Husk meg
Brukernavn
Passord

Kamptråd/opprykksfest! : FFK - HBK. Tors. 25. nov. 20:00

Flat Trådet Nøstet
Side 11 av 11 11

Welhaven

Landslagsspiller

Ble medlem: 09 nov 09
Innlegg: 1697

Lagt til: 26 nov 10, 18:28

Fy faen for en flott dag dette er. Våkne opp etter en hei-dundranes opprykksfest! Er det råeste jeg har vært med på noen gang. Er så stort for meg personlig at jeg nå skal gå inn i mitt andre år som supporter, og dette blir i Tippeligaen! Hehe.. Gleder meg noe fryktelig. Neste år _BLIR_ det sesongkort :-)

Takk for en bra sesong inne på her også folkens! Nå skal vi kose oss med en ny fremtid for Fredrikstad FK, som har fått så og si en ny grunnmur med solide fundamenter.

Dette kommer til å bli knall!

Saaaarpsborg, nå kommer vi!

---------------------------

2010 er året vårt!

Stolt og trofast motgangssupporter, men sier heller ikke nei til medgang..!


aavdst

Landslagsspiller
Ble medlem: 29 jan 04
Innlegg: 1169

Lagt til: 26 nov 10, 19:10

Opprinnelig postet av Welhaven

Er så stort for meg personlig at jeg nå skal gå inn i mitt andre år som supporter, og dette blir i Tippeligaen! Hehe..

Så bra Smile  ... men av ren nysjerrighet må jeg spørre; ble du først supporter da FFK rykka ned i Addecco i fjor? I såfall er det godt gjort, å bli supporter mens de var nede, det var kaos og opprør og spillet ikke fungerte noe særlig Wink. De fleste blir jo enten født inn som supporter eller blir med på en hype mens klubben er på topp. Jfr de mange Leeds-supportere som ble nettopp dette på 70-tallet, Liverpool-supportere som ble det på 80-tallet og Manchester supportere på 90 (og 2000-)-tallet. (altså mens de respektive klubber var på topp og dominerte)


Tøfflus

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 07
Innlegg: 4679

Lagt til: 26 nov 10, 21:12

Opprinnelig postet av Magnum
Opprinnelig postet av foyn

Men jeg syns tydelig jeg hørte "Sarpsborg - nå kommer vi... Sarpsborg nå kommer vi" fra 9500 svært høyrøstede stemmer. Kanskje et av de høyeste ropene for dagen

Trodde ikke dere brydde dere om lillebror jeg. Skulle det ikke vært brann/rosenborg/enga ?

Blæ. Jeg driter i Brann, RBK og Enga så lenge vi banker Sarp. ;-)

Nei, det var vel litt for å erte ditto høyrøystede sarpinger etter at de kapra 2.-plassen foran oss, vel?

Samt at det var en fin variasjon på "Rune - her kommer vi" Cool - var jo ikke så mye vits i å dra den mot Solvoll stakkar!

 

---------------------------

"I'll decide when you retire ... "

- Sir Alex Ferguson til Paul Scholes


pølse

A-lagspiller

Ble medlem: 15 mar 04
Innlegg: 525

Lagt til: 30 nov 10, 08:21

Sjekk bildene vår eminente fotograf Andreas Diederich tok før, under og etter kamp!

---------------------------

These pretzels are making me thirsty!



Flat Trådet Nøstet
Side 11 av 11 11

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

13/04/2024 21:38 | 6784f4c3