Husk meg
Brukernavn
Passord

Heidar Thorvaldsson ferdig i FFK

Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 2 1

Patrioten

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 03
Innlegg: 9586

Lagt til: 13 des 10, 18:33
Endret: 13 des 10, 18:34
Endret av: Patrioten

Og det samme med Andreas Tegström og Jonas Becken. Martin Elvestad og Agim Shabani er av økonomiske årsaker foreløpig på satt vent i forhold til ny kontrakt http://www.f-b.no/sport/vidar-martinsen-tilbudt-ny-kontrakt-1.5885650


Willy René

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 aug 07
Innlegg: 1716

Lagt til: 13 des 10, 18:41

Det lukter litt av det her, at spissen Gunnar ikke får ny kontrakt.

Og det det lukter er at det kanskje er en ny spiss på gang?

En med initialene T. E. ?Smile

---------------------------

Når får FFK stjerne på drakten ?
Og når avsannes Djevelen ?
Blir det mer MENNESKAPT TEMPERATURØKNING nå så fryser jæ`hjæl!


Lemmy

Landslagsspiller

Ble medlem: 16 jul 05
Innlegg: 2985

Lagt til: 13 des 10, 18:45

Synd at Heidar Thorvaldsson ikke får fortsette. Likte spillertypen. Puttet en del med mål, samtidig som han tilførte laget veldig mye defensivt ved å være en hardt arbeidende spiss som var klok i presset sitt.

Når det er sagt, så var det sikkert en grei løsning av FFK. Det ville vært risiko å bruke penger på å hente ham permanent med tanke på skadehistorikken hans. Og FFK har ikke råd til å trå feil på overgansfronten, så enkelt er det faktisk. Man må være kloke, og kan ikke ta sjanser.

Det er hvertfall klart at vi nå trenger en ny spiss. Per dags dato har vi bare Odillon Kashama, Celso Borges og Dino Mulac. Borges er vel egentlig midtbanespiller, selv om han har bevist at han er meget bra som spiss. De to andre holder nok ikke Tippeliga-nivå, spesielt førstnevnte.

---------------------------

http://twitter.com/banksy8


Patrioten

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 03
Innlegg: 9586

Lagt til: 13 des 10, 18:49

Grunnen til at de ikke forlenger med han, er vel at klubbens hans vil ha penger for han og det ønsker jo ikke FFK.


keiko99

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 jul 04
Innlegg: 11332

Lagt til: 13 des 10, 18:55

trist dette... lykke til vidre

---------------------------

Jeg kan lese og selv om jeg skriver du/dere stryk det som passer :D


kjell-H

Landslagsspiller

Ble medlem: 21 jun 09
Innlegg: 1677

Lagt til: 13 des 10, 19:07

Detta var en trist nyhet.Hadde håp om at han ble lånt ut 1år til.Lykke til videre

---------------------------

You'll Never Walk Alone
Jeg har lese og skrive vansker.Derfor vil det være endel skrive feil på ting jeg skriver.Sorry


kjell-H

Landslagsspiller

Ble medlem: 21 jun 09
Innlegg: 1677

Lagt til: 13 des 10, 19:22

Jeg forstår det at man må tenke økonomi og droppe fler spillere.Men det som bekymrer meg er at vi har jo en veldig tynn stall ifra før.Men styre vet nok hva di gjør.

---------------------------

You'll Never Walk Alone
Jeg har lese og skrive vansker.Derfor vil det være endel skrive feil på ting jeg skriver.Sorry


Greaker

A-lagspiller

Ble medlem: 13 mai 06
Innlegg: 521

Lagt til: 13 des 10, 19:30
Er trist og miste Gunnar, synes den mannen var god og gjorde sine makkere gode, men som det sies så er han sikkert dyr og må kjøpes ut og FFK har hodet skrudd på riktig denna gangen ... men det blir jo spekulasjoner av dette og da, er det T.E eller Everton eller en annen bombe som smeller snart tro ??

---------------------------

R G


Plankekæll

Landslagsspiller
Ble medlem: 03 okt 05
Innlegg: 5989

Lagt til: 13 des 10, 19:32

Eller Alexander Ruud Tveter?

Vi får vente å se. Noe snacks kommer nok.


Patrioten

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 03
Innlegg: 9586

Lagt til: 13 des 10, 19:40
I forhold spillerlinsen er vel FFK pliktig til å ha minst 20 spillere i stallen for å spille i Tippeligaen og nå har vi 14 spillere igjen. Her må det skaffes spillere enkelt og greit, for at vi skal få se FFK spille. Her er stallen. Jon Masalin Lasse Staw Cristian Gamboa Vidar Martinsen Raio Piiroja Jan Tore Ophaug Hans Erik Ramberg Joachim Thomassen Amin Askar Simen Rafn Celso Borges Alex Valencia Dino Mulac - - Odillon Kashama

pss

A-lagspiller

Ble medlem: 27 mar 03
Innlegg: 673

Lagt til: 13 des 10, 19:41

Heidar gjorde helt klart en godkjent innsats i FFK-trøya, men det er klart at det er økonomi som styrte avgjørelsen her.

Missunner ikke FFK-ledelsen jobben de nå har foran seg. Det å tilfredsstille oss kravstore supportere er ikke lett i utgangspunket, men det å spikre en tropp for 2011, med de budsjettbetingelsene som nå ligger til grunn, er mildt sagt en vanvittig krevende oppgave. Det finnes ingen rom for å betale overgangssummer, sign on fee eller høye lønninger. Og så lenge ingen utenforstående har sagt seg villige til å bidra, så tror jeg vi supportere skal være glade om vi får på plass en tropp som kan kjempe for å holde seg i Tippeligaen.

Vi er nødt for å være realistiske, og det er det klubben nå er. Eneste vi kan gjøre er å gi de honør for dette.

---------------------------

Vi mistet aldri troen - Vi har oppnådd mer en forventet år etter år, vi møtte motgang, og snudde den til seier. Pass dere fotballnorge: "Man leker ikke med ild"


Patrioten

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 03
Innlegg: 9586

Lagt til: 13 des 10, 19:46

Opprinnelig postet av pss

Heidar gjorde helt klart en godkjent innsats i FFK-trøya, men det er klart at det er økonomi som styrte avgjørelsen her.

Missunner ikke FFK-ledelsen jobben de nå har foran seg. Det å tilfredsstille oss kravstore supportere er ikke lett i utgangspunket, men det å spikre en tropp for 2011, med de budsjettbetingelsene som nå ligger til grunn, er mildt sagt en vanvittig krevende oppgave. Det finnes ingen rom for å betale overgangssummer, sign on fee eller høye lønninger. Og så lenge ingen utenforstående har sagt seg villige til å bidra, så tror jeg vi supportere skal være glade om vi får på plass en tropp som kan kjempe for å holde seg i Tippeligaen.

Vi er nødt for å være realistiske, og det er det klubben nå er. Eneste vi kan gjøre er å gi de honør for dette.

Slik de kvitter seg med spillere nå, føles jo nesten som om vi rykket ned og har mistet alt av penger.

Virker jo ikke som om opprykket til Tippeligaen har hjulpet oss noe, hva synes dere andre?


Rey

Moderator
Ble medlem: 22 okt 04
Innlegg: 5378

Lagt til: 13 des 10, 19:50

Opprinnelig postet av Patrioten
I forhold spillerlinsen er vel FFK pliktig til å ha minst 20 spillere i stallen for å spille i Tippeligaen

Kan ikke se noe i krava for lisens som går på størrelse av stallen. Hvor har du dette fra?

---------------------------

The colour of her eyes
Were the colour of insanity


Plankekæll

Landslagsspiller
Ble medlem: 03 okt 05
Innlegg: 5989

Lagt til: 13 des 10, 19:51

Vi er jo nødt til å kvitte oss med spillere som vi ikke vil ha med videre Patrioten. 

Vi kan jo ikke skrive nye kontrakter med spillere som ikke holder mål eller blir for dyre. (Becken, Tegan, Risholt, Thorvaldsson). Vi har forhåpentligvis skaffet oss Jabbie og Horn. Kanskje kommer også Ruud Tveter. I tillegg kommer det garantert 2-3 spillere til. Både Elvestad og Shabani tipper jeg får nye kontrakter ut 2011 når man får full klarhet i den økonomiske situasjonen.

Ikke se så negativt på dette Patrioten. Kall meg gjerne naiv, men dette tror jeg ordner seg. Det er leeeenge igjen til sesongen sparkes igang.


Rey

Moderator
Ble medlem: 22 okt 04
Innlegg: 5378

Lagt til: 13 des 10, 19:52

Opprinnelig postet av Patrioten

Slik de kvitter seg med spillere nå, føles jo nesten som om vi rykket ned og har mistet alt av penger.

Virker jo ikke som om opprykket til Tippeligaen har hjulpet oss noe, hva synes dere andre?

Da kan man tenke seg hvordan det hadde gått hvis vi ikke hadde rykket opp.

Når det skal sies er det vel ingen av de som ikke har fått fornyet kontrakt som jeg trodde skulle være med i 2011.

---------------------------

The colour of her eyes
Were the colour of insanity


Patrioten

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 03
Innlegg: 9586

Lagt til: 13 des 10, 20:26
Endret: 13 des 10, 20:27
Endret av: Patrioten

Opprinnelig postet av Plankekæll

Vi er jo nødt til å kvitte oss med spillere som vi ikke vil ha med videre Patrioten. 

Vi kan jo ikke skrive nye kontrakter med spillere som ikke holder mål eller blir for dyre. (Becken, Tegan, Risholt, Thorvaldsson). Vi har forhåpentligvis skaffet oss Jabbie og Horn. Kanskje kommer også Ruud Tveter. I tillegg kommer det garantert 2-3 spillere til. Både Elvestad og Shabani tipper jeg får nye kontrakter ut 2011 når man får full klarhet i den økonomiske situasjonen.

Ikke se så negativt på dette Patrioten. Kall meg gjerne naiv, men dette tror jeg ordner seg. Det er leeeenge igjen til sesongen sparkes igang.

For en gangs skyld er jeg enig med deg, det er sant som du skriver, de kvitter seg med kvanitet og ønsker seg kvalitet. Vet du? Innlegget ditt gjorde meg faktisk positiv. Du fikk jo til og med skryt av meg, ikke verst vel?


rød og hvit

A-lagspiller
Ble medlem: 13 sep 07
Innlegg: 354

Lagt til: 13 des 10, 20:29

Opprinnelig postet av Patrioten

Du fikk jo til og med skryt av meg, ikke verst vel?

 

Skulle bare mangle - det er snart jul Smile

 

 


Patrioten

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 03
Innlegg: 9586

Lagt til: 13 des 10, 20:53
Ruud Tveter er ikke på vei, sjekket med Østlandet Blad og de avkreftet dette.

Plankekæll

Landslagsspiller
Ble medlem: 03 okt 05
Innlegg: 5989

Lagt til: 13 des 10, 20:56

Opprinnelig postet av Patrioten

Opprinnelig postet av Plankekæll

Vi er jo nødt til å kvitte oss med spillere som vi ikke vil ha med videre Patrioten. 

Vi kan jo ikke skrive nye kontrakter med spillere som ikke holder mål eller blir for dyre. (Becken, Tegan, Risholt, Thorvaldsson). Vi har forhåpentligvis skaffet oss Jabbie og Horn. Kanskje kommer også Ruud Tveter. I tillegg kommer det garantert 2-3 spillere til. Både Elvestad og Shabani tipper jeg får nye kontrakter ut 2011 når man får full klarhet i den økonomiske situasjonen.

Ikke se så negativt på dette Patrioten. Kall meg gjerne naiv, men dette tror jeg ordner seg. Det er leeeenge igjen til sesongen sparkes igang.

For en gangs skyld er jeg enig med deg, det er sant som du skriver, de kvitter seg med kvanitet og ønsker seg kvalitet. Vet du? Innlegget ditt gjorde meg faktisk positiv. Du fikk jo til og med skryt av meg, ikke verst vel?

Godt å høre. Vi får håpe klubben gjør de rette tingene. Og det tror jeg faktisk de gjør nå. Det er mye rart i stallen som nå er på vei ut, og forhåpentligvis klarer vi å erstatte disse med enda bedre og mer lovende spillere. Laughing


Plankekæll

Landslagsspiller
Ble medlem: 03 okt 05
Innlegg: 5989

Lagt til: 13 des 10, 20:57

Opprinnelig postet av Patrioten
Ruud Tveter er ikke på vei, sjekket med Østlandet Blad og de avkreftet dette.

Vi får vente å se. Jeg velger å ikke stole blindt på journalister.



Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 2 1

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

13/04/2024 21:38 | 6784f4c3