Husk meg
Brukernavn
Passord

Overgangsvinduet 2010/11 - ønsker, rykter, spekulasjoner

Flat Trådet Nøstet
Side 48 av 70 48

Knuty

Landslagsspiller

Ble medlem: 28 mar 05
Innlegg: 2289

Lagt til: 19 jan 11, 17:43
Endret: 19 jan 11, 17:45
Endret av: Knuty

Opprinnelig postet av Leirs
Mener å ha lest et sted at Jabbie kommer 20. jan(?), altså imorgen.. Spennende gutt dette her.

Innbiller meg det er i morgen han fyller 18.

Som nevnt over i samme tråd kommer han visst i slutten av denne måneden.


ffkmats

Landslagsspiller
Ble medlem: 05 apr 06
Innlegg: 962

Lagt til: 19 jan 11, 17:52
Endret: 19 jan 11, 19:02
Endret av: Rey

Opprinnelig postet av kjell-H

Han er rå på engelsk.

 

Sierra Leone har engelsk som nasjonalspråk så han overgår nok de fleste av oss ja ;)


Greaker

A-lagspiller

Ble medlem: 13 mai 06
Innlegg: 521

Lagt til: 19 jan 11, 17:58
Endret: 19 jan 11, 19:02
Endret av: Rey

Opprinnelig postet av ffkmats

Opprinnelig postet av kjell-H

Han er rå på engelsk.

 

Sierra Leone har engelsk som nasjonalspråk så han overgår nok de fleste av oss ja ;)

hehehehehehehe fy faen og jeg lo Laughing

---------------------------

Stjerne på drakta

Blø for drakta

Rødt og hvit for alltid


kjell-H

Landslagsspiller

Ble medlem: 21 jun 09
Innlegg: 1677

Lagt til: 19 jan 11, 18:04
Endret: 19 jan 11, 19:02
Endret av: Rey

Opprinnelig postet av ffkmats

Opprinnelig postet av kjell-H

Han er rå på engelsk.

 

Sierra Leone har engelsk som nasjonalspråk så han overgår nok de fleste av oss ja ;)

Det viste jeg ikke.Hehe.Takk da lærte jeg meg noe nytt idag også.Hehe.Han virker veldig voksen for alderen.Tror han er litt sånn wherman som er vanskelig å komme forbi på banen og han virker som han er veldig god med ballen.Seff så er han god på hode så der ble jeg ikke overasket for han er jo høy.Hehe.Tror vi får et veldig bra våpen på cornere i forsvar og angrep med raio og han sammen.Hehe.Gleder meg til å se han spille.Håper virkelig ffk følger han opp både på trening og fritid så han får den tryggheten som er godt å ha.Og det er jeg sikker på at ffk gjørSmile

---------------------------

You'll Never Walk Alone
Jeg har lese og skrive vansker.Derfor vil det være endel skrive feil på ting jeg skriver.Sorry


Flemastro

Juniorspiller
Ble medlem: 06 apr 05
Innlegg: 203

Lagt til: 19 jan 11, 20:00
Føler meg ganske trygg på at det er hit Mr. Jonsson skal: http://tkkarlsen.tv2blogg.no/article2123439.ece (Beklager at jeg ikke får fiksa linken på denne maskinen)

Knuty

Landslagsspiller

Ble medlem: 28 mar 05
Innlegg: 2289

Lagt til: 19 jan 11, 20:03
Endret: 19 jan 11, 20:06
Endret av: Knuty

Opprinnelig postet av Flemastro
Føler meg ganske trygg på at det er hit Mr. Jonsson skal: http://tkkarlsen.tv2blogg.no/article2123439.ece (Beklager at jeg ikke får fiksa linken på denne maskinen)

Fungerende link.

Tipper du er inne på noe her ja, selv om vi ikke har sjans på de helt store profilene der..

Ellers er det utrolig surt at vi ikke har Karlsen med oss fortsatt, hans oversikt i spennende markeder er rett og slett imponerende. Når det er sagt, Jokke gjør en kjempejobb.


Plankehue

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 jul 09
Innlegg: 1035

Lagt til: 19 jan 11, 22:06

Opprinnelig postet av Leirs
Er det bare jeg som syns vi bør ha en ny keeper i laget? Hadde litt håp om Jarstein da jeg så bildet og sånn i f-b, men det har vært stille der føler jeg.. Moro at Hansen er klar og at han slapp å betale noe av summen selv! Mener å ha lest et sted at Jabbie kommer 20. jan(?), altså imorgen.. Spennende gutt dette her. Gleder meg vilt til sesongen starter!!

 

nei takk.vi trenger ikke RUUUUUUUUUUUNE.


Leirs

Knøttespiller
Ble medlem: 19 jan 11
Innlegg: 34

Lagt til: 19 jan 11, 22:23

nei takk.vi trenger ikke RUUUUUUUUUUUNE.

[/quote]

Det hadde vel ikke vært så dumt og fått inn en ny keeper? Jarstein holder hvertfall et bedre nivå enn de to vi har nå.


Plankekæll

Landslagsspiller
Ble medlem: 03 okt 05
Innlegg: 5985

Lagt til: 19 jan 11, 22:30

Betaler du eller Leirs? Wink

Du får nok napp for en 5-6 millioner tenker jeg. Og ja, litt lønn skal han nok også ha. La oss si ca 1,5 til 2 millioner i året da.


endre

Landslagsspiller

Ble medlem: 27 mai 06
Innlegg: 1753

Lagt til: 19 jan 11, 22:30

Og vil nok uansett kreve en lønn som vi aldri kan matche...

---------------------------

Nei, Rom ble ikke bygget på en dag, men den hadde vel også fått opp mer enn et par stolper i løpet av fem (?) år.
(FFK1903 om Plankehaugen.no)
______________________________________
http://twitter.com/endre82
Forøvrig Østfoldmester i Hattrick.org


Anne

A-lagspiller
Ble medlem: 03 mar 05
Innlegg: 446

Lagt til: 19 jan 11, 22:37
Opprinnelig postet av Plankekæll

Betaler du eller Leirs? Wink

Du får nok napp for en 5-6 millioner tenker jeg. Og ja, litt lønn skal han nok også ha. La oss si ca 1,5 til 2 millioner i året da.

Lurer på hva de kan få/forlange for Lasse jeg, når kapteinen på et adecoliga lag ikke er verdt mer en 4-500. Hva kan da en reserve fra samme serien vere vært. kan ikke vere mange kr..

Knuty

Landslagsspiller

Ble medlem: 28 mar 05
Innlegg: 2289

Lagt til: 19 jan 11, 22:38

Gitt at Staw forsvinner (noe jeg langt fra er sikker på at han gjør), så må det nok hentes en ny keeper.

Jarstein tror jeg av opplagte grunner ikke er aktuelt.


kjell-H

Landslagsspiller

Ble medlem: 21 jun 09
Innlegg: 1677

Lagt til: 19 jan 11, 22:39

Opprinnelig postet av Anne
Opprinnelig postet av Plankekæll

Betaler du eller Leirs? Wink

Du får nok napp for en 5-6 millioner tenker jeg. Og ja, litt lønn skal han nok også ha. La oss si ca 1,5 til 2 millioner i året da.

Lurer på hva de kan få/forlange for Lasse jeg, når kapteinen på et adecoliga lag ikke er verdt mer en 4-500. Hva kan da en reserve fra samme serien vere vært. kan ikke vere mange kr..

Er vell en betalings bare det å slippe lønninga hans.Er ikke den rimelig høy?

---------------------------

You'll Never Walk Alone
Jeg har lese og skrive vansker.Derfor vil det være endel skrive feil på ting jeg skriver.Sorry


Per Egil

Moderator

Ble medlem: 01 apr 05
Innlegg: 2141

Lagt til: 19 jan 11, 22:47

Opprinnelig postet av Knuty

Gitt at Staw forsvinner (noe jeg langt fra er sikker på at han gjør), så må det nok hentes en ny keeper.

Det er heldigvis en av de enkleste plassene å fylle. Markedet flyter over av kontraktsløse keepere for tiden.

---------------------------

"Hvis kassereren går på kino for klubbens penger, skal han ha en omgang med juling og flyttes ned på B-laget."
Kvikk Frydenbergs lovverk


Leirs

Knøttespiller
Ble medlem: 19 jan 11
Innlegg: 34

Lagt til: 19 jan 11, 23:06

Opprinnelig postet av Plankekæll

Betaler du eller Leirs? Wink

Du får nok napp for en 5-6 millioner tenker jeg. Og ja, litt lønn skal han nok også ha. La oss si ca 1,5 til 2 millioner i året da.

 Det kan jeg dessverre ikke gjøre, da jeg ikke er en rik herremann Tongue out Men kan møte opp på kampene og støtte guttane fra tribunen.

Det med Jarstein skrev jeg bare utifra bildene og sånn på f-b. etter opprykket. Skjønner at alle kan dra på kamp, men syns det var litt rart at han var der da. Det er lov til å drømme Laughing Min drøm er at vi får inn en stabil keeper! Uansett så vil vel neppe Viking slippe han til oss, da det ble mye rot med Horn-overgangen..hehe.. Har FFK egentlig betalt noe for Horn? Eller har Viking skjønt at dem ikke hadde rett på noenting?


Anne

A-lagspiller
Ble medlem: 03 mar 05
Innlegg: 446

Lagt til: 19 jan 11, 23:24
Nå skal ikke jeg forsvare noe, men forundrer meg at det er så mange her inne som ikke skjønner at en kepper på 21 - 22 år ikke er stabil. Kan umulig ha kunnskap om keepere, detet stabiliserer seg. og si at en keeper på 22 skal vere stabil er det samme som å si at en 17 åring som spiss skal vere stabil. Ganske sikker på at lasse vil vise en helt annen side denne sesongen, om han fortsatt er i klubben.

Plankehue

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 jul 09
Innlegg: 1035

Lagt til: 19 jan 11, 23:34

Det har vært mye kritikk om at folk snakke mye negativt om ramberg og andre spillere. Nå syns jeg folk skal la Lasse få slippe også. La oss få se hva som skjer. Trur Lasse er mer enn god nok for FFK.


Leirs

Knøttespiller
Ble medlem: 19 jan 11
Innlegg: 34

Lagt til: 19 jan 11, 23:40

Opprinnelig postet av Anne
Nå skal ikke jeg forsvare noe, men forundrer meg at det er så mange her inne som ikke skjønner at en kepper på 21 - 22 år ikke er stabil. Kan umulig ha kunnskap om keepere, detet stabiliserer seg. og si at en keeper på 22 skal vere stabil er det samme som å si at en 17 åring som spiss skal vere stabil. Ganske sikker på at lasse vil vise en helt annen side denne sesongen, om han fortsatt er i klubben.

Han vil jo bort fra klubben virker det som, da han er på prøvespill for å prøve seg et annet sted. Han er jo 23 år nå og har fått mange sjanser i FFK-drakta til å bevise at han skal være 1. keeper. Personlig syns jeg det beste hadde  vært hvis Staw hadde stått fast, da jeg syns det er hyggeligere og moro med lokale gutter på laget.


Holters

Ansvarlig redaktør

Ble medlem: 23 mar 03
Innlegg: 10060

Lagt til: 20 jan 11, 01:01

Opprinnelig postet av Anne
Nå skal ikke jeg forsvare noe, men forundrer meg at det er så mange her inne som ikke skjønner at en kepper på 21 - 22 år ikke er stabil. Kan umulig ha kunnskap om keepere, detet stabiliserer seg. og si at en keeper på 22 skal vere stabil er det samme som å si at en 17 åring som spiss skal vere stabil. .

Det er jo ikke et spørsmål om å "skjønne" at en ung keeper kan være ustabil, men et spørsmål om FFK som klubb har råd til å ha en ustabil keeper, eller bør han rett og slett utvikle seg i en mindre klubb der konsekvensene av å være ustabil ikke vil være like store?

---------------------------

@ Twitter: http://twitter.com/ffksupporter
@ Facebook: http://www.facebook.com/ffksupporter


Topscorer

Landslagsspiller

Ble medlem: 08 jul 03
Innlegg: 828

Lagt til: 20 jan 11, 08:13
Meget godt innlegg Holters. Det du sier er helt riktig. Tippeligalag kan ikke ha ustabile keepere

---------------------------

9 serie- og 11 cupmesterskap!!!!



Flat Trådet Nøstet
Side 48 av 70 48

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

17/02/2024 15:30 | 3147bc24