Husk meg
Brukernavn
Passord

Sarpsborg signerer veldig god spiss

Flat Trådet Nøstet
Side 2 av 8 2

keiko99

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 jul 04
Innlegg: 11332

Lagt til: 14 jan 11, 13:28

Sarpsborg signerer veldig god piss

for hvor er den gode spissen.. Glenn Roberts ??????????? haha og dette er god spiss ?

---------------------------

Jeg kan lese og selv om jeg skriver du/dere stryk det som passer :D


sarpen

Juniorspiller
Ble medlem: 20 nov 07
Innlegg: 136

Lagt til: 14 jan 11, 13:29
Signeringen står i stil med lommeboka, heller magre greier. Skulle ønske vi hadde lommeboka deres, da kunne vi hentet spillere fra en helt annen hylle.

JJunior

Landslagsspiller
Ble medlem: 27 feb 04
Innlegg: 1081

Lagt til: 14 jan 11, 13:31

Opprinnelig postet av sarpen
Signeringen står i stil med lommeboka, heller magre greier. Skulle ønske vi hadde lommeboka deres, da kunne vi hentet spillere fra en helt annen hylle.

Jeg tror nok at Ruud Tveter var billigere enn Roberts.


Knuty

Landslagsspiller

Ble medlem: 28 mar 05
Innlegg: 2289

Lagt til: 14 jan 11, 13:47

S08 bekrefter overgangen til sa.no.


Ymer

Landslagsspiller
Ble medlem: 18 apr 06
Innlegg: 2492

Lagt til: 14 jan 11, 13:48

Opprinnelig postet av sarpen
Signeringen står i stil med lommeboka, heller magre greier. Skulle ønske vi hadde lommeboka deres, da kunne vi hentet spillere fra en helt annen hylle.

Signeringen står i stil med det dere har gjort i Særp hele tiden...Lommeboka vår er ikke noe større enn deres, men vi er en klubb som gode fotballspillere vil spille for og ikke en klubb som må ta de spillerne som andre ikke vil ha...


sarpen

Juniorspiller
Ble medlem: 20 nov 07
Innlegg: 136

Lagt til: 14 jan 11, 13:54
Endret: 14 jan 11, 13:55
Endret av: sarpen

Opprinnelig postet av JJunior

Opprinnelig postet av sarpen
Signeringen står i stil med lommeboka, heller magre greier. Skulle ønske vi hadde lommeboka deres, da kunne vi hentet spillere fra en helt annen hylle.

Jeg tror nok at Ruud Tveter var billigere enn Roberts.

Det tror ikke jeg.

FFK har et helt annet lønnsnivå enn det vi har. Borges og Tarik hever en årslønn som trolig overgår vårt totale lønnsbudsjett, men dette skal jo Kosten ha full oversikt over. Regner med at klubben har kontroll, men man veit jo aldri......Embarassed


Holters

Ansvarlig redaktør

Ble medlem: 23 mar 03
Innlegg: 10060

Lagt til: 14 jan 11, 15:05

Opprinnelig postet av Patrioten
(...) skikkelig profil. (...) Fikk dette fra 100% sikker kilde i dag.

Skikkelig profil, ja...

---------------------------

@ Twitter: http://twitter.com/ffksupporter
@ Facebook: http://www.facebook.com/ffksupporter


Plankehue

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 jul 09
Innlegg: 1035

Lagt til: 14 jan 11, 15:34
Endret: 14 jan 11, 15:35
Endret av: Plankehue

Opprinnelig postet av SA

- Skal ta opp kampen

Glenn Roberts (22) kommer til Sarpsborg for å ta opp kampen med en av Norges mest spennende spisspar.

http://www.sa.no/sport/sarpsborg08/article5451537.ece

 

Regagerte på denne overskriften Tongue out Hoås og Wig, SPENNEDE??? hehe

for min del er Borges og Tarik 100% mer spennende Laughing

Men jeg kan ikke si så mye eller om glenn roberts, kunne hende at han er sugen på å vise seg fram.

De fikk ihvertfall en spiller som har et navn i norske medierWink

hehe kommer ikke over den overskriften Tongue out


Noik

Knøttespiller
Ble medlem: 06 sep 09
Innlegg: 35

Lagt til: 14 jan 11, 15:39

Opprinnelig postet av Ymer

Opprinnelig postet av sarpen
Signeringen står i stil med lommeboka, heller magre greier. Skulle ønske vi hadde lommeboka deres, da kunne vi hentet spillere fra en helt annen hylle.

Signeringen står i stil med det dere har gjort i Særp hele tiden...Lommeboka vår er ikke noe større enn deres, men vi er en klubb som gode fotballspillere vil spille for og ikke en klubb som må ta de spillerne som andre ikke vil ha...

Tulling...

Selvfølgelig har dere et høyere lønnsbudsjett!! Selv med lønninger allerede milevis over vårt henter dere Tarik. Hører dere skryter av at han er lojal og kun valgte FFK av nevnte årsak,men selvfølgelig har han fått en dugelig årslønn som Sarp ikke hadde vært i nærheten av å kunne matche. Greit at FFK som klubb ikke har noen større lommebok,men det betyr lite i denne sammenhengen når det er faktorer utenfra som stadig spytter penger inn i klubben. Argumentet med at dere er så forbanna attraktive for en fotballspiller, og henter spillere ut fra dette argumentet, er så naivt og dumt at du trolig ser det selv om du tenker nøye etter.

Uten penger hadde dere dere måttet hentet spillere akkurat på samme høyde som oss. Og det eksluderer glatt "Tarik`er" og "nye Gamboaer".. Btw så tror jeg Sarp har handla fornuftig, vi er NØDT til å få mye ut av lite..

---------------------------

Evig blå


Knuty

Landslagsspiller

Ble medlem: 28 mar 05
Innlegg: 2289

Lagt til: 14 jan 11, 15:47

Virker forøvrig som om S08 anser stallen komplett etter denne signeringen. Det bekrefter langt på vei både trener og sportslig leder til sa.no.


Patrioten

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 03
Innlegg: 9586

Lagt til: 14 jan 11, 15:50
Endret: 14 jan 11, 15:51
Endret av: Patrioten

Opprinnelig postet av Holters

Opprinnelig postet av Patrioten
(...) skikkelig profil. (...) Fikk dette fra 100% sikker kilde i dag.

Skikkelig profil, ja...

Kan jo være at de har fått nei fra 1. valget sitt?

Men, en spiss ble det joEmbarassed.


kjo

A-lagspiller
Ble medlem: 04 apr 03
Innlegg: 367

Lagt til: 14 jan 11, 16:52
Endret: 14 jan 11, 17:04
Endret av: kjo

Opprinnelig postet av Noik

Opprinnelig postet av Ymer

Opprinnelig postet av sarpen
Signeringen står i stil med lommeboka, heller magre greier. Skulle ønske vi hadde lommeboka deres, da kunne vi hentet spillere fra en helt annen hylle.

Signeringen står i stil med det dere har gjort i Særp hele tiden...Lommeboka vår er ikke noe større enn deres, men vi er en klubb som gode fotballspillere vil spille for og ikke en klubb som må ta de spillerne som andre ikke vil ha...

Tulling...

Selvfølgelig har dere et høyere lønnsbudsjett!! Selv med lønninger allerede milevis over vårt henter dere Tarik. Hører dere skryter av at han er lojal og kun valgte FFK av nevnte årsak,men selvfølgelig har han fått en dugelig årslønn som Sarp ikke hadde vært i nærheten av å kunne matche. Greit at FFK som klubb ikke har noen større lommebok,men det betyr lite i denne sammenhengen når det er faktorer utenfra som stadig spytter penger inn i klubben. Argumentet med at dere er så forbanna attraktive for en fotballspiller, og henter spillere ut fra dette argumentet, er så naivt og dumt at du trolig ser det selv om du tenker nøye etter.

Uten penger hadde dere dere måttet hentet spillere akkurat på samme høyde som oss. Og det eksluderer glatt "Tarik`er" og "nye Gamboaer".. Btw så tror jeg Sarp har handla fornuftig, vi er NØDT til å få mye ut av lite..

Mye sant i det du skriver. Men husk at vi kan ikke hamle opp med alt det atraktive dere i Sjassbårr kan tilby, derfor MÅ vi legge mer penger på bordet, mye penger. For hva er vel Hvaler- og Onsøylandet mot et realt beach-party i Pæddekummen? Eller Gamlebyen mot spurvemating i Kølås? En spassertur i Pellygata mot Bryggepromenaden? Dessuten:Kortere vei til Svinesund,  døgnåpen politistasjon, DELFINALE i norsk Grand Prix, (sammen med andre metropoler som blant annet Ørland) og ikke minst, panoramautsikt til majestetiske the Sarpefoss Falls!

Herregud mann, hva betyr vel et fullsatt stadion med 12500 på tribunene, yrende folkeliv og hele by'n i rødt og hvitt? Kan det egentlig måle seg mot den gode, gamledagse forballfeelingen med tretribuner, pølse i lompe og hornmusikk i pausen? Tror dere må ha litt forståelse at folk må lokkes til Fredrikstad med kjempebeløp, om det i det hele tatt skal være mulig å stable et lag på beina her nede. Og heldigvis har vi et betalingsdyktig publikum her nede, takket være ringvirkninger fra det dynamiske næringslivet 17 km lenger oppe, slik at vi klarer å holde hodet over vannet.

 


hasse33

Landslagsspiller

Ble medlem: 18 jul 07
Innlegg: 1672

Lagt til: 14 jan 11, 17:00

Meget godt og velformulert innlegg kjo Cool


Q

Bedriftsspiller
Ble medlem: 28 nov 10
Innlegg: 17

Lagt til: 14 jan 11, 17:18

Dere skal gjerne få tro at dere er attraktive ovenfor andre fotballspillere, men dere kom nettopp på tredjeplass i Adeccoligaen, det har vært mye negativt rundt dere og byen er heller ikke mye å skryte av. Hadde det ikke vært for pengene, hadde aldri Tarik kommet til dere. Hadde det ikke vært for pengene dere fikk, hadde dere handlet spillere på samme hylle som oss. Ikke sitt der og tro at dere er en så attraktiv klubb, med gode supportere, godt lag og mange muligheter. Så en skrive i en annen tråd at om dere fikk tak i Mads Hansen kunne dere havne på tredjeplass neste sesong - og det oppsummerer vel det meste. Det positive med at dere bruker penger er jo at dere ikke har råd til å sparke Aune halvveis i sesongen...

Når det kommer til denne signeringen, er jeg veldig positiv. Han er en bakromspiss, en annerledes spisstype enn det vi allerede har, og det gir oss flere muligheter. Martin Wiig kan spille i rollen Michael Røn har og han kan spille indreløper. Vi kan spille langt mot Hoås eller i bakrom for å strekke motstanderen, om det skulle vært ønskelig. Han er heller ikke noen tynn pingle, og han kan gjøre i fra seg i kroppsdueller. Talentet er der, det er det ingen tvil om, så får vi håpe at han får det ut i Sarpsborg 08.


Plankekæll

Landslagsspiller
Ble medlem: 03 okt 05
Innlegg: 5989

Lagt til: 14 jan 11, 17:26

Jaja.

Særpinger likær Særp, og Fredrikstadfolk likær Fredrikstad. Sånn er det. Fryktelig mye usaklig viss-vass i tråden nå. Er det nødvendig å diskutere hvilken by som er flottest, og hvor det er varmest?

Grattis Sarpsborg 08 med Glenn Roberts. Han kan slå til, men jeg tror det ikke. Forhåpentligvis for dere ved fossen tar jeg feil. Spissplassen er uansett en posisjon som Sarpsborg 08 må styrke. Å ha "ordinære" Trulsen jr som backup er i beste fall lite betryggende.


Plankehue

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 jul 09
Innlegg: 1035

Lagt til: 14 jan 11, 17:27
Endret: 14 jan 11, 18:47
Endret av: Plankehue

Opprinnelig postet av Q

 Så en skrive i en annen tråd at om dere fikk tak i Mads Hansen kunne dere havne på tredjeplass neste sesong - og det oppsummerer vel det meste.

så at en person skriver en ting, så dømmer du resten???

Men at man har lov til og drømme, må vel alle få lov til. Hva om den personen sa det med IRONI???

Men du må også se at dette er et forum for FFK supprtere og at vi er litt høye på oss selv, så får det bare være sån.

Det blir det samme som jeg så at noen særpinger har skrevet at Tarik er en middelmådig Addeco spiller??

Er jo seff bare tull. Alle vet at han er en god spille med masse posentiale, men det er bare se om han får det ut igjen.

Men jeg syns det er hyggelig at dere skriver her inne, sån at man kan få innsikt i hvordan det tenkes i den andre byen. Men dere skriver mye møl og dritt i dere eget forum, som ikke har noe sanhet i virkelighete. men det er da deres forum og sån skal det være Tongue out


Holters

Ansvarlig redaktør

Ble medlem: 23 mar 03
Innlegg: 10060

Lagt til: 14 jan 11, 18:13

Opprinnelig postet av Q

Dere skal gjerne få tro at dere er attraktive ovenfor andre fotballspillere, men dere kom nettopp på tredjeplass i Adeccoligaen, det har vært mye negativt rundt dere og byen er heller ikke mye å skryte av. Hadde det ikke vært for pengene, hadde aldri Tarik kommet til dere. Hadde det ikke vært for pengene dere fikk, hadde dere handlet spillere på samme hylle som oss. Ikke sitt der og tro at dere er en så attraktiv klubb, med gode supportere, godt lag og mange muligheter.

Hvorfor ønsker Mads Hansen seg heller til Fredrikstad fremfor Kalmar, Haugesund, Strømsgodset og Aalesund da? Hva er din forklaring på det?

---------------------------

@ Twitter: http://twitter.com/ffksupporter
@ Facebook: http://www.facebook.com/ffksupporter


Patrioten

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 03
Innlegg: 9586

Lagt til: 14 jan 11, 18:25

Spillere som Kim Holmen og Jan Tømmernes, samt et par svenske spisser, var også i Sarpsborg 08s søkelys.


madcow

A-lagspiller

Ble medlem: 28 aug 06
Innlegg: 534

Lagt til: 14 jan 11, 18:32
Endret: 14 jan 11, 18:33
Endret av: madcow

Ser ikke helt hvordan noen kan påstå at Tarik valgte FFK på grunn av pengene. Er da mange klubber som pent kunne gi han en lønn langt over hva FFK kan tilby. Men, det er ikke til emnet.

 

Litt mer til emnet; Jeg ser at han i forrige sesong spilte for Åtvidabergs FF (på lån fra Aafk), et lag som rykket ned denne sesongen óg - om jeg ikke tar feil. og i følge http://www.nifs.no/personprofil.php?person_id=18397, så har han scoret 12 mål siden 2006. Jeg har likevel tro på at Roar Johansen vil få til noe med Glenn Roberts, og ønsker Glenn Roberts lykke til og håper han endelig får fart på karrieren sin.

---------------------------

Ja Rekti...
- FFK / LFC / Østsiden -
Største skuffelse: Tap mot Sarpsborg 08, 06.11.2009


Knuty

Landslagsspiller

Ble medlem: 28 mar 05
Innlegg: 2289

Lagt til: 14 jan 11, 18:47

Opprinnelig postet av madcow

Litt mer til emnet; Jeg ser at han i forrige sesong spilte for Åtvidabergs FF (på lån fra Aafk), et lag som rykket ned denne sesongen óg - om jeg ikke tar feil.

Stemmer det. De havnet nest sist, og rykket ned.



Flat Trådet Nøstet
Side 2 av 8 2

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

13/04/2024 21:38 | 6784f4c3