Husk meg
Brukernavn
Passord

FFK trenger "hjelp" for å hente Mads Hansen

Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 8 1

summarius

A-lagspiller

Ble medlem: 25 aug 09
Innlegg: 289

Lagt til: 10 jan 11, 19:21

FFK trenger "hjelp" for å hente Mads Hansen

Man har tidligere snakket om at supporterne kan hjelpe?

Hvordan er stemningen nå?

400.000 delt på 1000 patrioter kanskje? 400 kr?


Greaker

A-lagspiller

Ble medlem: 13 mai 06
Innlegg: 521

Lagt til: 10 jan 11, 19:31
Endret: 12 jan 11, 22:16
Endret av: Greaker

1000 kr


Erikk

Landslagsspiller
Ble medlem: 20 jul 04
Innlegg: 3483

Lagt til: 10 jan 11, 19:47
Hadde jeg klart å forstå hvorfor vi trenger en kantspiller til, og hvis noen hadde forklart meg at Hansen ville vært viktig for oss kunne jeg gjerne bidratt med 1.000,- kr. Hvis 400 supportere bidrar med 1.000,- kr hadde det jo blitt 400.000,-.

Willy René

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 aug 07
Innlegg: 1716

Lagt til: 10 jan 11, 19:55

Ettersom jeg har forstått FFK via media i det siste så skal FFK hente 2 eller 3 spillere til.

Hvordan er det mulig da når man ikke har noe gryn i det hele tatt?

Er det et par tre gratisspillere på gang eller? Men det som står i avisene skal man ta med noen klyper salt, det skujer nok mer i bakgrunnen som vi ikke vet noe om.

Men hvis FFK ønsker seg Hansen (kjedelig navn, kan det bli noe bra av en med et sånt navn da?) så tror jeg det er veloverveid og at man vurderer at han kan bli nyttig.

Jeg blir med på 1000-lappen hvis 400 andre fjols gjøre det samme!Laughing

1 - EN- FRA TUSEN!!!!!!!!!!

 

---------------------------

Når får FFK stjerne på drakten ?
Og når avsannes Djevelen ?
Blir det mer MENNESKAPT TEMPERATURØKNING nå så fryser jæ`hjæl!


kjell-H

Landslagsspiller

Ble medlem: 21 jun 09
Innlegg: 1677

Lagt til: 10 jan 11, 20:03

Kan det være at Fredrikstad mener at evt de andre spillerne de jobber med er viktigere å signere en Hansen?Men ja jeg hjelper klubben i mitt hjerte med 1000 hvis de virkelig vil ha Hansen også!

---------------------------

You'll Never Walk Alone
Jeg har lese og skrive vansker.Derfor vil det være endel skrive feil på ting jeg skriver.Sorry


Kai Roger

Landslagsspiller

Ble medlem: 11 mar 10
Innlegg: 1166

Lagt til: 10 jan 11, 20:05
Hvor mye trenger FFK hjelp med da? De prøvde seg på 325 tusen.....vil det si MIF godtar et bud på 400 tusen? Og at det da mangler 75 tusen? Antar at FFK har 325 tusen,all den tid det var det siste budet:)

Patrioten

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 03
Innlegg: 9586

Lagt til: 10 jan 11, 20:05
Endret: 10 jan 11, 20:09
Endret av: Patrioten

Det er ikke snakk om 400000 kroner FFK trenger, det er det Mjøndalen forlanger for spilleren. FFK har selv bydd 325000 kroner, dvs at de har 325000 kroner. Men, mangler bare 755000 kroner for å tilfredstille Mjøndalens bud som er på 400000 kroner. Så hvis vi får med oss 75 personer som gir 1000 kroner er alt i boks. Jeg gir gjerne en tusenlapp.

Kanskje Plankehaugen kan bidra litt her?


Patrioten

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 03
Innlegg: 9586

Lagt til: 10 jan 11, 20:20
Det er jo rart, at hverken Terje Høili, eller Værste kan få fram de få kronene det er snakk om for dem. Det er som jeg har sagt Terje Høili har nok gjort sitt i FFK.

endre

Landslagsspiller

Ble medlem: 27 mai 06
Innlegg: 1753

Lagt til: 10 jan 11, 20:21

Trenger vel bare 75000,- men det er flisespikkeri :p

Og her har vi faktisk en spiller som ønsker virkelig å spille for oss, og har vist at han er lojal. Hvis klubben mener beinhardt at denne spilleren passer i klubben, så bør det jo være mulig å finne pengene...

---------------------------

Nei, Rom ble ikke bygget på en dag, men den hadde vel også fått opp mer enn et par stolper i løpet av fem (?) år.
(FFK1903 om Plankehaugen.no)
______________________________________
http://twitter.com/endre82
Forøvrig Østfoldmester i Hattrick.org


hasse33

Landslagsspiller

Ble medlem: 18 jul 07
Innlegg: 1672

Lagt til: 10 jan 11, 20:42
Endret: 10 jan 11, 20:43
Endret av: hasse33

Opprinnelig postet av Patrioten

Det er ikke snakk om 400000 kroner FFK trenger, det er det Mjøndalen forlanger for spilleren. FFK har selv bydd 325000 kroner, dvs at de har 325000 kroner. Men, mangler bare 755000 kroner for å tilfredstille Mjøndalens bud som er på 400000 kroner. Så hvis vi får med oss 75 personer som gir 1000 kroner er alt i boks. Jeg gir gjerne en tusenlapp.

Kanskje Plankehaugen kan bidra litt her?

Bør vel korrigere litt??? Vi mangler vel ikke 755000 ??? Coolmen slenger gjerne inn en tusing jeg også. Da mangler vi bare 73000.


niggle

Landslagsspiller

Ble medlem: 08 aug 04
Innlegg: 4381

Lagt til: 10 jan 11, 20:59

spilleren skal vel ha lønn også, så da regner jeg med vi mangler litt mer plutselig.


Greaker

A-lagspiller

Ble medlem: 13 mai 06
Innlegg: 521

Lagt til: 10 jan 11, 21:31
Endret: 10 jan 11, 21:53
Endret av: Greaker

Opprinnelig postet av niggle

spilleren skal vel ha lønn også, så da regner jeg med vi mangler litt mer plutselig.

Rart att ingen tenkte på det du Cool

 

Noen tenker kjøpe kjøpe, mens andre tenker seg om flere ganger først !!

 

 

 

(ja ironisk)


Rey

Moderator
Ble medlem: 22 okt 04
Innlegg: 5343

Lagt til: 10 jan 11, 21:47

Opprinnelig postet av niggle

spilleren skal vel ha lønn også, så da regner jeg med vi mangler litt mer plutselig.

Nja, lønna stiger ikke jo mer Mjøndalen forlanger for han. FFK kan jo ikke ha vært så tette at de har lagt inn et bud som gjør at vi kan kjøpe han fri men ikke lønna han. Har de råd til å betale 325 til Mjøndalen må de ha husket på at han skal ha lønn også.

---------------------------

The colour of her eyes
Were the colour of insanity


General Gardener

Landslagsspiller

Ble medlem: 16 jul 05
Innlegg: 2985

Lagt til: 10 jan 11, 23:39

Er litt skeptisk til at FFK er villige til å bruke så mye tid og krefter på Hansen. Etter det lille jeg har sett, syns jeg ikke han er så ekstremt godt at han ville forsterket FFK så altfor mye. Må finnes andre spillere som er bedre.

Nå skal det riktignok sies at jeg har sett for lite til å kunne uttale meg bastant om noe. Regner med at FFK har mer kontroll enn meg på spilleren, men jeg har ennå tilgode å høre noen si at dette er en god forsterkning for laget - untatt FFK selv.

---------------------------

General Gardener = tidl. Lemmy


kjell-H

Landslagsspiller

Ble medlem: 21 jun 09
Innlegg: 1677

Lagt til: 11 jan 11, 00:08

Jeg vet en ting og det er at når det er stille i klubben så har de noe på gangSmileFredrikstad har blitt mye bedre på å holde ting innafor klubben og ting lekker ikke så mye ut lenger.Synes det er veldig bra.Om det er hansen el hvem andre de kjøper får vi vente å se.Uansett så stoler jeg på at ffk henter riktige spillere.Det har de vært veldig flinke til nåSmileHeia FFK!

---------------------------

You'll Never Walk Alone
Jeg har lese og skrive vansker.Derfor vil det være endel skrive feil på ting jeg skriver.Sorry


Ziggy Stardust

A-lagspiller

Ble medlem: 31 aug 08
Innlegg: 617

Lagt til: 11 jan 11, 08:10
Opprinnelig postet av kjell-H

Jeg vet en ting og det er at når det er stille i klubben så har de noe på gangSmileFredrikstad har blitt mye bedre på å holde ting innafor klubben og ting lekker ikke så mye ut lenger.Synes det er veldig bra.Om det er hansen el hvem andre de kjøper får vi vente å se.Uansett så stoler jeg på at ffk henter riktige spillere.Det har de vært veldig flinke til nåSmileHeia FFK!

Ja, det er et godt tegn. Bare siiiiiiiiiiiinsykt kjedelig :(

---------------------------

You`ll never walk alone...


Skjærhalden

Bedriftsspiller
Ble medlem: 11 jan 11
Innlegg: 2

Lagt til: 11 jan 11, 08:42

Folk her inne ser ut til å undervurdere Mads Hansen veldig. Ja, han er 26 år, men det finnes nok av eksempler på folk som har slått gjennom senere enn Wayne Rooney. Jeg vil faktisk påstå at Hansen muligens er den beste spilleren som har kontrakt med en 1. divisjonsklubb i 2011.

Se for eksempel dette sammendraget fra Mjøndalen-Tromsdalen: http://www.altomfotball.no/element.do?cmd=match&matchId=379659&tournamentId=2&seasonId=332

1-0: Ekstremt godt bakromsløp, og iskaldt runder han keeper.

2-0: Selve varemerket hans, nemlig raid fra egen banehalvdel i ekstremt høyt tempo. En av få spillere som er like rask med ball som uten. Mange husker sikkert også "årets mål" i 2009, og kanskje denne situasjonen med shorts-holdinga i høst: http://www.nrksport.no/fotball/1_divisjon/1.7324279 Dette gjør han i nesten hver eneste kamp, og den eneste måten å stoppe et sånt raid er å ta et gult kort.

3-0: (Fra 2.25) Igjen kontrer han nærmest alene etter å ha satt opp et flott veggspill. Kanskje er han den beste norske kontringsspilleren etter Huseklepp.

Han er veldig, veldig rask, både på de første meterne (fantastisk til å rykke forbi motspillere) og over lengre avstander (4,65 på 40 meter, helt i toppsjiktet for norske fotballspillere). Og i motsetning til mange andre hurtigtog, har han teknikk og klokskap til å utnytte farta optimalt.

En annen viktig ting er den Ronny Deila nevner i Drammens Tidene: "Han er dessuten et fantastisk fin fyr". Dette bør ikke undervurders, og det er ikke hverdagskost med sånne uttalelser om andre klubbers spillere. Hansen sier jo også at han helst vil til FFK, noe som er veldig positivt!

Og skjønner folk egentlig hva Jonsson legger i denne uttalelsen: "Mads Hansen har absolutt egenskaper som ville komplementere oss perfekt"? Hansen er nemlig høyrebeint, og går ofte inn i banen fra sin posisjon på venstre midtbane. Dette er alfa omega for å få utnyttet Joachim Thomassen optimalt som offensiv venstreback. Hansen har både klokskapen og overblikket til å spille Thommassen god, og ikke minst har han arbeidsmoralen og utholdenheten til å ta returløpene i rommet Thomassen etterlater seg.

Et siste moment er FFKs totale kontringsstyrke. Med Tarik og Hansen på laget vil FFK bli Tippeligaens svar på Tyskland. Jeg tror faktisk at FFK med Hansen på laget kan ha kontringsstyrke nok til å ta medalje i serien. Man har allerede et godt lag i andre faser av spillet, men de beste lagene er som regel de som kan angripe hurtig og presist etter å ha vunnet ballen.


Kai Roger

Landslagsspiller

Ble medlem: 11 mar 10
Innlegg: 1166

Lagt til: 11 jan 11, 08:45

Opprinnelig postet av General Gardener

Er litt skeptisk til at FFK er villige til å bruke så mye tid og krefter på Hansen. Etter det lille jeg har sett, syns jeg ikke han er så ekstremt godt at han ville forsterket FFK så altfor mye. Må finnes andre spillere som er bedre.

Nå skal det riktignok sies at jeg har sett for lite til å kunne uttale meg bastant om noe. Regner med at FFK har mer kontroll enn meg på spilleren, men jeg har ennå tilgode å høre noen si at dette er en god forsterkning for laget - untatt FFK selv.

Og der er hele poenget...FFK har sett noe ,og fulgt han over lang tid.

Tror at FFK har stålkontroll på hva de driver med om dagen,og det er gledelig.

Nå er ikke MIF et av de lagene som er vist mest på TV,men jeg har fulgt de i noen ti-år,og Mads er en veldig spennende kantspiller,som kan utfordre en-mot-en og komme til linja for innlegg. Kan ikke huske å ha sett det ifra de kant spillerne vi har idag,så derfor vil Mads være en veldig god signering for oss.

 

Om han tar steget,og presterer over tid...vel det vet kun vår herreWink


Kai Roger

Landslagsspiller

Ble medlem: 11 mar 10
Innlegg: 1166

Lagt til: 11 jan 11, 08:47
Endret: 11 jan 11, 08:49
Endret av: Holters
Opprinnelig postet av Skjærhalden

Alt

Herlig....støttes 100%

Holters

Ansvarlig redaktør

Ble medlem: 23 mar 03
Innlegg: 10060

Lagt til: 11 jan 11, 09:07

Mye spennende Skjærhalden skriver over her

Jeg tror mye av skepsisen til Mads Hansen hovedsaklig dreier seg om uvitenhet. Dette er en spiller de færreste hadde lagt merke til før han ble linket til FFK. Når han da også har rundet 26 år, har et kjedelig navn og kommer fra et lite eksotisk sted, så blir folk skeptiske.

Mads Hansen har utvilsomt egenskaper som FFK kan dra nytte av og han har lenge vært ansett som en topp adeccospiller. Det vil alltid være et spørsmål om han tar nivået i Tippeligaen, men når han har fart og teknikk som sine fremst egenskaper, så lover det jo godt. Det er ofte tempoet man sliter med ved overgangen til Tippeligaen

.

Jeg har skrevet dette før, men Hansen er en god toveisspiller med god teknikk som er bra både med og uten ball. Det jeg derimot ikke liker er at han produserer få målpoeng, men jeg havner nok i "uvitenhet"-kategorien selv når det kommer til Hansen, da jeg rett og slett ikke har sett spilleren nok.

Uansett har Hansen egenskaper som komplementerer stallen. Han er en spiller som er god én mot én, og kan endre kampbildet på egenhånd. Det er viktige spillere å ha i et lag.

---------------------------

@ Twitter: http://twitter.com/ffksupporter
@ Facebook: http://www.facebook.com/ffksupporter



Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 8 1

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

17/02/2024 15:30 | 3147bc24