger. Har nesten altid en tå på ballen som fører til brudd når motstander kommer på overganger. Herlig UNG spiller

---------------------------

Heia FFK


endre

Landslagsspiller

Ble medlem: 27 mai 06
Innlegg: 1753

Lagt til: 20 mai 11, 09:58

Hva er det du snakker om da? Om han holder mål i tippeligaen? Det beviste han vitterlig før vi rykka ned og!

Skulle være stjerne, men hvis han ikke leverer 100% opp til maks nivå iløpet av 2 måneder så skal han sparkes? Du må virkelig leve på en helt egen planet. Ja, han har ikke levert maks. Og hvis poeng er så viktig for deg, så er han topp 10 på tippeligamanager, både hvis du setter han som spiss og midtbane. Så helt forferdelig er han ikke! Litt selvinnsikt og tanker før du skriver er faktisk lov.

---------------------------

Nei, Rom ble ikke bygget på en dag, men den hadde vel også fått opp mer enn et par stolper i løpet av fem (?) år.
(FFK1903 om Plankehaugen.no)
______________________________________
http://twitter.com/endre82
Forøvrig Østfoldmester i Hattrick.org


Haarek

A-lagspiller

Ble medlem: 19 jul 05
Innlegg: 407

Lagt til: 20 mai 11, 21:05
Her har du vel ikke fulgt med i timen Patrioten?Har ikke Borges spilt på topp alle kamper vi har hatt alle spillere klare til kamp,mot molde spilte han på midtbanen p.g.a. Jabbie var ute. En annen grunn til å bruke Borges på midten er jo å se Tveter og Tarik på topp,det fungerte ikke så bra i går med Tveter,han gjorde jo et godt innhopp mot VIF.Dem 2 kampene han har startet på topp,Stabæk,Molde har han ikke gjort det så bra som han har gjort i kampene han har kommet inn i 2 omg.

Patrioten

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 03
Innlegg: 9586

Lagt til: 21 mai 11, 05:05
Opprinnelig postet av Haarek
Her har du vel ikke fulgt med i timen Patrioten?Har ikke Borges spilt på topp alle kamper vi har hatt alle spillere klare til kamp,mot molde spilte han på midtbanen p.g.a. Jabbie var ute. En annen grunn til å bruke Borges på midten er jo å se Tveter og Tarik på topp,det fungerte ikke så bra i går med Tveter,han gjorde jo et godt innhopp mot VIF.Dem 2 kampene han har startet på topp,Stabæk,Molde har han ikke gjort det så bra som han har gjort i kampene han har kommet inn i 2 omg.
Det er sant, men det jeg skal fram til, men hele greiene er at han ikke er så god som de fleste forventer av seg av han, det er jo ikke bare jeg som synes det.

rød og hvit

A-lagspiller
Ble medlem: 13 sep 07
Innlegg: 354

Lagt til: 21 mai 11, 10:00

Opprinnelig postet av Patrioten
Det er sant, men det jeg skal fram til, men hele greiene er at han ikke er så god som de fleste forventer av seg av han, det er jo ikke bare jeg som synes det.


Hvilke forventninger en har til spillere er umulig å diskutere mot. Om flere her mener han burde bli en ny Ronaldo - er det klart skuffelsen blir stor.

Ingen spiller klarer å holde toppformen inne hele sesongen - mente også å lese på dette forumet i fjor at Borges var en typisk høstspiller evt pga pollenallergi - dette er mer et spørsmål enn påstand.

Det viktigste er at vi har et lag som fungerer og spillere som står opp for hverandre. I et slikt system vil det være hard jobbing og tro mot arbeidsoppgavene som er det viktigste og vi vil se mindre til at enkeltspillere briljerer.

Jeg synes Borges har gjort god jobb og håper selvsagt at han også kan få ut det lille ekstra som gjør at han blir brilijant.

PS
Synes hakking på enkeltspillere er en uting - saklig kritikk er en annen ting - og det er mer enn jeg synes og han burde

 

 


Kai Roger

Landslagsspiller

Ble medlem: 11 mar 10
Innlegg: 1166

Lagt til: 21 mai 11, 11:36
Ofte er det slik at en spiller gjør en annen spiller god. Ja......Borges har ikke vært et fyrverkeri...men etter min mening har han vært med på å gjøre andre spillere gode. Legg erke til hvor mye oppmerksomhet han får rundt seg på banen.....noe som Tarik drar nytte av...altså: Borges lager rom for Tarik. Når Borges kommer rettvendt....er det alltid en mening med det han prøver på. Så.....LAGET er avhengig av alle mann...og alle jobber for hverandre. Borges gjør en fenomenal 'usynlig' jobb for LAGET:) Drømmer om en ny 2 års kontrakt---kan ikke skjønne ar Borges ikke vil en del av dette laget ,som til neste år,vil bli enda bedre:))

RG

A-lagspiller

Ble medlem: 13 mai 06
Innlegg: 521

Lagt til: 21 mai 11, 13:13

Opprinnelig postet av Kai Roger
Ofte er det slik at en spiller gjør en annen spiller god. Ja......Borges har ikke vært et fyrverkeri...men etter min mening har han vært med på å gjøre andre spillere gode. Legg erke til hvor mye oppmerksomhet han får rundt seg på banen.....noe som Tarik drar nytte av...altså: Borges lager rom for Tarik. Når Borges kommer rettvendt....er det alltid en mening med det han prøver på. Så.....LAGET er avhengig av alle mann...og alle jobber for hverandre. Borges gjør en fenomenal 'usynlig' jobb for LAGET:) Drømmer om en ny 2 års kontrakt---kan ikke skjønne ar Borges ikke vil en del av dette laget ,som til neste år,vil bli enda bedre:))

Takk, godt det er flere som ser det jeg ser i Borges, hakking på enkeltspillere er no forbanna tull !!!

---------------------------

# Seriegull 1937 1938 1949 1951 1952 1954 1957 1960 1961
# Cupgull 1932 1935 1936 1938 1940 1950 1957 1961 1966 1984 2006

”Jeg kommenterer aldri dommerne og jeg gjør ikke noe unntak for den kødden der”.


kratos

Landslagsspiller

Ble medlem: 16 jan 06
Innlegg: 4914

Lagt til: 22 mai 11, 15:55

Opprinnelig postet av RG

Opprinnelig postet av Kai Roger
Ofte er det slik at en spiller gjør en annen spiller god. Ja......Borges har ikke vært et fyrverkeri...men etter min mening har han vært med på å gjøre andre spillere gode. Legg erke til hvor mye oppmerksomhet han får rundt seg på banen.....noe som Tarik drar nytte av...altså: Borges lager rom for Tarik. Når Borges kommer rettvendt....er det alltid en mening med det han prøver på. Så.....LAGET er avhengig av alle mann...og alle jobber for hverandre. Borges gjør en fenomenal 'usynlig' jobb for LAGET:) Drømmer om en ny 2 års kontrakt---kan ikke skjønne ar Borges ikke vil en del av dette laget ,som til neste år,vil bli enda bedre:))

Takk, godt det er flere som ser det jeg ser i Borges, hakking på enkeltspillere er no forbanna tull !!!

 

Syns det egentlig er bra at Borges ikke står frem som et fyrverkeri om dagen. Da synker interessen fra utlandet og sjangsen for at han forlenger med FFK blir større....

---------------------------

"Well, if crime fighters fight crime and fire fighters fight fire, what do freedom fighters fight? They never mention that part to us, do they?"
- George Carlin


FlightOfTheRat

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 sep 06
Innlegg: 2221

Lagt til: 26 mai 11, 05:12
Opprinnelig postet av Tøfflus

Her bør nok vår lokale Deep Purple-fan snike seg stille og rolig ut bakdøra Cool

(liste - liste - liste -kni-irk - sme-e-e-k-k) ... Oops! Ja, her var det ikke annet å gjøre enn å legge seg som en ball på vingen... lang og flat. De sier at slikt kan skje den beste, så da er jeg kanskje i godt selskap, om ikke annet...det er lov å håpe. Sorry!

Per Egil

Moderator

Ble medlem: 01 apr 05
Innlegg: 2141

Lagt til: 27 jun 11, 09:06

TV2: Borges har fått salgsgaranti

Dersom det kommer nok penger på bordet har Fredrikstad gitt stjernespilleren Celso Borges salgsgaranti i sommer.

---------------------------

"Hvis kassereren går på kino for klubbens penger, skal han ha en omgang med juling og flyttes ned på B-laget."
Kvikk Frydenbergs lovverk


keiko99

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 jul 04
Innlegg: 11332

Lagt til: 27 jun 11, 09:30

Da kommer RBK og VIF.

---------------------------

Jeg kan lese og selv om jeg skriver du/dere stryk det som passer :D


hasse33

Landslagsspiller

Ble medlem: 18 jul 07
Innlegg: 1672

Lagt til: 27 jun 11, 10:26
Endret: 27 jun 11, 10:49
Endret av: hasse33

Opprinnelig postet av keiko99

Da kommer RBK og VIF.

Tviler på om RBK og VIF blir event. aktuelle lag for Celso, de vil ikke ha råd til å betale den summen som FFK (og andre involverte) skal ha for han. Det sto vel i artikklen: sitat : FFK vedkjenner seg salgsgarantien, men den fordrer at østfoldingene får råd til både spiss og midtbanespiller... tror nok Celso ser vel mer etter et lag utaskjærs 


Anders Strand

Juniorspiller

Ble medlem: 19 jun 09
Innlegg: 161

Lagt til: 27 jun 11, 10:26

Opprinnelig postet av Per Egil

TV2: Borges har fått salgsgaranti

Dersom det kommer nok penger på bordet har Fredrikstad gitt stjernespilleren Celso Borges salgsgaranti i sommer.

 

Kinkig sak dette her. Klubben kunne jo sette framføttene i bakken (uten øvrig sammenligning med et esel) og nekte salg i sommer. En høst med Celso er vel nesten en garanti mot nedrykk. På den annen side sitter man da igjen med nøyaktig kr. 0.- til erstatter og bleike utsikter foran neste sesong.

Men hvor mye er et halvt års frikjøp verd? 3-4 mill hvis han går til en utenlandsk klubb? Og hva kan vi få for en sånn sum, rent bortsett fra en høst med intens neglebiting? Helt åpenbart ikke en spiller med tilnærmet tilsvarende kvalifikasjoner, og vi kan heller ikke satse på enda en lovende 18-åring, men må ha en med litt rutine og autoritet til å gjete ungsauene. 

Hjertet sier: "Hold på mannen så lenge som mulig." Men som kjent: For hjertet er allting enkelt - det slår så lenge det kan. Mulig at hjernen bør kobles inn her, for å gjøre et klokt valg blant to dumme alternativer. For så vidt er jeg mest glad for at det ikke er jeg som skal ta den avgjørelsen.

 

 

---------------------------

- Hvor var du da Rekdal tok straffa mot Brasil?
- På felt D, rad 10, plass 84.


Tøfflus

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 07
Innlegg: 4679

Lagt til: 27 jun 11, 10:55

Opprinnelig postet av keiko99

Da kommer RBK og VIF.

Gud forby. Tanken på å se Celso i hvitt og svart på Lerkendal gir meg brekninger.

---------------------------

"Football eh? Bloody hell!"

- Sir Alex Ferguson


Erikk

Landslagsspiller
Ble medlem: 20 jul 04
Innlegg: 3490

Lagt til: 27 jun 11, 10:55
Endret: 27 jun 11, 10:59
Endret av: Erikk
3-4 mill er rett og slett ikke nok. Da blir det bedre å beholde han og øke sansynligheten mye for at vi ikke rykker ned og så stå på bar bakke til høsten. Men uten hans lønn pluss Opphaug mm vil vi frigjøre lønnsmidler, vi vil kanskje få hjelp av investorer, Jocke vil kanskje finne noen nye unge lovende spillere mm. Jeg prøver å si at da vil vi ha tid til å gjøre noe slik at vi kanskje ikke får et så galt lag til neste år. Rykker vi ned i år ser det mye dårligere ut, derfor er det velidg viktig at vi ikke gjør det.

aavdst

Landslagsspiller
Ble medlem: 29 jan 04
Innlegg: 1169

Lagt til: 27 jun 11, 11:39
Og husk at klubben eier kun 40% av Borges. Så det skal være en veldig høy salgsum før det lønner seg for klubben å selge. Han er mere verdt for oss ut sesongen enn bare 40% av tre mill (som er 1,2 mill) og så skal vel Agentens honorar trekkes fra dette beløpet igjen? Mulig jeg tar feil på det siste punktet.

kjell-H

Landslagsspiller

Ble medlem: 21 jun 09
Innlegg: 1677

Lagt til: 27 jun 11, 13:30

Leste på vg at hvis summen er nok til å hente 2 nye spillere inn så selger de.Jeg håper ffk faktisk får litt penger igjen for Borges.

FFK ønsker seg en ny spiss og midtbane spiller i sommer.Blir spennende!

Kommer til å savne borges men ja blir han solgt så blir han solgt! Er ikke redd for Norske klubber for er vell mere trolig at utlandske klubber har råd til å betale nok for borges! Men det jeg er redd for er at Borges forsvinner innen 2-3uker og vi må klare oss en stund uten evt nye spillere!

---------------------------

You'll Never Walk Alone
Jeg har lese og skrive vansker.Derfor vil det være endel skrive feil på ting jeg skriver.Sorry


keiko99

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 jul 04
Innlegg: 11332

Lagt til: 27 jun 11, 14:52

fortell meg hvem klubb dere tror Borges lan gå til. Slik jeg ser det er det ingen topp klubber..

---------------------------

Jeg kan lese og selv om jeg skriver du/dere stryk det som passer :D



Flat Trådet Nøstet
Side 6 av 20 6

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

13/04/2024 21:38 | 6784f4c3