Husk meg
Brukernavn
Passord

Innebandykamp - lørdag 15. jan. kl 14.00- Borgehallen- Bring the smile back!

Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 1 1

Jonek

Landslagsspiller

Ble medlem: 13 okt 03
Innlegg: 1132

Lagt til: 14 jan 11, 20:32
"Brig the smile back!" Nå har du mulighet til å være med på noe morsomt og bra! Lørdag 15. januar klokken 14.00 i Borgehallen skal vi prøve å samle 350 tilskuere til en guttekamp i innebandy mellom St.Croix og Sarpsborg IK. Et ekte Østfold derby! Hvorfor Innebandy? Det var helt tilfeldig, men fotball var utelukket. Tenkte på håndball, ishockey og bryteturnering. """De trenger også fans""" :-) Hvorfor St.Croix? Det var fordi at det var den første klubben jeg spurte og de var veldig positive. Hvorfor kamp så raskt? Det er lørdag den 15. de skal spille mot Smurfene. Da er valget lett. ØSTFOLD-DERBY!!! INNTEKTENE FRA INNGANGEN 30 KR: Går til 12 MILL RACE. Jan Kåre Fjeld skal ha en appell i pausen! Christian Brevik er meldt sin annkomst med MEGAFON på tribunen... Da blir det ikke lett å sitte stille :-) Det blir norsk tilskuerrekord for guttelag i innebandy. TV Østfold kommer, NRK Østfold kommer, Fredrikstad Blad kommer og Demokraten kommer. Så er det bare opp til deg. Kommer du?

---------------------------

Du ser det ikke, før du tror det!!
---HOLYGANS-----

www.holygans.com


foyn

A-lagspiller
Ble medlem: 20 sep 07
Innlegg: 424

Lagt til: 14 jan 11, 21:34
Kan sikkert bli gøy for de på tribunen, men har men vurdert om det får frem smilene for ungene.. Å ha en brevik i fri dressur på tribunen med megafon kan jeg ikke se har noe med barneidrett å gjøre.

Jonek

Landslagsspiller

Ble medlem: 13 okt 03
Innlegg: 1132

Lagt til: 14 jan 11, 21:52
Opprinnelig postet av foyn
Kan sikkert bli gøy for de på tribunen, men har men vurdert om det får frem smilene for ungene.. Å ha en brevik i fri dressur på tribunen med megafon kan jeg ikke se har noe med barneidrett å gjøre.
Selvfølgelig er det ikke å forvente at en smurf harsans for hverken humor eller innsamling av penger til de som har det tross alt verre enn de som bor i Smurfeby! Smil litt, Foyn?

---------------------------

Du ser det ikke, før du tror det!!
---HOLYGANS-----

www.holygans.com


foyn

A-lagspiller
Ble medlem: 20 sep 07
Innlegg: 424

Lagt til: 14 jan 11, 22:04
Endret: 14 jan 11, 22:04
Endret av: foyn

Det var faktisk et seriøst spm, men takk for klisjeene og sterotypaen ;-)

foyn

smurf, gavmild, humoristisk og engasjert i barneidrett


Jonek

Landslagsspiller

Ble medlem: 13 okt 03
Innlegg: 1132

Lagt til: 14 jan 11, 22:41

Opprinnelig postet av foyn

Det var faktisk et seriøst spm, men takk for klisjeene og sterotypaen ;-)

foyn

smurf, gavmild, humoristisk og engasjert i barneidrett

Du stilte ikke spm, men kom med noen synspunkter. De synes jeg var negative og tåplige.

 Klisjeer om Smurfer byr jeg på over en lav sko. Sli kskal det være!

Kommer du på kampen, selvom Brevik er der?

---------------------------

Du ser det ikke, før du tror det!!
---HOLYGANS-----

www.holygans.com


hedvalen

A-lagspiller

Ble medlem: 10 mai 05
Innlegg: 612

Lagt til: 15 jan 11, 01:12
Jeg kommer på kampen! Både pga jeg synes det er et artig påfund genrelt , og pga det støtter en god sak:) Stå på videre..

---------------------------

Dont worry, be happy!!! :D


guillermo

A-lagspiller
Ble medlem: 15 aug 05
Innlegg: 638

Lagt til: 17 jan 11, 15:02

Hvordan gikk det?



Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 1 1

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

17/02/2024 15:30 | 3147bc24