Husk meg
Brukernavn
Passord

FFK 2 -2011

Flat Trådet Nøstet
Side 5 av 5 5

summarius

A-lagspiller

Ble medlem: 25 aug 09
Innlegg: 289

Lagt til: 05 sep 11, 10:00

Opprinnelig postet av Rey

Noen som kan bekrefte hvor dagens kamp mot Nordstrand går? Før starten av høstsesongen sa de på stadion at alle kampene kom til å gå i Østfoldhallen. Etter det har alle kampene gått på stadion. Ser på speaker.no at det er stadion som er satt opp som kamparena. Vet derfor ikke helt hva jeg skal tro :)

Speaker.no skal ha siste informasjon. Det er i alle fall slik det fungerer på lavere nivåer.


thorsen

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 aug 08
Innlegg: 905

Lagt til: 05 sep 11, 11:54

Opprinnelig postet av Rey

Noen som kan bekrefte hvor dagens kamp mot Nordstrand går? Før starten av høstsesongen sa de på stadion at alle kampene kom til å gå i Østfoldhallen. Etter det har alle kampene gått på stadion. Ser på speaker.no at det er stadion som er satt opp som kamparena. Vet derfor ikke helt hva jeg skal tro :)

Skulle ha vært på Stadion, men er flytta til Østfoldhallen pga. mye regn.


Rafn

A-lagspiller

Ble medlem: 08 des 06
Innlegg: 524

Lagt til: 05 sep 11, 18:15


Kampen mot Nordstrand starter kl 19.00. Hvis du ikke skal i Østfoldhallen kan du følge kampen her

---------------------------

Av alle uviktige ting er fotball det viktigste.


tynter

A-lagspiller

Ble medlem: 02 apr 03
Innlegg: 639

Lagt til: 06 sep 11, 10:29

Skuffende at vi tapte den kampen. Nå er nok muligheten for opprykk definitivt blåst bort.

Neste år syns jeg at det bør skrives kontrakt med noen lokale solide 2.div spillere sånn at vi kan få 2.laget opp en div.

 


olegno

Bedriftsspiller
Ble medlem: 27 okt 09
Innlegg: 21

Lagt til: 20 sep 11, 00:07

Noen som vet hvem som skorte målene i dagens 3-2 seier borte over Lille tøyen?

 



Flat Trådet Nøstet
Side 5 av 5 5

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

13/04/2024 21:38 | 6784f4c3