Husk meg
Brukernavn
Passord

Tabelltipset 2011

Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 1 1

FFKgutt1

Landslagsspiller

Ble medlem: 04 mai 05
Innlegg: 3754

Lagt til: 10 mar 11, 20:29

Hei gutta :) Syntes det er flott at dere kommer med tabelltips igjen :) Kjempebra! Men jeg lurte også på om det gikk ann å få tipset i uthevet bokstaver, f.eks så står det nå: Vi tipper Start på en 9 plass i år. Feks kunne det stått sånn: Vi tipper Start på en 9 plass i år ? eller blir det litt rotete? Tongue out

---------------------------

Ett liv, ett lag - Fredrikstad FK

15.05.2010

24.08.2010 kom du ut og ville se verden :)


Arte et labore

Moderator

Ble medlem: 27 nov 03
Innlegg: 7068

Lagt til: 10 mar 11, 20:37

Tja, hva syns du? Kan sikkert gjøre det slik fremover om det er ønskelig. Kommer sikkert til å legge inn tabellen fra og med i morgen. Var liksom ikke stor vits akkurat i dag, så i morgen vil du finne tabelltipset i bunnen.


FFKgutt1

Landslagsspiller

Ble medlem: 04 mai 05
Innlegg: 3754

Lagt til: 10 mar 11, 20:39

Opprinnelig postet av Arte et labore

Tja, hva syns du? Kan sikkert gjøre det slik fremover om det er ønskelig. Kommer sikkert til å legge inn tabellen fra og med i morgen. Var liksom ikke stor vits akkurat i dag, så i morgen vil du finne tabelltipset i bunnen.

Supert Laughing

---------------------------

Ett liv, ett lag - Fredrikstad FK

15.05.2010

24.08.2010 kom du ut og ville se verden :)


Fredd

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 mar 03
Innlegg: 1206

Lagt til: 10 mar 11, 21:21

Veldig bra med tabelltips. Har et par kommentarer til gjennomgangen av Start. Siden jeg bor på sørlandet så får jeg med meg det meste som skjer. 

Startoppstillingen vil nok bli som følger hvis alle er friske.

Høie

Priske - Madsen - Pepa/Mathisen - Vikstøl

Asante - Owello - Strømstad - Børufsen

Hoff

Årst

Asante sies å være den raskeste spilleren i tippeligaen gjennom tidene. En får vente å se. 

Her på sørlandet er det nå noen bekymringer:

  • Som dere skrev vil nok savnet av Goodson merkes. Alle er bekymret for det defensive. Det sies at det har blitt jobbet veldig mye med, men de mangler gode nok spillere med defensive fibre.
  • Start sliter også mye med skader for tiden, og med den tynne stallen de har så vil de da få store problemer. 
  • Det største problemet er som dere skriver usikkerheten rundt Tørum. Supporterene er i harnisk over avgjørelsen til styret i Start, og deres måte å publisere dette på rett før sesongstart. Avisen her nede, FVN, har lenge påstått at det er stor misnøye med Tørum blant spillerene, mens dette tilbakevises av klubben. Er litt tendenser som det har vært i FFK de senere år. 
Totalt sett tror jeg 9.plass er et fornuftig tips.

---------------------------

Fredd


General Gardener

Landslagsspiller

Ble medlem: 16 jul 05
Innlegg: 2985

Lagt til: 11 mar 11, 16:24

Morsomt med litt ekspertise på saken! :-) Er jeg som står for lagoppstillingene, og jeg skal ærlig innrømme at jeg har langt fra full oversikt. Har fulgt med på lagoppstillinger i treningskamper, lest meg litt opp på lagene og forsøkt å forhøre meg litt rundt med supportere av lagene. Allikevel er det ikke sikkert man treffer helt fordet.

Ser jo at oppstillingen vår er litt lik som din - og det kan godt hende du har mer rett enn oss - men skjønner ikke helt hvorfor ikke Kleiven skal få en plass i startelleveren?

---------------------------

General Gardener = tidl. Lemmy


Fredd

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 mar 03
Innlegg: 1206

Lagt til: 11 mar 11, 17:20
Endret: 11 mar 11, 17:21
Endret av: Fredd

Jeg tror nok at det skal bli vanskelig for Kleiven å kapre en plass sentralt på midten hvis Owello og Strømstad er friske. Kleiven kan også brukes som hengende spiss som i lagoppstillingen deres, men der er nok Hoff et par hakk bedre. Etter det jeg så av Start i fjor, hadde gratis adgang til alle kampene, så mener jeg at Hoff er bedre i denne rollen. Kleiven har også tidligere sesonger ikke blitt prioritert av Sandstø/Tørum. Unntaket var fjorårssesongen. Jeg tror også Kleiven skal få problemer med å følge opp den gode sesongen i fjor.

Men Kleiven kommer nok til å starte mange kamper i år da de sliter med skader. Strømstad, Hoff, Børufsen og Asante sliter i dag med skader, og da er det klart at Kleiven starter.

Alt dette er basert på det jeg selv har sett, lest og hørt. Godt mulig jeg tar feil.Smile

 

---------------------------

Fredd



Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 1 1

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

13/04/2024 21:38 | 6784f4c3