Husk meg
Brukernavn
Passord

Hjelp oss å fylle stadion på torsdag

Flat Trådet Nøstet
Side 2 av 3 2

olav3232

Juniorspiller

Ble medlem: 12 sep 10
Innlegg: 191

Lagt til: 23 nov 10, 18:48

Opprinnelig postet av Kai Roger
Opprinnelig postet av olav3232

Opprinnelig postet av Kai Roger

Kan jeg henge på et spørsmål?

 

Hvorfor spilles 'for Fredrikstad' sååå tett opp til kampstart? Blir liksom veldig stressende ,når dommeren står klar til å blåse igang,mens publikum bare skal synge et vers til.Laughing

 Eller er det regler her også? Mener å huske at for noen sesonger siden gikk det fint an å synge sangen,uten at dommeren sto klar.....Wink

Her i Bergen får de jo lov å spille 'bergens nasjonalsang' før hver kamp.

dommeren kan ikke begynne kampen før riktig kamptidspunkt pga. tv.

Ahh..selvfølgelig....da går det jo greit.

Trodde du mente hvorfor de ikke bare kunne starte kampen når de var klare, men enig med det som en annen sa her, det gir litt ekstra pep å høre så mange synge og stå med skjerfa.

---------------------------

lenge leve bluss på tribunen!


Kai Roger

Landslagsspiller

Ble medlem: 11 mar 10
Innlegg: 1166

Lagt til: 23 nov 10, 18:54

Opprinnelig postet av olav3232

Opprinnelig postet av Kai Roger
Opprinnelig postet av olav3232

Opprinnelig postet av Kai Roger

Kan jeg henge på et spørsmål?

 

Hvorfor spilles 'for Fredrikstad' sååå tett opp til kampstart? Blir liksom veldig stressende ,når dommeren står klar til å blåse igang,mens publikum bare skal synge et vers til.Laughing

 Eller er det regler her også? Mener å huske at for noen sesonger siden gikk det fint an å synge sangen,uten at dommeren sto klar.....Wink

Her i Bergen får de jo lov å spille 'bergens nasjonalsang' før hver kamp.

dommeren kan ikke begynne kampen før riktig kamptidspunkt pga. tv.

Ahh..selvfølgelig....da går det jo greit.

Trodde du mente hvorfor de ikke bare kunne starte kampen når de var klare, men enig med det som en annen sa her, det gir litt ekstra pep å høre så mange synge og stå med skjerfa.

Jeg mente at det ble litt stressende. At liksom alle står klare til å sette igang...også er det noen strofer igjen å synge. Jeg bor langt unna,og har kun vært på FFK-Start i sommer,og da var det mange som ikke skjønte hvorfor de skal spille den sååå tett opp til kampstart. Jeg skjønner at gutta skal høre sangen osv,og det er kanskje ikke mulig å starte idet gutta entrer banen. Da skal vel speaker kunne si ' velkommen' osv.

Men..no big deal....gleder meg til TV Kamp torsdag kl 2000. Har ordnet noen nye DVD'er til 6 åringen,så pappa får sitte i fredWink


kratos

Landslagsspiller

Ble medlem: 16 jan 06
Innlegg: 4914

Lagt til: 24 nov 10, 02:42

Opprinnelig postet av Rafn

Få med deg minst 1 person som ennå ikke har kjøpt billett. Og sørg for at dette blir tidenes fest.

Har tatt deg på ordet og tar med kjærringa :-) Forresten, finnes det en karakokeversjon av For Fredrikstad ? Hadde jo vært en ide å spille den før kamp og latt publikum stå for synginga. En annen ide er å gjøre som i fjor å la Odd Rene Andersen synge live...

---------------------------

wakka wakka wakka ( < o o o o o o o


Ymer

Landslagsspiller
Ble medlem: 18 apr 06
Innlegg: 2492

Lagt til: 24 nov 10, 09:10

Opprinnelig postet av Kai Roger

 Men..no big deal....gleder meg til TV Kamp torsdag kl 2000. Har ordnet noen nye DVD'er til 6 åringen,så pappa får sitte i fredWink

6-åring kl 2000 på kvelden er jo ikke noe problem. Sengetid da Wink


Tiger

A-lagspiller

Ble medlem: 08 jan 06
Innlegg: 660

Lagt til: 24 nov 10, 09:13
Endret: 24 nov 10, 09:14
Endret av: Tiger

Jepp, da skal dem ha sovet i 1 time alt:) så det blir en lett jobb for dagmamman:)

For frugan og jeg er nemlig på kamp:)


Morgaine

A-lagspiller

Ble medlem: 15 apr 07
Innlegg: 327

Lagt til: 24 nov 10, 10:09

Blir kaldt på stadion, men regner med at kampen holder oss varme. Men i tillegg hadde det vært fint å ha noe varmt å drikke som ikke er kaffe. Hva med å fyre opp noen dunker med toddy? Er jo snart jul. Laughing

---------------------------

Det kjennes ille bra, å være fra den byen som laget kommer fra.


aavdst

Landslagsspiller
Ble medlem: 29 jan 04
Innlegg: 1169

Lagt til: 24 nov 10, 10:19
Stabburet serverer gratis varme pølser og varm gløgg. Men det er vel før kampen.

bateman

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 sep 04
Innlegg: 2656

Lagt til: 24 nov 10, 11:18

Utrolig morsomt å følge den linken Rafn lå ut i trådstartern. Dette er antall salg akkurat nå (pluss et par til garantert!!)

Billettsalg kl 09:10 den 23.11. er 7.813!

Tippet  selv 9400, men nå kan det bli mer. Hvis det mobiliseres ekstra på selve kampdagen også vil vi kunne runde 10 000. Noe som ville vært rimelig fantastisk en bitterkald november (snart desember) kveld. 1000 billetter er hva man normalt selger på kampdag. Grunnet ekstra "hype" rundt matchen kan og vil det bli flere. Håper det kommer flere initiativ fra både klubben og næringsliv ila dagen eller morradagen for å dra igang de siste "sofasliterne".

---------------------------

Fredrikstad tar medalje i TL (2008)
Fredrikstad tar 4plassen! (2009)
Fredrikstad tar sølv og opprykk! (2010)


Kråkerøygutt1

Landslagsspiller

Ble medlem: 13 sep 04
Innlegg: 1011

Lagt til: 24 nov 10, 12:29

Hadde veldig lyst, og var kanonklar til å komme meg på Stadion imorra, men influensaen bestemte seg for et par dager siden for at dette var det perfekte tidspunkt for å komme på besøk.

Så da blir det TV'n for min del, men jeg håper alle mine medsupportere som tar turen, får oppleve en kanonkamp (og forhåpentligvis en dundranes opprykksfest etterpå)! Laughing

---------------------------

FFK for alltid!
Cupgull 2006
TL-sølv 2008


kanogvetalt

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 jul 04
Innlegg: 5485

Lagt til: 24 nov 10, 12:44

Opprinnelig postet av Kråkerøygutt1

Hadde veldig lyst, og var kanonklar til å komme meg på Stadion imorra, men influensaen bestemte seg for et par dager siden for at dette var det perfekte tidspunkt for å komme på besøk.

Så da blir det TV'n for min del, men jeg håper alle mine medsupportere som tar turen, får oppleve en kanonkamp (og forhåpentligvis en dundranes opprykksfest etterpå)! Laughing

Litt pinglete og hypokonderaktig?Wink

---------------------------

Spillere og trenere kommer og går. Klubben består!


Tøfflus

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 07
Innlegg: 4666

Lagt til: 24 nov 10, 13:05

Opprinnelig postet av bateman

1000 billetter er hva man normalt selger på kampdag. Grunnet ekstra "hype" rundt matchen kan og vil det bli flere.

Jeg er ikke så sikker på at det selges ekstra billetter i morgen sammenlignet med en vanlig kampdag. Siden det er en vanlig arbeidsdag tror jeg de fleste som har tenkt seg på kampen har bestemt seg for det flere dager i forveien. En del vil sikkert vente med å kjøpe billett til i morgen, men jeg tviler på at det blir flere enn vanlig. Torsdag i stedet for søndag får også litt å si.

Men flere initiativ fra det lokale næringslivet er absolutt velkommen - det som allerede er gjort er flott.

---------------------------

"I'll decide when you retire ... "

- Sir Alex Ferguson til Paul Scholes


bateman

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 sep 04
Innlegg: 2656

Lagt til: 24 nov 10, 13:57

http://www.fredrikstadfk.no/content/view/3554/372/

Skulle gjerne hatt en ny update far denne siden på billettsalget! Vi runder garantert 8 000 ila dagen, men drømmen er 9 000 innen kvelden er omme! :o)

Hvis klubben trår til med noen ekstra tiltak i samarbeid med næringslivet inn mot kampen, tror jeg vi absolutt kan selge flere billetter enn normalt på kampdag - selv på en torsdag.

Influensa er ingen unnskyldning, kom deg på kamp ;) Og ta med nabon som ikke hadde tenkt seg på kamp!

---------------------------

Fredrikstad tar medalje i TL (2008)
Fredrikstad tar 4plassen! (2009)
Fredrikstad tar sølv og opprykk! (2010)


Knuty

Landslagsspiller

Ble medlem: 28 mar 05
Innlegg: 2289

Lagt til: 24 nov 10, 14:00

Opprinnelig postet av bateman

Skulle gjerne hatt en ny update far denne siden på billettsalget! Vi runder garantert 8 000 ila dagen, men drømmen er 9 000 innen kvelden er omme! :o)

I følge denne artikkelen i dagbladet var 8000 passert "ved lunsjtider". Tipper 9000 i løpet av kvelden er litt i overkant, men hvem vet..


Kai Roger

Landslagsspiller

Ble medlem: 11 mar 10
Innlegg: 1166

Lagt til: 24 nov 10, 14:31

Opprinnelig postet av Ymer

Opprinnelig postet av Kai Roger

 Men..no big deal....gleder meg til TV Kamp torsdag kl 2000. Har ordnet noen nye DVD'er til 6 åringen,så pappa får sitte i fredWink

6-åring kl 2000 på kvelden er jo ikke noe problem. Sengetid da Wink

Åhh nei...ikke denne jenta....har hatt skrekk for å sove helt siden hun ble fødtLaughing


Kai Roger

Landslagsspiller

Ble medlem: 11 mar 10
Innlegg: 1166

Lagt til: 24 nov 10, 14:35
Opprinnelig postet av Knuty

Opprinnelig postet av bateman

Skulle gjerne hatt en ny update far denne siden på billettsalget! Vi runder garantert 8 000 ila dagen, men drømmen er 9 000 innen kvelden er omme! :o)

I følge denne artikkelen i dagbladet var 8000 passert "ved lunsjtider". Tipper 9000 i løpet av kvelden er litt i overkant, men hvem vet..

Hvis vi bikker 10 tusen mennesker på kampen vil det etter min mening være heeeelt fantastisk. Helt rått:)

Knuty

Landslagsspiller

Ble medlem: 28 mar 05
Innlegg: 2289

Lagt til: 24 nov 10, 14:47

Salget flater litt ut nå.. 8122 solgte klokka 14:24.


Kråkerøygutt1

Landslagsspiller

Ble medlem: 13 sep 04
Innlegg: 1011

Lagt til: 24 nov 10, 14:54

Opprinnelig postet av kanogvetalt

Opprinnelig postet av Kråkerøygutt1

(...)

Litt pinglete og hypokonderaktig?Wink

Hehe. Du snakker til en av de første til å dra av seg på overkroppen da Hornseth satte inn 1-0 mot TIL i '04, så nei Wink
Er formen bedre imorra, så er det rett på nett og kjøpe billett (Dæven for et rim Laughing)

---------------------------

FFK for alltid!
Cupgull 2006
TL-sølv 2008


bateman

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 sep 04
Innlegg: 2656

Lagt til: 24 nov 10, 15:22

Opprinnelig postet av Knuty

Salget flater litt ut nå.. 8122 solgte klokka 14:24.

kl 09:10 den 23.11. er 7.813!

Ja, virker sånn. Trodde den updaten over var fra idag tidlig, men er jo vitterlig 24 november idag...300 billetter på 30 timer er ikke akkurat fantastisk bra...men vi kan nå 9000 fremdeles med ustoppelig engasjement fra alle hold fram mot kick off!!!!

---------------------------

Fredrikstad tar medalje i TL (2008)
Fredrikstad tar 4plassen! (2009)
Fredrikstad tar sølv og opprykk! (2010)


Knuty

Landslagsspiller

Ble medlem: 28 mar 05
Innlegg: 2289

Lagt til: 24 nov 10, 15:35
Endret: 24 nov 10, 15:39
Endret av: Knuty

Opprinnelig postet av bateman

Opprinnelig postet av Knuty

Salget flater litt ut nå.. 8122 solgte klokka 14:24.

kl 09:10 den 23.11. er 7.813!

Ja, virker sånn. Trodde den updaten over var fra idag tidlig, men er jo vitterlig 24 november idag...300 billetter på 30 timer er ikke akkurat fantastisk bra...men vi kan nå 9000 fremdeles med ustoppelig engasjement fra alle hold fram mot kick off!!!!

Det er en skrivefeil, det var i morges kl 09:10 det var snakk om. (og ikke i går morges).

Noe annet blir helt feil i forhold til tidligere oppdateringer av salget. Kl 16:00 i går meldte de om 7379 solgte.

Med andre ord er det solgt 300 billetter på drøye fem timer.


bateman

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 sep 04
Innlegg: 2656

Lagt til: 24 nov 10, 16:26

Godt å høre! Da er det egenlig helt greit. Over 9000 må jo være realitet nå, og man må også kunne håpe på femsifret!

---------------------------

Fredrikstad tar medalje i TL (2008)
Fredrikstad tar 4plassen! (2009)
Fredrikstad tar sølv og opprykk! (2010)



Flat Trådet Nøstet
Side 2 av 3 2

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

17/02/2024 15:30 | 3147bc24