Husk meg
Brukernavn
Passord

Hei Terje...(Borges)

Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 1 1

Bedreviteren

Landslagsspiller

Ble medlem: 14 sep 03
Innlegg: 2585

Lagt til: 26 nov 10, 10:45
Snakk gjerne om Tarik, Everton og hva som helst. Men aller aller aller helst, spøtt inn en sign on fee og forleng med Borges aller først...

Erikk

Landslagsspiller
Ble medlem: 20 jul 04
Innlegg: 3490

Lagt til: 26 nov 10, 11:05
Jeg støtter denne 100%, det viktigste og aller høyest på ønskelisten er en forlengelse med Borges

pss

A-lagspiller

Ble medlem: 27 mar 03
Innlegg: 673

Lagt til: 26 nov 10, 11:17

Men hvordan er det egentlig med eierinteressene i Borges?

Mener å huske at en eller annen bedrift kjøpte 10% av ham. Vil det da si at klubben eier resten.

Synes klubben burde lage en avtale med Høili slik at han f.eks. får 40% av Borges mot at han spytter inn sign on fee til Borges, og kapital til å hente et par spillere til, både lønn på kort sikt og kjøpesum (Everton og Tarik). På denne måten har både FFK og Høili mulighet til å tjene på dette samarbeidet. Noe som kan være ønskelig med tanke på fremtidig samarbeid.

---------------------------

Vi mistet aldri troen - Vi har oppnådd mer en forventet år etter år, vi møtte motgang, og snudde den til seier. Pass dere fotballnorge: "Man leker ikke med ild"


Holters

Ansvarlig redaktør

Ble medlem: 23 mar 03
Innlegg: 10060

Lagt til: 26 nov 10, 11:20
Endret: 26 nov 10, 11:21
Endret av: Holters

Saprissa 20% (Videresalg), FSI 40% og FFK 40%.

FFK solgte 10% til Nettpartner for to millioner.

---------------------------

@ Twitter: http://twitter.com/ffksupporter
@ Facebook: http://www.facebook.com/ffksupporter


Kai Roger

Landslagsspiller

Ble medlem: 11 mar 10
Innlegg: 1166

Lagt til: 26 nov 10, 17:18

Borges virker som en 'unormal' fotballspiller.

Med det mener jeg at han ikke ser etter penger,men etter utvikling.

Jeg tror også at han er en type som aldri ville dratt som Bosmann spiller....han vil gi klubben noen kroner ved overgang,som takk for hjelpen.

Som jeg har skrevet før,ønsker jeg meg han som kaptein neste år,fordi han er den fødte leder,både på og utenfor banen. 57 kamper og 32 mål,sier også ganske mye om denne mannen.

Han blir en hit neste år ,sammen med Rafn jr i TL.



Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 1 1

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

13/04/2024 21:38 | 6784f4c3