Husk meg
Brukernavn
Passord

Overgangsvinduet 2010/11 - ønsker, rykter, spekulasjoner

Flat Trådet Nøstet
Side 28 av 70 28

Knuty

Landslagsspiller

Ble medlem: 28 mar 05
Innlegg: 2289

Lagt til: 21 des 10, 19:46
Endret: 21 des 10, 19:57
Endret av: Knuty

Hvordan går forhandlingene med Mads Hansen? Skal det bli enda en ny spiller inn i kveld tro?


Patrioten

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 03
Innlegg: 9586

Lagt til: 21 des 10, 19:50
Opprinnelig postet av Holters
Opprinnelig postet av Patrioten

siden Jocke ville ha klar stallen innen 3.januar.

Av og til blir jeg matt av hvor ordrett du må ta de minste uttalelser for så å tillegge de en helt sykelig, uproposjonal vekt relativt til betydningen av utsagnet. Det må da gå an å utvikle et minimumsfilter over tid?

Selvsagt ønsker FFK å ha stallen klar til oppkjøringen begynner 3. januar. Det er idealsituasjonen. Men når Joacim Jonsson uttaler dette, så betyr det ikke nødvendigvis at stallen vil være spikret denne datoen. Det er ikke slik at om FFK ikke har hentet spillere til 3. januar, så vil det ikke komme noen forsterkninger.

Jeg fatter ikke hvordan du hele tiden klarer å henge deg opp i og feiltolke alt som er av uttalelser og signaler. Det er lov å bruke huet - i hvert fall innimellom!

Ser jo ut som han klarer det og da skal man ikke klage. Ønsker Jocke en God Jul og en bra utført jobb

Patrioten

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 03
Innlegg: 9586

Lagt til: 21 des 10, 20:29

Opprinnelig postet av Knuty

Hvordan går forhandlingene med Mads Hansen? Skal det bli enda en ny spiller inn i kveld tro?

De er vist i sluttforhandlinger.


eliot

A-lagspiller

Ble medlem: 26 mai 06
Innlegg: 637

Lagt til: 21 des 10, 21:16

Opprinnelig postet av Greaker
Ønsker ophaug går til barteland, skal sende han med nsb på min regning og han kan få med seg en julebrus på kjøpet :-) ho ho ho

Håper at han tar med seg pc-en din så jeg slipper å lese sånt tull som du skriver............


Patrioten

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 03
Innlegg: 9586

Lagt til: 21 des 10, 21:18
Endret: 21 des 10, 21:18
Endret av: Patrioten

Foreløpig forsøker Viking å henstille til Fredrikstad om å betale dem for noe av det de har investert i Horn. - Vi har en dialog gående med Fredrikstad. Den er ryddig og fin, sier han til http://www.dagbladet.no/2010/12/21/sport/fotball/tippeligaen/jorgen_horn/fredrikstad_fk/14807858/


Greaker

A-lagspiller

Ble medlem: 13 mai 06
Innlegg: 521

Lagt til: 21 des 10, 21:55

Opprinnelig postet av eliot

Opprinnelig postet av Greaker
Ønsker ophaug går til barteland, skal sende han med nsb på min regning og han kan få med seg en julebrus på kjøpet :-) ho ho ho

Håper at han tar med seg pc-en din så jeg slipper å lese sånt tull som du skriver............

jepp, mhm , oki,  what ever ....

---------------------------

R G


Per Egil

Moderator

Ble medlem: 01 apr 05
Innlegg: 2141

Lagt til: 21 des 10, 22:49
Endret: 21 des 10, 23:25
Endret av: Per Egil

Slettet noen innlegg som ikke hørte noe sted hjemme. Noen har i tillegg fått en PM.

---------------------------

"Hvis kassereren går på kino for klubbens penger, skal han ha en omgang med juling og flyttes ned på B-laget."
Kvikk Frydenbergs lovverk


xclusive

Juniorspiller

Ble medlem: 23 mar 03
Innlegg: 135

Lagt til: 21 des 10, 23:35

Per Egil: du bør kanskje ikke stenge en tråd der ryktene heller ikke er avkreftet. FFK har allerede opprettet en spillerprofil på Mads Hansen.

 

http://www.fredrikstadfk.no/component/option,com_joomleague/func,showPlayer/p,27/pid,819/Itemid,422/

---------------------------

Please help us consider the environment - do you really need to print every e-mail?
www.xclusive.name


Per Egil

Moderator

Ble medlem: 01 apr 05
Innlegg: 2141

Lagt til: 21 des 10, 23:38

FFK har spillerprofil på hele Mjøndalen, og alle andre spillere i årets Adeccoliga.

---------------------------

"Hvis kassereren går på kino for klubbens penger, skal han ha en omgang med juling og flyttes ned på B-laget."
Kvikk Frydenbergs lovverk


Plankehue

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 jul 09
Innlegg: 1035

Lagt til: 21 des 10, 23:42

hehe. så folk blir forsatt lurt av det. Husker det var en stor oppstandelse for et par år sidenLaughing

Det var noen som trude FFK hadde fått en stor signering Tongue out

 


Per Egil

Moderator

Ble medlem: 01 apr 05
Innlegg: 2141

Lagt til: 21 des 10, 23:43
Endret: 21 des 10, 23:45
Endret av: Per Egil

Det var vel profilen på Espen Hoff som fikk media til å gå av skaftet den gangen. Wink

---------------------------

"Hvis kassereren går på kino for klubbens penger, skal han ha en omgang med juling og flyttes ned på B-laget."
Kvikk Frydenbergs lovverk


Knuty

Landslagsspiller

Ble medlem: 28 mar 05
Innlegg: 2289

Lagt til: 22 des 10, 00:09
Endret: 22 des 10, 00:17
Endret av: Knuty

Hehe.. Fantastisk at noen fortsatt går på den ja. Cool

Hva vet vi egentlig om denne Hansen? Hvordan er han som spillertype? Raidet hans i fjor husker jeg selvsagt.. Laughing


Holters

Ansvarlig redaktør

Ble medlem: 23 mar 03
Innlegg: 10060

Lagt til: 22 des 10, 08:01
Opprinnelig postet av Knuty

Hva vet vi egentlig om denne Hansen? Hvordan er han som spillertype? Raidet hans i fjor husker jeg selvsagt.. Laughing

Som jeg skrev litt tidligere i tråden:

Mads Hansen ('84) er en topp adeccospiller, men det blir spennende å se om han eventuelt tar nivået i Tippeligaen. En god toveisspiller som er bra både med og uten ballen i beina. Besitter god teknikk, men er samtidig en fyr som produserer få målpoeng. Med 4.65 på 40 meter, så er han nok tiltenkt en plass på venstre kant. Jeg har sett fyren for lite til å uttale meg noe bastant om ham, men jeg har en litt dårlg magefølelse. Jeg klarer ikke helt å se hvor han skal passe inn i FFK, da han hovedsaklig har spilt ving og indreløper i 4-3-3. Alt i alt en signering som kan slå til.

---------------------------

@ Twitter: http://twitter.com/ffksupporter
@ Facebook: http://www.facebook.com/ffksupporter


Patrioten

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 03
Innlegg: 9586

Lagt til: 22 des 10, 08:17

Så han er 100% klar? I følge DT virket det som om at det ikke ble noen kontrakt, siden forhandlingene hadde strandet?????


havis

Knøttespiller
Ble medlem: 21 mai 09
Innlegg: 75

Lagt til: 22 des 10, 08:58

Opprinnelig postet av Holters
Opprinnelig postet av Knuty

Hva vet vi egentlig om denne Hansen? Hvordan er han som spillertype? Raidet hans i fjor husker jeg selvsagt.. Laughing

Som jeg skrev litt tidligere i tråden:

Mads Hansen ('84) er en topp adeccospiller, men det blir spennende å se om han eventuelt tar nivået i Tippeligaen. En god toveisspiller som er bra både med og uten ballen i beina. Besitter god teknikk, men er samtidig en fyr som produserer få målpoeng. Med 4.65 på 40 meter, så er han nok tiltenkt en plass på venstre kant. Jeg har sett fyren for lite til å uttale meg noe bastant om ham, men jeg har en litt dårlg magefølelse. Jeg klarer ikke helt å se hvor han skal passe inn i FFK, da han hovedsaklig har spilt ving og indreløper i 4-3-3. Alt i alt en signering som kan slå til.

Signerer Hansen så stoler jeg selvsagt på Jockes vurderinger, men i utgangspunktet er jeg heller ikke sikker om Hansen er rett mann.

Dersom Hansen signerer er nok Ruud Tveter tiltenkt spissplassen. Vil heller at det kjøpes inn en spiss og at Ruud Tveter bruker på venstre midtbane, men er backup som spiss. Mener det trengs flere på topp. Men gjerne en spiller ala Ruud Tveter som kan spille både kant og spiss. Spillere som kan anvendes i flere posisjoner er nok veien å gå med begrenset økonomi.

---------------------------

Sats på talentene!


niggle

Landslagsspiller

Ble medlem: 08 aug 04
Innlegg: 4381

Lagt til: 22 des 10, 09:03

noen som gidder å regne ut snittalderen på neste års FFK lag? Dersom Ophaug forsvinner, må det jo bli yngste laget "ever"..


JJunior

Landslagsspiller
Ble medlem: 27 feb 04
Innlegg: 1081

Lagt til: 22 des 10, 09:10

Opprinnelig postet av Patrioten

Så han er 100% klar? I følge DT virket det som om at det ikke ble noen kontrakt, siden forhandlingene hadde strandet?????

har du en link til artikkelen om at forhandlingene har strandet?
Jeg finner ikke noe informasjon om dette på dt.no....


Per Egil

Moderator

Ble medlem: 01 apr 05
Innlegg: 2141

Lagt til: 22 des 10, 09:37

Opprinnelig postet av niggle

noen som gidder å regne ut snittalderen på neste års FFK lag? Dersom Ophaug forsvinner, må det jo bli yngste laget "ever"..

Her er neste års stall. Snittalderen er 24,4 år. Ophaug, Ramberg, Valencia og Raio trekker opp ganske mye.

---------------------------

"Hvis kassereren går på kino for klubbens penger, skal han ha en omgang med juling og flyttes ned på B-laget."
Kvikk Frydenbergs lovverk


Balto

Juniorspiller
Ble medlem: 23 jun 09
Innlegg: 201

Lagt til: 22 des 10, 09:57
Hva skjer med Agim Shabani?

Per Egil

Moderator

Ble medlem: 01 apr 05
Innlegg: 2141

Lagt til: 22 des 10, 10:34

Avslo FFK-bud

Mjøndalen har avsluttet forhandlingene med Fredrikstad om salg av Mads Hansen.

- Vi avsluttet forhandlingene med at vi ikke ble enige. Nå er det opp til Fredrikstad om de ønsker å komme tilbake til oss.

---------------------------

"Hvis kassereren går på kino for klubbens penger, skal han ha en omgang med juling og flyttes ned på B-laget."
Kvikk Frydenbergs lovverk



Flat Trådet Nøstet
Side 28 av 70 28

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

17/02/2024 15:30 | 3147bc24