Husk meg
Brukernavn
Passord

Overgangsvinduet 2010/11 - ønsker, rykter, spekulasjoner

Flat Trådet Nøstet
Side 25 av 70 25

Patrioten

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 03
Innlegg: 9586

Lagt til: 15 des 10, 19:07

Opprinnelig postet av tomroar
Amundsen og Tarik er nok tapt. Syntes også det vil være uklokt med Tarik om økonomien er dårlig. Da bør det prioriteres flere spillere som er noe dårligere til sannsynligvis den samme total kostnad som Tarik alene.

Og det er du 100% sikker på?


tomroar

Landslagsspiller
Ble medlem: 10 des 03
Innlegg: 1010

Lagt til: 15 des 10, 19:09

Vi kan vel si det sil at det er en måte for Høyli å rydde opp i det økonomiske uføret  FFKinvest  var med på da de hentet Nordli, gymklæreren, Valencia og Andersson i fjor


tomroar

Landslagsspiller
Ble medlem: 10 des 03
Innlegg: 1010

Lagt til: 15 des 10, 19:10

Ja, tilnærmet 100%. Om Amundsen får et tilbud fra noen andre, så er nok han tapt.


Holters

Ansvarlig redaktør

Ble medlem: 23 mar 03
Innlegg: 10060

Lagt til: 15 des 10, 19:18

Opprinnelig postet av tippeliga2011

Opprinnelig postet av kjell-H

Opprinnelig postet av Holters

Opprinnelig postet av kjell-H

Noen som vet åssen det ligger ann med nye kontrakter til Amundsen og borges?Får ikke ro før de kontraktene er signert.Hehe

Tror de prioriterer å få på plass nye spillere, så tar man praten med Borges på et noe senere stadium.

Oki.Men Amundsen sin kontrakt går vell ut 1januar?

Nesten sikker på at Amundsen blir med videre. Det jeg tror er litt usikkert enda er hvilken rolle han kommer til og ha.

Magefølelse om at du vil treffe bedre enn tomroar. Spillerutvikler kanskje?

---------------------------

@ Twitter: http://twitter.com/ffksupporter
@ Facebook: http://www.facebook.com/ffksupporter


tippeliga2011

Knøttespiller
Ble medlem: 22 mai 10
Innlegg: 57

Lagt til: 15 des 10, 19:18

Opprinnelig postet av tomroar

Ja, tilnærmet 100%. Om Amundsen får et tilbud fra noen andre, så er nok han tapt.

Ikke så sikker på det. Veit at han har takket nei til tilbud han har fått.

Hørt at Amundsen trives godt i FFK, så jeg er ganske sikker på at han fortsetter 


kjell-H

Landslagsspiller

Ble medlem: 21 jun 09
Innlegg: 1677

Lagt til: 15 des 10, 19:18

Håper av hele mitt hjerte at Amundsen blir i fredrikstad.Tror også at Aune hadde hatt godt av at Amundsen ble i ffk.

---------------------------

You'll Never Walk Alone
Jeg har lese og skrive vansker.Derfor vil det være endel skrive feil på ting jeg skriver.Sorry


Ymer

Landslagsspiller
Ble medlem: 18 apr 06
Innlegg: 2492

Lagt til: 15 des 10, 19:20

Opprinnelig postet av tippeliga2011

Opprinnelig postet av tomroar

Ja, tilnærmet 100%. Om Amundsen får et tilbud fra noen andre, så er nok han tapt.

Ikke så sikker på det. Veit at han har takket nei til tilbud han har fått.

Hørt at Amundsen trives godt i FFK, så jeg er ganske sikker på at han fortsetter 

Amundsen blir..


tippeliga2011

Knøttespiller
Ble medlem: 22 mai 10
Innlegg: 57

Lagt til: 15 des 10, 19:23

Opprinnelig postet av Holters

Opprinnelig postet av tippeliga2011

Opprinnelig postet av kjell-H

Opprinnelig postet av Holters

Opprinnelig postet av kjell-H

Noen som vet åssen det ligger ann med nye kontrakter til Amundsen og borges?Får ikke ro før de kontraktene er signert.Hehe

Tror de prioriterer å få på plass nye spillere, så tar man praten med Borges på et noe senere stadium.

Oki.Men Amundsen sin kontrakt går vell ut 1januar?

Nesten sikker på at Amundsen blir med videre. Det jeg tror er litt usikkert enda er hvilken rolle han kommer til og ha.

Magefølelse om at du vil treffe bedre enn tomroar. Spillerutvikler kanskje?

ja, kan  ligge noe i det, men det er flere muligheter


Patrioten

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 03
Innlegg: 9586

Lagt til: 15 des 10, 19:24
Endret: 15 des 10, 19:36
Endret av: Patrioten
Opprinnelig postet av tomroar

Ja, tilnærmet 100%. Om Amundsen får et tilbud fra noen andre, så er nok han tapt.

Det var synd. Har du noen positive nyheter å komme med, kanskje noe om Everton, føler at vi trenger det nå?

tomroar

Landslagsspiller
Ble medlem: 10 des 03
Innlegg: 1010

Lagt til: 15 des 10, 19:36

Mener ledelsen gjør en bra jobb for tiden ang nye spillere.  DE prioriteringene de har gjort til nå med bosmann spillerene er jeg enig i. Den eneste jeg kunne tenke meg å fortsette med er Islendingen om de hadde fått han til en lav årslønn.

Elvestad og Shabani på venter nok helt riktig med tanke på skadefrekvens. Det er nok bedre å satse på andre som har en annen bedre forhistorie på skadefronten fordi om dette ikke gir noen garantier fremover.

Det kommer nok min 4 om ikke det kan hentes opp noen fra juniorlaget. Vi trenger ikke bare å forsterke laget, men også å få mer bredde i stallen. Breddeutfylling er ikke det dyreste 


Bedreviteren

Landslagsspiller

Ble medlem: 14 sep 03
Innlegg: 2585

Lagt til: 15 des 10, 19:43
Synes det som skjer er veldig positivt jeg. Kunne vært lett å tatt med spillere som har vært med på å ført klubben opp videre på en tjenestekontrakt. Det har dem ikke gjort, og det er bra...

pokermaster

Bedriftsspiller
Ble medlem: 14 des 10
Innlegg: 9

Lagt til: 17 des 10, 17:12
Hvilke spillere ønsker folka her inne seg da? og på hvilken posisjon?

---------------------------

Leeds United - Marching on together!


kjell-H

Landslagsspiller

Ble medlem: 21 jun 09
Innlegg: 1677

Lagt til: 17 des 10, 17:26
Endret: 17 des 10, 17:28
Endret av: kjell-H

Opprinnelig postet av pokermaster
Hvilke spillere ønsker folka her inne seg da? og på hvilken posisjon?

Ønsker og håper ffk henter en midtstopper,en sentralmidtbane,en ving og 1 men helst 2 spisser.Trenger mer bredde i stallen.Men må man hente dyre spillere?Nei så lenge ffk spiller bra sammen så kan alt skje.Så åssen vi spilte mot hønefoss og se åssen haugesund gjorde det i tippeligaen.Viktigste er bra lagmoral og ha trua på seg selv.De som evt kommer inn håper jeg ikke at de er gamle.Bedre å bygge et nytt ungt lag og da kommer erfaringa til de eldre som er i klubben nå godt med.

---------------------------

You'll Never Walk Alone
Jeg har lese og skrive vansker.Derfor vil det være endel skrive feil på ting jeg skriver.Sorry


Greaker

A-lagspiller

Ble medlem: 13 mai 06
Innlegg: 521

Lagt til: 17 des 10, 17:27
Opprinnelig postet av pokermaster
Hvilke spillere ønsker folka her inne seg da? og på hvilken posisjon?
Kansje du bør lese fra side 1 og se hva folk mener enn at vi må skrive det samme 2 ganger !!

---------------------------

R G


Patrioten

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 03
Innlegg: 9586

Lagt til: 17 des 10, 17:37

Synd at FFK ikke prøvde seg på Fabian Andersen, som gikk til Kvik. http://www.ha-halden.no/sport/article5419329.ece


rød og hvit

A-lagspiller
Ble medlem: 13 sep 07
Innlegg: 354

Lagt til: 17 des 10, 17:53

Opprinnelig postet av Patrioten

Synd at FFK ikke prøvde seg på Fabian Andersen, som gikk til Kvik. http://www.ha-halden.no/sport/article5419329.ece



Når han uttaler følgende: "Jeg trenger å finne tilbake spiriten for å komme tilbake til det nivået jeg vet jeg har inne. Med selvtillit og ny giv tror jeg det kommer til å komme av seg selv, smiler han." tror jeg at det er like greit at vi ikke satset på ham.

FFK vet utmerket godt hvem han er og hva han står for - når en må prioritere hardt hadde dette vært et bomkjøp

 



Bedreviteren

Landslagsspiller

Ble medlem: 14 sep 03
Innlegg: 2585

Lagt til: 17 des 10, 18:02
Opprinnelig postet av Patrioten

Synd at FFK ikke prøvde seg på Fabian Andersen, som gikk til Kvik. http://www.ha-halden.no/sport/article5419329.ece

Hvorfor synes du det er synd egentlig? For meg virker det som du er totalt ukrtisk til alle spillere som er ledig og at FFK bør kjenne sin besøkelsestid på alle. Hvis ikke dette er en spiller du fulgt nøye i mange år og virkelig mener bør komme og utvilsomt styrker laget da..

Plankekæll

Landslagsspiller
Ble medlem: 03 okt 05
Innlegg: 5985

Lagt til: 17 des 10, 18:07

Opprinnelig postet av Patrioten

Synd at FFK ikke prøvde seg på Fabian Andersen, som gikk til Kvik. http://www.ha-halden.no/sport/article5419329.ece

En spiller som ikke klarer å spille seg til fast plass på Mjøndalen engang??

Nei takk!

Det hjelper fint lite at han er herfra når han ikke holder mål rent sportslig.


Costanza

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 mar 03
Innlegg: 6579

Lagt til: 17 des 10, 18:08

Opprinnelig postet av Patrioten

Synd at FFK ikke prøvde seg på Fabian Andersen, som gikk til Kvik. http://www.ha-halden.no/sport/article5419329.ece

Fabian Andersen har vel absolutt ingenting å gjøre i Tippeligaen.

 


Patrioten

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 03
Innlegg: 9586

Lagt til: 17 des 10, 18:10
Endret: 17 des 10, 18:12
Endret av: Patrioten

Opprinnelig postet av Bedreviteren
Opprinnelig postet av Patrioten

Synd at FFK ikke prøvde seg på Fabian Andersen, som gikk til Kvik. http://www.ha-halden.no/sport/article5419329.ece

Hvorfor synes du det er synd egentlig? For meg virker det som du er totalt ukrtisk til alle spillere som er ledig og at FFK bør kjenne sin besøkelsestid på alle. Hvis ikke dette er en spiller du fulgt nøye i mange år og virkelig mener bør komme og utvilsomt styrker laget da..
Tenker på at han er lokal og at han har kvalitene inni seg. Men, forsterker laget gjør han nok ikke. Men, det vet jo ikke om afrikaneren gjør heller?



Flat Trådet Nøstet
Side 25 av 70 25

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

17/02/2024 15:30 | 3147bc24