Husk meg
Brukernavn
Passord

Overgangsvinduet 2010/11 - ønsker, rykter, spekulasjoner

Flat Trådet Nøstet
Side 61 av 70 61

thejester

A-lagspiller

Ble medlem: 30 jul 07
Innlegg: 306

Lagt til: 05 mar 11, 22:47
Endret: 05 mar 11, 22:48
Endret av: thejester

En utenlandsk klubb med relativt stort budsjett kan godt betale 5 mill for en spiller med 6 måneder igjen.

EDIT: Det er vel også en del fordeler ved å hente en spiller før sesongen?

---------------------------

"Jeg startet på bunnen og jobbet meg nedover"

@ Twitter: http://twitter.com/matiashs


Kjello

Bedriftsspiller
Ble medlem: 05 mar 11
Innlegg: 5

Lagt til: 05 mar 11, 23:06

Du er ikke bare litt desperat om du byr 5-6 mill for en bosmannspiller med et halvt år igjen.


Patrioten

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 03
Innlegg: 9586

Lagt til: 06 mar 11, 04:27
Det er jo dumt å selge Borges nå som alt alt fungerer optimalt angresmessig. Vi har scoret 16.mål på seks kamper og har bra flyt. Hvis vi skulle selge, tror dere at Jocke har en spiller klar som vi kan hente pronto? Han har jo vært på sine turer til utlandet. Det er jo viktig å ha en B plan klar. Det er over tre uker til overgangsvinduet stenger, så det er nok av tid.

Bedreviteren

Landslagsspiller

Ble medlem: 14 sep 03
Innlegg: 2585

Lagt til: 06 mar 11, 07:48
Opprinnelig postet av Kjello

Du er ikke bare litt desperat om du byr 5-6 mill for en bosmannspiller med et halvt år igjen.

Vel ,egentlig ikke. Da kan man jo snappe spilleren rett foran nesa på mange klubber. 5-6 mill er fortsatt en rimelig pris for Borges mener nå jeg. Hvis RBK venter til neste vindu vil de få hardere konkurranse ved, og venter dem helt til Borges er uten kontrakt vil dem nok ikke få han i det hele tatt..

Patrioten

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 03
Innlegg: 9586

Lagt til: 06 mar 11, 18:44
Endret: 06 mar 11, 18:45
Endret av: Patrioten

Gunnar Heidar Thorvaldsson på väg mot sensationell comeback i svensk fotboll. Islänningen åker med IFK Norrköping på träningsläger. http://fotbolldirekt.se/thorvaldsson-högaktuell-för-norrköping-kommer-nog-överens


FFK pra sempre

Landslagsspiller

Ble medlem: 08 okt 08
Innlegg: 1147

Lagt til: 06 mar 11, 23:28

Opprinnelig postet av svartoghvit

Opprinnelig postet av FFK pra sempre
RBK har jo sluttet å betale rikige priser på spillere i TL
Hva er riktige priser i TL da? Norske klubber må slutte å tro at de kan få titalls millioner for spillerne sine. Om RBK skulle by dere 8-10 mill, så er det mer enn nok i mine øyne og tro ikke at dere får noe mer ved overgang til utlandet i sommervinduet. Men slapp av, han forblir nok i FKK, og går vederlagsfritt etter sesongen. Hoftun fikser ikke en dritt.

Et eksempel er vel Bolanos som gikk til FCK. Og jeg regner feks med at Celso er verdt noe mer enn han.

Riktig pris er hva en klubben med høyeste bud er villig til å gi uansett liga. Det er den brutale sannheten.

---------------------------

http://twitter.com/GardC


Kjello

Bedriftsspiller
Ble medlem: 05 mar 11
Innlegg: 5

Lagt til: 07 mar 11, 07:58

Bolanos hadde fremdeles et og halvt år igjen på kontrakten da han ble solgt for 7-8 millioner. Bolanos hadde i over en og halv sesong vist at han kunne dominere i TL. Han er dessuten en ren kantspiller. En type man ser ferre og ferre virkelige gode av. I tillegg så var det faktisk konkret interesse fra flere klubber. Det generelle overgangsvinduet ute i Europa var også åpent.

Borges har enn så lenge ikke vist det samme nivået i TL som Bolanos hadde. Hvertfall ikke over lengre tid. Han har kortere kontrakt. Og pdd er det kun klubber i Norge, Sverige, Russland og andre småland med åpent overgangsvindu som er aktuelle. Det eneste punktet som trekker opp prisen på Borges kontra Bolanos er alderen.

5 millioner nå er en god pris. Får dere 3 millioner i sommer er det en bedre pris.
Man kan jo nevne at Real Soicedad kun bydde 800 000 kr da de ville hente Demidov fra Rosenborg i fjor sommer.


JonFT

A-lagspiller
Ble medlem: 05 apr 04
Innlegg: 281

Lagt til: 07 mar 11, 09:27
En bekjent av meg, som er RBK fan, og som normalt sett bruker å ha info om hva som rører seg i RBK, påstår hardnakket av RBK vil sikre seg Borges før overgangsvinduet stenger. "Vent å se" sier han hele tiden. RBK er visstnok desperate etter forsterkninger, og skal være villig til å øke budet på Borges.

---------------------------

Alltid FFK!


Bedreviteren

Landslagsspiller

Ble medlem: 14 sep 03
Innlegg: 2585

Lagt til: 07 mar 11, 09:51
Opprinnelig postet av Kjello

Bolanos hadde fremdeles et og halvt år igjen på kontrakten da han ble solgt for 7-8 millioner. Bolanos hadde i over en og halv sesong vist at han kunne dominere i TL. Han er dessuten en ren kantspiller. En type man ser ferre og ferre virkelige gode av. I tillegg så var det faktisk konkret interesse fra flere klubber. Det generelle overgangsvinduet ute i Europa var også åpent.

Borges har enn så lenge ikke vist det samme nivået i TL som Bolanos hadde. Hvertfall ikke over lengre tid. Han har kortere kontrakt. Og pdd er det kun klubber i Norge, Sverige, Russland og andre småland med åpent overgangsvindu som er aktuelle. Det eneste punktet som trekker opp prisen på Borges kontra Bolanos er alderen..

Vel, landslags cv`en til Borges og prestasjonene der er vel langt bedre for Borges...

Ziggy Stardust

A-lagspiller

Ble medlem: 31 aug 08
Innlegg: 617

Lagt til: 07 mar 11, 09:59
Forferdelig neglebiting dette her, altså !! Kan det ikke bli en avklaring snart ??????????????

---------------------------

You`ll never walk alone...


Erikk

Landslagsspiller
Ble medlem: 20 jul 04
Innlegg: 3483

Lagt til: 07 mar 11, 12:02
Jeg vil heller se Mullah Krekar som statsminister i Norge før jeg ser Borges i den jævlede rosenborgdrakta.

stieri1

Bedriftsspiller
Ble medlem: 24 sep 08
Innlegg: 14

Lagt til: 08 mar 11, 07:25

Betyr dette at vi får ha Borges for oss selv?
(Hvertfall at Rosenborg er ute av bilde)

http://www.vg.no/sport/fotball/norsk/artikkel.php?artid=10091013


thorsen

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 aug 08
Innlegg: 905

Lagt til: 08 mar 11, 07:30

Opprinnelig postet av stieri1

Betyr dette at vi får ha Borges for oss selv?
(Hvertfall at Rosenborg er ute av bilde)

http://www.vg.no/sport/fotball/norsk/artikkel.php?artid=10091013

Nei, desverre. Denne karen har vært "klar" en stund. Men han har ventet på visum for å komme til Trondheim og ta de medisinske testen.

http://www.rbk.no/incoming/article193439.ece


hasse33

Landslagsspiller

Ble medlem: 18 jul 07
Innlegg: 1672

Lagt til: 08 mar 11, 08:44

Opprinnelig postet av thorsen

Opprinnelig postet av stieri1

Betyr dette at vi får ha Borges for oss selv?
(Hvertfall at Rosenborg er ute av bilde)

http://www.vg.no/sport/fotball/norsk/artikkel.php?artid=10091013

Nei, desverre. Denne karen har vært "klar" en stund. Men han har ventet på visum for å komme til Trondheim og ta de medisinske testen.

http://www.rbk.no/incoming/article193439.ece

Trenger man visum for å komme til Trondheim nå.....skal dit snart så jeg får vel søke Cool


mysthical

Landslagsspiller

Ble medlem: 30 jul 07
Innlegg: 1346

Lagt til: 08 mar 11, 09:35
Opprinnelig postet av hasse33

Opprinnelig postet av thorsen

Opprinnelig postet av stieri1

Betyr dette at vi får ha Borges for oss selv?
(Hvertfall at Rosenborg er ute av bilde)

http://www.vg.no/sport/fotball/norsk/artikkel.php?artid=10091013

Nei, desverre. Denne karen har vært "klar" en stund. Men han har ventet på visum for å komme til Trondheim og ta de medisinske testen.

http://www.rbk.no/incoming/article193439.ece

Trenger man visum for å komme til Trondheim nå.....skal dit snart så jeg får vel søke Cool

Må ofte det vet du når du reiser ut av Norge ;)

---------------------------

There's only one United. Leeds United

Jeg er ikke fra Norge, jeg er fra Fredrikstad ;)


Ziggy Stardust

A-lagspiller

Ble medlem: 31 aug 08
Innlegg: 617

Lagt til: 08 mar 11, 19:09

Hva skjer æ..?

Forsvinner Borges ?

Kommer det noen nye inn ?

Blir sprø av dette her..Yell

Det er bra at lekkasjer har stoppet, men GUD bedre så kjedelig..

---------------------------

You`ll never walk alone...


kjell-H

Landslagsspiller

Ble medlem: 21 jun 09
Innlegg: 1677

Lagt til: 08 mar 11, 20:47

Jeg ønsker meg knut tørum som ny ass trener i fredrikstad når amundsen gir seg neste sesong og går over til spillerutvikler.Tørum får ikke ny kontrakt i start etter denne sesongen er over.

---------------------------

You'll Never Walk Alone
Jeg har lese og skrive vansker.Derfor vil det være endel skrive feil på ting jeg skriver.Sorry


Knuty

Landslagsspiller

Ble medlem: 28 mar 05
Innlegg: 2289

Lagt til: 08 mar 11, 21:01

Opprinnelig postet av kjell-H

Jeg ønsker meg knut tørum som ny ass trener i fredrikstad når amundsen gir seg neste sesong og går over til spillerutvikler.Tørum får ikke ny kontrakt i start etter denne sesongen er over.

Spørs vel om han er særlig interessert i en assistenttrener-jobb.. Jeg har mine tvil.


kjell-H

Landslagsspiller

Ble medlem: 21 jun 09
Innlegg: 1677

Lagt til: 08 mar 11, 21:23

Opprinnelig postet av Knuty

Opprinnelig postet av kjell-H

Jeg ønsker meg knut tørum som ny ass trener i fredrikstad når amundsen gir seg neste sesong og går over til spillerutvikler.Tørum får ikke ny kontrakt i start etter denne sesongen er over.

Spørs vel om han er særlig interessert i en assistenttrener-jobb.. Jeg har mine tvil.

Du er nok inne på noe der. Men jeg trodde hel ikke Amundsen ville være Assistenttrener el før han brått var det i fredrikstad!

Men tror tørum hadde passet bra inn i fredrikstad systemet.

---------------------------

You'll Never Walk Alone
Jeg har lese og skrive vansker.Derfor vil det være endel skrive feil på ting jeg skriver.Sorry


Plankekæll

Landslagsspiller
Ble medlem: 03 okt 05
Innlegg: 5985

Lagt til: 08 mar 11, 21:54

Nå er Tørum en mye mer erfaren trener på toppnivå enn Amundsen også da.

Helt urealistisk å hente Tørum som assistent.



Flat Trådet Nøstet
Side 61 av 70 61

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

17/02/2024 15:30 | 3147bc24