Husk meg
Brukernavn
Passord

FFK-spiller dømt for innbrudd.

Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 8 1

Patrioten

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 03
Innlegg: 9586

Lagt til: 04 des 10, 08:42
Endret: 04 des 10, 12:24
Endret av: Rey

Han er i Sarpsborg Tingrett dømt til 60 dager betinget fengsel med en prøvetid på to år samt en bot til statskassen på 3 000 kroner, subsidiært fengsel i seks dager.

Det ene forholdet 19-åringen, som har norsk statsborgerskap og er av utenlandsk opprinnelse , er dømt for er et innbrudd hos byggevarebedriften Montér i Rakkestad.

http://www.nrk.no/nyheter/distrikt/ostfold/1.7410572

MOD (Rey): Fjernet alle navn fra tråden. Det er en grunn til at media ikke har gått ut med navnet og heller ikke her på forumet er det noen vits i å spekulere om dette. Endret også på emnet da vedkommende er dømt for innbrudd men slipper å sone. Blir derfor veldig tabloid å si at han er dømt til fengsel.

Denne modereringen følger forøvrig også samme linje som vi har lagt oss på i tidligere tilsvarende saker.

Kommentarer på moderering tas som vanlig enten på PM eller i Spørsmål og svar forumet.


Plankekæll

Landslagsspiller
Ble medlem: 03 okt 05
Innlegg: 5989

Lagt til: 04 des 10, 09:37

Er det virkelig nødvendig å diskutere dette her inne?

 


Ymer

Landslagsspiller
Ble medlem: 18 apr 06
Innlegg: 2492

Lagt til: 04 des 10, 09:44

Opprinnelig postet av Plankekæll

Er det virkelig nødvendig å diskutere dette her inne?

 

Skulle akkurat til å spørre om det samme.


Patrioten

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 03
Innlegg: 9586

Lagt til: 04 des 10, 09:56
Endret: 04 des 10, 09:59
Endret av: Patrioten

Siden det ligger ute, er det sikkert en, eller annen som ville postet det her inne og lurt på hvem det hadde vært og det vet du også, ikke sant?

Det jeg ville diskutere er om FFK har lært av sine tidligere feil, om det er riktig at spillerne må bosette seg på ødesteder?


eliot

A-lagspiller

Ble medlem: 26 mai 06
Innlegg: 637

Lagt til: 04 des 10, 11:37
Endret: 04 des 10, 14:51
Endret av: Rey

Opprinnelig postet av Patrioten

Siden det ligger ute, er det sikkert en, eller annen som ville postet det her inne og lurt på hvem det hadde vært og det vet du også, ikke sant?

   Gapestokken har man sluttet å bruke i Norge for mange mange år siden og takk for det.


kjell-H

Landslagsspiller

Ble medlem: 21 jun 09
Innlegg: 1677

Lagt til: 04 des 10, 12:12

Ingen er feilfri her i livet.Han kommer sterkt tilbake.Helt unødvendig ¨å lage tråd om dette.Man henger ikke ut folk på denne måten.Jeg synes at man skal virkelig slette denne tråden!

---------------------------

You'll Never Walk Alone
Jeg har lese og skrive vansker.Derfor vil det være endel skrive feil på ting jeg skriver.Sorry


Rey

Moderator
Ble medlem: 22 okt 04
Innlegg: 5378

Lagt til: 04 des 10, 12:24

Tråden får stå da dette allerede er ute i media og en del av den offentlige debatten, men ettersom navnet ikke er offentlig kjent vil ikke dette bli publisert her.

On-Topic:

Ingen er feilfri. Spilleren har sagt at han har brutt med dette miljøet og han bør derfor absolutt ikke halshugges men støttes av klubben. Han skal selvfølgelig gjøre opp for seg i henhold til dommen, men etter dette bør han ikke straffes videre.

---------------------------

The colour of her eyes
Were the colour of insanity


Mustang

A-lagspiller

Ble medlem: 27 okt 03
Innlegg: 402

Lagt til: 04 des 10, 12:27

Errr, skal f-b også slette sin "tråd" om dette mener du? Snart kommer det nok i VG også skal du se. Denne gutten har gjort seg bort og bør forstå konsekvensene av dette. Hvis ikke så forstår han det kanskje snart. Kanskje noen bør lære han litt folkeskikk? Snillisme er ikke veien og gå

Uansett, la oss håpe han tar seg sammen og er sterk nok til å komme tilbake og gjøre en kjempejobb for FFK (hvis han fortsatt blir i klubben å finne).

---------------------------

Svikere henrettes, so justice for all...

*Ultras Liberi*


hasse33

Landslagsspiller

Ble medlem: 18 jul 07
Innlegg: 1672

Lagt til: 04 des 10, 12:43

Viktig at klubben tar vare på guttungen og er sylklare på at dette var et feiltrinn som ikke vil bli tolerert ved en event. gjentagelse. Alle kan bomme på valgene i livet sitt spesielt når de er så unge som 19 år.

 

 


thejester

A-lagspiller

Ble medlem: 30 jul 07
Innlegg: 306

Lagt til: 04 des 10, 12:44

Opprinnelig postet av Mustang

Errr, skal f-b også slette sin "tråd" om dette mener du? Snart kommer det nok i VG også skal du se. Denne gutten har gjort seg bort og bør forstå konsekvensene av dette.

Han er dømt, det er jo konsekvensen. Synes ikke at man skal stille noen vandelskrav til fotballspillere.

---------------------------

"Jeg startet på bunnen og jobbet meg nedover"

@ Twitter: http://twitter.com/matiashs


Patrioten

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 03
Innlegg: 9586

Lagt til: 04 des 10, 13:40

Opprinnelig postet av Plankekæll

Opprinnelig postet av Patrioten

Siden det ligger ute, er det sikkert en, eller annen som ville postet det her inne og lurt på hvem det hadde vært og det vet du også, ikke sant?

Men det er jo ingen overraskelse at det er nettopp du som måtte poste det da.

Så lenge Svein Johannesen er sjokkert, så sier det sitt. http://www.f-b.no/

Det er jo ikke noe bombe at nettopp du må kommentere at jeg har lagt ut det.


Ziggy Stardust

A-lagspiller

Ble medlem: 31 aug 08
Innlegg: 617

Lagt til: 04 des 10, 13:53
Endret: 04 des 10, 15:08
Endret av: Ziggy Stardust

Opprinnelig postet av Patrioten

Opprinnelig postet av Plankekæll

Opprinnelig postet av Patrioten

Siden det ligger ute, er det sikkert en, eller annen som ville postet det her inne og lurt på hvem det hadde vært og det vet du også, ikke sant?

Men det er jo ingen overraskelse at det er nettopp du som måtte poste det da.

Så lenge Svein Johannesen er sjokkert, så sier det sitt. http://www.f-b.no/

Det er jo ikke noe bombe at nettopp du må kommentere at jeg har lagt ut det.

Hvorfor skal ikke dette kunne legges ut da ? Skal vi holde hånden over alle som driter seg ut ?

  Han er " voksen " og skulle absolutt ha visst bedre enn å holde på slik !! Tenk dere hvilke muligheter han har i forhold til andre, så skal han kødde slik...Nei, få han ut !!

Ikke bra når gutten viser slike holdninger, det lover ikke bra :(

 

---------------------------

You`ll never walk alone...


Knuty

Landslagsspiller

Ble medlem: 28 mar 05
Innlegg: 2289

Lagt til: 04 des 10, 14:24
Endret: 04 des 10, 14:36
Endret av: Knuty

Opprinnelig postet av Ziggy Stardust

Dessuten er han heller ikke så veldig bra, han har kun  fart....Begynne på FIF istedet, synes jeg ;)

Nå var det vel et klart utgangspunkt for denne tråden at den ikke skulle gå på person? Greit nok at de fleste vet hvem det er snakk om, men unødvendig å gjøre det enda mer opplagt.

Ellers håper jeg spilleren har lagt dette bak seg, og kan bidra mer på banen neste sesong. Om klubben godtar oppførselen er en helt annen sak.


Holters

Ansvarlig redaktør

Ble medlem: 23 mar 03
Innlegg: 10060

Lagt til: 04 des 10, 14:31

Lørdag 31. oktober 2009? Da var han jo FFK-spiller også. Juniorspiller riktignok.

Lurer på om dette får konsekvenser.

---------------------------

@ Twitter: http://twitter.com/ffksupporter
@ Facebook: http://www.facebook.com/ffksupporter


Kai Roger

Landslagsspiller

Ble medlem: 11 mar 10
Innlegg: 1166

Lagt til: 04 des 10, 16:21

Kanskje denne saken har gjort at denne gutten ikke har prestert slik som han håpet-han har kanskje tenkt masse på dette,og blitt forstyrret.

 Synes ikke man skal kappe hodet av denne gutten,retts apperatet tar seg av slike ting,og han har fått sin straff. Mange eksempler på gode spillere som har vært litt på kanten.

Personlig har jeg litt sans for spillere som ikke er A4,men godtar selvfølgelig ikke lovbrudd. Tror at når denne gutten får dette ut av veien,og FFK IKKE kapper hånden av han,kan det hende han virkelig tar steget neste år. Ingenting hadde gledet meg mer,har veldig sans for denne guttens ferdigheter:)


keiko99

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 jul 04
Innlegg: 11332

Lagt til: 04 des 10, 18:10

syns det er trist at slike ting blir lagt ut.. navnet har til og med vært ute her..

Går det ann å tenke lenger en nesa rekker ?

---------------------------

Jeg kan lese og selv om jeg skriver du/dere stryk det som passer :D


solano2

Landslagsspiller
Ble medlem: 30 mar 07
Innlegg: 1217

Lagt til: 04 des 10, 18:15

Slapp av a Einstein.


Mustang

A-lagspiller

Ble medlem: 27 okt 03
Innlegg: 402

Lagt til: 04 des 10, 18:15

Opprinnelig postet av thejester

Opprinnelig postet av Mustang

Errr, skal f-b også slette sin "tråd" om dette mener du? Snart kommer det nok i VG også skal du se. Denne gutten har gjort seg bort og bør forstå konsekvensene av dette.

Han er dømt, det er jo konsekvensen. Synes ikke at man skal stille noen vandelskrav til fotballspillere.

Ja det er konsekvensen av det han har gjort, men det gjenstår å se hva han lærer av det (en annen side av konsekvensen). Jeg er ikke 100% inne i denne saken, men han bør få en sjanse til å bevise at han har lært av dette.

---------------------------

Svikere henrettes, so justice for all...

*Ultras Liberi*


ffkmufc

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 des 04
Innlegg: 4082

Lagt til: 05 des 10, 09:23

Opprinnelig postet av Patrioten

Opprinnelig postet av Plankekæll

Opprinnelig postet av Patrioten

Siden det ligger ute, er det sikkert en, eller annen som ville postet det her inne og lurt på hvem det hadde vært og det vet du også, ikke sant?

Men det er jo ingen overraskelse at det er nettopp du som måtte poste det da.

Så lenge Svein Johannesen er sjokkert, så sier det sitt. http://www.f-b.no/

Det er jo ikke noe bombe at nettopp du må kommentere at jeg har lagt ut det.

Enig!

Bare fortsett å post innlegg du Patrioten, selv om noen mener at du ikke er like god supporter som dem selv..

Utrolig synd at en FFK spiller setter seg i en sånn situasjon.


kjell-H

Landslagsspiller

Ble medlem: 21 jun 09
Innlegg: 1677

Lagt til: 05 des 10, 13:16

Fredrikstad-spilleren som nå er dømt for innbrudd, skal forklare seg for ledelsen i morgen. På møtet vil spillerens fremtid i klubben bli diskutert.

http://www.vg.no/sport/fotball/norsk/artikkel.php?artid=10027994

Jeg håper da virkelig at de ikke gir han sparken.Gi gutten en sjangse til!

---------------------------

You'll Never Walk Alone
Jeg har lese og skrive vansker.Derfor vil det være endel skrive feil på ting jeg skriver.Sorry



Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 8 1

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

13/04/2024 21:38 | 6784f4c3