Husk meg
Brukernavn
Passord

Treningskamp FFK - Gais 18/2 kl. 18:00

Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 3 1

keiko99

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 jul 04
Innlegg: 11332

Lagt til: 14 feb 11, 18:42

Nok en treningskamp i østfoldhallen.. Lager en tråd... hvem tror dere starter ?

hvem tror dere vinner ?

er det noen som vet ossen det går med dem som er skadet ?

---------------------------

Jeg kan lese og selv om jeg skriver du/dere stryk det som passer :D


Kai Roger

Landslagsspiller

Ble medlem: 11 mar 10
Innlegg: 1166

Lagt til: 15 feb 11, 11:59

Jeg håper å se et ganske toppet lag,selvom det på en del plasser er skikkelig kamp om plassene.

Det som er bra....veeeldig bra er at gutta nekter å tape. (se bort ifra bulgaria kampen,o-1) Historien viser at lag som taper,og taper treningskamper,får problemer når seien starter.

Det er veldig bra å trene på å nekte å tape. Det vil betale seg utover i sesongen,ikke minst de første seriekampene,og jeg har sagt at etter 4 kamper ligger vi topp 2 på tabellen.

Eneste bekymring er disse små-skadene. Men regner med folka har kontroll på dette.

Valencia går en knall sesong i møte...gøy å følge han videre. Uansett: ønsker meg en firer bak,som kan drilles nå-med Gamboa-Piroja-Horn-Marthinsen/Opphaug/Thomassen. Viktig å få satt bakre ledd:))


Rey

Moderator
Ble medlem: 22 okt 04
Innlegg: 5370

Lagt til: 15 feb 11, 12:28

Opprinnelig postet av Kai Roger

 Historien viser at lag som taper,og taper treningskamper,får problemer når seien starter.

Mulig jeg husker feil men var det ikke slik at i 2008 gjorde vi det ikke så veldig bra i treningskampene men vant sølv i serien. Under Eggen pleide vi vel å gjøre det greit i treningskampene men ikke fullt så bra i serien. Mulig jeg husker feil, begynner å bli lenge siden, men tror det var slik?

Når det gjelder treningskampen til fredag ville jeg gjerne sett Jabbie spille litt lengre enn det han har gjort så langt. Hvis det er mye skadeplager i forsvaret vil jeg også heller ha Singh som stopper enn som back, så kan Ophaug/Martinsen spille venstreback

---------------------------

The colour of her eyes
Were the colour of insanity


niggle

Landslagsspiller

Ble medlem: 08 aug 04
Innlegg: 4381

Lagt til: 16 feb 11, 10:54

går denne på sumo?


aavdst

Landslagsspiller
Ble medlem: 29 jan 04
Innlegg: 1169

Lagt til: 16 feb 11, 12:29
Opprinnelig postet av niggle

går denne på sumo?

Ja, den blir sendt på Sumo.

Rey

Moderator
Ble medlem: 22 okt 04
Innlegg: 5370

Lagt til: 16 feb 11, 13:20

Opprinnelig postet av Rey

 Singh som stopper enn som back, så kan Ophaug/Martinsen spille venstreback

Ser vel ut som Singh ikke spiller til fredag ettersom han er på tur med G18 landslaget sammen med Standerholen. Da begynner det å bli lite med folk tilgjengelig bak der.

---------------------------

The colour of her eyes
Were the colour of insanity


aavdst

Landslagsspiller
Ble medlem: 29 jan 04
Innlegg: 1169

Lagt til: 16 feb 11, 13:38
Endret: 16 feb 11, 13:47
Endret av: aavdst
Står i f-b at Rajo kanskje er klar til fredag, så da kan jo Martinsen eller Ophaug skyves ut på venstreback

kjell-H

Landslagsspiller

Ble medlem: 21 jun 09
Innlegg: 1677

Lagt til: 18 feb 11, 14:33

Åssen ligger det ann med skader på spillere ikveld?

---------------------------

You'll Never Walk Alone
Jeg har lese og skrive vansker.Derfor vil det være endel skrive feil på ting jeg skriver.Sorry


kanogvetalt

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 jul 04
Innlegg: 5509

Lagt til: 18 feb 11, 15:01

Masalin

Gamboa-Horn-Martinsen-Ophaug

Askar-Elvestad-Jabbie-Rafn

Tarik-RuudTveter

---------------------------

Spillere og trenere kommer og går. Klubben består!


General Gardener

Landslagsspiller

Ble medlem: 16 jul 05
Innlegg: 2985

Lagt til: 18 feb 11, 17:43

1-0 til GAIS etter 15 minutter ved Jonas Lindberg.

---------------------------

General Gardener = tidl. Lemmy


General Gardener

Landslagsspiller

Ble medlem: 16 jul 05
Innlegg: 2985

Lagt til: 18 feb 11, 17:48

Og der utligner FFK til 1-1 ved Tarik Elyounoussi. Målgivende pasning fra Alexander Ruud Tveter. Er det konturene av en ny superduo vi ser? Spennende!

---------------------------

General Gardener = tidl. Lemmy


niggle

Landslagsspiller

Ble medlem: 08 aug 04
Innlegg: 4381

Lagt til: 18 feb 11, 18:23

liker det jeg ser av Jabbie. Slurva litt i starten, men ser han er duellsterk. Vinner mange dueller på hodet. Man kan vel si det er mangelvare med Elvestad og Ramberg. Ellers synes jeg Tarik har vært pigg i 1. 


General Gardener

Landslagsspiller

Ble medlem: 16 jul 05
Innlegg: 2985

Lagt til: 18 feb 11, 19:13

2-1 til FFK! Cristian Gamboa putter, Tarik Elyounoussi står for assisten.

---------------------------

General Gardener = tidl. Lemmy


tynter

A-lagspiller

Ble medlem: 02 apr 03
Innlegg: 634

Lagt til: 18 feb 11, 19:19
Der er kampen over og FFK vinner 2-1. Grei kamp der Tarik ble kåret banens beste av en lokal jury.

Plankekæll

Landslagsspiller
Ble medlem: 03 okt 05
Innlegg: 5989

Lagt til: 18 feb 11, 19:20

2-1 ble sluttresultatet.

Flott av guttane.

Uten å ha sett kampen er det utrolig positivt at vi fortsetter å ikke tape fotballkamper. Morsomt at også Tarik scorer mål. Vi får et fantastisk spennende lag når alle spillerne + folkets spiller er tilbake fra skader/sjukdom.

Slik jeg ser våre konkurrenter om dagen synes jeg ikke det er urealistisk med en topp 5-plassering i år. Det er så jevnt at alt kan skje.

Gleder meg til Piiroja, Thomassen, Hansen og Borges også blir tilgjengelige. Smile


thorsen

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 aug 08
Innlegg: 905

Lagt til: 18 feb 11, 19:20

Opprinnelig postet av General Gardener

2-1 til FFK! Cristian Gamboa putter, Tarik Elyounoussi står for assisten.

Det var Ramberg som hadde assisten. Et utsøkt veggspill!


ffkmats

Landslagsspiller
Ble medlem: 05 apr 06
Innlegg: 962

Lagt til: 18 feb 11, 19:22
Fikk bare sett 2. omgang, men syns det jeg så er positivt. Tarik løper mye, Ruud kommer til skuddsjanser og jeg syns også Jabbie virker bra. For å si litt om Jabbie så virker han trygg, god i duellspillet og hadde i tillegg en deilig crosser som tyder på høyt nivå. Han er en spiller jeg virkelig har tro på som årets overraskelse i TL. Så digg det er med seier!

egkrist

Knøttespiller
Ble medlem: 01 mar 04
Innlegg: 64

Lagt til: 18 feb 11, 19:30

Opprinnelig postet av ffkmats
Fikk bare sett 2. omgang, men syns det jeg så er positivt. Tarik løper mye, Ruud kommer til skuddsjanser og jeg syns også Jabbie virker bra. For å si litt om Jabbie så virker han trygg, god i duellspillet og hadde i tillegg en deilig crosser som tyder på høyt nivå. Han er en spiller jeg virkelig har tro på som årets overraskelse i TL. Så digg det er med seier!

 

Løp og kjøp, Jabbie kommer til å bli en hit!


Bedreviteren

Landslagsspiller

Ble medlem: 14 sep 03
Innlegg: 2585

Lagt til: 18 feb 11, 19:39

Opprinnelig postet av Plankekæll

2-1 ble sluttresultatet.

Flott av guttane.

Uten å ha sett kampen er det utrolig positivt at vi fortsetter å ikke tape fotballkamper. Morsomt at også Tarik scorer mål. Vi får et fantastisk spennende lag når alle spillerne + folkets spiller er tilbake fra skader/sjukdom.

Slik jeg ser våre konkurrenter om dagen synes jeg ikke det er urealistisk med en topp 5-plassering i år. Det er så jevnt at alt kan skje.

/>

Helt enig, men tror ikke vi skal snakke så høyt om det. Tror at noen og enhver glemmer FFK i år og det skal dem få lov til...


kjo

A-lagspiller
Ble medlem: 04 apr 03
Innlegg: 367

Lagt til: 18 feb 11, 20:09

Mye positivt i dag! Er vant til å gå skuffa hjem fra treningskamp i østfoldhallen på denne tida av året, men så ikke i dag. Mange fine kombinasjoner, bra tempo og presisjon i spillet, masse spilleglede utpå der. Tarik en evig trussel, skapte masse svimmelhet i Gais-forsvaret.Trygt og kontrollert bakover. Jabbie kan nå langt i årets TL! Og så har vi jo en Raio, Borges og Thomassen som ikke spilte i dag. Dette ser bra ut!



Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 3 1

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

13/04/2024 21:38 | 6784f4c3