Husk meg
Brukernavn
Passord

Hjelp oss å fylle stadion på torsdag

Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 3 1

Rafn

A-lagspiller

Ble medlem: 08 des 06
Innlegg: 524

Lagt til: 23 nov 10, 12:27

Torsdag bør alle kjenne sin besøkelsestid.

Vi er IKKE i TL ennå slik alle tror !! 

Skal vi klare dette så trenger vi nok engang støtte av et patriotisk hjemmepublikum. Dere har vært fantastiske de 2 siste kampene, både mot Løv Ham og Hønefoss.

Nå er det 1 kamp igjen før målet er oppnådd.

Få med deg minst 1 person som ennå ikke har kjøpt billett. Og sørg for at dette blir tidenes fest.

Jeg gleder meg som en unge og håper å se deg der også.

Her kan du se hvor mange som allerede har kjøpt billett. Denne oppdateres fortløpende.

---------------------------

Av alle uviktige ting er fotball det viktigste.


aavdst

Landslagsspiller
Ble medlem: 29 jan 04
Innlegg: 1169

Lagt til: 23 nov 10, 12:33
Ser det er ca 6700 billetter solgt pr nå. Er dette inklusive sesongkort? Eller er det reelle salg (det antall som faktisk kommer på stadion)? Var det ikke slik at sesongkortene ble nullet ut lørdag? (gleder meg til kamp torsdag (selv om det blir minus 10 grader, så håper jeg spillet varmer)

Rafn

A-lagspiller

Ble medlem: 08 des 06
Innlegg: 524

Lagt til: 23 nov 10, 12:37

Opprinnelig postet av aavdst
Ser det er ca 6700 billetter solgt pr nå. Er dette inklusive sesongkort? Eller er det reelle salg (det antall som faktisk kommer på stadion)? Var det ikke slik at sesongkortene ble nullet ut lørdag? (gleder meg til kamp torsdag (selv om det blir minus 10 grader, så håper jeg spillet varmer)

 

Ingen sesongkort til denne kampen. Dette er reelt antall solgte billetter.

Jeg håper på 9000. Drømmer om 10000.

Noen som kan administrere enn tippekonkurranse ? Hvem kommer nærmest rett antall tilskuere !!

Jeg skal få klubben til å stille med premie.

---------------------------

Av alle uviktige ting er fotball det viktigste.


Plankekæll

Landslagsspiller
Ble medlem: 03 okt 05
Innlegg: 5989

Lagt til: 23 nov 10, 12:44

11.857 tilskuere.


Bedreviteren

Landslagsspiller

Ble medlem: 14 sep 03
Innlegg: 2585

Lagt til: 23 nov 10, 12:52

Kan du ikke starte en tråd med deadline da plankekæll...


Rasle

Landslagsspiller

Ble medlem: 25 mar 03
Innlegg: 1077

Lagt til: 23 nov 10, 13:01

Et lite forslag som du Jan kanskje kan vidreformiddle til speaker på stadion. Når "For Fredrikstad" spilles før kamp bør lyden over høytalerene dempes med gang første vers begynner (og fortsette slikt hele sangen) og heller la oss på tribunen stå for sangen. Føler meg rimelig sikker på at de aller aller fleste kan sangen nå, dessuten har dere jo kjørt tekst på storskjermene så det burde uansett ikke være noe problem.

 

Her høres det fantastisk ut på refrenget men jeg er overbevist om at vi klarer det på hele sangen nå.

---------------------------

15 september 2002: FFK-Kvik Halden 7-1
http://www.flickr.com/photos/rasle/


Rafn

A-lagspiller

Ble medlem: 08 des 06
Innlegg: 524

Lagt til: 23 nov 10, 13:08

Opprinnelig postet av Rasle

Et lite forslag som du Jan kanskje kan vidreformiddle til speaker på stadion. Når "For Fredrikstad" spilles før kamp bør lyden over høytalerene dempes med gang første vers begynner (og fortsette slikt hele sangen) og heller la oss på tribunen stå for sangen. Føler meg rimelig sikker på at de aller aller fleste kan sangen nå, dessuten har dere jo kjørt tekst på storskjermene så det burde uansett ikke være noe problem.

 

Her høres det fantastisk ut på refrenget men jeg er overbevist om at vi klarer det på hele sangen nå.

Det skal jeg gjøre.

---------------------------

Av alle uviktige ting er fotball det viktigste.


MR.T

Juniorspiller

Ble medlem: 31 jan 09
Innlegg: 191

Lagt til: 23 nov 10, 13:26

Opprinnelig postet av Rasle

Her høres det fantastisk ut på refrenget men jeg er overbevist om at vi klarer det på hele sangen nå.

Hei

Enig at dette høres fantastisk ut. Musikken er der i refrenget, men den er dempet ned. Slik gjør vi det i år også.

Skal gi lydmannen (ikke speakeren) beskjed om å følge dette på denne kampen også. Ellers så vil vi se hvordan stemningen og responsen er på resten av sangen.

BTW: Rundet 7.000 nå :)

 

---------------------------

mvh
Thomas Torjusen
www.fredrikstadfk.no


endre

Landslagsspiller

Ble medlem: 27 mai 06
Innlegg: 1753

Lagt til: 23 nov 10, 14:02

Og et lite spørsmål ang musikk. Må det spilles type mainstreammusikk i det hele tatt under kampen? Hvorfor dundrer man ikke ut bare rent og skjært med patriotisk musikk? Eller har man ikke lov til dette? Det er noe jeg har undret på egentlig. Vi skal jo ikke få motstanderene enten om de er på tribunen, eller på banen til å føle seg komfortable :)

---------------------------

Nei, Rom ble ikke bygget på en dag, men den hadde vel også fått opp mer enn et par stolper i løpet av fem (?) år.
(FFK1903 om Plankehaugen.no)
______________________________________
http://twitter.com/endre82
Forøvrig Østfoldmester i Hattrick.org


Tøfflus

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 07
Innlegg: 4679

Lagt til: 23 nov 10, 14:14

Opprinnelig postet av endre

Og et lite spørsmål ang musikk. Må det spilles type mainstreammusikk i det hele tatt under kampen? Hvorfor dundrer man ikke ut bare rent og skjært med patriotisk musikk? Eller har man ikke lov til dette? Det er noe jeg har undret på egentlig. Vi skal jo ikke få motstanderene enten om de er på tribunen, eller på banen til å føle seg komfortable :)

? Det spilles da ikke noe "mainstreammusikk" underveis i kampen? Underveis er den eneste musikken "Fredrikstadgutter våre veier" når vi scorer, før kamp er det da bare "For Fredrikstad" og den obligatoriske innmarsj-musikken.

Personlig synes jeg forøvrig det er en sær ting flere klubber (inkludert FFK) har begynt med det siste året, det å spille musikk høyt i det lagene kommer på banen etter pause. Skrekkeksempelet er Stabæk som fyrer opp "Pomp And Circumstance" når pausen er slutt.

 

---------------------------

"I'll decide when you retire ... "

- Sir Alex Ferguson til Paul Scholes


nilz1

Knøttespiller

Ble medlem: 12 aug 08
Innlegg: 68

Lagt til: 23 nov 10, 14:14

I tillegg til "nasjonalsangen" vår, For Fredrikstad,  bør det spilles 11 Kæll med Fredrikstadguttane mange ganger, både før kampen og i pausa. En kjempefin gladlåt som jeg tror er helt glemt....

Tar du det videre Mr. T??

---------------------------

FFK og Manchester United

Sitat fra en legende: I 1969 kuttet jeg ut kvinner og alkohol - og det var de verste 20 minutter i mitt liv. (George Best, the world's best footballplayer - ever!!)


Rafn

A-lagspiller

Ble medlem: 08 des 06
Innlegg: 524

Lagt til: 23 nov 10, 14:16
Endret: 23 nov 10, 14:20
Endret av: Rafn

Edit ! Slettet og flyttet til egen tråd..

---------------------------

Av alle uviktige ting er fotball det viktigste.


aavdst

Landslagsspiller
Ble medlem: 29 jan 04
Innlegg: 1169

Lagt til: 23 nov 10, 14:20
Endret: 23 nov 10, 14:21
Endret av: aavdst

flyttet


endre

Landslagsspiller

Ble medlem: 27 mai 06
Innlegg: 1753

Lagt til: 23 nov 10, 14:33

Opprinnelig postet av Tøfflus

? Det spilles da ikke noe "mainstreammusikk" underveis i kampen? Underveis er den eneste musikken "Fredrikstadgutter våre veier" når vi scorer, før kamp er det da bare "For Fredrikstad" og den obligatoriske innmarsj-musikken.

Nå var det i pause o.l jeg mente.

---------------------------

Nei, Rom ble ikke bygget på en dag, men den hadde vel også fått opp mer enn et par stolper i løpet av fem (?) år.
(FFK1903 om Plankehaugen.no)
______________________________________
http://twitter.com/endre82
Forøvrig Østfoldmester i Hattrick.org


MR.T

Juniorspiller

Ble medlem: 31 jan 09
Innlegg: 191

Lagt til: 23 nov 10, 15:16

Opprinnelig postet av nilz1

I tillegg til "nasjonalsangen" vår, For Fredrikstad,  bør det spilles 11 Kæll med Fredrikstadguttane mange ganger, både før kampen og i pausa. En kjempefin gladlåt som jeg tror er helt glemt....

Tar du det videre Mr. T??

Jada - det tas videre.

---------------------------

mvh
Thomas Torjusen
www.fredrikstadfk.no


FFKgutt1

Landslagsspiller

Ble medlem: 04 mai 05
Innlegg: 3754

Lagt til: 23 nov 10, 15:29

Opprinnelig postet av Tøfflus

Opprinnelig postet av endre

Og et lite spørsmål ang musikk. Må det spilles type mainstreammusikk i det hele tatt under kampen? Hvorfor dundrer man ikke ut bare rent og skjært med patriotisk musikk? Eller har man ikke lov til dette? Det er noe jeg har undret på egentlig. Vi skal jo ikke få motstanderene enten om de er på tribunen, eller på banen til å føle seg komfortable :)

? Det spilles da ikke noe "mainstreammusikk" underveis i kampen? Underveis er den eneste musikken "Fredrikstadgutter våre veier" når vi scorer, før kamp er det da bare "For Fredrikstad" og den obligatoriske innmarsj-musikken.

Personlig synes jeg forøvrig det er en sær ting flere klubber (inkludert FFK) har begynt med det siste året, det å spille musikk høyt i det lagene kommer på banen etter pause. Skrekkeksempelet er Stabæk som fyrer opp "Pomp And Circumstance" når pausen er slutt.

 

Er vel kanskje det han tenker på? At FFK spiller Walk 500 miles når guttane kommer ut etter pause? 

---------------------------

Ett liv, ett lag - Fredrikstad FK

15.05.2010

24.08.2010 kom du ut og ville se verden :)


Kai Roger

Landslagsspiller

Ble medlem: 11 mar 10
Innlegg: 1166

Lagt til: 23 nov 10, 16:51

Kan jeg henge på et spørsmål?

 

Hvorfor spilles 'for Fredrikstad' sååå tett opp til kampstart? Blir liksom veldig stressende ,når dommeren står klar til å blåse igang,mens publikum bare skal synge et vers til.Laughing

 Eller er det regler her også? Mener å huske at for noen sesonger siden gikk det fint an å synge sangen,uten at dommeren sto klar.....Wink

Her i Bergen får de jo lov å spille 'bergens nasjonalsang' før hver kamp.


olav3232

Juniorspiller

Ble medlem: 12 sep 10
Innlegg: 191

Lagt til: 23 nov 10, 17:24

Opprinnelig postet av Kai Roger

Kan jeg henge på et spørsmål?

 

Hvorfor spilles 'for Fredrikstad' sååå tett opp til kampstart? Blir liksom veldig stressende ,når dommeren står klar til å blåse igang,mens publikum bare skal synge et vers til.Laughing

 Eller er det regler her også? Mener å huske at for noen sesonger siden gikk det fint an å synge sangen,uten at dommeren sto klar.....Wink

Her i Bergen får de jo lov å spille 'bergens nasjonalsang' før hver kamp.

dommeren kan ikke begynne kampen før riktig kamptidspunkt pga. tv.

---------------------------

lenge leve bluss på tribunen!


gunda

Bedriftsspiller

Ble medlem: 03 jan 07
Innlegg: 19

Lagt til: 23 nov 10, 18:31
Synes det er et poeng at gutta er på banen og hører publikum synge "nasjonalsangen" før start, og ikke som ifjor hvor vi var ferdig å synge før spillerne kom ut fra garderoben. Synes det passer ypperlig at spillerne står klare til avspark mens vi er på siste vers.

---------------------------

KICK and RUN
(utur)


Kai Roger

Landslagsspiller

Ble medlem: 11 mar 10
Innlegg: 1166

Lagt til: 23 nov 10, 18:46
Opprinnelig postet av olav3232

Opprinnelig postet av Kai Roger

Kan jeg henge på et spørsmål?

 

Hvorfor spilles 'for Fredrikstad' sååå tett opp til kampstart? Blir liksom veldig stressende ,når dommeren står klar til å blåse igang,mens publikum bare skal synge et vers til.Laughing

 Eller er det regler her også? Mener å huske at for noen sesonger siden gikk det fint an å synge sangen,uten at dommeren sto klar.....Wink

Her i Bergen får de jo lov å spille 'bergens nasjonalsang' før hver kamp.

dommeren kan ikke begynne kampen før riktig kamptidspunkt pga. tv.

Ahh..selvfølgelig....da går det jo greit.


Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 3 1

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

13/04/2024 21:38 | 6784f4c3