Husk meg
Brukernavn
Passord

Overgangsvinduet 2010/11 - ønsker, rykter, spekulasjoner

Flat Trådet Nøstet
Side 63 av 70 63

Plankekæll

Landslagsspiller
Ble medlem: 03 okt 05
Innlegg: 5985

Lagt til: 11 mar 11, 22:04

Opprinnelig postet av Topscorer
Enig med spurvene fra London. Vi trenger å få ankeret på plass før vinduet stenger

Pssst..... Khalifa Jabbie. Wink


RG

A-lagspiller

Ble medlem: 13 mai 06
Innlegg: 521

Lagt til: 12 mar 11, 08:17

Opprinnelig postet av Patrioten
Opprinnelig postet av RG

Opprinnelig postet av Patrioten
I løpet av kort tid vil få gode nyheter både angående Borges og den nye spilleren. Borges skriver under på en kontralt på et år og vi får til en leieavtale med den nye spilleren. Kilden min sier at jeg kan gjerne vedde 500 kroner på det, så sikkert er dette.

 

Hva er kort tid for deg. min ? timer ? dager ? mnd ? år ?

Venter .........................................................................................

I løpet to uker.

Ja denne uka skulle det skje, men tviler vel mer og mere på deg og dine tips i grunn !!!

---------------------------

# Seriegull 1937 1938 1949 1951 1952 1954 1957 1960 1961
# Cupgull 1932 1935 1936 1938 1940 1950 1957 1961 1966 1984 2006


Holters

Ansvarlig redaktør

Ble medlem: 23 mar 03
Innlegg: 10060

Lagt til: 12 mar 11, 08:36

Opprinnelig postet av Patrioten
Hmmm, altså en ny spiller på vei inn? Trodde at aksjonen til Folkets Spiller ikke bidro nok økonomisk til å skaffe en ny spiller?

Yell

---------------------------

@ Twitter: http://twitter.com/ffksupporter
@ Facebook: http://www.facebook.com/ffksupporter


ffkmats

Landslagsspiller
Ble medlem: 05 apr 06
Innlegg: 962

Lagt til: 12 mar 11, 09:00

Opprinnelig postet av Patrioten
Hmmm, altså en ny spiller på vei inn? Trodde at aksjonen til Folkets Spiller ikke bidro nok økonomisk til å skaffe en ny spiller?

 

Syns ikke du virker like sikker på at folkets spiller skal bli klar som du var for en drøy uke siden? 


alexx

Juniorspiller
Ble medlem: 20 aug 09
Innlegg: 118

Lagt til: 12 mar 11, 10:05

Vi kan vel alle være enige om at svakheten ved FFK pr dags dato er den sentrale midtbanen. Laget mangler en sentral defensiv midtbanespiller som kan skjerme forsvaret samtidig som han er såpass allsidig at han også fungerer som en slags dyptliggende "playmaker". Det snakkes om å handle inn en "folkets spiller".

Nå er det ca 1 uke til seriestart, spørsmålet er da; vil vedkommende få nok tid på seg til å kunne gå inn å gjøre en god nok jobb med en gang? Det er nemlig det som trengs at han fungerer fra dag 1, i en så viktig posisjon så holder det ikke at han gjør en "decent" jobb. Da Wehrman kom inn og fikk denne rollen så ble hele laget bedre, da prestasjonene hans dalte så virket det negativt på hele lagets prestasjoner. Det har ble gitt signaler på at den aktuelle spilleren er fra Latin-Amerika da burde det i hvert fall blitt handlet før eller skrinlagt hele prosjektet til neste overgangsvindu for å gi vedkommende tid til å aklimatisere seg.

Jeg mener at denne "folkets spiller" bør handles inn ved neste overgangsvindu. Det snakkes hele tiden om å gi de unge og uerfarne sjansen, javel nå har vi sjansen; gi Martin Elvestad sjansen fram til sommerpausen!! Han har faktisk etter min mening fungert meget bra i denne rollen i de trenningskampene i år, når han har fått sjansen fra start.

---------------------------

alexx


Erikk

Landslagsspiller
Ble medlem: 20 jul 04
Innlegg: 3483

Lagt til: 12 mar 11, 10:54
Jeg er enig, la Jabbe, Elvestad og Ramberg få muligheten fram mot sommeren. Hvis de svikter har vi jo både Thommassen og Borges som kan spille sentralt. Jeg synes videre at det er mye mer spennende å se hva som skjer med Borges og gjentar mitt forslag om at Borges bør bli "folkets spiller" ved at midlene som er samlet inn bidrar til ny kontrakt for vår viktigste spiller.

Patrioten

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 03
Innlegg: 9586

Lagt til: 12 mar 11, 11:47
Opprinnelig postet av ffkmats

Opprinnelig postet av Patrioten
Hmmm, altså en ny spiller på vei inn? Trodde at aksjonen til Folkets Spiller ikke bidro nok økonomisk til å skaffe en ny spiller?

 

Syns ikke du virker like sikker på at folkets spiller skal bli klar som du var for en drøy uke siden? 

Forusetningene er ikke de samme som når jeg postet tråden tidligere. Da hadde de regnet med at det ville gå i orden, siden pengene fra aksjonen gikk så bra som den gjorde og at andre sponsorer ville hjelpe til. Noe de dessverre ikke har gjort foreløpbig. Men, det er jo en stund til at vinduet stenger ennå, så det er bare å leve i håpet. Ser ikke bort i fra Værste kanskje hjelper til igjen.

Patrioten

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 03
Innlegg: 9586

Lagt til: 12 mar 11, 11:52

Opprinnelig postet av Erikk
Jeg er enig, la Jabbe, Elvestad og Ramberg få muligheten fram mot sommeren. Hvis de svikter har vi jo både Thommassen og Borges som kan spille sentralt. Jeg synes videre at det er mye mer spennende å se hva som skjer med Borges og gjentar mitt forslag om at Borges bør bli "folkets spiller" ved at midlene som er samlet inn bidrar til ny kontrakt for vår viktigste spiller.

Kommer vel ikke så langt med 200000 kroner?


Erikk

Landslagsspiller
Ble medlem: 20 jul 04
Innlegg: 3483

Lagt til: 12 mar 11, 12:01

Jeg sa ikke at innamlede midler er nok til ny kontrakt, men at det bidrar.

 


Patrioten

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 03
Innlegg: 9586

Lagt til: 12 mar 11, 12:05
Opprinnelig postet av ffkmats

Opprinnelig postet av Patrioten
Hmmm, altså en ny spiller på vei inn? Trodde at aksjonen til Folkets Spiller ikke bidro nok økonomisk til å skaffe en ny spiller?

 

Syns ikke du virker like sikker på at folkets spiller skal bli klar som du var for en drøy uke siden? 


RG

A-lagspiller

Ble medlem: 13 mai 06
Innlegg: 521

Lagt til: 12 mar 11, 12:19

Opprinnelig postet av Patrioten
Opprinnelig postet av ffkmats

Opprinnelig postet av Patrioten
Hmmm, altså en ny spiller på vei inn? Trodde at aksjonen til Folkets Spiller ikke bidro nok økonomisk til å skaffe en ny spiller?

 

Syns ikke du virker like sikker på at folkets spiller skal bli klar som du var for en drøy uke siden? 

Forusetningene er ikke de samme som når jeg postet tråden tidligere. Da hadde de regnet med at det ville gå i orden, siden pengene fra aksjonen gikk så bra som den gjorde og at andre sponsorer ville hjelpe til. Noe de dessverre ikke har gjort foreløpbig. Men, det er jo en stund til at vinduet stenger ennå, så det er bare å leve i håpet. Ser ikke bort i fra Værste kanskje hjelper til igjen.

Bra ingen tok opp veddemålet mot deg da, for da hadde det vært støv i lommeboka di for øyeblikket !

---------------------------

# Seriegull 1937 1938 1949 1951 1952 1954 1957 1960 1961
# Cupgull 1932 1935 1936 1938 1940 1950 1957 1961 1966 1984 2006


Patrioten

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 03
Innlegg: 9586

Lagt til: 13 mar 11, 07:51

Opprinnelig postet av Lex
Gidder ikke lese alle innleggene her, men jeg hørte at en midtbane spiller fra Brasil er på vei og Høili legger til en sum. Dette er da folkets spiller. Om dette er en nyhet vet jeg som sagt ikke :-)

Hmmm?


katta

Knøttespiller
Ble medlem: 06 jul 04
Innlegg: 39

Lagt til: 13 mar 11, 21:11

http://fotball.adressa.no/treningskamper/article195048.ece

Borges ønsker seg ut -- etter sesongen (forhåpentligvis)


Knuty

Landslagsspiller

Ble medlem: 28 mar 05
Innlegg: 2289

Lagt til: 13 mar 11, 21:17

Da er vel alt håp om at han skal forlenge borte, selv om Aune er optimist (hva annet kan han si egentlig?) ikke uventet akkurat.


solano2

Landslagsspiller
Ble medlem: 30 mar 07
Innlegg: 1217

Lagt til: 13 mar 11, 21:23

Her må man bare sette ned foten og beholde Celso denne sesongen. Skulle man selge han nå vil man ta fra supportere, spillere og alle andre rundt FFK all optimismen som endelig er tilbake.


keiko99

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 jul 04
Innlegg: 11332

Lagt til: 13 mar 11, 21:26

blir nok RBK spiller han Frown

tror ikke vi er tjent med og ha en spiller som ønsker seg vekk i stallen...

---------------------------

Jeg kan lese og selv om jeg skriver du/dere stryk det som passer :D


Knuty

Landslagsspiller

Ble medlem: 28 mar 05
Innlegg: 2289

Lagt til: 13 mar 11, 21:28
Endret: 13 mar 11, 21:31
Endret av: Knuty

Opprinnelig postet av keiko99

tror ikke vi er tjent med og ha en spiller som ønsker seg vekk i stallen...

Borges er da profesjonell tvers igjennom. Akkurat det har jeg ingen betenkeligheter med. At gutten har større ambisjoner enn FFK har vi da vært klar over hele tiden.

Borges vil videre, og han må prestere på på høyt nivå for å tiltrekke seg attraktive klubber.

En helt annen diskusjon er selvsagt avveiningen mellom å selge nå, i sommer, eller slippe han gratis etter sesongen. Han må gjerne bli i FFK, storspille i Gold Cup, og bli solgt for en grei slant. Den internasjonale interessen har vel vært ganske laber til nå, han har vel blitt ansett for temposvak foreløpig.


keiko99

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 jul 04
Innlegg: 11332

Lagt til: 13 mar 11, 21:31

hvor proff er han.. går ut i media med og sier: Rosenborg-interessen er allerede velkjent, og Borges innrømmer han er interessert.

kaller du dette og være proff ???

---------------------------

Jeg kan lese og selv om jeg skriver du/dere stryk det som passer :D


Jens G Best

A-lagspiller

Ble medlem: 03 jul 07
Innlegg: 635

Lagt til: 13 mar 11, 21:32

Opprinnelig postet av Knuty

..

En helt annen diskusjon er selvsagt avveiningen mellom å selge nå, i sommer, eller slippe han gratis etter sesongen. Han må gjerne bli i FFK, storspille i Gold Cup, og bli solgt for en grei slant.

Om han blir i FFK og storspiller i Gold Cup, så går han nok gratis etter sesongen.

---------------------------

Svaberget for alltid!


Knuty

Landslagsspiller

Ble medlem: 28 mar 05
Innlegg: 2289

Lagt til: 13 mar 11, 21:35
Endret: 13 mar 11, 21:42
Endret av: Knuty

Opprinnelig postet av Jens G Best

Om han blir i FFK og storspiller i Gold Cup, så går han nok gratis etter sesongen.

Enig, ikke usannsynlig det nei.

Opprinnelig postet av keiko99
hvor proff er han.. går ut i media med og sier: Rosenborg-interessen er allerede velkjent, og Borges innrømmer han er interessert.

kaller du dette og være proff ???

Jeg synes ikke Borges fremstår sutrende og uprofesjonell i det hele tatt. Greit nok, han innrømmer at Rosenborg frister - og det forstår jeg godt. Forsåvidt enig i at han kanskje ikke bør kommentere det, men.

 

Mitt poeng er at jeg ikke tror dette påvirker Borges' prestasjoner på banen. Så lenge han er i FFK gir han selvsagt alt for klubben.

 



Flat Trådet Nøstet
Side 63 av 70 63

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

17/02/2024 15:30 | 3147bc24