Husk meg
Brukernavn
Passord

FFK trenger "hjelp" for å hente Mads Hansen

Flat Trådet Nøstet
Side 2 av 8 2

Willy René

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 aug 07
Innlegg: 1716

Lagt til: 11 jan 11, 09:26

Opprinnelig postet av Skjærhalden

Absolutt allt!

Et utrolig godt innlegg, du virker til å være en fyr som har meget gode analytiske evner når det gjelder fotball.

Du burde ikke søke jobb i FFK som assistenttrener eller analysesjef da?Smile

 

OOOOOPPPS! DET VAR NUMMER 1000 GETT!!!!Wink

---------------------------

Når får FFK stjerne på drakten ?
Og når avsannes Djevelen ?
Blir det mer MENNESKAPT TEMPERATURØKNING nå så fryser jæ`hjæl!


aavdst

Landslagsspiller
Ble medlem: 29 jan 04
Innlegg: 1169

Lagt til: 11 jan 11, 09:48
Gratulerer Willy Rene! Når det gjelder Mads Hansen så stiller jeg også i uvitenhetens rekker. Men jeg har etterhvert skjønt at Jocke Johnson vet hva han driver med, og stoler fullt og helt på ham (har fått mer og mer sansen for den mannen). Hvis Jocke mener Mads er mannen FFK trenger, så er han det. Så hvis det kun er et mindre beløp i overgangssum som er avgjørende - håper jeg det ordner seg. De har vel allerede plass i lønnsbudsjettet for Hansen vil jeg tro.Hvis de skal ha samme budsjett som i fjor så har de vel litt å gå på fortsatt, siden det er foreløpig flere som har sluttet enn nye som har kommet inn. Uten at jeg vet hvilke lønnsbetingelser de hadde, så vil jeg tro at spillere som Tegan, Andersson ,Risholt, Thorvaldson tjente mer enn Horn, Ruud-Tveter og Mads Hansen mens Tarik er nok et stykke over vil jeg tro.

Plankekæll

Landslagsspiller
Ble medlem: 03 okt 05
Innlegg: 5985

Lagt til: 11 jan 11, 10:25

Jeg skal ikke skryte på meg å vite alt om fotballspilleren Mads Hansen, men jeg vil tippe at jeg har sett han i 10-12 kamper. Han har imponert meg hver eneste gang. 

Det jeg liker best med fyren er som nevnt tidligere hans ekstremt gode tempo, og da spesielt med ballen i bena. Han kan faktisk minne litt om Huseklepp. Utholdenheten til Hansen virker også å være veldig bra.

I tillegg sier "alle" at han er en kjernekar, og det liker jeg godt. Det skal ikke undervurderes. God stemning og harmoni i en klubb er en stor fordel. 

Synd hvis dette går i dass.

Terje Høili har nok sluttet å bruke vekslepenger av sine milliarder, og det er jo synd for FFK. Særlig når det står om ca 75.000 kroner. 

Hadde Stordalens hotell hatt noen flere besøkende i fjor hadde også Mads Hansen vært FFK-spiller nå. Litt surt å tenke på. 


Snæbbuss-aristokrat #78

Landslagsspiller

Ble medlem: 10 des 03
Innlegg: 954

Lagt til: 11 jan 11, 10:38

Opprinnelig postet av Skjærhalden

Takk for flott innlegg, alt som stod her var interessant og god lesing for en som ikke vet alt for mye om Mads Hansen.

Tidenes beste debutantinnlegg Skjærhalden! Har selv hatt en følelse av at mange undervurderer Mads Hansen, så var veldig hyggelig å lese en reflektert og god vurdering av han som viser hva FFK ser i gutten. Håper veldig på at dette ordner seg, har en god magefølelse angående Hansen, tror han kan overraske stort. Dessuten har vi et veldig ungt lag, sikkert ikke dumt med en flott kar(står jo det om han over alt) som kan ta ansvar i gardroben og i spillergruppa.

---------------------------

Lenge leve "hjørnet"!


Erikk

Landslagsspiller
Ble medlem: 20 jul 04
Innlegg: 3483

Lagt til: 11 jan 11, 11:04
Hei til deg Skjærhalden bra start på en forhåentligvis lang karriere her på ffksupporter.net. Vedr saken står det om 75.000,- og lønnen må jo være med i budsjetet allerede siden Mjøndalen har fått budet som ble avslått. Med andre ord hvis 75 personer donerer 1.000,- kr så skal dette ordne seg, jeg er en av de 75.

Plankekæll

Landslagsspiller
Ble medlem: 03 okt 05
Innlegg: 5985

Lagt til: 11 jan 11, 11:34
Endret: 11 jan 11, 11:43
Endret av: Plankekæll

Etter ca 2:50 ut i dette innslaget mot FFK på Fredrikstad stadion (3-3) skaffer han Mjøndalen straffe etter å ha parkert og latterliggjort både Raio Piiroja og Vidar Martinsen. Vel, det riktige er å si at han lager hele forspillet til straffesparket der en annen MIF-spiller blir felt.

Etter ca 1:35 ut i dette innslaget mot Bryne scorer han 3-0 målet. Et passe sexy mål synes jeg. Her drar han av backen + en midtstopper og vrir ballen i krøsset. Vakkert!

Etter ca 2:05. Vakkert!!

For et fantastisk driv og tempo det er på denne mannen. Årets mål i 2009!!!


Nei, jeg blir skikkelig skuffet hvis denne overgangen ikke går i orden.

 


kjell-H

Landslagsspiller

Ble medlem: 21 jun 09
Innlegg: 1677

Lagt til: 11 jan 11, 11:52

Takk skjærhalden.Du ga meg svar om HansenSmile

---------------------------

You'll Never Walk Alone
Jeg har lese og skrive vansker.Derfor vil det være endel skrive feil på ting jeg skriver.Sorry


hasse33

Landslagsspiller

Ble medlem: 18 jul 07
Innlegg: 1672

Lagt til: 11 jan 11, 11:55

Overskriften er FFK trenger hjelp for å hente Mads Hansen!!

Ja la oss gjøre det....... Kan ikke Mads Hansen bli folket spiller i sesongen 2011 ?? Hvis det er kun 75000 som mangler, så er det synd hvis en slik spiller skulle gllippe !!

Innsamlingen til Gamboa i fjor var jo vellykket.. , men hvem har tid og mulighet til å ta kontakt med klubben for å høre om man ønsker at det skal settes igang en slik aksjon med midler øremerket Mads Hansen !!

Jeg kan kun bidra økonomisk, har ikke mulighet til å engasjere meg på andre måter !!!


Morgaine

A-lagspiller

Ble medlem: 15 apr 07
Innlegg: 327

Lagt til: 11 jan 11, 11:59
Opprinnelig postet av hasse33

Overskriften er FFK trenger hjelp for å hente Mads Hansen!!

Ja la oss gjøre det....... Kan ikke Mads Hansen bli folket spiller i sesongen 2011 ?? Hvis det er kun 75000 som mangler, så er det synd hvis en slik spiller skulle gllippe !!

Innsamlingen til Gamboa i fjor var jo vellykket.. , men hvem har tid og mulighet til å ta kontakt med klubben for å høre om man ønsker at det skal settes igang en slik aksjon med midler øremerket Mads Hansen !!

Jeg kan kun bidra økonomisk, har ikke mulighet til å engasjere meg på andre måter !!!

Enig med Hasse. 1000.- kr skal jeg nok klare å hoste opp!

---------------------------

Det kjennes ille bra, å være fra den byen som laget kommer fra.


Plankehue

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 jul 09
Innlegg: 1035

Lagt til: 11 jan 11, 12:50

Hvor er Jan rafn? hehe Der har vi linken til FFK Tongue out

Eller jaran berg? kansje PH kunne spyttet inn noe kr?


Rafn

A-lagspiller

Ble medlem: 08 des 06
Innlegg: 524

Lagt til: 11 jan 11, 13:05

Opprinnelig postet av Plankehue

Hvor er Jan rafn? hehe Der har vi linken til FFK Tongue out

Jeg er her jeg  ;) 

Det jobbes med Mads og et par andre spillere. Når det gjelder folkets spiller så starter vi med en aksjon i slutten av januar. Målet er å finansiere en ny "Gamboa"
Håper dette vil være i tillegg til Mads Hansen Cool

Det dukker opp noen nye produkter til kr 100 pr stk samt noen aktiviteter for å vise at vi er igang med ny aksjon.
Sist samlet vi inn nesten 1 mill (med Stordalens penger ) til kjøp av Gamboa.
Håpet er å matche dette

Så følg med utover alle som ønsker å være med på å bidra.

---------------------------

Av alle uviktige ting er fotball det viktigste.


kjell-H

Landslagsspiller

Ble medlem: 21 jun 09
Innlegg: 1677

Lagt til: 11 jan 11, 13:11

Opprinnelig postet av Rafn

Opprinnelig postet av Plankehue

Hvor er Jan rafn? hehe Der har vi linken til FFK Tongue out

Jeg er her jeg  ;) 

Det jobbes med Mads og et par andre spillere. Når det gjelder folkets spiller så starter vi med en aksjon i slutten av januar. Målet er å finansiere en ny "Gamboa"
Håper dette vil være i tillegg til Mads Hansen Cool

Det dukker opp noen nye produkter til kr 100 pr stk samt noen aktiviteter for å vise at vi er igang med ny aksjon.
Sist samlet vi inn nesten 1 mill (med Stordalens penger ) til kjøp av Gamboa.
Håpet er å matche dette

Så følg med utover alle som ønsker å være med på å bidra.

Kjempe braSmile

---------------------------

You'll Never Walk Alone
Jeg har lese og skrive vansker.Derfor vil det være endel skrive feil på ting jeg skriver.Sorry


summarius

A-lagspiller

Ble medlem: 25 aug 09
Innlegg: 289

Lagt til: 11 jan 11, 13:22
Opprinnelig postet av Rafn

Opprinnelig postet av Plankehue

Hvor er Jan rafn? hehe Der har vi linken til FFK Tongue out

Jeg er her jeg  ;) 

Det jobbes med Mads og et par andre spillere. Når det gjelder folkets spiller så starter vi med en aksjon i slutten av januar. Målet er å finansiere en ny "Gamboa"
Håper dette vil være i tillegg til Mads Hansen Cool

Det dukker opp noen nye produkter til kr 100 pr stk samt noen aktiviteter for å vise at vi er igang med ny aksjon.
Sist samlet vi inn nesten 1 mill (med Stordalens penger ) til kjøp av Gamboa.
Håpet er å matche dette

Så følg med utover alle som ønsker å være med på å bidra.

Takk for deeeet....

hasse33

Landslagsspiller

Ble medlem: 18 jul 07
Innlegg: 1672

Lagt til: 11 jan 11, 16:13

Hold oss oppdatert Jan.....tror det er endel av oss som er villige til å bidra om det er med en hundrings eller en tusing eller mer. Av en eller annen grunn har jeg tro på Mads Hansen utfra det lile jeg har sett av han. Meget positivt at han også blir betegna som en meget sympatisk og hyggelig fyr, noe som også er viktig !!!!


erikjorstad

A-lagspiller

Ble medlem: 28 sep 03
Innlegg: 455

Lagt til: 11 jan 11, 16:26

Veldig bra Jan, sett igang så fort som mulig da.. så ikke Hansen glipper...

---------------------------

Test dine managerferdigheter - Hattrick.org
-------
FK Hattrick Fredrikstad, et lag i 7.divisjon


Greaker

A-lagspiller

Ble medlem: 13 mai 06
Innlegg: 521

Lagt til: 11 jan 11, 17:12

Jan, du sier : Det jobbes med Mads og et par andre spillere. Vil det da si at det ikke trengs kronerulling for Hansen og at vi heller skal spare pengene våre til en mere spennende spiller som er i kikkerten ?


Ziggy Stardust

A-lagspiller

Ble medlem: 31 aug 08
Innlegg: 617

Lagt til: 11 jan 11, 17:21
Opprinnelig postet av Greaker

Jan, du sier : Det jobbes med Mads og et par andre spillere. Vil det da si at det ikke trengs kronerulling for Hansen og at vi heller skal spare pengene våre til en mere spennende spiller som er i kikkerten ?

Mener han Mads og et par alternativer eller Mads og to til ? Blir ille nervøs av det her jæ...

---------------------------

You`ll never walk alone...


Greaker

A-lagspiller

Ble medlem: 13 mai 06
Innlegg: 521

Lagt til: 11 jan 11, 17:32

Opprinnelig postet av Ziggy Stardust
Opprinnelig postet av Greaker

Jan, du sier : Det jobbes med Mads og et par andre spillere. Vil det da si at det ikke trengs kronerulling for Hansen og at vi heller skal spare pengene våre til en mere spennende spiller som er i kikkerten ?

Mener han Mads og et par alternativer eller Mads og to til ? Blir ille nervøs av det her jæ...
sikkert ikke noe og bli nervøs for, drekk litt litt spylerveske Foot in mouthkaj


Patrioten

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 03
Innlegg: 9586

Lagt til: 11 jan 11, 17:53
Da har vi kommet oppi 5000 kroner alt her inne, det er bra start. Tenker på de som har sagt seg villig til å bidra her på forumet.

Captain Slow

Knøttespiller
Ble medlem: 10 des 10
Innlegg: 39

Lagt til: 11 jan 11, 18:05

FFK har ikke råd til Hansen, som er verdt 400.000 ,- Mens Molde har 20.000.000 til spillerkjøp.

Sier litt om møkkaklubben Molde :)

---------------------------

Hei, Timothy !



Flat Trådet Nøstet
Side 2 av 8 2

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

17/02/2024 15:30 | 3147bc24