Husk meg
Brukernavn
Passord

Overgangsvinduet 2010/11 - ønsker, rykter, spekulasjoner

Flat Trådet Nøstet
Side 59 av 70 59

Patrioten

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 03
Innlegg: 9586

Lagt til: 04 mar 11, 05:34
10. mars må FFK melde inn sin A-lagstropp til NFF og da skjønner dere sikkert at noe må skje snart i forhold til den nye spilleren og Borges.

Rey

Moderator
Ble medlem: 22 okt 04
Innlegg: 5370

Lagt til: 04 mar 11, 06:42

Overgangsvinduet stenger ikke den 10. mars og de kan melde endringer på A-lagstroppen hele sesongen, så det er ikke avgjørende at noe er avklart med ny spiller eller Borges før den 10.

---------------------------

The colour of her eyes
Were the colour of insanity


Patrioten

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 03
Innlegg: 9586

Lagt til: 04 mar 11, 06:47
Ok, da må jeg ha misforstått.

keiko99

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 jul 04
Innlegg: 11332

Lagt til: 04 mar 11, 08:59

frykter borges forsvinner

---------------------------

Jeg kan lese og selv om jeg skriver du/dere stryk det som passer :D


FFK pra sempre

Landslagsspiller

Ble medlem: 08 okt 08
Innlegg: 1147

Lagt til: 04 mar 11, 10:54

RBK har bydd og fått nei

---------------------------

http://twitter.com/GardC


katta

Knøttespiller
Ble medlem: 06 jul 04
Innlegg: 39

Lagt til: 04 mar 11, 11:05
Spent på om Borges spiller idag. Er gjerne et hint at man ikke spiller treningskamper dersom man er på vei bort.

kjell-H

Landslagsspiller

Ble medlem: 21 jun 09
Innlegg: 1677

Lagt til: 04 mar 11, 11:30

Hvis han virkelig vil bort ifra ffk så er det veldig merkelig at han har fått kapteinsbindet.Er noe som ikke stemmer her.

---------------------------

You'll Never Walk Alone
Jeg har lese og skrive vansker.Derfor vil det være endel skrive feil på ting jeg skriver.Sorry


FFK pra sempre

Landslagsspiller

Ble medlem: 08 okt 08
Innlegg: 1147

Lagt til: 04 mar 11, 11:53

Forstår ikke hvorfor man er så redd han skal forsvinne nå, bare fordi han ikke vil binde seg utover denne sesong.
Både han og agenten ønsker sikkert at han skal gå til en bedre liga, og da er tiden i denne omgang i hovedsak faktisk ute. Er vel bare Russland som er aktuelt nå, RBK har jo sluttet å betale rikige priser på spillere i TL.
Mitt tips er at han spiller her frem til sommeren, og ut sesongen hvis han signerer.

---------------------------

http://twitter.com/GardC


Knuty

Landslagsspiller

Ble medlem: 28 mar 05
Innlegg: 2289

Lagt til: 04 mar 11, 12:47
Endret: 04 mar 11, 12:48
Endret av: Knuty

Opprinnelig postet av katta
Spent på om Borges spiller idag. Er gjerne et hint at man ikke spiller treningskamper dersom man er på vei bort.

Borges starter dagens kamp. Se oppstilling i kamptråden.


rød og hvit

A-lagspiller
Ble medlem: 13 sep 07
Innlegg: 354

Lagt til: 04 mar 11, 16:23

Opprinnelig postet av Knuty

Opprinnelig postet av katta
Spent på om Borges spiller idag. Er gjerne et hint at man ikke spiller treningskamper dersom man er på vei bort.

Borges starter dagens kamp. Se oppstilling i kamptråden.



Borges startet kampen - var kaptein, men ble byttet ut når innbytterbenken også skulle få noe varme i kroppen

Laughing

 

 


keiko99

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 jul 04
Innlegg: 11332

Lagt til: 04 mar 11, 17:07

frykter forsatt at borges forsvinner... jeg setter ikke mine penger på at borges finnes i FFK føre sessongen starter..

f-b.no: Man skal aldri si aldri, men vi har ingen planer om å selge Borges på nåværende tidspunkt. Nå er det så kort tid igjen av overgangsvinduet, og vi er så langt ute i oppkjøringen til sesongen at vi ikke har tid nok til å finne en erstatter, sier sportssjef Joacim Jonsson.

---------------------------

Jeg kan lese og selv om jeg skriver du/dere stryk det som passer :D


RG

A-lagspiller

Ble medlem: 13 mai 06
Innlegg: 521

Lagt til: 04 mar 11, 17:09

Opprinnelig postet av keiko99

frykter forsatt at borges forsvinner... jeg setter ikke mine penger på at borges finnes i FFK føre sessongen starter..

f-b.no: Man skal aldri si aldri, men vi har ingen planer om å selge Borges på nåværende tidspunkt. Nå er det så kort tid igjen av overgangsvinduet, og vi er så langt ute i oppkjøringen til sesongen at vi ikke har tid nok til å finne en erstatter, sier sportssjef Joacim Jonsson.

Pessemist, lev i trua i stedet for og svartmale !!!

---------------------------

# Seriegull 1937 1938 1949 1951 1952 1954 1957 1960 1961
# Cupgull 1932 1935 1936 1938 1940 1950 1957 1961 1966 1984 2006


keiko99

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 jul 04
Innlegg: 11332

Lagt til: 04 mar 11, 17:17

som sagt.. jeg setter ikke mine penger på at borges er i FFK da serien starter..

kall meg gjerne pestemist, men kom med ditt argumet så for jeg høre eller leseWink

---------------------------

Jeg kan lese og selv om jeg skriver du/dere stryk det som passer :D


svartoghvit

Juniorspiller

Ble medlem: 12 apr 06
Innlegg: 113

Lagt til: 04 mar 11, 17:19

Opprinnelig postet av FFK pra sempre
RBK har jo sluttet å betale rikige priser på spillere i TL
Hva er riktige priser i TL da? Norske klubber må slutte å tro at de kan få titalls millioner for spillerne sine. Om RBK skulle by dere 8-10 mill, så er det mer enn nok i mine øyne og tro ikke at dere får noe mer ved overgang til utlandet i sommervinduet. Men slapp av, han forblir nok i FKK, og går vederlagsfritt etter sesongen. Hoftun fikser ikke en dritt.

---------------------------

Trofast kvit og svart te døden tar mæ...


aavdst

Landslagsspiller
Ble medlem: 29 jan 04
Innlegg: 1169

Lagt til: 04 mar 11, 17:27

Opprinnelig postet av svartoghvit

Opprinnelig postet av FFK pra sempre
RBK har jo sluttet å betale rikige priser på spillere i TL
Hva er riktige priser i TL da? Norske klubber må slutte å tro at de kan få titalls millioner for spillerne sine. Om RBK skulle by dere 8-10 mill, så er det mer enn nok i mine øyne og tro ikke at dere får noe mer ved overgang til utlandet i sommervinduet. Men slapp av, han forblir nok i FKK, og går vederlagsfritt etter sesongen. Hoftun fikser ikke en dritt.

Enig. Hvis RBK byr 8-10 mill for Borges nå, bør FFK selge. Som sagt går han vederlagsfritt til høsten. Kommer det en storklubb fra utlandet på banen (noe som er lite trolig) så kan det nok kreves mer.


kjell-H

Landslagsspiller

Ble medlem: 21 jun 09
Innlegg: 1677

Lagt til: 04 mar 11, 17:28

Blir borges solgt utlandet så er det greit for ffk må også ha penger inn i kassa.Men Nei takk til å selge han til en annen tippeliga lag.Borges er nok værdt mellom 10-15mill.Det synes hvertfall jeg.Men han blir nok i ffk ut denne sesongen,for jeg kan ikke tenke meg at ffk gir kapteins bindet til en spiller som skal gå løpet av denne sesong.Men ja man vet aldrig.Men detta bekymrer meg ikke så veldig.

---------------------------

You'll Never Walk Alone
Jeg har lese og skrive vansker.Derfor vil det være endel skrive feil på ting jeg skriver.Sorry


Holters

Ansvarlig redaktør

Ble medlem: 23 mar 03
Innlegg: 10060

Lagt til: 04 mar 11, 17:30

Opprinnelig postet av svartoghvit

Om RBK skulle by dere 8-10 mill, så er det mer enn nok i mine øyne

Ja, da er det bare for RBK å by de summene du skisserer, og ikke den pissesummen de faktisk bydde.

---------------------------

@ Twitter: http://twitter.com/ffksupporter
@ Facebook: http://www.facebook.com/ffksupporter


kjell-H

Landslagsspiller

Ble medlem: 21 jun 09
Innlegg: 1677

Lagt til: 04 mar 11, 17:45

Opprinnelig postet av Holters

Opprinnelig postet av svartoghvit

Om RBK skulle by dere 8-10 mill, så er det mer enn nok i mine øyne

Ja, da er det bare for RBK å by de summene du skisserer, og ikke den pissesummen de faktisk bydde.

Helt enig.Synes det var tøft og bra gjordt av tromsø å si nei til rosenborg med sitt bud på deres spiller.Rosenborg får lære seg at de får betale bra for bra spillere!

---------------------------

You'll Never Walk Alone
Jeg har lese og skrive vansker.Derfor vil det være endel skrive feil på ting jeg skriver.Sorry


Holters

Ansvarlig redaktør

Ble medlem: 23 mar 03
Innlegg: 10060

Lagt til: 04 mar 11, 18:05

Opprinnelig postet av kjell-H

Synes det var tøft og bra gjordt av tromsø å si nei til rosenborg med sitt bud på deres spiller.

Det er jeg derimot uenig i. Den klubben drives av galskap. Kjøpstopp, underskudd, og tidligere takket nei til 20 millioner for Reginiussen for senere å se ham gå gratis til Tyskland. Tromsøs avslag og manglende vilje til forhandlinger nærmer seg galskap. En avtale med ramme på 10 millioner pluss videresalg høres strengt talt ikke ut som noe dårlig bud.

Borges ville ha blitt solgt om RBK la inn det samme budet på ham som de gjorde på Kara.

---------------------------

@ Twitter: http://twitter.com/ffksupporter
@ Facebook: http://www.facebook.com/ffksupporter


Knuty

Landslagsspiller

Ble medlem: 28 mar 05
Innlegg: 2289

Lagt til: 04 mar 11, 18:13
Endret: 04 mar 11, 18:26
Endret av: Knuty

Helt enig med Holters' observasjon om Tromsø. En vesentlig forskjell er dog at Karas kontrakt vel løper i tre år til, slik at Tromsø trygt kan gi han sjansen til å spille på seg enda høyere markedsverdi fram til sommeren (noe som selvsagt kan slå begge veier, dagens tilbud på Kara er neppe så veldig urimelig). Den muligheten har vi ikke med Borges, forutsatt at han ikke forlenger kontrakten sin.

At FFK burde godtatt et bud på rundt 10 millioner for Borges gitt dagens situasjon synes jeg virker rimelig (er vel noe rundt der de tilbød Kara?).  Alternativet i sommer blir fort en god del mindre.

Jeg finner det ellers svært overraskende at den gavmilde bergenser (Trond Mohn) øser på med penger til Tromsø, all den tid klubben synes å bli styrt hinsides all fornuft.



Flat Trådet Nøstet
Side 59 av 70 59

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

13/04/2024 21:38 | 6784f4c3