Husk meg
Brukernavn
Passord

Adeccoligaen 2011-2012

Flat Trådet Nøstet
Side 3 av 7 3

Fossekællen:)

Knøttespiller
Ble medlem: 08 des 10
Innlegg: 59

Lagt til: 09 apr 12, 16:56


HeheLaughing

---------------------------

Ford eller Fiat?


Tøfflus

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 07
Innlegg: 4666

Lagt til: 09 apr 12, 17:12

Kokoskamp i en kokosliga avsluttes med kokosavslutning av en kokosspiller. Alt er som det skal være. Håper det blir lenge til FFK må tilbake dit.

---------------------------

"Football eh? Bloody hell!"

- Sir Alex Ferguson


Willy René

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 aug 07
Innlegg: 1716

Lagt til: 09 apr 12, 18:02

Opprinnelig postet av Tøfflus

Kokoskamp i en kokosliga avsluttes med kokosavslutning av en kokosspiller. Alt er som det skal være. Håper det blir lenge til FFK må tilbake dit.

Bytt ut lenge til med aldri, og må S murf 08 aldri spille høyere enn adecco.

Politisk ukorrekt å si, vi skal jo alltid mene at FFK og Sarp bør spille sammen i tippeligaen, men jeg sier det jeg mener, og det er at FFK skal lykkes og S bryr jeg meg ikke om.

Så kan fossekallen si hva han vil.

---------------------------

"Visst" vi ikke får inn flere spillere så er det ikke "possetivt", da blir det ikke bedre enn i "fjord"! "Uproffersjonelt"!


Fossekællen:)

Knøttespiller
Ble medlem: 08 des 10
Innlegg: 59

Lagt til: 10 apr 12, 11:51


Dere har helt andre ting og bekymre dere for akkurat nå gutter. Ikke tenk på oss, oss får dere ikek gjort noe med likevelCool

Jeg tipper vi får mulighet til og måle krefter igjen ganske snart..

---------------------------

Ford eller Fiat?


Willy René

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 aug 07
Innlegg: 1716

Lagt til: 10 apr 12, 12:08

Opprinnelig postet av Fossekællen:)


Dere har helt andre ting og bekymre dere for akkurat nå gutter. Ikke tenk på oss, oss får dere ikek gjort noe med likevelCool

Jeg tipper vi får mulighet til og måle krefter igjen ganske snart..

Tenker ikke på dere i hele tatt jeg, helt uinteressert og likegyldig. Tydeligvis er ikke du likegyldig mht til oss.

Og tipset ditt bryr jeg meg ikke om, det går nok heller ikke inn. Jeg både håper og tror at dere forblir i skyggenes dal.

---------------------------

"Visst" vi ikke får inn flere spillere så er det ikke "possetivt", da blir det ikke bedre enn i "fjord"! "Uproffersjonelt"!


foyn

A-lagspiller
Ble medlem: 20 sep 07
Innlegg: 424

Lagt til: 10 apr 12, 12:19

Opprinnelig postet av Willy René

og må S murf 08 aldri spille høyere enn adecco.  

og S bryr jeg meg ikke om.

Du bryr deg altså ikke om sarpsborg, men akkurat nok til at du har et ønske om at de aldri spiller høyere enn adecco..

Den verste formen for ignoranse er likegyldighet, men du besto dessverre ikke testen.

 


Willy René

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 aug 07
Innlegg: 1716

Lagt til: 10 apr 12, 12:30
Endret: 10 apr 12, 12:31
Endret av: Willy René

Opprinnelig postet av foyn

Opprinnelig postet av Willy René

og må S murf 08 aldri spille høyere enn adecco.  

og S bryr jeg meg ikke om.

Du bryr deg altså ikke om sarpsborg, men akkurat nok til at du har et ønske om at de aldri spiller høyere enn adecco.

Den verste formen for ignoranse er likegyldighet, men du besto dessverre ikke testen.

 

Helt greit. Egentlig er jeg TOTALT likegyldig om de spiller her eller der, tro meg. Men så liker jeg også å besvare de som henvender seg til meg.

Og så forstår jeg at jeg har tråkket på noen ømme tær.

Sant å si så ønsker jeg HamKam og Start opp i tippeligaen.

 

---------------------------

"Visst" vi ikke får inn flere spillere så er det ikke "possetivt", da blir det ikke bedre enn i "fjord"! "Uproffersjonelt"!


Fossekællen:)

Knøttespiller
Ble medlem: 08 des 10
Innlegg: 59

Lagt til: 10 apr 12, 12:49


Som min gamle far sa, du kan drite den ene hånda og ønske i den andre og se hvem hånd du har mest i :)

Vi satser på opprykk eller kvalikk og håper og drømmer om og møte dere i en kvallik kamp. En våt drøm Cool

---------------------------

Ford eller Fiat?


foyn

A-lagspiller
Ble medlem: 20 sep 07
Innlegg: 424

Lagt til: 10 apr 12, 12:53


haha, mine tær er verken ømme eller tråkket på. Imidlertid alltid parat til å stille opp som ventilator..

For oss enkle sjeler lenger opp vil selvfølgelig alltid aristokratene være en evig storebror og noe å strekke oss etter..

Det holder bare å se på definisjonen det

"Aristokrati er et gresk begrep som betydde et system som ble «styrt av de beste»".


sarpen

Juniorspiller
Ble medlem: 20 nov 07
Innlegg: 136

Lagt til: 10 apr 12, 15:12

Opprinnelig postet av Tøfflus

Kokoskamp i en kokosliga avsluttes med kokosavslutning av en kokosspiller. Alt er som det skal være. Håper det blir lenge til FFK må tilbake dit.

Denne arkiveres, tas frem ved en passende anledning.Wink


kanogvetalt

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 jul 04
Innlegg: 5485

Lagt til: 10 apr 12, 15:25

Opprinnelig postet av foyn

 

"Aristokrati er et gresk begrep som betydde et system som ble «styrt av de beste»".

Nå ble vel ikke FFK erklært Aristokrater utfra hva som har skjedd de siste 10 årene, heldigvis?

 

Når det er sagt synes jeg det er morro å følge S08 i adeccoligaen. Skjer liksom mye i kampene. Må jo være litt artig også å spille i en liga der man tar poeng selv om man slipper inn fire

---------------------------

Spillere og trenere kommer og går. Klubben består!


Erikk

Landslagsspiller
Ble medlem: 20 jul 04
Innlegg: 3483

Lagt til: 10 apr 12, 16:14


Må jo være lov å si at det er sterkt gjort å komme tilbake på 0-3 og 2-4 mot det laget som er forhåndsfavoritt. Hadde vært bra for interesse og publikumsoppmøte med Østforld-derby i Tippeligaen neste år.


Holters

Ansvarlig redaktør

Ble medlem: 23 mar 03
Innlegg: 10060

Lagt til: 10 apr 12, 18:22

Opprinnelig postet av foyn

For oss enkle sjeler lenger opp vil selvfølgelig alltid aristokratene være en evig storebror og noe å strekke oss etter..

Vet du FFK er knyttet til begrepet?

---------------------------

Undertegnende @ Twitter: http://twitter.com/oeholt
ffksupporter.net @ Twitter: http://twitter.com/ffksupporter


Kai Roger

Landslagsspiller

Ble medlem: 11 mar 10
Innlegg: 1166

Lagt til: 13 apr 12, 12:57

Blir spenende i Adecoen iår. Veldig glad for at det vil bli spenning helt ut,i og med at kvalikk kampene er tilbake.

Jeg tror : Sarp,Start,Kongsvinger,Sandefjord,Hamkam,Mjøndalen og Bodø Glimt vil slåss om opprykk/kvalikk plassene. Jeg har sterke relasjoner til 'de brune',så følger de ekstra med 2 øyneWink


arte et labore

Moderator

Ble medlem: 27 nov 03
Innlegg: 7068

Lagt til: 15 apr 12, 15:49

Har sett førsteomgangen av Sandefjord og sarpingene nå. Dommeren blåste av etter 44:56, men det er kanskje like greit. Ingen ting å si på at gjestene leder i hvert fall, for det Sandefjord presterte er verre enn det FFK presterte i andreomgang med Rosenborg, ganger tre.

Jeg tror det var én gang at det var mer enn tre pasninger innad i laget før de mistet den, og det var da de scoret. I forsvaret spiller de bort selv de enkleste ballene, og på 1-2 så har jeg nesten Hoås hele sekstenmeter for seg selv, da to SF-forsvarere var mer opptatt av å markere en usynlig mann.

Ikke akkurat stor underholdning, og det ser ut som sarpingene har kontroll, bortsett fra målet. Slipper å lide meg igjennom en ny omgang, for nå starter Premier League-kampene.

 


Knuty

Landslagsspiller

Ble medlem: 28 mar 05
Innlegg: 2289

Lagt til: 15 apr 12, 16:06

Opprinnelig postet av arte et labore

Slipper å lide meg igjennom en ny omgang, for nå starter Premier League-kampene.

Tja, du må nok lide en stund til. Fortsatt én time til kampstart i dagens eneste PL-match. Smile


arte et labore

Moderator

Ble medlem: 27 nov 03
Innlegg: 7068

Lagt til: 15 apr 12, 16:38

Var visst det. Trodde det var et par kamper kl 1600.


Tøfflus

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 07
Innlegg: 4666

Lagt til: 15 apr 12, 16:41

De kampene er vel utsatt på grunn av FA-cupsemifinalene som spilles denne helga.

Sandefjord presser på for utligning nå, men de imponerer ikke. Framstår ikke som opprykksfavoritter.

---------------------------

"Football eh? Bloody hell!"

- Sir Alex Ferguson


hasse33

Landslagsspiller

Ble medlem: 18 jul 07
Innlegg: 1672

Lagt til: 15 apr 12, 18:10

12- 1 til Sandefjord i cornere og 2 -1 til 08 i mål........

positivt at Hoås ikke knakk kjeven på noen eller scoret sine to må l med handa Cool


arte et labore

Moderator

Ble medlem: 27 nov 03
Innlegg: 7068

Lagt til: 15 apr 12, 18:11

Sandefjord skulle vel strengt tatt ha hatt straffe på overtid der, da Dokken blir meid ned i straffefeltet, men likevel ikke ufortjent at sarpingene tar tre poeng der.



Flat Trådet Nøstet
Side 3 av 7 3

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

17/02/2024 15:30 | 3147bc24