Husk meg
Brukernavn
Passord

Overgangsvinduet 2010/11 - ønsker, rykter, spekulasjoner

Flat Trådet Nøstet
Side 20 av 70 20

kv 123

Bedriftsspiller
Ble medlem: 03 des 10
Innlegg: 5

Lagt til: 10 des 10, 18:33

Opprinnelig postet av ophaug123

Noen som vet noe om Jørgen Horn ?

 

Hørte han gikk rundt i fredrikstad igår, noe jeg kan bekrefte. Ryktene skal ha det til at han skriver under en 2-års kontrakt og skal tjene 500 tusen i året...

---------------------------

ffk


Lemmy

Landslagsspiller

Ble medlem: 16 jul 05
Innlegg: 2985

Lagt til: 10 des 10, 18:58
Endret: 10 des 10, 18:59
Endret av: Lemmy

MOD: Ryddet opp i tråden og slettet noen useriøse søppel-innlegg. Eventuelle reaksjoner på moderering kan tas på PM.

---------------------------

http://twitter.com/banksy8


Patrioten

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 03
Innlegg: 9586

Lagt til: 11 des 10, 07:11
Endret: 11 des 10, 07:16
Endret av: Patrioten

I følge FB frykter Jocke at Tarik glipper, siden de ikke har kommet lenger med han. Ellers har de diskutert et konkret navn til med Tore Pedersen til, men han ble for dyr, siden de måtte kjøpe han ut, det var en spiller med eliteserieefaring, som kunne bekle flere roller på midtbanen. Siden de ikke hadde råd han til, er det vel derfor de går for aferikaneren? Ellers er Tore Pedersen positiv til at det blir det enighet med Horn, enten i løpet av kort tid, eller at det drøyer litt. Men FB mener at han trolig vil bli FFKs første forsterkning.


bateman

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 sep 04
Innlegg: 2656

Lagt til: 11 des 10, 08:44

Jocke og co virker å ha meget god oversikt på hva vi trenger av forsterkninger. Jeg tror FFK ville overlevd med dagens stall, men jeg klager ikke ;) Unggutten fra Sierra Leone vil kunne bekle en midtbanerolle som vi sårt har savnet - ifølge Jocke. Men når du er 17år, er kaptein på U 23 må det være visse ferdigheter her.

I forhold til integrering ligger ikke alt ansvaret hos klubben som enkelte har hevdet her inne tidligere. Borges kom fort inn i det grunnet god engelskkunnskap, og generell modenhet. Nå synger han til og med på norsk!! At Mørk omtaler ham som den mest spennende spilleren han har jobbet med siden Essien tar jeg med en klype salt. Tross alt han som har hjulpet til med overgangen, og vil naturligvis aldri snakke en spiller ned.

Jørgen Horn vil være en glitrende forsterkning. Vi skriker etter en ny midtstopper. Han er relativt ung, free transfer, norsk, TL erfaring, og andre ferdigheter som stopper enn hva vi ser i klubben per dags dato. Greit, han har hatt problemer (havnet på glattcella 2 ganger), men la han få en ny sjanse hos oss. Hvis vi signerer han, er Vidar da ferdig i klubben?

Piiroja og Ophaug (dessverre) er i klubben neste sesong. Agim må man virkelig gi ny kontrakt. Selv med enorme skadeproblemer til nå har jeg stor tro på ham framover. Virker unødvendig dyrt å ha 5 stoppere....På høyrebacken føler jeg både Askar og Agim kan vikariere hvis Gamboa er ute. Samt Becken hvis han fortsetter utviklingen.

Ønsker fremdeles en ny spiss og en venstreback. Thomassen skal nok dyrkes der fremover, men allikevel så har vi manko på backer. En ung, lovende venstreback er IKKE lett å få tak i...Type ala Wallace vokser ikke på trær...

På topp ville Tarik vært en drømmesignering, og en signering klubben ville tjent inn pengene på signalisering alene!! For en effekt det hadde gitt, sesongkortsalget vill definitivt tatt seg opp. Mer optimisme generelt i og rundt klubben ville vi også erfart.

---------------------------

Fredrikstad tar medalje i TL (2008)
Fredrikstad tar 4plassen! (2009)
Fredrikstad tar sølv og opprykk! (2010)


ffkmufc

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 des 04
Innlegg: 4082

Lagt til: 11 des 10, 09:12

Opprinnelig postet av bateman

Hvis vi signerer han, er Vidar da ferdig i klubben?

De er i forhandlinger med Vidar, så trur han blir værende. Håper heller Ophaug tar turen tilbake til Trondheim.


ffkmufc

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 des 04
Innlegg: 4082

Lagt til: 11 des 10, 09:14

Opprinnelig postet av bateman

Ønsker fremdeles en ny spiss og en venstreback. Thomassen skal nok dyrkes der fremover, men allikevel så har vi manko på backer. En ung, lovende venstreback er IKKE lett å få tak i...Type ala Wallace vokser ikke på trær...

Vi hadde det i klubben, men han spiller dessverre i Sarp nå. Meget synd


Plankekæll

Landslagsspiller
Ble medlem: 03 okt 05
Innlegg: 5985

Lagt til: 11 des 10, 09:54

Opprinnelig postet av ffkmufc

Opprinnelig postet av bateman

Ønsker fremdeles en ny spiss og en venstreback. Thomassen skal nok dyrkes der fremover, men allikevel så har vi manko på backer. En ung, lovende venstreback er IKKE lett å få tak i...Type ala Wallace vokser ikke på trær...

Vi hadde det i klubben, men han spiller dessverre i Sarp nå. Meget synd

Du tenker vel på Joachim Eyde?

Han har ikke vært noe mer enn brukbar for Sarpsborg 08 i år. Jeg har pratet med flere sarpinger som ikke er veldig imponert. Jeg har heller ikke vært imponert de kampene (7-8 kamper tenker jeg) jeg har sett. 

Eyde har et meget bra venstreben. Slår gode innlegg og dødballer. Ellers mangler han det aller meste, spesielt tempo. Han er fryktelig treg. 

Men jeg er enig i at han hadde vært fin å ha som en backup på venstrebacken pr dags dato. (Etter Pereira-salget)

Nå var det slik at ved sesongstart 2010 hadde vi både Thomassen og Pereira som begge kunne spille venstreback, og da hadde Eyde blitt overflødig.


tippeliga2011

Knøttespiller
Ble medlem: 22 mai 10
Innlegg: 57

Lagt til: 11 des 10, 10:03
Endret: 11 des 10, 10:04
Endret av: tippeliga2011

Plankekæll

Landslagsspiller
Ble medlem: 03 okt 05
Innlegg: 5985

Lagt til: 11 des 10, 10:09

Risholt overvurderer tydeligvis seg selv og sine ferdigheter. Men det er klart man har lov til å være skuffet.

At han spilte mest av samtlige spillere etter han kom til klubben betyr lite da det i realiteten ikke var konkurranse om de sentrale midtbaneplassene.

Dette er helt riktig av FFK. Risholt er 32 år neste år, han holder ikke samme nivå som for 5 år siden, og han har vært rett og slett svak etter tilbakekomsten til FFK. 

Lykke til videre Roger!


ffkmufc

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 des 04
Innlegg: 4082

Lagt til: 11 des 10, 11:50

Tenkte på Eyde ja. Syns han var god de kampene jeg så av han på juniorlaget, og spilte mot han selv. Men mulig han ikke er klar for TL enda. Trur uansett han hadde vært fin å ha som backup.

At Roger må dra er greit hvis vi får inn nye, noe det meste tyder på at vi gjør.


Knuty

Landslagsspiller

Ble medlem: 28 mar 05
Innlegg: 2289

Lagt til: 11 des 10, 21:51
Endret: 11 des 10, 21:54
Endret av: Knuty

Hvordan er sjansene for å ta Singh opp i A-stallen denne vinteren? Han har vel hospitert der tidligere, men er vel ikke et offisielt medlem av A-stallen enda. Eller kan han spille ubegrenset med A-kamper med dagens kontrakt? (Kan virke sånn i spillerprofilen hans her på siden).

Har ikke sett han så mye selv, men virker som en spennende spillertype..Til dere som har sett han mer enn meg - er han god nok? Er holdningene, modenheten og sånt på plass?

 


Patrioten

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 03
Innlegg: 9586

Lagt til: 12 des 10, 14:45
FB skrev det samme i bladet i går.

Rey

Moderator
Ble medlem: 22 okt 04
Innlegg: 5343

Lagt til: 12 des 10, 15:19

Opprinnelig postet av Knuty

Hvordan er sjansene for å ta Singh opp i A-stallen denne vinteren? Han har vel hospitert der tidligere, men er vel ikke et offisielt medlem av A-stallen enda. Eller kan han spille ubegrenset med A-kamper med dagens kontrakt? (Kan virke sånn i spillerprofilen hans her på siden).

Har ikke sett han så mye selv, men virker som en spennende spillertype..Til dere som har sett han mer enn meg - er han god nok? Er holdningene, modenheten og sånt på plass?

 

Han har proffkontrakt og har vært meldt inn i A-stallen som FFK har meldt inn til forbundet, så han er offisielt med i A-troppen, men hvor mange A-lagstreninger han har vært med på vet jeg ikke. Av de treningene jeg så i løpet av sesongen (ca 10) var han vel bare med på to av de.

Har dessverre sett han for lite til å si noe mer om han, men han har vel slitt en del med skader han også tror jeg.

---------------------------

The colour of her eyes
Were the colour of insanity


Patrioten

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 03
Innlegg: 9586

Lagt til: 12 des 10, 16:12
Endret: 12 des 10, 16:15
Endret av: Patrioten

Martin Smedberg-Dalence kan spela både central mittfältare och på en kant. 26-åringen startade 27 matcher och stod för 4 mål under den gångna säsongen. Förutom Norrköping är Gais och Häcken intresserade, dessutom ska en norsk Tippeliga-klubb finnas med i bilden. Er det en spiller som kan passe inn i FFKs planer? Vi har jo vist interesse for Follos kantspiller, så kanskje de velger han isteden, bosmannspiller er det også. http://fotbolldirekt.se/peking-väntar-på-besked-om-mittfältare


Plankehue

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 jul 09
Innlegg: 1035

Lagt til: 12 des 10, 16:34

http://www.f-b.no/ffk/frykter-tarik-glipper-1.5882157

Hmm forsatt usikkert med Tarik, men Horn er mestsannynelig på vei.

Skulle ha så gjerne ha sett Tarik i FFK drakta igjen Surprised


Patrioten

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 03
Innlegg: 9586

Lagt til: 12 des 10, 16:49
Opprinnelig postet av Plankehue

http://www.f-b.no/ffk/frykter-tarik-glipper-1.5882157

Hmm forsatt usikkert med Tarik, men Horn er mestsannynelig på vei.

Skulle ha så gjerne ha sett Tarik i FFK drakta igjen Surprised

Tror ikke Jocke og Terje Høili går bra sammen, derfor blir det vel ikke noe Tarik på oss.

Plankekæll

Landslagsspiller
Ble medlem: 03 okt 05
Innlegg: 5985

Lagt til: 12 des 10, 16:55

Opprinnelig postet av Patrioten

Tror ikke Jocke og Terje Høili går bra sammen, derfor blir det vel ikke noe Tarik på oss.

Du mener at Høili bare skal gå inn og kjøpe Tarik til oss, og deretter betale lønna hans i tillegg?

Du må gjerne utdype litt hvorfor Jocke og Høili skulle være uvenner, for dette er jeg spent på merker jeg.


Patrioten

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 03
Innlegg: 9586

Lagt til: 12 des 10, 17:05
Opprinnelig postet av Plankekæll

Opprinnelig postet av Patrioten

Tror ikke Jocke og Terje Høili går bra sammen, derfor blir det vel ikke noe Tarik på oss.

Du mener at Høili bare skal gå inn og kjøpe Tarik til oss, og deretter betale lønna hans i tillegg?

Du må gjerne utdype litt hvorfor Jocke og Høili skulle være uvenner, for dette er jeg spent på merker jeg.

Saken som stod i VG var jo at han var interessert i å få Tarik hjem. Når det gjelder Jocke og Terje H, er de vel ikke uvenner, men de snakker ikke samme språket i forhold til nye spillere. Du så vel hva som skjedde når vi ansatte Tom Nordlie, da fikk han de spillerne han ønsket seg. Vet ikke om det var på bekostning av TF, eller Jocke?

Plankekæll

Landslagsspiller
Ble medlem: 03 okt 05
Innlegg: 5985

Lagt til: 12 des 10, 17:13

Syltynne greier.

Tom Nordlie dikterte både kontrakter og spillerkjøp til den store gullmedaljen. Heldigvis er det mer oppegående og edruelige folk i klubben i dag. 

Du mener at Høili hadde punget ut hvis feks Nordlie hadde trent laget i dag? Det tror ikke jeg.


kjell-H

Landslagsspiller

Ble medlem: 21 jun 09
Innlegg: 1677

Lagt til: 12 des 10, 17:24

Husker godt at Nordlie og fsi hadde hatt møte ang fler spillere de skulle hente.Men da nordlie fikk sparken så hadde brått ikke fsi penger til å kjøpe spillere.Merkelig ting.Nei prøv hel å forleng lånekontrakt med torvaldson og hent par bosman spillere for fsi greie er litt merkelig synes jeg.Men stor takk med det di har hjulpet klubben med.Men nå er det på tide at ffk prøver å klare seg uten fsi og heller hente billige talenter som man kan tjene på videre salg som går rett i kassa til ffk.

---------------------------

You'll Never Walk Alone
Jeg har lese og skrive vansker.Derfor vil det være endel skrive feil på ting jeg skriver.Sorry



Flat Trådet Nøstet
Side 20 av 70 20

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

17/02/2024 15:30 | 3147bc24