Husk meg
Brukernavn
Passord

FFK får ikke lov til å trene i Sarpsborg

Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 2 1

Patrioten

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 03
Innlegg: 9586

Lagt til: 05 mar 11, 06:17
Nå har krigen begynt, Sarpsborg Kommune har satt seg på bakbena og vil ikke låne ut kustgressbanen til FFK. Noe de har fått lov til tidligere, men nå vil de alstå ikke det. Dette gjør at FFK må trekke innendørs i Østfoldhallen, noe de ikke ønsker, fordi de ønsker seg et tilsvarende alternativ, slik som Colour Line Stadion. Tror dere at FFK kan stå svekket til Aalesundkampen siden forberedelsene må gjøre innendør og ikke ut?

Arte et labore

Moderator

Ble medlem: 27 nov 03
Innlegg: 7068

Lagt til: 05 mar 11, 09:06

Hva med banen på Asmaløy, duger ikke den, eller er den full av snø?


tippeliga2011

Knøttespiller
Ble medlem: 22 mai 10
Innlegg: 57

Lagt til: 05 mar 11, 09:44

Dette er helt uholdbart, raser sportssjef Joacim Jonsson.

http://www.f-b.no/ffk/tidssporsmal-for-var-elitestatus-er-vekk-1.6077591

 


Plankehue

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 jul 09
Innlegg: 1035

Lagt til: 05 mar 11, 10:23

Skulle ha Nektet Særsborg og trene i østfoldhallen hele vinter.

De smurfene greier ikke å være gode naboer.


solano2

Landslagsspiller
Ble medlem: 30 mar 07
Innlegg: 1217

Lagt til: 05 mar 11, 10:25

Hadde bare Fredrikstad Kommune sittet på rettighetene til Østfoldhallen så... Smile


Tøfflus

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 07
Innlegg: 4666

Lagt til: 05 mar 11, 11:04

Opprinnelig postet av tippeliga2011

Dette er helt uholdbart, raser sportssjef Joacim Jonsson.

http://www.f-b.no/ffk/tidssporsmal-for-var-elitestatus-er-vekk-1.6077591

Strengt tatt er det anleggssituasjonen i Fredrikstad han raser mot - han respekterer Smurfsborg Kommunes avgjørelse (og det er han jo pent nødt til). Jeg må bare henge meg på Jokke, det er tåpelig at en by av Fredrikstads størrelse (og med et eliteserielag i fotball) ikke har et sted som er egnet for vintertrening i fotball.

 

---------------------------

“I used to have a saying that when a player is at his peak, he feels as though he can climb Everest in his slippers. ..."

- Sir Alex Ferguson


Plankekæll

Landslagsspiller
Ble medlem: 03 okt 05
Innlegg: 5985

Lagt til: 05 mar 11, 11:23

Vi har jo heller ingen rike onkler som har råd til å hjelpe FFK med gode treningsfasiliteter... *IRONI IRONI IRONI* Undecided

 


Stoni

A-lagspiller

Ble medlem: 08 aug 08
Innlegg: 348

Lagt til: 05 mar 11, 13:38
Er det ikke akkurat lagt ny kunstgressbane på Kråkerøy sitt idrettsanlegg? Den er vel brukanes?

---------------------------

Tippeligaen 2011!! Go FFK!!


niggle

Landslagsspiller

Ble medlem: 08 aug 04
Innlegg: 4381

Lagt til: 05 mar 11, 13:45

har den undervarme da?


Stoni

A-lagspiller

Ble medlem: 08 aug 08
Innlegg: 348

Lagt til: 05 mar 11, 14:02
Opprinnelig postet av niggle

har den undervarme da?

Aner ikke. Trodde den var "topp moderne", men tar sikkert feil...

---------------------------

Tippeligaen 2011!! Go FFK!!


Lex

Landslagsspiller

Ble medlem: 03 feb 05
Innlegg: 1446

Lagt til: 05 mar 11, 15:24
Sarpingene begynner å bli redde og må spille dirty, hehe..

---------------------------

Heia FFK


Plankehue

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 jul 09
Innlegg: 1035

Lagt til: 07 mar 11, 16:47

http://www.nettavisen.no/sport/fotball/tippeligaen/article3096903.ece

Nå kommer de med enda mer dritt fra pæddene. er det et mindre vedighetskompleks de har???


thorsen

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 aug 08
Innlegg: 905

Lagt til: 07 mar 11, 20:53

Opprinnelig postet av Plankehue

http://www.nettavisen.no/sport/fotball/tippeligaen/article3096903.ece

Nå kommer de med enda mer dritt fra pæddene. er det et mindre vedighetskompleks de har???

Historieargumentet fra en 3-åring. Alltid like bra.

Men man kan ikke vente annet etter 500 år på en branntomt.


FFKgutt1

Landslagsspiller

Ble medlem: 04 mai 05
Innlegg: 3754

Lagt til: 07 mar 11, 21:16

Opprinnelig postet av Plankehue

http://www.nettavisen.no/sport/fotball/tippeligaen/article3096903.ece

Nå kommer de med enda mer dritt fra pæddene. er det et mindre vedighetskompleks de har???

Særpesupporterne kan bare klappe igjen.. Mindreverdighetskomplekser kalles det..

Må foresten si at jeg har utrolig sansen for Roar Johansen, for en trener.. Snakket med han forrige sesong og han håpet virkelig at vi skulle rykke opp.

---------------------------

Ett liv, ett lag - Fredrikstad FK

15.05.2010

24.08.2010 kom du ut og ville se verden :)


palajoha

Juniorspiller
Ble medlem: 11 jun 03
Innlegg: 116

Lagt til: 07 mar 11, 21:51

Som mangeårig tillitsvalgt i breddeidretten blir jeg småprovosert av at en ansatt i FFK som har omsatt for 70-80 millioner i året i mangfoldige år presterer å klage på dårlige treningsforhold. Kanskje han heller bør være misfornøyd med sin egen klubbs prioriteringer? FFK burde jo selvsagt lagt penger i en treningsbane med undervarme framfor de mange "rare" tinga de har brukt penger på. Når klubber som Trosvik, Selbak, Kråkerøy, Greåker, Torp og til og med Trolldalen makter et løft som en kunstgressbane er (kanskje opp til 2-3 ganger årsomsetning), så burde vel FFK fått til noe etter 8 år på øverste nivå. Skam dere,FFK! Slutt med sytingen og klagingen og løs det heller selv! Men det er lettere å se flisen i andres øyne enn bjelken i sitt eget!


Plankehue

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 jul 09
Innlegg: 1035

Lagt til: 07 mar 11, 22:35

Opprinnelig postet av palajoha

Som mangeårig tillitsvalgt i breddeidretten blir jeg småprovosert av at en ansatt i FFK som har omsatt for 70-80 millioner i året i mangfoldige år presterer å klage på dårlige treningsforhold. Kanskje han heller bør være misfornøyd med sin egen klubbs prioriteringer? FFK burde jo selvsagt lagt penger i en treningsbane med undervarme framfor de mange "rare" tinga de har brukt penger på. Når klubber som Trosvik, Selbak, Kråkerøy, Greåker, Torp og til og med Trolldalen makter et løft som en kunstgressbane er (kanskje opp til 2-3 ganger årsomsetning), så burde vel FFK fått til noe etter 8 år på øverste nivå. Skam dere,FFK! Slutt med sytingen og klagingen og løs det heller selv! Men det er lettere å se flisen i andres øyne enn bjelken i sitt eget!

Ja var det denne tiden av mnd for deg jaTongue out

 


General Gardener

Landslagsspiller

Ble medlem: 16 jul 05
Innlegg: 2985

Lagt til: 07 mar 11, 22:55

Enig i mye av det Palajoha skriver. Dette har vært snakket om i flere år, akkurat som det har vært snakket om guttelag i flere år. Her savner jeg handling.

Jeg har ikke fått med meg begrunnelsen fra Sarpsborg, men syns FFK uansett bør fokusere på sitt eget problem. Derfor likte jeg godt utspillet Joacim Jonsson hadde i Fredriksstad Blad.

Det er rett og slett flaut å måtte belage seg på å trene i en annen by, en halvtime unna stadionanlegget sitt. Det er en horribel situasjon, og jeg regner med at dette står høyt oppe på prioriteringslista.

---------------------------

General Gardener = tidl. Lemmy


solano2

Landslagsspiller
Ble medlem: 30 mar 07
Innlegg: 1217

Lagt til: 07 mar 11, 22:59

Opprinnelig postet av Plankehue

Opprinnelig postet av palajoha

Som mangeårig tillitsvalgt i breddeidretten blir jeg småprovosert av at en ansatt i FFK som har omsatt for 70-80 millioner i året i mangfoldige år presterer å klage på dårlige treningsforhold. Kanskje han heller bør være misfornøyd med sin egen klubbs prioriteringer? FFK burde jo selvsagt lagt penger i en treningsbane med undervarme framfor de mange "rare" tinga de har brukt penger på. Når klubber som Trosvik, Selbak, Kråkerøy, Greåker, Torp og til og med Trolldalen makter et løft som en kunstgressbane er (kanskje opp til 2-3 ganger årsomsetning), så burde vel FFK fått til noe etter 8 år på øverste nivå. Skam dere,FFK! Slutt med sytingen og klagingen og løs det heller selv! Men det er lettere å se flisen i andres øyne enn bjelken i sitt eget!

Ja var det denne tiden av mnd for deg jaTongue out

 


Denne tiden av mnd? Dette er vel kanskje det mest fornuftige innlegget som er skrevet på dette forumet på lang, lang tid. Men at er ullhue som deg skulle prestere å hoste opp dette svaret er ikke spesielt overraskende.


Plankehue

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 jul 09
Innlegg: 1035

Lagt til: 08 mar 11, 00:14
Endret: 08 mar 11, 02:26
Endret av: Plankehue

Opprinnelig postet av solano2

Opprinnelig postet av Plankehue

 

Ja var det denne tiden av mnd for deg jaTongue out

 


Denne tiden av mnd? Dette er vel kanskje det mest fornuftige innlegget som er skrevet på dette forumet på lang, lang tid. Men at er ullhue som deg skulle prestere å hoste opp dette svaret er ikke spesielt overraskende.

Så du forsetter trende med enda bedre innlegg og til og med greide du å komme med et komplimang til meg Tongue out haha

 


palajoha

Juniorspiller
Ble medlem: 11 jun 03
Innlegg: 116

Lagt til: 08 mar 11, 06:00
Til info har jeg denne dagen av måneden hver eneste dag. Dette så ut som det Debattforum hvor folk sa sine personlige meninger, men jeg tok vist feil. My bad....


Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 2 1

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

17/02/2024 15:30 | 3147bc24