Husk meg
Brukernavn
Passord

Hadde dette vært mulig på stadion?

Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 1 1

Captain Oats

Knøttespiller
Ble medlem: 25 sep 07
Innlegg: 65

Lagt til: 23 nov 10, 11:27

http://www.youtube.com/watch?v=GtLxpMyh13g

Hadde dette vært mulig på fredrikstad stadion? Kanskje litt forsent med tanke på torsdagens kamp, men eventuelt neste år. Dersom vi annonserer det på speakeranlegget før kamp, og får en representant fra Supras eller PH til å ta på seg jobben utpå banen, så hadde vel det vært mulig?

 Jeg får så sykt frysninger av det der!

Tenk dere et unisont stadion: 1! 2! 3! FFK!!!! shalalalalalaaaa ååååå Fredrikstad osv... (Jeg er fullstendig klar over at tribunementaliteten er helt annerledes der nede, men det hadde søren meg vært verdt et forsøk) :)


keiko99

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 jul 04
Innlegg: 11332

Lagt til: 23 nov 10, 12:02

Den var rååååååååååååååååååååå bra....

det skulle vært en sentral persson som F.eks. Jan Rafn som hadde vært den forsangeren akkurat der.. han er jo bare så fantastiks

---------------------------

Jeg kan lese og selv om jeg skriver du/dere stryk det som passer :D


Rafn

A-lagspiller

Ble medlem: 08 des 06
Innlegg: 524

Lagt til: 23 nov 10, 12:18

Opprinnelig postet av keiko99

Den var rååååååååååååååååååååå bra....

det skulle vært en sentral persson som F.eks. Jan Rafn som hadde vært den forsangeren akkurat der.. han er jo bare så fantastiks

 

Jeg har planer om å få hele stadion til å hoppe og synge på torsdag slik at gutta er på tå hev fra start..

Og for at vi skal holde varmen Cool

---------------------------

Av alle uviktige ting er fotball det viktigste.


Supreme NTM

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 okt 06
Innlegg: 1601

Lagt til: 23 nov 10, 12:20
Endret: 23 nov 10, 12:21
Endret av: Supreme NTM

Herlig Rafn! Cool

Det der klippet er en klassiker. Gåsehud. Har veldig sansen for Besiktas i tillegg.


Captain Oats

Knøttespiller
Ble medlem: 25 sep 07
Innlegg: 65

Lagt til: 23 nov 10, 13:51
Herlig Rafn! Ser frem til kjempestemning på stadion til torsdag! Mulig det blir kaldt, men vi på tribuna skal vi ihvertfall sørge for å holde varmen. Så får vi håpe at spillet også varmer! Sees på stadion til torsdag:D

keiko99

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 jul 04
Innlegg: 11332

Lagt til: 23 nov 10, 15:43

Du er en konge rafn...

---------------------------

Jeg kan lese og selv om jeg skriver du/dere stryk det som passer :D


Bedreviteren

Landslagsspiller

Ble medlem: 14 sep 03
Innlegg: 2585

Lagt til: 24 nov 10, 09:37
Som en gammel anglofil fotballsupporter synes jeg stemningen skal komme fra hjertet og ikke speaker og diverse hjelpemidler. Tipper stemningen blir mer enn god nok imorgen uansett, så ikke overdriv hjelpemiddel tiltakene for stemningens skyld er mitt råd. Fredrikstad Stadion er noe av det det nærmeste vi kommer engelsk stemning i Norge på skikkelige kamper, og en slik en kommer imorgen...

07.04.1903

Juniorspiller

Ble medlem: 11 mai 09
Innlegg: 142

Lagt til: 25 nov 10, 08:15
Endret: 25 nov 10, 10:53
Endret av: 07.04.1903

Ehm, du må nok ta en tur på Ullevaal skal du få oppleve det som er nærmest engelsk stemning i Norge. Enga kjører jo faktisk den engelske stilen uten tromme osv, i motsetning til oss, som kjører den søreuropeiske stilen...Og til og med i Klanen blir det mer og mer søreuropeisk kultur. Det er allerede mye bruk av visuelle effekter på feltet deres. Vil tippe at allerede til neste år er det en tromme på plass på feltet deres.

Men kan være enig med deg at det ikke alltid kan være like heldig at f.eks spikern på stadion pusher opp stemningen.

Skal vi få til det forslaget som er foreslått litt over her, mener jeg at forsangeren i ph bør styre med det, ikke noen andre, som egentlig ikke skal tenke på sånt. Men jeg liker forslaget godt!

---------------------------

Sammen for fredrikstad!
07.04.1903


lordofwhat

A-lagspiller
Ble medlem: 20 aug 08
Innlegg: 522

Lagt til: 25 nov 10, 08:54
Endret: 25 nov 10, 12:39
Endret av: lordofwhat

søreuropeisk er klart bedre en den engelske kjedelige sitt opp ned modellen !!

---------------------------

gazzkammer unt testikkelknauzer


Supreme NTM

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 okt 06
Innlegg: 1601

Lagt til: 25 nov 10, 13:11
Har også mest sansen for søreuropeisk tribunekultur, men jeg føler fortsatt at vi trenger en del av de gode gamle "ropene" som man kan trøkke til i. En blandning av "engelsk" og "søreuropeisk" tribunekultur føler jeg er det rette. Kun evighetssanger/hoppesanger blir kjedelig og slitsomt i lengden.

07.04.1903

Juniorspiller

Ble medlem: 11 mai 09
Innlegg: 142

Lagt til: 25 nov 10, 13:48

Ja, klart det! Enig der. Jeg mener ikke at vi skal fjerne ropene!

---------------------------

Sammen for fredrikstad!
07.04.1903


Norip

A-lagspiller

Ble medlem: 17 apr 07
Innlegg: 675

Lagt til: 26 nov 10, 19:06

Liker helt klart den søreuropeiske kulturen best, men kan bli litt for mye av det gode til tider. En blandig som er nevnt her, er nok helt utmerket. 

Syns at det var helt konge når hovedtribunen hoppet på "ryggen rak" sangen, før kampen begynte. Herlig at Rafn pusher på.

Men det at speakeren på stadion skal drive å oppfordre folk til å synge, eller skrike i mikrofonen: " MASALIN MINE DAMER OG HERRER!"  når han redder ett skudd blir for dumt..

Også "Fredrikstad gutter våre veier" setter han altfor fort på etter en scoring! Ødelegger jubelbruset fullstendig, hater virkelig at den sangen kommer på altfor fort! Kan vente i 20 - 25 sekunder etter målet har kommet.

---------------------------

SUPRAS FREDRIKSTAD


keiko99

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 jul 04
Innlegg: 11332

Lagt til: 26 nov 10, 21:31

syns så små fille ting som at speaker sier: MASALIN MINE DAMER OG HERRER

jeg sanver heller at vi klarer og gi han fortjent støtte..

savner en speaker som er litt som den VIF har... han for i gang klanen etter skåringer... ved til rop

 

---------------------------

Jeg kan lese og selv om jeg skriver du/dere stryk det som passer :D


Captain Oats

Knøttespiller
Ble medlem: 25 sep 07
Innlegg: 65

Lagt til: 27 nov 10, 18:30

En annen måte å få med hele stadion, kan vel være at man på forhånd avtaler at ved f.eks 15 min eller 30 min, så skal man synge for full hals. På denne måten får man alle til å synge likt.

 Med tanke på lydens hastighet, så er det vanskelig å få hele stadion samstemt, dersom PH drar igang noe. De tribuneseksjonene nærmest vil nesten alltid starte før de seksjonene lenger unna.


Pinaasen

A-lagspiller

Ble medlem: 06 jan 07
Innlegg: 508

Lagt til: 02 des 10, 13:51
Endret: 02 des 10, 13:52
Endret av: Pinaasen

http://vimeo.com/17368483

Nesten hele kortsiden er med å hoppe. Ser fantastisk ut!



Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 1 1

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

17/02/2024 15:30 | 3147bc24