Husk meg
Brukernavn
Passord

Overgangsvinduet 2010/11 - ønsker, rykter, spekulasjoner

Flat Trådet Nøstet
Side 55 av 70 55

Lex

Landslagsspiller

Ble medlem: 03 feb 05
Innlegg: 1446

Lagt til: 21 feb 11, 16:35
Gidder ikke lese alle innleggene her, men jeg hørte at en midtbane spiller fra Brasil er på vei og Høili legger til en sum. Dette er da folkets spiller. Om dette er en nyhet vet jeg som sagt ikke :-)

---------------------------

Heia FFK


Topscorer

Landslagsspiller

Ble medlem: 08 jul 03
Innlegg: 828

Lagt til: 21 feb 11, 17:45
La oss håpe du har rett og at Terje Høili blir med på denne midtbanespilleren. Det hadde vært flott for FFK og byen at fam. Høili stiller opp igjen.

---------------------------

9 serie- og 11 cupmesterskap!!!!


hasse33

Landslagsspiller

Ble medlem: 18 jul 07
Innlegg: 1672

Lagt til: 22 feb 11, 14:11

Opprinnelig postet av Lex
Gidder ikke lese alle innleggene her, men jeg hørte at en midtbane spiller fra Brasil er på vei og Høili legger til en sum. Dette er da folkets spiller. Om dette er en nyhet vet jeg som sagt ikke :-)

 

Hvor mye troverdighet har de folka du som ga deg nyheten  om den nye spilleren ?? Cool


Lex

Landslagsspiller

Ble medlem: 03 feb 05
Innlegg: 1446

Lagt til: 22 feb 11, 15:52
Opprinnelig postet av hasse33

Opprinnelig postet av Lex
Gidder ikke lese alle innleggene her, men jeg hørte at en midtbane spiller fra Brasil er på vei og Høili legger til en sum. Dette er da folkets spiller. Om dette er en nyhet vet jeg som sagt ikke :-)

 

Hvor mye troverdighet har de folka du som ga deg nyheten  om den nye spilleren ?? Cool

Pappa`n til en av spillerne. Så det bør vel være ganske riktig tror jeg, men vi får vente og se da vettu.

---------------------------

Heia FFK


Patrioten

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 03
Innlegg: 9586

Lagt til: 22 feb 11, 17:10

Er det snakk om mange dager før han er klar?


Anne

A-lagspiller
Ble medlem: 03 mar 05
Innlegg: 446

Lagt til: 22 feb 11, 17:24

Opprinnelig postet av Lex
Opprinnelig postet av hasse33

Opprinnelig postet av Lex
Gidder ikke lese alle innleggene her, men jeg hørte at en midtbane spiller fra Brasil er på vei og Høili legger til en sum. Dette er da folkets spiller. Om dette er en nyhet vet jeg som sagt ikke :-)

 

Hvor mye troverdighet har de folka du som ga deg nyheten  om den nye spilleren ?? Cool

 Pappa`n til en av spillerne. Så det bør vel være ganske riktig tror jeg, men vi får vente og se da vettu.

 

 Mmmmmmmm, pappan til en av spillerene, nå vil jeg tippe på at spillerene ikke vet så mye mer en folket på gaten, da maks en dag før dette for å slippe å lese om nye spillere i avisen.

 Så da vil jeg også tippe at denne spilleren eventuelt har en far som muligens er tett opp mot styre og stell i klubben...

Mmmmmmm hvem kan da kilden vere ?? Bare en spekulasjon da sansyligheten for at sønnen ikke vet så mye, må informasjonen komme fra annet sted.


Lex

Landslagsspiller

Ble medlem: 03 feb 05
Innlegg: 1446

Lagt til: 22 feb 11, 22:05
Feil Anne. Men ikke spekuler så mye da. Vi får vente og se

---------------------------

Heia FFK


rød og hvit

A-lagspiller
Ble medlem: 13 sep 07
Innlegg: 354

Lagt til: 22 feb 11, 22:35

Inntil en avtale foreligger er dette bare en spekulasjon og håp Cool

 

 


solano2

Landslagsspiller
Ble medlem: 30 mar 07
Innlegg: 1217

Lagt til: 22 feb 11, 22:38

Opprinnelig postet av Lex
Feil Anne. Men ikke spekuler så mye da. Vi får vente og se

Det er vel strengt tatt du som legger opp til spekulasjonene her! Tongue out Normalt sett vet jo ikke foreldrene til spillerne en dritt om hvem som er på vei inn, og da er det jo ikke rart at folk tenker sitt når du skriver som du skriver! Smile


Kai Roger

Landslagsspiller

Ble medlem: 11 mar 10
Innlegg: 1166

Lagt til: 23 feb 11, 09:23
Uff og Uff.......ikke start sånne tulle rykter. Tror ikke spillerne vet mere enn oss....og hvis de vet mere enn oss,,,så er jo det helt ok. Komme med at hørte det fra en papa osv,skaper bare dumme spekulasjoner....vær snill å ikke gjør slikt. Vi trenger fortsatt posetivitet....ikke noe opp-gulp,som kan skade situasjonen klubben er i nå.

greaker

A-lagspiller

Ble medlem: 13 mai 06
Innlegg: 521

Lagt til: 23 feb 11, 09:29

Opprinnelig postet av Kai Roger
Uff og Uff.......ikke start sånne tulle rykter. Tror ikke spillerne vet mere enn oss....og hvis de vet mere enn oss,,,så er jo det helt ok. Komme med at hørte det fra en papa osv,skaper bare dumme spekulasjoner....vær snill å ikke gjør slikt. Vi trenger fortsatt posetivitet....ikke noe opp-gulp,som kan skade situasjonen klubben er i nå.

La meg minne deg på hva denne tråden heter, Overgangsvinduet 2010/11 - ønsker, rykter, spekulasjoner.

Hva er det som er oppgulp og ikke possitivt med om det kunne komme en fra Brasil til FFK ?

OG på hvilken måte kan DET skade klubben ???

---------------------------

# Seriegull 1949 1951 1952 1954 1957 1960 1961
# Cupgull 1932 1935 1936 1938 1940 1950 1957 1961 1966 1984 2006


Ziggy Stardust

A-lagspiller

Ble medlem: 31 aug 08
Innlegg: 617

Lagt til: 23 feb 11, 10:05

Opprinnelig postet av Kai Roger
Uff og Uff.......ikke start sånne tulle rykter. Tror ikke spillerne vet mere enn oss....og hvis de vet mere enn oss,,,så er jo det helt ok. Komme med at hørte det fra en papa osv,skaper bare dumme spekulasjoner....vær snill å ikke gjør slikt. Vi trenger fortsatt posetivitet....ikke noe opp-gulp,som kan skade situasjonen klubben er i nå.
Må være Borges eller Gamboa da, siden det kommer fra en papa...Cool

---------------------------

You`ll never walk alone...


Kai Roger

Landslagsspiller

Ble medlem: 11 mar 10
Innlegg: 1166

Lagt til: 23 feb 11, 10:15
Opprinnelig postet av greaker

Opprinnelig postet av Kai Roger
Uff og Uff.......ikke start sånne tulle rykter. Tror ikke spillerne vet mere enn oss....og hvis de vet mere enn oss,,,så er jo det helt ok. Komme med at hørte det fra en papa osv,skaper bare dumme spekulasjoner....vær snill å ikke gjør slikt. Vi trenger fortsatt posetivitet....ikke noe opp-gulp,som kan skade situasjonen klubben er i nå.

La meg minne deg på hva denne tråden heter, Overgangsvinduet 2010/11 - ønsker, rykter, spekulasjoner.

Hva er det som er oppgulp og ikke possitivt med om det kunne komme en fra Brasil til FFK ?

OG på hvilken måte kan DET skade klubben ???

Se hvor dette ender da....les svaret fra Anne......alle her vet hvem det blir siktet til...og det er det som er tullete. Så jeg mener at dette er 'oppgulp-og dumme spekulasjoner'. Selvfølglig er det kanskje bra med en spiller fra Brasil....det er ikke saken her.....saken er 'pappa til en spiller-som da må sitte i styret'...slike uttaelser skaper ,etter min mening,ikke posetivitet.

Rey

Moderator
Ble medlem: 22 okt 04
Innlegg: 5370

Lagt til: 23 feb 11, 10:38
Endret: 23 feb 11, 10:41
Endret av: Rey

Opprinnelig postet av Kai Roger
Se hvor dette ender da....les svaret fra Anne......alle her vet hvem det blir siktet til...og det er det som er tullete. Så jeg mener at dette er 'oppgulp-og dumme spekulasjoner'. Selvfølglig er det kanskje bra med en spiller fra Brasil....det er ikke saken her.....saken er 'pappa til en spiller-som da må sitte i styret'...slike uttaelser skaper ,etter min mening,ikke posetivitet.

Det må da absolutt ikke være den personen du hinter til som har sagt dette. Det var en annen forelder jeg tenkte på når jeg så ryktet fra Lex.. Det finnes med andre ord alternativer til den du sikter til.

---------------------------

The colour of her eyes
Were the colour of insanity


Anne

A-lagspiller
Ble medlem: 03 mar 05
Innlegg: 446

Lagt til: 23 feb 11, 16:41

Opprinnelig postet av Rey

Opprinnelig postet av Kai Roger
Se hvor dette ender da....les svaret fra Anne......alle her vet hvem det blir siktet til...og det er det som er tullete. Så jeg mener at dette er 'oppgulp-og dumme spekulasjoner'. Selvfølglig er det kanskje bra med en spiller fra Brasil....det er ikke saken her.....saken er 'pappa til en spiller-som da må sitte i styret'...slike uttaelser skaper ,etter min mening,ikke posetivitet.

Det må da absolutt ikke være den personen du hinter til som har sagt dette. Det var en annen forelder jeg tenkte på når jeg så ryktet fra Lex.. Det finnes med andre ord alternativer til den du sikter til.

Alternativene kan sikkert vere mange de, eller flere.

 Men uansett så syntes jeg det er rimelig dumt og bruke slike kilder på et rykte, eventuelt en sannhet. Om det er en person, hvem det nå måtte vere forteller noe han vet, eller kanskje vet i en fortolig samtale. ja da syntes jeg ikke det er fair ovenfor eventuelt denne personen og ordlegge seg på denne måten på nettet.

Da er det nesten bedre og si at min kilde sier meg uten og nevne, pappa, bror, søster etc etc...


Patrioten

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 03
Innlegg: 9586

Lagt til: 23 feb 11, 16:45

Er det faren til en av a-lags spillerne, eller en av juniorspillerne?


Plankekæll

Landslagsspiller
Ble medlem: 03 okt 05
Innlegg: 5989

Lagt til: 23 feb 11, 17:23

Opprinnelig postet av Patrioten

Er det faren til en av a-lags spillerne, eller en av juniorspillerne?

Det er tanta til Tom Freddy Aune. 

Eller tror du virkelig han kommer til å si hvem det er her inne?


Patrioten

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 03
Innlegg: 9586

Lagt til: 23 feb 11, 17:31
Opprinnelig postet av Plankekæll

Opprinnelig postet av Patrioten

Er det faren til en av a-lags spillerne, eller en av juniorspillerne?

Det er tanta til Tom Freddy Aune. 

Eller tror du virkelig han kommer til å si hvem det er her inne?

Har ikke spurt om det heller, bare om spilleren spiller på junior, eller a laget.

Bedreviteren

Landslagsspiller

Ble medlem: 14 sep 03
Innlegg: 2585

Lagt til: 23 feb 11, 17:35
Ønsker, rykter og spekulasjoner det burde jo være navnet på ett sånt forum. Er ikke det alt handler om da. Begynner å bli mye Rune Beige debattanter her. Altså, mange som heller burde stått utenfor Østfoldhallen og ropa, stå på guttær, jæ er glaa i dere på hver trening. Når det gjelder ryktet om Høilis innvolvering, så har jeg hørt noe av det samme selv forresten...

Gofoten

Juniorspiller

Ble medlem: 20 sep 05
Innlegg: 207

Lagt til: 23 feb 11, 19:04

Det kildemaset blir bare tull. Vi holder oss til tråden. Jeg har noe som ikke bare er rykter, men sikker info. Kilder kan dere bare drite i ;) Den røpes ikke. hehe Wink

En speider tilknyttet FFK har vært i Sør-Amerika, og da fortrinnsvis Brasil, og speidet de siste månedene. Der har han kartlagt flere spillere, og deriblant en brasiliansk midtbanespiller som er forespeilet FFK. Han spiller fast på et av Brasils toppklubbers 2.lag.

Dette aktuelle laget har allerede 2-3 meget gode sentrale midtbanespillere som legger beslag på 1.lagsplassene. Men "vår" spiller er visstnok såpass god, at han med de rette forutsetningene til stede, skal være blant de ledende spillerene i tippeligaen.

Overgangssum vil ikke være høy, men agenten som har gjort alt kartleggingsarbeidet skal selvfølgelig kompenseres. Samtidig så er selvfølgelig lønnskostnader også et tema.

FFK har fått tilbudet, og forsøker nå å stable på plass en finansiell ordning.

For min del, så krysser jeg både fingre, tær og ræv, for at dette skal gå i orden!Laughing

---------------------------

"We play with 2 stoppers and 3 spisses." - Nils Arne Eggen

"Jeg er kjempefornøyd med dommerne i år, de gjør såpass mange feil at vi har noe å diskutere." - Svein Matta Mathisen



Flat Trådet Nøstet
Side 55 av 70 55

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

13/04/2024 21:38 | 6784f4c3