Husk meg
Brukernavn
Passord

Borges forlater Fredrikstad

Flat Trådet Nøstet
Side 13 av 20 13

keiko99

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 jul 04
Innlegg: 11332

Lagt til: 21 sep 11, 09:27

hva skal RBK med han ? 

han vil ha problemer med og få fast plass på laget.... tror neppe borges godtar benke plass eller værste fall tribune....

 

---------------------------

Jeg vil si som statsmenisteren sa det: Ondskap kan drepe et menneske, men aldri beseire et helt folk


Erikk

Landslagsspiller
Ble medlem: 20 jul 04
Innlegg: 3483

Lagt til: 21 sep 11, 09:35


Det gikk rykter for en tid tilbake om at han har skrevet under for Rosenborg fra 1. jan, håper dette ikke stemmer og er enig i at han ikke er god nok for dem pr dag dato, men det kan jo snu. Jeg håper han ikke skriver under for en annen norsk klubb, og iallfall ikke hatklubb nr 1 (som er Rosenborg og ikke Særp).

Men først og fremst hadde jeg ønsker han hadde gitt alt for oss de få kampene han har igjen. Det kan umulig være godt for hans CV å ha to sesonger i Tippeligaen og rykke ned begge gangene.


RG

A-lagspiller

Ble medlem: 13 mai 06
Innlegg: 521

Lagt til: 22 sep 11, 00:10

Denne tråden kan døpes om til BORGES har forlatt fredrikstad ...

---------------------------

# Seriegull 1937 1938 1949 1951 1952 1954 1957 1960 1961
# Cupgull 1932 1935 1936 1938 1940 1950 1957 1961 1966 1984 2006

”Jeg kommenterer aldri dommerne og jeg gjør ikke noe unntak for den kødden der”.


Kai Roger

Landslagsspiller

Ble medlem: 11 mar 10
Innlegg: 1166

Lagt til: 22 sep 11, 01:28

Håper Borges blir et år til jeg...kanskje til og med 2 år til...hvem vetWink


Plankehue

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 jul 09
Innlegg: 1035

Lagt til: 22 sep 11, 01:30

sån han spiller nå til dags, så håper ikke jeg.


matsinho

Landslagsspiller
Ble medlem: 05 apr 06
Innlegg: 962

Lagt til: 22 sep 11, 09:25

I gårsdagens tvintervju sa Borges noe sånt som: "Of course it sad when we had the opportunity. WE may not get this change again in many years."

 

Mulig det bare var jeg som lette etter noe positivt i går, men måten han sa det på hørtes ut som han skulle bli i FFK.


endre

Landslagsspiller

Ble medlem: 27 mai 06
Innlegg: 1753

Lagt til: 22 sep 11, 09:34

Han snakker alltid lag i intervju som regel. Men det hadde vært stas om Jocke hadde fått han med på en 2 års kontrakt til :)

---------------------------

Nei, Rom ble ikke bygget på en dag, men den hadde vel også fått opp mer enn et par stolper i løpet av fem (?) år.
(FFK1903 om Plankehaugen.no)
______________________________________
http://twitter.com/endre82
Forøvrig Østfoldmester i Hattrick.org


Welhaven

Landslagsspiller

Ble medlem: 09 nov 09
Innlegg: 1697

Lagt til: 22 sep 11, 12:02

Synes det er rart at folk ønsker kontrakten hans forlenget sånn som han spiller.. Han har jo ikke lyst, og hadde det i det hele tatt vært aktuelt med en forlengelse så er han en av personene som burde vist om det. At han da allikevel spiller med så liten inspirasjon og vilje, blir bare mer skremmende.

Videre er han vel en av klubbens høyest-lønnede, og det er man vel gjerne basert på at prestasjonene er forventet å være gode.

Er jo til slutt det beste for Borges selv også, unner han ikke akkurat den fotballen han bedriver på banen nå. Videre synes jeg det blir feil å sette han i spiss-posisjon, så skulle han blitt burde Aune iallefall brukt han mye bedre. Han trives vel mer på midtbanen enn i angrep? 

---------------------------

Stolt og trofast motgangssupporter, men sier heller ikke nei til medgang..!


Kai Roger

Landslagsspiller

Ble medlem: 11 mar 10
Innlegg: 1166

Lagt til: 22 sep 11, 17:42

Opprinnelig postet av Welhaven

Synes det er rart at folk ønsker kontrakten hans forlenget sånn som han spiller.. Han har jo ikke lyst, og hadde det i det hele tatt vært aktuelt med en forlengelse så er han en av personene som burde vist om det. At han da allikevel spiller med så liten inspirasjon og vilje, blir bare mer skremmende.

Videre er han vel en av klubbens høyest-lønnede, og det er man vel gjerne basert på at prestasjonene er forventet å være gode.

Er jo til slutt det beste for Borges selv også, unner han ikke akkurat den fotballen han bedriver på banen nå. Videre synes jeg det blir feil å sette han i spiss-posisjon, så skulle han blitt burde Aune iallefall brukt han mye bedre. Han trives vel mer på midtbanen enn i angrep? 

 

Nå er vel ikke Tarik i superslag heller. Jeg synes Borges virket bedre igår,enn de foregående kampene. Han er kun et menneske,og jeg tror Borges er såpass profisjonell,at han gjør sitt beste.

Hvis du ser litt vekk ifra der ballen er....vil du se at Borges faktisk gjør en god jobb,bevegelses messig. Synes forøvrig det er veldig rart at når han scorer 2 mål  på mandag,DA er han plutselig 'Messias' igjen,og alle forlanger at han skal bli i klubbenWink-(denne var IKKE til deg spesielt Welhaven)


tomroar

Landslagsspiller
Ble medlem: 10 des 03
Innlegg: 1010

Lagt til: 22 sep 11, 18:25


Borges bør helst ikke starte denne kampen, men Aune fortsetter som før.


Plankekæll

Landslagsspiller
Ble medlem: 03 okt 05
Innlegg: 5985

Lagt til: 22 sep 11, 19:05

Opprinnelig postet av tomroar

Borges bør helst ikke starte denne kampen, men Aune fortsetter som før.

Sålenge han er god nok for laget, skal han starte kampen.

Han er mer enn god nok.

Ja, Aune fortsetter heldigvis. 


Ghost of Sparta

Landslagsspiller

Ble medlem: 16 jan 06
Innlegg: 4914

Lagt til: 23 sep 11, 02:29

Opprinnelig postet av Plankekæll

Opprinnelig postet av tomroar

Borges bør helst ikke starte denne kampen, men Aune fortsetter som før.

Sålenge han er god nok for laget, skal han starte kampen.

Han er mer enn god nok.

Ja, Aune fortsetter heldigvis. 

Han er mer enn god nok, men han gidder ikke å yte, derfor skal han ikke starte neste kamp....

---------------------------

"Well, if crime fighters fight crime and fire fighters fight fire, what do freedom fighters fight? They never mention that part to us, do they?"
- George Carlin


Costanza

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 mar 03
Innlegg: 6579

Lagt til: 23 sep 11, 06:02

Opprinnelig postet av Ghost of Sparta

Han er mer enn god nok, men han gidder ikke å yte, derfor skal han ikke starte neste kamp....

Han var jo en av våre beste mot Brann, og det var i hvert fall lite å si på innsatsen. Jobbet på hver eneste ball og gav alt for laget. Enig i at Borges har hatt en skuffende sesong og vært spesielt svak den siste tiden, men mot Brann viste han seg fra en annen side! 


Erikk

Landslagsspiller
Ble medlem: 20 jul 04
Innlegg: 3483

Lagt til: 23 sep 11, 10:06


Vi trenger duellsterke spillere i den utrolig vanskelige kampen mot Særp, vi kommer også til å måtte krige for poengene for å slippe nedrykk framover og er dermed avhengige av Borges. Mot Brann jobbet han, noe som er flott, men han havnet ofte langt bak på banen.


Carlsberg07

Knøttespiller
Ble medlem: 17 nov 06
Innlegg: 38

Lagt til: 07 nov 11, 20:22

Borges er fremdeles en ettertraktet spiller ifølge agenten sin.

http://www.nettavisen.no/sport/fotball/pl/article3268316.ece

Celso har kontraktstilbud fra flere land, og akkurat nå analyserer vi de forskjellige tilbudene. Det er tilbud fra svenske og danske klubber, samt tilbud fra to klubber i Belgia, sier Borges agent, Cordon via telefon fra Spania.

Borges ønsker selv, seg til Premier League og La Liga.


Sulla

Landslagsspiller

Ble medlem: 27 nov 05
Innlegg: 1555

Lagt til: 07 nov 11, 20:45

Opprinnelig postet av Carlsberg07

Borges ønsker selv, seg til Premier League og La Liga.

Tydeligvis litt høye tanker om egen dyktighet da gett.

---------------------------

In Jocke we trust.


solano2

Landslagsspiller
Ble medlem: 30 mar 07
Innlegg: 1217

Lagt til: 07 nov 11, 22:10

- Han er bare 23 år, og det viktigste er at han får spilletid. Vi leter etter et godt prosjekt for ham, ikke den største kontrakten. Han elsker Premier League og La Liga, og vi jobber med å få ham inn i en av de ligaene

 


matsinho

Landslagsspiller
Ble medlem: 05 apr 06
Innlegg: 962

Lagt til: 07 nov 11, 23:30
Endret: 07 nov 11, 23:32
Endret av: matsinho

Opprinnelig postet av Sulla

Tydeligvis litt høye tanker om egen dyktighet da gett.

Han har jo kvalitetene egentlig. Det viser han jo til gangs på landslaget blant annet. Men det er et eller annet som gjør at han ikke får ut potensialet i FFK. Det er en gjenganger at han ofte er god når FFK er gode- eller omvendt!


Gladmann

Bedriftsspiller
Ble medlem: 16 des 06
Innlegg: 15

Lagt til: 08 nov 11, 00:00


Danmark, Sverige og Belgia ??? Jeg tror Celso er milevis fra å komme til La liga eller Premier League. Tipper på Ålesund eller Molde jeg.

---------------------------

FFK FOR ALLTID


Kai Roger

Landslagsspiller

Ble medlem: 11 mar 10
Innlegg: 1166

Lagt til: 08 nov 11, 08:07

Borges hadde en halv sesong i TL når han kom(hvis jeg ikke husker feil)+ en hel sesong i Adeco + denne sesongen i TL.

 

Min mening er at han var meget god ifjor i Adeco....iår har han kun glimtet til i noen få enkeltkamper. Han har vel 7 mål,der han har scoret 3 mål og 2 mål i en kamp.

Det at han kjemper og står på,er ikke noe grunn tl å si at han har spilt godt,synes jeg. Flere av våre spillere som kjemper og står på,og med all respekt: det skulle bare mangle om man ikke hadde hatt innsats i kampene.

 

Jeg synes Borges har vært meget skuffende i TL denne sesongen...han er blitt opphauset så til de grader,men underprestert til de grader.

Jeg har sagt det før,og sier det igjen: hvis gutten er lur,blir han her og utvikler seg enda et par år,han er kun 22-23 år gammel. Den dagen han dominerer i flere kamper etter hverandre,DA kan vi snakke om proffopphold.

 

Muliget også for at han i FFK er blitt brukt på feil plass......kanskje han ville kommet mere til sin rett på midtbanen enn som spiss,han har jo kvaliteter,men hans store hemsko er tempo uten ball---altså han er litt treg. Dette er sikkert et spørsmål som vil komme opp hvis han fortsetter hos oss.....kanskje han vil spille på midtbanen,mens TFA vil bruke han som spiss?

 

Jeg håper han tar tl fornuft,og skriver en 2 års avtale,og konsentrerer seg om å gjøre gode kamper i TL. Når han ikke dominerer kamper i Norge,kan jeg ikke skjønne åssen han skal dominere i andre ligaer heller.



Flat Trådet Nøstet
Side 13 av 20 13

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

17/02/2024 15:30 | 3147bc24