Husk meg
Brukernavn
Passord

Borges forlater Fredrikstad

Flat Trådet Nøstet
Side 10 av 20 10

Tøfflus

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 07
Innlegg: 4679

Lagt til: 01 aug 11, 08:28

Hva skal han svare når journalisten spør ham, da? "Nei, Rosenborg er uinteressant"? Ville det gitt mening for en spiller som står uten kontrakt etter denne sesongen og som vil til en større klubb?

Ikke helt god i hodet sitt? Han er diplomatisk.

---------------------------

"Football eh? Bloody hell!"

- Sir Alex Ferguson


Plankehue

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 jul 09
Innlegg: 1035

Lagt til: 01 aug 11, 08:52

Opprinnelig postet av keiko99

Borges: - Rosenborg er en attraktiv klubb

Borges er ikke god i hodet sitt stakars... kan ikke fatte  hvorfor han kommer med noe sånt

 

Borges er forsatt FFK spiller og lagets kaptein. Uansett hva vi sier eller tror, så er det større sannsynlighet at han får spilt i europa cupene i RBK enn FFK.

La nå gutten velge sin egen fremtid, hadde vært 08 hann hadde planer om å dra til, ville jeg ha forstått utsanget dittWink


Tøfflus

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 07
Innlegg: 4679

Lagt til: 01 aug 11, 09:43

Når alt dette er sagt:

Hvor stor nytte har eventuelt Borges av en overgang til RBK ? Greit, det finnes en mulighet for gruppespill i Europa League, men i den nåværende formen til RBK ser jeg ikke for meg at de klarer dét engang. Champions League er det i hvert fall bare å glemme.

Jeg antar at Borges har som mål å spille i en virkelig storklubb i løpet av karrieren. Kanskje til og med en klubb som kjemper om internasjonal heder og ære. En overgang fra FFK til RBK vil nok være et lite skritt på veien, da det nok er større sjanse for å få Europa-erfaring i RBK, men det er like fullt et lite skritt. En treårsavtale med RBK, og han kan stagnere. Dagens RBK er ikke en utviklingsarena for en spiller som allerede holder høyt Tippeliganivå.

Slik jeg ser det er det agenten hans som har størst nytte av en overgang til RBK nå i august. Prosenter av overgangssummen og sikkert et pent honorar. Agenten tjener ikke noe på at Celso blir hos oss.

---------------------------

"Football eh? Bloody hell!"

- Sir Alex Ferguson


Plankehue

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 jul 09
Innlegg: 1035

Lagt til: 01 aug 11, 11:59

seff har du rett. kan jo være at han også bruker Rbk intressen til å få andre klubber til å komme på banen.

Men om han går til Rævbk, så får det være hans  valg. hva som er best for han blir bare spekulasjoner.

Men syns vi ikke skal hate han om han bytter klubb, selv om han går til rbk.

Han har vært mer proff enn det man forvente mener nå jeg.

Vi har hatt Wehrman og Raymond. som har frontet sine egene intresser i full åpenlys i media, og skadet klubben bildet utad.

Ang kontrakter og all annet tull. Der har også Ramberg vært flink til og klage til media om ditt og datt (ikke for å henge noen ut).

Der har Borges vært enorm lojal. og jeg syns det vært greit at han sa i fra i god tid hva han har planer om, så slipper klubben og stå igjen og ha noen forstrekninger klare når han forsvinner.


Topscorer

Landslagsspiller

Ble medlem: 08 jul 03
Innlegg: 828

Lagt til: 01 aug 11, 12:18


Alle har jo rett til å bytte arbeidsgiver hvis de får bedre betingelser eller får større karrieremuligheter. Dette må vi bare akseptere.

 

---------------------------

9 serie- og 11 cupmesterskap!!!!


Tøfflus

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 07
Innlegg: 4679

Lagt til: 01 aug 11, 15:40

Opprinnelig postet av Plankehue

Han har vært mer proff enn det man forvente mener nå jeg.

Vi har hatt Wehrman og Raymond. som har frontet sine egene intresser i full åpenlys i media, og skadet klubben bildet utad.

Ang kontrakter og all annet tull. Der har også Ramberg vært flink til og klage til media om ditt og datt (ikke for å henge noen ut).

Der har Borges vært enorm lojal. og jeg syns det vært greit at han sa i fra i god tid hva han har planer om, så slipper klubben og stå igjen og ha noen forstrekninger klare når han forsvinner.

Nettopp.

Derfor bør Celso få stående applaus etter sin siste kamp uansett hvilken klubb han velger å gå til når han forlater oss (med et lite blåhvitt unntak, og jeg snakker hverken om Molde eller Haugesund). Særlig måten han taklet nedturen til Adeccodassen var forbilledlig.

---------------------------

"Football eh? Bloody hell!"

- Sir Alex Ferguson


Kai Roger

Landslagsspiller

Ble medlem: 11 mar 10
Innlegg: 1166

Lagt til: 01 aug 11, 18:22

For alt vi vet,kan han allerede ha signert for en spansk klubb. Uansett,synes jeg Borges har vært fair,og ønsker han all lykke med framtidenWink


thorsen

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 aug 08
Innlegg: 905

Lagt til: 01 aug 11, 19:37

Opprinnelig postet av Tøfflus
Når alt dette er sagt:

Hvor stor nytte har eventuelt Borges av en overgang til RBK ? Greit, det finnes en mulighet for gruppespill i Europa League, men i den nåværende formen til RBK ser jeg ikke for meg at de klarer dét engang. Champions League er det i hvert fall bare å glemme.

Forsåvidt enig med deg, men jeg tror Borges ønsker å spille på midtbanen og det får han ikke i FFK. Hvis RBK kan garantere han det, så forstår jeg han egentlig.

Men hadde det vært VIF/en annen TL klubb så hadde jeg blitt irritert.

Gutten er ikke dum, 08 er selvfølgelig uaktuelt. Sikkert fra 08 sin side også.


Costanza

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 mar 03
Innlegg: 6579

Lagt til: 01 aug 11, 20:57

Jan Rafn melder på Twitter at det kommer en nyhetsoppdatering på fredrikstadfk.no kl 21 i kveld, altså om få minutter. Et opplagt tips er vel at det gjelder Celso Borges, muligens solgt til Rosenborg eller annen klubb?


oleoleole

Juniorspiller

Ble medlem: 25 jun 09
Innlegg: 212

Lagt til: 01 aug 11, 21:02

Tydeligvis Gamboa som forlater oss :(

http://www.fredrikstadfk.no/content/view/4241/372/

 


Modric

Juniorspiller

Ble medlem: 30 jul 08
Innlegg: 212

Lagt til: 12 aug 11, 10:27

Rykter om at Borges ikke har vært på trening de siste dagene og at han ikke er skadet. Er han på vei bort allerede nå i sommer?

Noen som kan bekrefteavkrefte dette?


endre

Landslagsspiller

Ble medlem: 27 mai 06
Innlegg: 1753

Lagt til: 12 aug 11, 10:56

I Demokraten står det at han er forkjølet

---------------------------

Nei, Rom ble ikke bygget på en dag, men den hadde vel også fått opp mer enn et par stolper i løpet av fem (?) år.
(FFK1903 om Plankehaugen.no)
______________________________________
http://twitter.com/endre82
Forøvrig Østfoldmester i Hattrick.org


RG

A-lagspiller

Ble medlem: 13 mai 06
Innlegg: 521

Lagt til: 21 aug 11, 22:21

C B har vært "borte" i flere kamper den siste tiden

Er hode hans en helt annen plass.

tror nok det samarbeidet med tarik må brytes snart og noe nytt må settes i gang.

---------------------------

# Seriegull 1937 1938 1949 1951 1952 1954 1957 1960 1961
# Cupgull 1932 1935 1936 1938 1940 1950 1957 1961 1966 1984 2006

”Jeg kommenterer aldri dommerne og jeg gjør ikke noe unntak for den kødden der”.


solano2

Landslagsspiller
Ble medlem: 30 mar 07
Innlegg: 1217

Lagt til: 21 aug 11, 22:26

Tja, vil vel påstå at han var "hjemme" både mot Molde og Brann.


RG

A-lagspiller

Ble medlem: 13 mai 06
Innlegg: 521

Lagt til: 21 aug 11, 22:47

Opprinnelig postet av solano2

Tja, vil vel påstå at han var "hjemme" både mot Molde og Brann.

Jeg deler ikke din oppfatning, han var grei mot brann, men mot molde var han usynlig i nesten hele andre omg

det er flere som sier dette, en god pasning til etzaz i siste ekstra omg er ikke og være "hjemme" føler jeg.

Vil ikke starte en stor diskusjon ut av dette,

men føler litt på det siden"alle" vet at samarbeidet snart tar slutt og det er kanskje er på tide og starte noe nytt som vi skal spille med resten av året vist han stikker i dette vinduet.

---------------------------

# Seriegull 1937 1938 1949 1951 1952 1954 1957 1960 1961
# Cupgull 1932 1935 1936 1938 1940 1950 1957 1961 1966 1984 2006

”Jeg kommenterer aldri dommerne og jeg gjør ikke noe unntak for den kødden der”.


solano2

Landslagsspiller
Ble medlem: 30 mar 07
Innlegg: 1217

Lagt til: 21 aug 11, 22:56

Hehe, 2 assist og 1 scoring mot Molde. Dvs. totalt avgjørende for at vi gikk til semifinale. Det vil si å være hjemme.


Plankekæll

Landslagsspiller
Ble medlem: 03 okt 05
Innlegg: 5989

Lagt til: 21 aug 11, 23:00

Opprinnelig postet av solano2

Hehe, 2 assist og 1 scoring mot Molde. Dvs. totalt avgjørende for at vi gikk til semifinale. Det vil si å være hjemme.

Jepp, og mot Brann hadde han 2 mål og 1 assist og var banens gigant sammen med Etzaz Hussain.

Men han er dessverre altfor ustabil i prestasjonene sine, som resten av laget.


Kai Roger

Landslagsspiller

Ble medlem: 11 mar 10
Innlegg: 1166

Lagt til: 21 aug 11, 23:48

Opprinnelig postet av Plankekæll

Opprinnelig postet av solano2

Hehe, 2 assist og 1 scoring mot Molde. Dvs. totalt avgjørende for at vi gikk til semifinale. Det vil si å være hjemme.

Jepp, og mot Brann hadde han 2 mål og 1 assist og var banens gigant sammen med Etzaz Hussain.

Men han er dessverre altfor ustabil i prestasjonene sine, som resten av laget.

 

det er 1 stk seriekamp (av 20) og 1 stk cupkamp. Nesten uhørt å si det,men han har ikke dominert så mye som jeg håpet han skulle. 6 seriemål ,hvorav 3 stk i en og samme kamp.

Mulig han betyr såpass for de andre spillerne.at plassen kan forsvares. Uansett veldig god,når han er på.......men tror han selv vil spille på midten,slik at han blir mere innvolvert,enn å spille spiss mot mange meter forsvar.

Han har gjort jobben sin de ca 3 årene han har vært her. Og han har vært fair hele tiden om hva han ønsker videre.


Haarek

A-lagspiller

Ble medlem: 19 jul 05
Innlegg: 407

Lagt til: 22 aug 11, 00:10
Endret: 22 aug 11, 00:11
Endret av: Haarek

Opprinnelig postet av Kai Roger

Opprinnelig postet av Plankekæll

Opprinnelig postet av solano2

Hehe, 2 assist og 1 scoring mot Molde. Dvs. totalt avgjørende for at vi gikk til semifinale. Det vil si å være hjemme.

Jepp, og mot Brann hadde han 2 mål og 1 assist og var banens gigant sammen med Etzaz Hussain.

Men han er dessverre altfor ustabil i prestasjonene sine, som resten av laget.

 

det er 1 stk seriekamp (av 20) og 1 stk cupkamp. Nesten uhørt å si det,men han har ikke dominert så mye som jeg håpet han skulle. 6 seriemål ,hvorav 3 stk i en og samme kamp.

Mulig han betyr såpass for de andre spillerne.at plassen kan forsvares. Uansett veldig god,når han er på.......men tror han selv vil spille på midten,slik at han blir mere innvolvert,enn å spille spiss mot mange meter forsvar.

Han har gjort jobben sin de ca 3 årene han har vært her. Og han har vært fair hele tiden om hva han ønsker videre.

Nå har han vel vært  bra i fler enn dem 2 kampene du nevner her,og når det gjelder seriekamper,så har han vel ikke spilt 20,det har forøvrig ingen i ffk gjort,da vi bare har spilt 19 seriekamper. Borges var vekk 1 mnd tid opptatt med landslagspill for Costa rica,så han har vel spilt 15 kamper!?Skulle selvfølgelig ønsket han spilte på topp hele tiden,men synes han absolutt forsvarer en plass i start 11ern uten tvil. Jeg synes faktisk Tarik har skuffet mer,lenge siden han spilte en topp kamp nå synes jeg.


kratos

Landslagsspiller

Ble medlem: 16 jan 06
Innlegg: 4914

Lagt til: 22 aug 11, 01:13

Opprinnelig postet av Haarek

Opprinnelig postet av Kai Roger

Opprinnelig postet av Plankekæll

Opprinnelig postet av solano2

Hehe, 2 assist og 1 scoring mot Molde. Dvs. totalt avgjørende for at vi gikk til semifinale. Det vil si å være hjemme.

Jepp, og mot Brann hadde han 2 mål og 1 assist og var banens gigant sammen med Etzaz Hussain.

Men han er dessverre altfor ustabil i prestasjonene sine, som resten av laget.

 

det er 1 stk seriekamp (av 20) og 1 stk cupkamp. Nesten uhørt å si det,men han har ikke dominert så mye som jeg håpet han skulle. 6 seriemål ,hvorav 3 stk i en og samme kamp.

Mulig han betyr såpass for de andre spillerne.at plassen kan forsvares. Uansett veldig god,når han er på.......men tror han selv vil spille på midten,slik at han blir mere innvolvert,enn å spille spiss mot mange meter forsvar.

Han har gjort jobben sin de ca 3 årene han har vært her. Og han har vært fair hele tiden om hva han ønsker videre.

Nå har han vel vært  bra i fler enn dem 2 kampene du nevner her,og når det gjelder seriekamper,så har han vel ikke spilt 20,det har forøvrig ingen i ffk gjort,da vi bare har spilt 19 seriekamper. Borges var vekk 1 mnd tid opptatt med landslagspill for Costa rica,så han har vel spilt 15 kamper!?Skulle selvfølgelig ønsket han spilte på topp hele tiden,men synes han absolutt forsvarer en plass i start 11ern uten tvil. Jeg synes faktisk Tarik har skuffet mer,lenge siden han spilte en topp kamp nå synes jeg.

Tarik jobber mer hjemmover, er ofte helt nede på midtbanen, men det er jo ikke der en spiss skal være. Desuten syns jeg vi bør ha en annen som slår cornere. Tarik sin plass på offansive cornere er forran mål....

---------------------------

"Well, if crime fighters fight crime and fire fighters fight fire, what do freedom fighters fight? They never mention that part to us, do they?"
- George Carlin



Flat Trådet Nøstet
Side 10 av 20 10

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

13/04/2024 21:38 | 6784f4c3