Husk meg
Brukernavn
Passord

Serieoppsett 2011

Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 2 1

Per Egil

Moderator

Ble medlem: 01 apr 05
Innlegg: 2141

Lagt til: 22 des 10, 12:59

NFF har i dag offentliggjort serieoppsettet for eliteserien 2011. Vi starter og avslutter borte, men får hjemmekamp 16. mai.

Se alle FFKs kamper her.

---------------------------

"Hvis kassereren går på kino for klubbens penger, skal han ha en omgang med juling og flyttes ned på B-laget."
Kvikk Frydenbergs lovverk


kanogvetalt

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 jul 04
Innlegg: 5485

Lagt til: 22 des 10, 13:07
Tøff start, og utrolig at vi får hjemmekamp mot nettopp VIF 16. mai

---------------------------

Spillere og trenere kommer og går. Klubben består!


Ramp

Juniorspiller

Ble medlem: 18 sep 07
Innlegg: 161

Lagt til: 22 des 10, 13:08
Endret: 22 des 10, 13:21
Endret av: Ramp

Endelig kom det, synes det var et helt ålreit oppsett.

Edit: HAHA Sarpingene skal til TROMSØ 16. Mai

---------------------------

Supras Fredrikstad

-Millions are paid for pair of feet
Football became the Wall Street
Mot den moderne fotballen!


Knuty

Landslagsspiller

Ble medlem: 28 mar 05
Innlegg: 2289

Lagt til: 22 des 10, 13:15
Endret: 22 des 10, 13:27
Endret av: Knuty

Hm.. Greit nok. Ved første øyekast synes seriestarten relativt tøff.

Gledelig at vi får 16. mai hjemme, at det i tillegg var Vålerenga var overraskende.

Skulle gjerne hatt siste kamp hjemme - da det fort kan bli en avgjørende kamp for å klare seg. LSK borte er i alle fall kort reisevei, slik at mange kan ta turen.

Også litt synd at første kamp i tippeligaen etter opprykket er så langt vekk som Ålesund. Med et lag i Oslo-området kunne det blitt nok en folkefest med masse busser osv.


ffk1903

Moderator

Ble medlem: 27 nov 03
Innlegg: 7068

Lagt til: 22 des 10, 13:16

Opprinnelig postet av Knuty
Gledelig at vi får 16. mai hjemme, at det i tillegg var Vålerenga var overraskende.

Egentlig ikke. Som jeg skrev i et tidligere innlegg, så ble det visst inngått en liten avtale om at Enga og FFK skulle møte hverandre hjemme/borte annenhvert år. Ikke blir veldig overrasket om vi spiller på Ullevaal 16. mai neste år om vi berger plassen.


Knuty

Landslagsspiller

Ble medlem: 28 mar 05
Innlegg: 2289

Lagt til: 22 des 10, 13:19
Endret: 22 des 10, 13:26
Endret av: Knuty

Opprinnelig postet av ffk1903

Egentlig ikke. Som jeg skrev i et tidligere innlegg, så ble det visst inngått en liten avtale om at Enga og FFK skulle møte hverandre hjemme/borte annenhvert år. Ikke blir veldig overrasket om vi spiller på Ullevaal 16. mai neste år om vi berger plassen.

Det var jeg ikke klar over, men da var det vel som forventet ja. Etter opprykket etter 03-sesongen har vi ikke hatt hjemme mot Enga på 16. mai før (dog to ganger borte).  Sånn sett på tide at vi fikk hjemmekampen, og det kan jo bli en fin tradisjon. Smile

Den kampen trekker vel gjerne ganske mye folk uansett, men greit nok å ha det på 16. mai.

Ellers er det gledelig å se at Særpingene må helt til Tromsø på 16. mai. Cool Riktignok både starter og avslutter de serien hjemme.


Lemmy

Landslagsspiller

Ble medlem: 16 jul 05
Innlegg: 2985

Lagt til: 22 des 10, 13:26

Ingen tvil om at vi har fått en meget tøff serieåpning. De tre første kampene er vanskelige å spå, men jeg tipper vi taper borte mot Aafk og Brann. Hjemme tar vi nok tre poeng mot Viking.

Så følger en ekstremt tøff periode med Rosenborg, Stabæk, Lillestrøm, Vålerenga og Molde. Her mener jeg at seks poeng bør være godkjent på disse kampene. Alt over dette er pluss.

Etter dette har vi Haugesund, Godset, Sarpsborg, Start, Odd, Sogndal og Tromsø. Her håper jeg vi har funnet formen, og har lite skader og få på landslagsoppdrag. På disse syv kampene håper jeg vi kan ta opp mot 15 poeng. Det ville vært bra.

Jeg er ikke spesielt optimistisk rent sportslig sett. Dette oppsettet er ikke gunstig for oss. Et pluss er imidlertid at de to siste hjemmekampene skal spilles mot lag vi pleier å være gode mot, samt at dette fort er kamper som kan bli folkefester. De to siste bortekampene er mot lag nær oss, og som vi også kan mobilisere til, som vi gjorde mot Hønefoss i år. Det kan bli en avgjørende faktor dersom vi kjemper mot nedrykk på slutten av sesongen.

---------------------------

http://twitter.com/banksy8


ffk1903

Moderator

Ble medlem: 27 nov 03
Innlegg: 7068

Lagt til: 22 des 10, 13:27

Opprinnelig postet av Knuty
Det var jeg ikke klar over, men da var det vel som forventet ja. Etter opprykket etter 03-sesongen har vi ikke hatt hjemme mot Enga på 16. mai før (dog to ganger borte). 

Det er nok sant. LSK og Enga hadde jo egentlig tradisjon den datoen, men begge lag ville ikke ha dette lengre ettersom kampene stort sett var utsolgt uansett, og det ble litt bortkastet å ha den kampen på en dag som nesten uansett motstand trakk folk.


Knuty

Landslagsspiller

Ble medlem: 28 mar 05
Innlegg: 2289

Lagt til: 22 des 10, 13:29

Opprinnelig postet av ffk1903

Det er nok sant. LSK og Enga hadde jo egentlig tradisjon den datoen, men begge lag ville ikke ha dette lengre ettersom kampene stort sett var utsolgt uansett, og det ble litt bortkastet å ha den kampen på en dag som nesten uansett motstand trakk folk.

Nettopp, akkurat som det hadde vært katastrofe hvis NFF hadde funnet på å sette oss opp mot Særpingene 16. mai.


kratos

Landslagsspiller

Ble medlem: 16 jan 06
Innlegg: 4914

Lagt til: 22 des 10, 14:04

Opprinnelig postet av Lemmy

Ingen tvil om at vi har fått en meget tøff serieåpning. De tre første kampene er vanskelige å spå, men jeg tipper vi taper borte mot Aafk og Brann. Hjemme tar vi nok tre poeng mot Viking.

Så følger en ekstremt tøff periode med Rosenborg, Stabæk, Lillestrøm, Vålerenga og Molde. Her mener jeg at seks poeng bør være godkjent på disse kampene. Alt over dette er pluss.

Etter dette har vi Haugesund, Godset, Sarpsborg, Start, Odd, Sogndal og Tromsø. Her håper jeg vi har funnet formen, og har lite skader og få på landslagsoppdrag. På disse syv kampene håper jeg vi kan ta opp mot 15 poeng. Det ville vært bra.

Jeg er ikke spesielt optimistisk rent sportslig sett. Dette oppsettet er ikke gunstig for oss. Et pluss er imidlertid at de to siste hjemmekampene skal spilles mot lag vi pleier å være gode mot, samt at dette fort er kamper som kan bli folkefester. De to siste bortekampene er mot lag nær oss, og som vi også kan mobilisere til, som vi gjorde mot Hønefoss i år. Det kan bli en avgjørende faktor dersom vi kjemper mot nedrykk på slutten av sesongen.

 

Syns det er litt tidlig å spekulere i det allerede nå. Kanskje vi overasker, kanskje vi flopper totalt. Hvem vet ? Når vi har fått spilt noen treningskamper, bør vi få litt mer peil på jvordan ståa er.  Kanske Aune har brukt ferien godt og lært seg taktikk og coaching. Han begynte faktisk å vise lovende tendenser under kvalikkampene...

---------------------------

wakka wakka wakka ( < o o o o o o o


FFK Pride

Knøttespiller

Ble medlem: 01 jul 08
Innlegg: 64

Lagt til: 22 des 10, 14:11

Fy satan så deilig det blir den 16. mai! Veldig hard åpning dog, men vi skal jo møte alle uansett.

---------------------------

Bortekamp er best i flomlys og pøsregn!


FFK Pride

Knøttespiller

Ble medlem: 01 jul 08
Innlegg: 64

Lagt til: 22 des 10, 14:32

Leste forøvrig på klanens forum at de ikke var helt fornøyde mtp 16. mai, her er et lite utdrag fra tråden om terminlistene; "Husk at NFF i flere år har motarbeidet Vålenga, så dette er ikke overraskende.Kall meg gjerne paranoid, men jeg kjenner en fra innsiden i NFF og har fått med meg litt info gjennom åra."

 


---------------------------

Bortekamp er best i flomlys og pøsregn!


Bedreviteren

Landslagsspiller

Ble medlem: 14 sep 03
Innlegg: 2585

Lagt til: 22 des 10, 14:39
Hard åpning, men ikke sååå hard vel? Aalesund, Brann og Stabæk er vel bortekamper omtrent midt på treet. Stabæk og Brann er vel klubber med bedre klubbnavn enn spillere for tiden. Aalesund tror jeg fort kan få en liten nedtur i år. Viking i første hjemme. Viking er vel ett lag vi har godt tak på hjemme. Dem har vel dem senere år vært en av dem svakeste bortelagene i serien...

FFK Pride

Knøttespiller

Ble medlem: 01 jul 08
Innlegg: 64

Lagt til: 22 des 10, 14:52

Opprinnelig postet av Bedreviteren
Hard åpning, men ikke sååå hard vel? Aalesund, Brann og Stabæk er vel bortekamper omtrent midt på treet. Stabæk og Brann er vel klubber med bedre klubbnavn enn spillere for tiden. Aalesund tror jeg fort kan få en liten nedtur i år. Viking i første hjemme. Viking er vel ett lag vi har godt tak på hjemme. Dem har vel dem senere år vært en av dem svakeste bortelagene i serien...

Aalesund, Brann og Stabæk borte har vi nå slitt med, så det blir nok noen tøffe kamper.
Reka "hater" vel å tape mot oss, Stabæk og Brann vil vel hevde seg etter en mildt sagt dårlig 2010 sesong. 

Men en skal vel ikke ta sorgene på forskudd.

---------------------------

Bortekamp er best i flomlys og pøsregn!


marle

Moderator

Ble medlem: 09 apr 03
Innlegg: 591

Lagt til: 22 des 10, 16:07

Nå ligger alle kampene inne i databasen her på FFKSupporter også. Som alltid en av de første i Norge som har dette! :)

Kampoppsett for FFK

Alle kampene

Tabellkonkurranse 2011!

---------------------------

Sjefskodærn


oleoleole

Juniorspiller

Ble medlem: 25 jun 09
Innlegg: 212

Lagt til: 22 des 10, 18:00

Flott marle!

Er vel en ganske grei terminliste, men litt kjipt at sarpekampen er på en mandag :p Den bør gå på fredag 20:00, så rekker jeg turen fra Oslo/Asker også :P


JipJap

A-lagspiller
Ble medlem: 14 apr 03
Innlegg: 749

Lagt til: 22 des 10, 18:53

Opprinnelig postet av oleoleole

Flott marle!

Er vel en ganske grei terminliste, men litt kjipt at sarpekampen er på en mandag :p Den bør gå på fredag 20:00, så rekker jeg turen fra Oslo/Asker også :P

Den er på 2. pinsedag

Så det er en dag  Nordmenn flest har fri.


Kai Roger

Landslagsspiller

Ble medlem: 11 mar 10
Innlegg: 1166

Lagt til: 22 des 10, 20:55

Er vel også mulig at noen av våre kamper vil gå på fredager....på denne Max kanalen. De tar vel og avgjør hvilke kamper som skal gå fredag i bolker av 3 og 3 kamper ,kanskje.

Når det gjelder åpnongen,synes jeg dette var perfekt. Aafk-Viking-Brann-Rosenborg kan fort gi noen poeng. Brann har ikke den helt store spillerstallen neste år,og Rosenborg er bra å møte tidlig i sesongen.

Kan ikke skjønne annet enn at vi topper tabellen etter 4 kamper,med 4 seire.....Tongue out


olav3232

Juniorspiller

Ble medlem: 12 sep 10
Innlegg: 191

Lagt til: 22 des 10, 22:01

Bra at vi ikke åpner hjemme, hadde vi åpna hjemme hadde gresset blitt totalt ødelagt.
Etter 1. Serierunde er det vell 14 dagers pause, så vi får jo litt lenger tid på å fikse gresset på stadion.
Flesteparten av kunstgress lagene har jo første kampen hjemme, logisk.

---------------------------

lenge leve bluss på tribunen!


Patrioten

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 03
Innlegg: 9586

Lagt til: 25 des 10, 11:39
Endret: 25 des 10, 11:56
Endret av: Patrioten

Kan tyde på at vi kan forbedre oss på en del fredagskamper. Når man hører hører intervjuet med Kjetil på http://webtv.tv2.no/webtv/?progId=480415, så ønsker å ha mye Vålerenga og at synes FFK er spennende. Så da vil de sikkert vise i en del FFK kamper i begynnelsen av sesongen kamper tenker jeg, for å se hvor på tabellen vi ender, for eventullet flere kamper.



Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 2 1

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

17/02/2024 15:30 | 3147bc24