Husk meg
Brukernavn
Passord

Roger Risholt forlater FFK

Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 2 1

ffk1903

Moderator

Ble medlem: 27 nov 03
Innlegg: 7068

Lagt til: 11 des 10, 10:53

http://www.f-b.no/sport/ferdig-i-ffk-1.5880321

Han har vært en viktig bidragsyter nå på høsten, men kan skjønne om klubben vil satse på yngre krefter. Men det blir vel andre gang Risholt rykker opp med en klubb og så får beskjed om at han ikke er ønsket videre.

Lykke til videre Risholt, du har nok enda noen år som fotballspiller igjen!


Topscorer

Landslagsspiller

Ble medlem: 08 jul 03
Innlegg: 828

Lagt til: 11 des 10, 12:08
Takk skal du ha Roger for det du har bidratt med i FFK. Noen ganger er fotballen kynisk, men ønsker deg alt godt videre i karrieren.

---------------------------

9 serie- og 11 cupmesterskap!!!!


Patrioten

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 03
Innlegg: 9586

Lagt til: 11 des 10, 12:14
Opprinnelig postet av ffk1903

http://www.f-b.no/sport/ferdig-i-ffk-1.5880321

Han har vært en viktig bidragsyter nå på høsten, men kan skjønne om klubben vil satse på yngre krefter. Men det blir vel andre gang Risholt rykker opp med en klubb og så får beskjed om at han ikke er ønsket videre.

Lykke til videre Risholt, du har nok enda noen år som fotballspiller igjen!

Den kan vel legges i overgangstråden?

ffk1903

Moderator

Ble medlem: 27 nov 03
Innlegg: 7068

Lagt til: 11 des 10, 12:22

Opprinnelig postet av Patrioten
Den kan vel legges i overgangstråden?

Rykter og spekulasjoner i den tråden, bekreftede ut/inn-overganger kan godt få egne tråder.


Knuty

Landslagsspiller

Ble medlem: 28 mar 05
Innlegg: 2289

Lagt til: 11 des 10, 12:25
Endret: 11 des 10, 12:25
Endret av: Knuty

Opprinnelig postet av Patrioten

 Den kan vel legges i overgangstråden?

Helt greit at bekreftede spillere ut/inn får egen tråd synes jeg.

Egentlig greit nok dette her.. Han dekket en plass på midtbanen hvor det ellers var veldig tynt i høst. Jobben han gjorde var grei den, uten at storspillet var der. Videresalgspotensialet er selvsagt helt fraværende, så riktig av klubben å være litt kyniske her.

Skjønner at han er skuffet, virker som han hadde veldig lyst til å spille for FFK. Lykke til videre i alle fall, håper han finner en klubb han trives i.


Kai Roger

Landslagsspiller

Ble medlem: 11 mar 10
Innlegg: 1166

Lagt til: 11 des 10, 12:45

Hvis en klubb i Adecon vil rykke opp,så burde de kapre Roger Risholt med en gang......den mannen rykker jo alltid opp-så med han på laget,går det rett opp i TLWink


keiko99

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 jul 04
Innlegg: 11332

Lagt til: 11 des 10, 14:05

Husk admin bestemmer he he

Lykke til Roger. Du vil bli savnet

---------------------------

Jeg kan lese og selv om jeg skriver du/dere stryk det som passer :D


Plankehue

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 jul 09
Innlegg: 1035

Lagt til: 11 des 10, 15:11

lykke til vidre roger Wink

 

Skulle ha sett han i klubben et år til, men med den nye Africaneren, så hadde det vært litt for mange om plassen.


Vlad

A-lagspiller

Ble medlem: 30 mar 03
Innlegg: 723

Lagt til: 11 des 10, 16:34

fint at vi satser på unggutter, men vi bør ha med erfaring og vinnervilje også og det har Roger. Feil av klubben mener jeg. En god oppkjøring i lag med FFK i vinter og han vil vært en meget viktig spiller neste sesong

---------------------------

Pølsekøen Ultras-to i brød for faen og kaffe med melk.
Kom hjem Roger!!!! Kom hjem


Patrioten

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 03
Innlegg: 9586

Lagt til: 11 des 10, 16:49
Ettersom fortsterkningene kommer inn, kan det vel tyde på neste års budsjett er i havn for FFK. Tipper på at budsjettet ligger på 60 millioner kroner.

Ziggy Stardust

A-lagspiller

Ble medlem: 31 aug 08
Innlegg: 617

Lagt til: 11 des 10, 17:22
Opprinnelig postet av Vlad

fint at vi satser på unggutter, men vi bør ha med erfaring og vinnervilje også og det har Roger. Feil av klubben mener jeg. En god oppkjøring i lag med FFK i vinter og han vil vært en meget viktig spiller neste sesong

Tullprek....Alle har vel sett at han "over the top"..!! Helt riktig beslutning fra Jocke & company ;)

---------------------------

You`ll never walk alone...


Erikk

Landslagsspiller
Ble medlem: 20 jul 04
Innlegg: 3490

Lagt til: 11 des 10, 17:30
Jeg er enig med FFK, det er bedre å satse på unge spillere på vei opp. Takk Roger jeg ønsker deg lykke til videre.

kjell-H

Landslagsspiller

Ble medlem: 21 jun 09
Innlegg: 1677

Lagt til: 11 des 10, 17:50

Målet til ffk er vell å ikke rykke ned og det klarer de fint med yngre spillere oxo.Synes dette er riktig valg av ffk.Takk for tiden du var her Risholt og ønker deg lykke til videre.

---------------------------

You'll Never Walk Alone
Jeg har lese og skrive vansker.Derfor vil det være endel skrive feil på ting jeg skriver.Sorry


Patrioten

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 03
Innlegg: 9586

Lagt til: 11 des 10, 21:40

Neste mann ut er vel Hans Erik?


Per Egil

Moderator

Ble medlem: 01 apr 05
Innlegg: 2141

Lagt til: 11 des 10, 21:47

Hvorfor det? Hansi har konktrakt et år til.

En av grunnene til at Risholt ikke fikk forlenget kontrakten er som tidligere nevnt at han og Ramberg er for like spillertyper.

---------------------------

"Hvis kassereren går på kino for klubbens penger, skal han ha en omgang med juling og flyttes ned på B-laget."
Kvikk Frydenbergs lovverk


oleoleole

Juniorspiller

Ble medlem: 25 jun 09
Innlegg: 212

Lagt til: 11 des 10, 21:47

Opprinnelig postet av Patrioten

Neste mann ut er vel Hans Erik?

Han er i hvertfall ikke noe bedre enn Risholt:P Gammel er han også, og han bør vel gå før det er for sent, syns ikke han har gjort så mye bra i år:P


Plankekæll

Landslagsspiller
Ble medlem: 03 okt 05
Innlegg: 5989

Lagt til: 11 des 10, 22:11

Opprinnelig postet av oleoleole

Opprinnelig postet av Patrioten

Neste mann ut er vel Hans Erik?

Han er i hvertfall ikke noe bedre enn Risholt:P Gammel er han også, og han bør vel gå før det er for sent, syns ikke han har gjort så mye bra i år:P

Som Per Egil sier - Ramberg har også kontrakt neste sesong. Det hadde ikke Roger Risholt. 

Skal man sparke Ramberg og gi han ett års etterlønn? Er det smart? Eller er det smartere å faktisk la han fullføre kontrakten sin? Jeg er ikke i tvil, Ramberg må fortsette ut 2011.


oleoleole

Juniorspiller

Ble medlem: 25 jun 09
Innlegg: 212

Lagt til: 11 des 10, 22:15

Opprinnelig postet av Plankekæll

Opprinnelig postet av oleoleole

Opprinnelig postet av Patrioten

Neste mann ut er vel Hans Erik?

Han er i hvertfall ikke noe bedre enn Risholt:P Gammel er han også, og han bør vel gå før det er for sent, syns ikke han har gjort så mye bra i år:P

Som Per Egil sier - Ramberg har også kontrakt neste sesong. Det hadde ikke Roger Risholt.

Skal man sparke Ramberg og gi han ett års etterlønn? Er det smart? Eller er det smartere å faktisk la han fullføre kontrakten sin? Jeg er ikke i tvil, Ramberg må fortsette ut 2011.

Hvor lenge han har kontrakt var jeg litt usikker på når jeg skrev, men uansett så holder han ikke tippeligamål ass:P  Han må gjerne være med i stallen, men helst på benken :p


Plankekæll

Landslagsspiller
Ble medlem: 03 okt 05
Innlegg: 5989

Lagt til: 11 des 10, 22:16

Er Ramberg i stallen så slåss han om en plass på laget som alle andre.

Men jeg er enig i at det finnes bedre spillere i verden enn Ramberg...


oleoleole

Juniorspiller

Ble medlem: 25 jun 09
Innlegg: 212

Lagt til: 11 des 10, 22:22

Opprinnelig postet av Plankekæll

Er Ramberg i stallen så slåss han om en plass på laget som alle andre.

Men jeg er enig i at det finnes bedre spillere i verden enn Ramberg...

ikke missforstå, Ramberg er god når han faktisk er i slaget (men det er heller sjeldent). I år ble han generelt brukt for mye syns jeg.

Vi får uansett se hvordan det blir når TL starter opp, men jeg håper trenerteamet velger mer riktig avgjørelser ang. ramberg til året.

Han har liksom gjort sitt, og er nå gammel uten å mene noe vondt med det.



Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 2 1

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

13/04/2024 21:38 | 6784f4c3