Husk meg
Brukernavn
Passord

Kaptein 2011 (Hvem ønsker vi?)

Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 2 1

Greaker

A-lagspiller

Ble medlem: 13 mai 06
Innlegg: 521

Lagt til: 28 des 10, 18:38
Endret: 28 des 10, 19:31
Endret av: Greaker
Hvem blir kaptein 2011 ? Mitt valg faller på Borges.

---------------------------

R G


Plankekæll

Landslagsspiller
Ble medlem: 03 okt 05
Innlegg: 5985

Lagt til: 28 des 10, 18:47

Raio Piiroja har jo blitt brukt som kaptein på slutten av sesongen da man valgte å benke Ophaug.

Da er det kanskje mest trolig at Piiroja blir kaptein.

Personlig ønsker jeg å se Celso Borges som ny kaptein. En rolle han ville mestret utmerket.


scheien

Landslagsspiller

Ble medlem: 20 nov 06
Innlegg: 1123

Lagt til: 28 des 10, 19:01

sånn jeg ser det har vi bare raio og borges. begge to gir alt for laget.

minus  med raio er at han ikke virker som en veldig klok spiller. rykter om at han nekter å høre på keeper når han får beskjed om ting. og at han er cowboy.

minus med borges må være alderen. selvom jeg trur han har respekt i spillergruppa allikevel. og at vi ikke vet om han blir i klubben veldig lenge.

vanskelig å si hvem av de to som er det beste valget.


Willy René

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 aug 07
Innlegg: 1716

Lagt til: 28 des 10, 19:19

Opprinnelig postet av scheien

minus med borges må være alderen. selvom jeg trur han har respekt i spillergruppa allikevel. og at vi ikke vet om han blir i klubben veldig lenge.

vanskelig å si hvem av de to som er det beste valget.

Er du god nok er du gammel nok.

Slik Celso fremstår på banen så er det intet alternativ, han er et soleklart kapteinsemne.

---------------------------

Når får FFK stjerne på drakten ?
Og når avsannes Djevelen ?
Blir det mer MENNESKAPT TEMPERATURØKNING nå så fryser jæ`hjæl!


kjell-H

Landslagsspiller

Ble medlem: 21 jun 09
Innlegg: 1677

Lagt til: 28 des 10, 19:38

Borges! Ingen tvil om han er den rette for jobben!

Men er stygg redd for at han opphaug fortsetter som kaptein.

kaptein:Borges

Visekaptein:Raio

Er lov å håpe!

---------------------------

You'll Never Walk Alone
Jeg har lese og skrive vansker.Derfor vil det være endel skrive feil på ting jeg skriver.Sorry


JonAG

A-lagspiller

Ble medlem: 18 aug 03
Innlegg: 295

Lagt til: 28 des 10, 20:07
Nå er vel Ophaug verken 1. eller 2. valg lengre, så da blir han ihvertfall ikke kaptein. Tipper Raio.

---------------------------

Marching on together!


Plankehue

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 jul 09
Innlegg: 1035

Lagt til: 28 des 10, 20:34
Det står mellom Raio og Borges trur jeg. Raio er en lojal spiller med hjerte utenpå drakta. Vi så han tok kommandoen i Hønefoss kampene og at deg gikke bra de kampene. han er kaptein for Estland også, så han er jo vant til ansvar. Borges er vel den mest profisnelle i klubben. Og kanske enig som har blitt sakt tidligere. Er mann god nok, så har ikke alder noe å si. Men jeg håper og tror på Raio

Lemmy

Landslagsspiller

Ble medlem: 16 jul 05
Innlegg: 2985

Lagt til: 28 des 10, 20:56

Celso Borges er uten tvil det beste kapteinsemnet vi har i klubben. Hans fantastiske innsats og holdninger i 2010-sesongen bør belønnes med kapteinsbindet.

Samtidig kan det være taktisk klokt når vi skal selge ham også. Det er ikke spesielt vanlig at så unge spillere er kapteiner, og det viser både at man er god og at man har fine personlige egenskaper. Nå har ikke jeg så mye peiling på hvordan klubber tenker når de scouter spillere, men jeg syns det er logisk at en kaptein på et lag gjerne blir litt mer attraktiv.

---------------------------

http://twitter.com/banksy8


Lex

Landslagsspiller

Ble medlem: 03 feb 05
Innlegg: 1446

Lagt til: 28 des 10, 21:10
Opprinnelig postet av Lemmy

Celso Borges er uten tvil det beste kapteinsemnet vi har i klubben. Hans fantastiske innsats og holdninger i 2010-sesongen bør belønnes med kapteinsbindet.

Samtidig kan det være taktisk klokt når vi skal selge ham også. Det er ikke spesielt vanlig at så unge spillere er kapteiner, og det viser både at man er god og at man har fine personlige egenskaper. Nå har ikke jeg så mye peiling på hvordan klubber tenker når de scouter spillere, men jeg syns det er logisk at en kaptein på et lag gjerne blir litt mer attraktiv.

Enig, Borges er nok det mest riktige, men han hadde en liten periode hvor han klikket på dommerene og det kan ikke en kaptein gjøre. Hadde det vært meg hadde jeg klappa til dommeren etter de avgjørelsene ;-) Men jeg skal heller ikke bli kaptein :-)

---------------------------

Heia FFK


Kai Roger

Landslagsspiller

Ble medlem: 11 mar 10
Innlegg: 1166

Lagt til: 28 des 10, 22:19
Uten tvil Borges. Hvis han får kaptein-rollen,tror jeg han vil heve seg enda et hakk. Ikke minst tror jeg han vil slutte med å få såpass mange unødvendige kort-for kjeftbruk,sparke bort ballen. Måten han sto fram i høst-spesielt de siste kampene.viser en utrolig inteligent kar.

keiko99

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 jul 04
Innlegg: 11332

Lagt til: 28 des 10, 22:46

Raio mener jeg. han har vært en veldig viktig spiller igjennom mange sesonger i FFK og han er en kaptein type...

---------------------------

Jeg kan lese og selv om jeg skriver du/dere stryk det som passer :D


Gonzales

Juniorspiller

Ble medlem: 20 sep 09
Innlegg: 197

Lagt til: 29 des 10, 01:35
Endret: 29 des 10, 01:40
Endret av: Gonzales

Celso Borges er det eneste gode kapteinsemnet vi har i troppen, og burde tildeles kapteinsbindet neste sesong. Tror også han er en type som kommer til å vokse med oppgaven. Raio blir fort for heit i toppen og det blir vanskelig for medspillerne å forholde seg til han. I tillegg er han ingen utpreget ledertype. Celso er god til å kommunisere, smart, fremstår alltid reflektert og 100% profesjonell, han er rutinert selv om han kun er 22 år gammel og man kan vel fortsette å ramse opp i det uendelige. I tillegg er han vår desidert beste spiller. Det burde ikke være noen tvil:

Celso for Captain!


hondaboy

Bedriftsspiller
Ble medlem: 07 nov 10
Innlegg: 2

Lagt til: 02 jan 11, 04:04

Raio for kaptein, celso presterer uansett.....


FlightOfTheRat

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 sep 06
Innlegg: 2214

Lagt til: 02 jan 11, 04:40
Opprinnelig postet av Gonzales

Celso Borges er det eneste gode kapteinsemnet vi har i troppen, og burde tildeles kapteinsbindet neste sesong. Tror også han er en type som kommer til å vokse med oppgaven. Raio blir fort for heit i toppen og det blir vanskelig for medspillerne å forholde seg til han. I tillegg er han ingen utpreget ledertype. Celso er god til å kommunisere, smart, fremstår alltid reflektert og 100% profesjonell, han er rutinert selv om han kun er 22 år gammel og man kan vel fortsette å ramse opp i det uendelige. I tillegg er han vår desidert beste spiller. Det burde ikke være noen tvil:

Celso for Captain!

Rett og slett enig.

thejester

A-lagspiller

Ble medlem: 30 jul 07
Innlegg: 306

Lagt til: 02 jan 11, 12:58

Opprinnelig postet av Gonzales

Celso Borges er det eneste gode kapteinsemnet vi har i troppen, og burde tildeles kapteinsbindet neste sesong. Tror også han er en type som kommer til å vokse med oppgaven. Raio blir fort for heit i toppen og det blir vanskelig for medspillerne å forholde seg til han. I tillegg er han ingen utpreget ledertype. Celso er god til å kommunisere, smart, fremstår alltid reflektert og 100% profesjonell, han er rutinert selv om han kun er 22 år gammel og man kan vel fortsette å ramse opp i det uendelige. I tillegg er han vår desidert beste spiller. Det burde ikke være noen tvil:

Celso for Captain!

Tiltredes!

---------------------------

"Jeg startet på bunnen og jobbet meg nedover"

@ Twitter: http://twitter.com/matiashs


Greaker

A-lagspiller

Ble medlem: 13 mai 06
Innlegg: 521

Lagt til: 09 jan 11, 23:33

Leste dette på hjemme sia til FFK etter juletre festen : Kaptein Jan Tore Ophaug benyttet seg av muligheten til og takke alle for den støtte og engasjement som klubben har fått i 2010.

---------------------------

Takk


Plankehue

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 jul 09
Innlegg: 1035

Lagt til: 10 jan 11, 01:27
Endret: 10 jan 11, 14:56
Endret av: Plankehue

enn så lenge er vel han kaptein til Aune sier noe annet.

en spiller jeg trur ikke han er den som blir satset på som spiller dette året og da kan han ikke være kaptein lenger


Kai Roger

Landslagsspiller

Ble medlem: 11 mar 10
Innlegg: 1166

Lagt til: 10 jan 11, 06:50

Tror IKKE noen ny kaptein blir utnevnt før gutta boys kommer hjem fra landslags oppdrag i Costa Rica. Smile


rød og hvit

A-lagspiller
Ble medlem: 13 sep 07
Innlegg: 354

Lagt til: 10 jan 11, 09:45

Opprinnelig postet av Greaker

Leste dette på hjemme sia til FFK etter juletre festen : Kaptein Jan Tore Ophaug benyttet seg av muligheten til og takke alle for den støtte og engasjement som klubben har fått i 2010.

Han er vel kaptein inntil evt. ny er blitt utpekt :-)

 


greaker

A-lagspiller

Ble medlem: 13 mai 06
Innlegg: 521

Lagt til: 24 feb 11, 22:06
Endret: 24 feb 11, 22:10
Endret av: greaker

- Jeg er veldig dedikert til jobben min her og trives veldig godt.

Borges, som nylig ble valgt til kaptein, mener klubben er godt i rute før seriestart, og at man er godt rustet til gjensynet med eliteserien. SITAT F-B ...

ER han kaptein i 2011 eller på la manga ?

---------------------------

# Seriegull 1949 1951 1952 1954 1957 1960 1961
# Cupgull 1932 1935 1936 1938 1940 1950 1957 1961 1966 1984 2006



Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 2 1

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

17/02/2024 15:30 | 3147bc24