Husk meg
Brukernavn
Passord

Fredrikstad-Hønefoss Stemningstråd

Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 1 1

07.04.1903

Juniorspiller

Ble medlem: 11 mai 09
Innlegg: 142

Lagt til: 26 nov 10, 00:31

Må bare si det, fy faen for en stemning det var i dag! Til og med hovedtribunen var med for fullt i dag! Kudos!

Gratulerer alle sammen, vi er i Eliten igjen!

---------------------------

Sammen for fredrikstad!
07.04.1903


matcha

Bedriftsspiller
Ble medlem: 02 sep 10
Innlegg: 15

Lagt til: 26 nov 10, 00:55

Jævlig bra idag alle sammen! var helt vilt, når hovedtribunen drar igang sanger da begynner det å bli ganske vilt på stadion! jeg har aldri opplevd ett sånt liv på fr.stad stadion før! creds til alle som var med å sang og støtta gutta fram til siste seiern før eliten!

Gratulerer alle sammen med opprykk til eliten! det er der vi hører hjemme!


oleoleole

Juniorspiller

Ble medlem: 25 jun 09
Innlegg: 212

Lagt til: 26 nov 10, 01:06

Deilig kamp, deilig stemning, dette er det jeg vil! Jeg sang ut som aldri før på hovedtribunen og nøt det sammens med mange andre som gjorde akkurat det samme!

Gåsehud!

Nå feirer jeg det hele med en Newcastle Brown Ale, så blir det sikkert noen Borg-pilsner etterpå:P Nå har tilogmed Borg sagt de vil lage opprykkspils for begge Østfoldlaga, supert! :D

Ellers må jeg bare få sagt: hvis Aune fortsetter med denne planen og utdyper og forbedrer den, så skal jeg si jeg gjerne vil beholde han som hovedtrener. Jeg har snakket mye piss om han i løpet av året pga. frustrasjon, men om det forsetter i denne trenden som han har vist i kampene i kvalikken, blir dette veldig bra! :D Og naturligvis er det deilig å se spillere med et stort smil igjen! Takk til alle!

Nå håper jeg Borges vil fortsette for FFK, Kongespiller!


Patrioten

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 03
Innlegg: 9586

Lagt til: 26 nov 10, 06:03

Noen som vet om hvor man kan finne fyrverkeriet og fakkeltoget fra i går?


olav3232

Juniorspiller

Ble medlem: 12 sep 10
Innlegg: 191

Lagt til: 26 nov 10, 07:54

Tv 2-Sporten:
Etter et år i Adeccoligaen er den tradisjonsrike klubben og dens ELLEVILLE supportere tilbake i Tippeligaen!

---------------------------

lenge leve bluss på tribunen!


Per Egil

Moderator

Ble medlem: 01 apr 05
Innlegg: 2141

Lagt til: 26 nov 10, 08:39

Takk til alle for en magisk aften.

Jeg tror også den lille Hønefoss-delegasjonen på tribunen fikk seg et hyggelig minne da de på 0-4 trakk fram "Vi støtter HBK uansett"-banneret sitt og ble møtt med stående applaus fra hovedtribunen.

---------------------------

"Hvis kassereren går på kino for klubbens penger, skal han ha en omgang med juling og flyttes ned på B-laget."
Kvikk Frydenbergs lovverk


Magnum

Landslagsspiller

Ble medlem: 31 aug 06
Innlegg: 1291

Lagt til: 26 nov 10, 09:07
Opprinnelig postet av Per Egil

Takk til alle for en magisk aften.

Jeg tror også den lille Hønefoss-delegasjonen på tribunen fikk seg et hyggelig minne da de på 0-4 trakk fram "Vi støtter HBK uansett"-banneret sitt og ble møtt med stående applaus fra hovedtribunen.


Da vi alle sammen applauderte HBK-supporterne for banneret sitt, ble jeg STOLT av å være Fredrikstad-supporter!

---------------------------

Hater hat!


oleoleole

Juniorspiller

Ble medlem: 25 jun 09
Innlegg: 212

Lagt til: 26 nov 10, 14:39

Opprinnelig postet av Magnum
Opprinnelig postet av Per Egil

Takk til alle for en magisk aften.

Jeg tror også den lille Hønefoss-delegasjonen på tribunen fikk seg et hyggelig minne da de på 0-4 trakk fram "Vi støtter HBK uansett"-banneret sitt og ble møtt med stående applaus fra hovedtribunen.

Da vi alle sammen applauderte HBK-supporterne for banneret sitt, ble jeg STOLT av å være Fredrikstad-supporter!

Word!


HBKforalltid

Bedriftsspiller
Ble medlem: 26 nov 10
Innlegg: 1

Lagt til: 26 nov 10, 20:01

Opprinnelig postet av Magnum
Opprinnelig postet av Per Egil

Takk til alle for en magisk aften.

Jeg tror også den lille Hønefoss-delegasjonen på tribunen fikk seg et hyggelig minne da de på 0-4 trakk fram "Vi støtter HBK uansett"-banneret sitt og ble møtt med stående applaus fra hovedtribunen.

Da vi alle sammen applauderte HBK-supporterne for banneret sitt, ble jeg STOLT av å være Fredrikstad-supporter!

Først av alt: Gratulerer med opprykk til Tippeligaen 2011! Jeg virkelig unner FFK denne plassen, dere har absolutt et lag/suppertere verdig for Tippeligaen.For en stemning det var på stadion!

Jeg vil med dette takke dere for den varme applausen vi fikk i går! Det var utrolig rørende å stå der, ganske så små, og få hele langsiden vendt mot seg med applaus. Det varmet utrolig godt i de 8 kuldegradene :) Og ja: dere er absolutt en sympatisk supporterklubb og dere har all grunn til å være stolte!! LYKKE TIL! :)


olav3232

Juniorspiller

Ble medlem: 12 sep 10
Innlegg: 191

Lagt til: 26 nov 10, 23:17

syns hbk supporterne også fortjente ros, de av dere som dro til fredrikstad, ikke veldig fristende når du nesten allerede er i adeccoligaen å kjøre buss i noen timer, så stå og fryse ihjel for å så komme sent hjem igjen mens det er jobb for mange dagen etter.

---------------------------

lenge leve bluss på tribunen!


Kvam

Juniorspiller
Ble medlem: 21 aug 06
Innlegg: 214

Lagt til: 27 nov 10, 12:56
Noen filmer/bilder fra tribunelivet denne kampen? Savner dette!

---------------------------

Norgesmestere 2006!!


adied

Bedriftsspiller

Ble medlem: 15 jul 10
Innlegg: 1

Lagt til: 05 des 10, 13:19

Jeg har lagt ut mange bilder fra kampen og tribunelivet under Galleri | http://goo.gl/K7bLe

/Andreas, fotograf for ffksupporter.net

---------------------------

/Andreas


tgtgtgtg

A-lagspiller

Ble medlem: 28 des 08
Innlegg: 550

Lagt til: 05 des 10, 16:15

Opprinnelig postet av adied

Jeg har lagt ut mange bilder fra kampen og tribunelivet under Galleri | http://goo.gl/K7bLe

/Andreas, fotograf for ffksupporter.net

FFK har også lagt ut mye :)

---------------------------

There`s two opinions. Mine and the wrong one
Jeremy Clarkson


07.04.1903

Juniorspiller

Ble medlem: 11 mai 09
Innlegg: 142

Lagt til: 05 des 10, 19:09
Endret: 06 des 10, 00:08
Endret av: 07.04.1903

Lagde den her:

http://www.youtube.com/watch?v=pQmcGAOz0Vo

Den oppsummerer vel kvelden greit nok. 

---------------------------

Sammen for fredrikstad!
07.04.1903


guillermo

A-lagspiller
Ble medlem: 15 aug 05
Innlegg: 638

Lagt til: 05 des 10, 19:24

Opprinnelig postet av 07.04.1903

Lagde den her:

http://www.youtube.com/watch?v=pQmcGAOz0Vo

Den oppsummerer vel kvelden greit nok. 

Sweet! :-)


07.04.1903

Juniorspiller

Ble medlem: 11 mai 09
Innlegg: 142

Lagt til: 06 des 10, 00:06

Takker.

Jobber på en årsvideo nå!

---------------------------

Sammen for fredrikstad!
07.04.1903



Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 1 1

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

17/02/2024 15:30 | 3147bc24