Husk meg
Brukernavn
Passord

Overgangsvinduet 2010/11 - ønsker, rykter, spekulasjoner

Flat Trådet Nøstet
Side 67 av 70 67

summarius

A-lagspiller

Ble medlem: 25 aug 09
Innlegg: 289

Lagt til: 30 mar 11, 12:34

VIL IKKE KOMMENTERE RYKTENE

"Beer, som representerer Fredrikstad Spillerinvest som eier 50 prosent av rettighetene på Borges, understreker at han ble kjent med saken gjennom media.

- Hvor aktuelt kan det være å selge Borges nå?

- Som sagt ønsker jeg ikke å kommentere det. Men det jeg kan si er følgende: Det er tydelig at Vålerenga går etter å utfordre Rosenborg om seriemesterskapet. Men personlig er jeg av den oppfattelsen at det bør FFK også gjøre. Tross alt er det nøyaktig 50 år siden (1961) FFK vant den tittelen sist. Mer vil jeg ikke si om denne saken nå, svarer Beer kort."

 

Godt å se at dette kommer fra Spillerinvest som eier mest av spilleren. Uthevingen av tekst er gjort av meg.


Tøfflus

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 07
Innlegg: 4666

Lagt til: 30 mar 11, 13:04

Opprinnelig postet av Erikk
Vil det ikke være lett for han å skrive en kontrakt som Bosman til sommeren gjeldene etter kontrakten med FFK har gått ut?

Jo, men dersom en utenlandsk klubb ønsker ham allerede fra sesongstart må de betale.

---------------------------

"Football eh? Bloody hell!"

- Sir Alex Ferguson


DeKjök

Landslagsspiller

Ble medlem: 30 jun 03
Innlegg: 819

Lagt til: 30 mar 11, 13:32

Det er bare en god grunn til at FFK skal selge nå, og det er at den økonomiske situasjonene krever det.  

Målet til Borges er ikke VIF eller RBK, men en større liga.  Og utstillingsvindu bestemmes ikke av hvor stor klubben er i Norge, men av agenter og deres oversikt og her er FFK et like bra sted å være som i VIF.  VIF har ikke så mye å vise til annet enn potensiale. VIF har et par europakamper, men det blir lite ekstra når Borges også spiller landskamper.  FFK og Fredrikstadfolk må slutte å se på VIF som en mye større klubb, legg den respekten godt til side.  

Synes Beer har helt rett, FFK bør også sikte høyt i tippeligaen.  Ikke for at FFK har kroner til det, men FFK har mange gode spillere og hvis de får ut like mye av dem som S08 eller Haugesund får av sine kan det holde langt.  Det eneste som er sikkert i tippeligaen er at man ikke på noen som helst måte kan bruke fjoråret, innkjøp under vinteren eller resultater i treningskamper for å tippe hvem som topper og hvem som flopper.  Det er mange overraskelser hvert eneste år og den første runden var ikke noe unntak.  Hvem forventet sølv i 2009 sesongen? Hvem forventet nedrykk i 2010? 

Jeg ser heller at FFK tilrettelegger mest mulig for Borges under hele sesongen mht hans ønske om å komme seg videre til bedre liga.  En Borges som trives vil være gull verdt også i kroner og øre.  FFK vil kunne tjene langt mer som et bedre sponsorprodukt enn ved et salg nå.

---------------------------

-----------------------------------------------------------------------------------------------------------
"Fotboldøvelserne tager sin Begyndelse førstk. Tirsdag paa Pladsen ved Phønix, de fortsættes fredag"


kjell-H

Landslagsspiller

Ble medlem: 21 jun 09
Innlegg: 1677

Lagt til: 30 mar 11, 13:37
Endret: 30 mar 11, 13:38
Endret av: kjell-H

http://www.youtube.com/watch?v=RjCYMcnjCCQ

 

Støtter brann sin sang her og skal selv synge 16mai mot enga Ååå vi hater enga ja vi hater engaSmile

---------------------------

You'll Never Walk Alone
Jeg har lese og skrive vansker.Derfor vil det være endel skrive feil på ting jeg skriver.Sorry


niggle

Landslagsspiller

Ble medlem: 08 aug 04
Innlegg: 4381

Lagt til: 30 mar 11, 13:41

Opprinnelig postet av DeKjök

Det er bare en god grunn til at FFK skal selge nå, og det er at den økonomiske situasjonene krever det.

Målet til Borges er ikke VIF eller RBK, men en større liga.  Og utstillingsvindu bestemmes ikke av hvor stor klubben er i Norge, men av agenter og deres oversikt og her er FFK et like bra sted å være som i VIF.  VIF har ikke så mye å vise til annet enn potensiale. VIF har et par europakamper, men det blir lite ekstra når Borges også spiller landskamper.  FFK og Fredrikstadfolk må slutte å se på VIF som en mye større klubb, legg den respekten godt til side.

Synes Beer har helt rett, FFK bør også sikte høyt i tippeligaen.  Ikke for at FFK har kroner til det, men FFK har mange gode spillere og hvis de får ut like mye av dem som S08 eller Haugesund får av sine kan det holde langt.  Det eneste som er sikkert i tippeligaen er at man ikke på noen som helst måte kan bruke fjoråret, innkjøp under vinteren eller resultater i treningskamper for å tippe hvem som topper og hvem som flopper.  Det er mange overraskelser hvert eneste år og den første runden var ikke noe unntak.  Hvem forventet sølv i 2009 sesongen? Hvem forventet nedrykk i 2010?

Jeg ser heller at FFK tilrettelegger mest mulig for Borges under hele sesongen mht hans ønske om å komme seg videre til bedre liga.  En Borges som trives vil være gull verdt også i kroner og øre.  FFK vil kunne tjene langt mer som et bedre sponsorprodukt enn ved et salg nå.

 

Hadde FFK ned i 2010, hadde vi vært i 2 divisjon nåCool


guillermo

A-lagspiller
Ble medlem: 15 aug 05
Innlegg: 638

Lagt til: 30 mar 11, 13:46

Sølv i 2008 og nedrykk i 2009.

Forøvrig enig i det DeKjök sier.


DeKjök

Landslagsspiller

Ble medlem: 30 jun 03
Innlegg: 819

Lagt til: 30 mar 11, 14:12

Fortrengelse :-)

 

---------------------------

-----------------------------------------------------------------------------------------------------------
"Fotboldøvelserne tager sin Begyndelse førstk. Tirsdag paa Pladsen ved Phønix, de fortsættes fredag"


summarius

A-lagspiller

Ble medlem: 25 aug 09
Innlegg: 289

Lagt til: 30 mar 11, 14:24
Opprinnelig postet av DeKjök

Fortrengelse :-)

 

Kan jeg ikke huske.... ;-)

DeKjök

Landslagsspiller

Ble medlem: 30 jun 03
Innlegg: 819

Lagt til: 30 mar 11, 14:33

Opprinnelig postet av summarius
Opprinnelig postet av DeKjök

Fortrengelse :-)

 

Kan jeg ikke huske.... ;-)

 

Mye rare konspirasjonsteorier ute å går.  Area 51, at Bush administrasjonen stod bak 911 og i Særp er det vistnok noen som mener at S08 sendte FFK ned i Adecco i 2009.   Syke greier.....

---------------------------

-----------------------------------------------------------------------------------------------------------
"Fotboldøvelserne tager sin Begyndelse førstk. Tirsdag paa Pladsen ved Phønix, de fortsættes fredag"


Erlend20

Juniorspiller

Ble medlem: 23 apr 06
Innlegg: 79

Lagt til: 30 mar 11, 14:49

kim_andre_c

A-lagspiller

Ble medlem: 22 aug 06
Innlegg: 755

Lagt til: 30 mar 11, 14:51

Borges blir i Fredrikstad

http://www.f-b.no/ffk/ffk-leder-fastslar-at-borges-blir-1.6139293

 

---------------------------

We'll be back!!


kjell-H

Landslagsspiller

Ble medlem: 21 jun 09
Innlegg: 1677

Lagt til: 30 mar 11, 14:55
Endret: 30 mar 11, 15:04
Endret av: kjell-H

Ja regnet nesten med at fsi vil selge for de vil ha penger.Er liksom for godt til å være sant at 2011 skulle bli et smertefritt år!

Selger de borges til enga så kommer jeg til å bli meget skuffet.Tror jeg ikke er alene om det!Ja at borges blir solgt er greit for ffk og fsi vil gjerne ha penger i kassa.spillere kommer og går men selg for pokker ikke til en konkurent i samma liga!!!!!Og ikke nok med det,man rekker ikke å hente en erstatter el!Pokker nå er jeg mildt sagt forbannet!

Ikke meningen å være sinna men jeg blir veldig bekymret og nervøs av alle disse ryktene uten at fredrikstad.no har gått ut og verken bekreftet el avbekreftet sitvasjonen!

---------------------------

You'll Never Walk Alone
Jeg har lese og skrive vansker.Derfor vil det være endel skrive feil på ting jeg skriver.Sorry


guillermo

A-lagspiller
Ble medlem: 15 aug 05
Innlegg: 638

Lagt til: 30 mar 11, 15:04

Opprinnelig postet av kjell-H

Ja regnet nesten med at fsi vil selge for de vil ha penger.Er liksom for godt til å være sant at 2011 skulle bli et smertefritt år!

Selger de borges til enga så kommer jeg til å bli meget skuffet.Tror jeg ikke er alene om det!Ja at borges blir solgt er greit for ffk og fsi vil gjerne ha penger i kassa.spillere kommer og går men selg for pokker ikke til en konkurent i samma liga!!!!!Og ikke nok med det,man rekker ikke å hente en erstatter el!Pokker nå er jeg mildt sagt forbannet!

?!


kjell-H

Landslagsspiller

Ble medlem: 21 jun 09
Innlegg: 1677

Lagt til: 30 mar 11, 15:08

Opprinnelig postet av guillermo

Opprinnelig postet av kjell-H

Ja regnet nesten med at fsi vil selge for de vil ha penger.Er liksom for godt til å være sant at 2011 skulle bli et smertefritt år!

Selger de borges til enga så kommer jeg til å bli meget skuffet.Tror jeg ikke er alene om det!Ja at borges blir solgt er greit for ffk og fsi vil gjerne ha penger i kassa.spillere kommer og går men selg for pokker ikke til en konkurent i samma liga!!!!!Og ikke nok med det,man rekker ikke å hente en erstatter el!Pokker nå er jeg mildt sagt forbannet!

?!

Glem det.Hehe.Bare mange tanker og føleser som flyr rundt i hodet akr nå-Skal være rolig jeg nå og vente på hva fredrikstad.no skriver om denne saken!

---------------------------

You'll Never Walk Alone
Jeg har lese og skrive vansker.Derfor vil det være endel skrive feil på ting jeg skriver.Sorry


Rey

Moderator
Ble medlem: 22 okt 04
Innlegg: 5343

Lagt til: 30 mar 11, 17:00

http://fotball.adressa.no/eliteserien/article196486.ece

Rosenborg har ihvertfall ikke gitt opp.

 

 

---------------------------

The colour of her eyes
Were the colour of insanity


kjell-H

Landslagsspiller

Ble medlem: 21 jun 09
Innlegg: 1677

Lagt til: 30 mar 11, 17:14

Det er farlig stille på fredrikstad nå.Jeg kommer til å bli utrolig skuffet hvis han blir solgt til en norsk klubb!

---------------------------

You'll Never Walk Alone
Jeg har lese og skrive vansker.Derfor vil det være endel skrive feil på ting jeg skriver.Sorry


solano2

Landslagsspiller
Ble medlem: 30 mar 07
Innlegg: 1217

Lagt til: 30 mar 11, 17:22

Selger de Borges i dag, så kan de bare glemme min støtte denne sesongen.

Og hvis det stemmer som det står på TV2sporten at Spillerinvest ønsker å selge, så må de jo være helt idioter.


RG

A-lagspiller

Ble medlem: 13 mai 06
Innlegg: 521

Lagt til: 30 mar 11, 17:26

FFK-leder Svein Johannessen avkrefter alle ryktene rundt en overgang for Celso Borges.

Det har vært mange spekulasjoner rundt costaricaneren Celso Borges fremtid i Fredrikstad.

Spissen har blitt koblet til Rosenborg og nå sist Vålerenga, som skal ha lagt inn et bud på sju millioner kroner.

LES: – VIF byr 7 millioner for Borges

– Ingen tvil

Overgangsvinduet stenger fredag, men allerede nå sier FFK-leder Svein Johannessen at et salg er uaktuelt.

– Celso Borges blir i FFK. Det er det ingen tvil om, fastslår Johannessen overfor NRK.no.

Han sier at klubben ikke har hatt noe ønske om å selge Borges.

– Vi må jo ta hensyn til henvendelsene som kommer, men det har aldri vært planen vår å selge.

Kan bli solgt neste gang

– Var ikke tilbudet fra Vålerenga på sju millioner kroner godt nok?

– Det var en totalvurdering fra vår side. Både det økonomiske hensynet og hva Borges betyr for laget, sier han.

FFK-lederen utelukker ikke at Borges kan bli solgt ved neste korsvei.

– Fremtiden vet ingen noe om, men det kan godt hende han blir solgt i neste overgangsvindu. Det får vi komme tilbake til. Han skal i hvert fall spille for FFK i vårsesongen, sier Johannessen.

---------------------------

# Seriegull 1937 1938 1949 1951 1952 1954 1957 1960 1961
# Cupgull 1932 1935 1936 1938 1940 1950 1957 1961 1966 1984 2006

”Jeg kommenterer aldri dommerne og jeg gjør ikke noe unntak for den kødden der”.


rasle

Landslagsspiller

Ble medlem: 25 mar 03
Innlegg: 1077

Lagt til: 30 mar 11, 17:28
Endret: 30 mar 11, 17:29
Endret av: rasle

Opprinnelig postet av solano2

Selger de Borges i dag, så kan de bare glemme min støtte denne sesongen.

Og hvis det stemmer som det står på TV2sporten at Spillerinvest ønsker å selge, så må de jo være helt idioter.

Herregud. Støtter vi LAGET FFK eller spilleren Borges? Ja jeg blir skuffet om han blir solgt nå, men har både vært mer skuffet tidligere og kommer garantert til å bli mer skuffet i fremtiden men det betyr jo ikke at jeg slutter å støtte klubben for det. Støtter man klubben og tykt og tynt vil det heller bidra til at klubben blir større og i fremtiden kanskje klarer å holde på spillere av Borges kaliber enda lengre.

EDIT:

Uansett så stoler jeg på Kosten når han sier at Borges blir. Det finnes ingen god grunn til å ikke stole på den mannen

---------------------------

15 september 2002: FFK-Kvik Halden 7-1


kjell-H

Landslagsspiller

Ble medlem: 21 jun 09
Innlegg: 1677

Lagt til: 30 mar 11, 17:32

Hvis borges skulle bli solgt?Hvor stor er sjangsen for at man kan hente en god nok erstatter på så kort tid?I norge er det vell bare Brenne som kan være mulighet å hente nå?El hvem tror dere en evt erstatter kan være?Hvertfall skitten spill av rbk og vålerenga!

---------------------------

You'll Never Walk Alone
Jeg har lese og skrive vansker.Derfor vil det være endel skrive feil på ting jeg skriver.Sorry



Flat Trådet Nøstet
Side 67 av 70 67

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

17/02/2024 15:30 | 3147bc24