Husk meg
Brukernavn
Passord

Tarik Elyounoussi (22) vender hjem

Flat Trådet Nøstet
Side 3 av 5 3

aavdst

Landslagsspiller
Ble medlem: 29 jan 04
Innlegg: 1169

Lagt til: 07 jan 11, 15:01

T-10 høres mer ut som tidligere RBK spiller Tettey (nå Rennes spiller) - så jeg foretrekker Tarik Smile


Per Egil

Moderator

Ble medlem: 01 apr 05
Innlegg: 2141

Lagt til: 07 jan 11, 15:03

Eller Tarek, som han til evig tid kommer til å hete på fredrikstaddialekt.

---------------------------

"Hvis kassereren går på kino for klubbens penger, skal han ha en omgang med juling og flyttes ned på B-laget."
Kvikk Frydenbergs lovverk


kratos

Landslagsspiller

Ble medlem: 16 jan 06
Innlegg: 4914

Lagt til: 07 jan 11, 16:02

Surmulinga fra nabo"byen" lot seg ikke vente på nei : http://www.sa.no/sport/sarpsborg08/article5437990.ece#origo_response

---------------------------

wakka wakka wakka ( < o o o o o o o


hasse33

Landslagsspiller

Ble medlem: 18 jul 07
Innlegg: 1672

Lagt til: 07 jan 11, 16:16

Opprinnelig postet av kratos

Surmulinga fra nabo"byen" lot seg ikke vente på nei : http://www.sa.no/sport/sarpsborg08/article5437990.ece#origo_response

Mye mindreverdighetskomplekser som kommer frem i noen av de innlegga der ja.


Tøfflus

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 07
Innlegg: 4679

Lagt til: 07 jan 11, 16:53

Syns det er bedre å heve seg over slik enn å gå inn og skrive "dere er bitre" og annet skvalder om mindreverdighetskomplekser på sa.no ... Jeg nøyer meg med å være glad for at det har blitt lagt penger i potten slik at Tarik kunne hentes hjem. Jeg stoler fullt og helt på at det sittende styret ikke lar seg rive med på noen kjøpefest med klubbens egne penger nå, og da er innskutte Tarik-penger fra Værste en bonus. En j**lig velsmakende bonus Cool

---------------------------

“I used to have a saying that when a player is at his peak, he feels as though he can climb Everest in his slippers. ..."

- Sir Alex Ferguson


aavdst

Landslagsspiller
Ble medlem: 29 jan 04
Innlegg: 1169

Lagt til: 07 jan 11, 17:27

Kosten sa jo på pressekonferansen at hans mål for kommende sesong var at de ikke skulle ha røde tall på bunnlinjen og at de derfor hadde budsjettert deretter. Tariks overgang endret ikke på dette. Så hvor mye Værste har spyttet inn eller hva slags avtale de har gjort med Herenveen må uansett være positivt for klubbens økonomiske situasjon siden klubben tydeligvis har råd (jfr budsjett) til Tarik. Værste ved Brynildsen sa jo at de gikk inn i dette med tanke på langsiktighet. Dvs at de ser vel en gevinst på sikt på den ene eller andre måten. Enten i form av prosenter ved videresalg eller vet at FFK gir drahjelp for Værste til å fylle de ledige lokalene/tomtene på Værste. FFK i tippeligaen (samt ny bro) er vel til stor nytte også forretningsmessig for Værste-området.


Tøfflus

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 07
Innlegg: 4679

Lagt til: 07 jan 11, 17:32

Apropos den nye brua, jeg lurer fælt på hvor mye den egentlig kommer til å lette trafikken ... det pleier jo ikke akkurat gå fort mellom småbåthavna og der brua kommer ...

(unnskyld avsporingen)

---------------------------

“I used to have a saying that when a player is at his peak, he feels as though he can climb Everest in his slippers. ..."

- Sir Alex Ferguson


GurrBass

Landslagsspiller

Ble medlem: 03 jul 05
Innlegg: 1827

Lagt til: 07 jan 11, 17:34

Dette var morro!!!  Laughing

 

Fikk melding om dette på jobben i dag(særp) og måtte selvfølgelig meddele budskapet til 08-fansen..

Gleder meg virkelig til å se Borges og Tarik sammen på topp..

 

Velkommen hjem igjen Tarik!!

---------------------------

FFK,klubben i mitt hjerte :-)


Patrioten

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 03
Innlegg: 9586

Lagt til: 07 jan 11, 17:42

Patrioten

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 03
Innlegg: 9586

Lagt til: 07 jan 11, 17:44
Endret: 07 jan 11, 17:47
Endret av: Patrioten

Regnet med at Tarik ville velge FFK, dere husker vel at jeg veddet en del kroner på det?

Deilig at Tarik er klar og ikke minst at Værste stiller opp, uten de hadde nok ikke Tarik spilt for oss.

Så nå er nok Terje Høli ferdig som FFKs snille onkel.

Den nye onkelen framover blir nok Jon Brynildsen.

Spennende.


kjell-H

Landslagsspiller

Ble medlem: 21 jun 09
Innlegg: 1677

Lagt til: 07 jan 11, 17:59
Endret: 07 jan 11, 17:59
Endret av: kjell-H

Opprinnelig postet av Patrioten

 

Så nå er nok Terje Høli ferdig som FFKs snille onkel.

 

Hva om han faktisk hjelper oss med midtbane spiller?Hvem vet.Jeg er hvertfall takknemlig for den hjelpa Høli og fsi har gitt klubben gjennom åra!

---------------------------

You'll Never Walk Alone
Jeg har lese og skrive vansker.Derfor vil det være endel skrive feil på ting jeg skriver.Sorry


GodeGeir

Juniorspiller

Ble medlem: 10 mar 09
Innlegg: 168

Lagt til: 07 jan 11, 18:01

Opprinnelig postet av Patrioten

Regnet med at Tarik ville velge FFK, dere husker vel at jeg veddet en del kroner på det?

Deilig at Tarik er klar og ikke minst at Værste stiller opp, uten de hadde nok ikke Tarik spilt for oss.

Så nå er nok Terje Høli ferdig som FFKs snille onkel.

Den nye onkelen framover blir nok Jon Brynildsen.

Spennende.

Uvane med å ha rett?Hehe...Gratulerer med dagen! Brynildsen navnet har igjen fått en positiv klang i Fredrikstad,slik det var da jeg vokste opp! Faren ville vært stolt!


Patrioten

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 03
Innlegg: 9586

Lagt til: 07 jan 11, 18:06
FFK jakter jakter etablerte spillere som kan skape trygghet for de yngre spillerne. De har ønske om å hente en sentralmidtbanespiller og en venstrebent kantspiller. Den etablerte er nok Mads Hansen, men lurer på hvem den andre kan være Hvem ønsker dere?

kjell-H

Landslagsspiller

Ble medlem: 21 jun 09
Innlegg: 1677

Lagt til: 07 jan 11, 18:10

Opprinnelig postet av Patrioten
FFK jakter jakter etablerte spillere som kan skape trygghet for de yngre spillerne. De har ønske om å hente en sentralmidtbanespiller og en venstrebent kantspiller. Den etablerte er nok Mads Hansen, men lurer på hvem den andre kan være Hvem ønsker dere?

Mads Hansen tror jeg desverre går til strømgodset.Hør på p1 østfold sendig ikveld og hør hva kvisvik sa.Han nevnte en spiiler det hadde gått rykter om men jeg husker ikke navnet.

---------------------------

You'll Never Walk Alone
Jeg har lese og skrive vansker.Derfor vil det være endel skrive feil på ting jeg skriver.Sorry


Patrioten

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 03
Innlegg: 9586

Lagt til: 07 jan 11, 18:54
Endret: 07 jan 11, 18:56
Endret av: Patrioten

Tarik var nok ikke gratis, noe han selv bekrefter i denne eldre artikkelen på http://www.vg.no/sport/fotball/norsk/artikkel.php?artid=10011877


Q

Bedriftsspiller
Ble medlem: 28 nov 10
Innlegg: 17

Lagt til: 07 jan 11, 19:20

Hvem er det som betaler lønna til Tarik? Fredrikstad eller er det midler utenfra?


FlightOfTheRat

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 sep 06
Innlegg: 2221

Lagt til: 07 jan 11, 19:24
Ganske enkelt utmerket! Hvis man vil, kan man godt vri noe positivt ut av at Herenveen skal ha en unormalt stor andel av neste salgssum også - fordi det kan bety at FFK (m/investorer) ikke er like hissige med å selge Tarik for tidlig en gang til, bare fordi noen mener de trenger å styrke inntektene sine. Nå vil jo ikke FFK tjene like mye neste gang, så velger de kanskje heller å la ham bli, i alle fall til tiden for et salg er den rette for Tarik selv, og ikke bare for lommeboken til FFKs investorer.

Welhaven

Landslagsspiller

Ble medlem: 09 nov 09
Innlegg: 1697

Lagt til: 07 jan 11, 20:28

JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA!!!!!

FY FAEN!!!!!

Jeg løp rundt huset akkurat! Leste det AKKURAT på VG. Så oppdatert er JEG om dagen! None the less; VELKOMMEN TILBAKE, GO' GUTTEN!

DETTE ÅRET BLIR M O R O !!!!!!!!!!!!!

---------------------------

2010 er året vårt!

Stolt og trofast motgangssupporter, men sier heller ikke nei til medgang..!


Mustang

A-lagspiller

Ble medlem: 27 okt 03
Innlegg: 402

Lagt til: 07 jan 11, 20:33

Opprinnelig postet av aavdst

T-10 høres mer ut som tidligere RBK spiller Tettey (nå Rennes spiller) - så jeg foretrekker Tarik Smile

For min del tenker jeg på både T1 og T2 når du sier T10 hehe

I'll be back....

---------------------------

Svikere henrettes, so justice for all...


sarpen

Juniorspiller
Ble medlem: 20 nov 07
Innlegg: 136

Lagt til: 07 jan 11, 20:48

Opprinnelig postet av GurrBass

Dette var morro!!!  Laughing

 

Fikk melding om dette på jobben i dag(særp) og måtte selvfølgelig meddele budskapet til 08-fansen..

Gleder meg virkelig til å se Borges og Tarik sammen på topp..

 

Velkommen hjem igjen Tarik!!

 

Hæh, er Borges klar?



Flat Trådet Nøstet
Side 3 av 5 3

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

13/04/2024 21:38 | 6784f4c3