Husk meg
Brukernavn
Passord

Hvem blir ny utstyrsleverandør?

Flat Trådet Nøstet
Side 2 av 2 2

Patrioten

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 03
Innlegg: 9586

Lagt til: 09 jan 11, 17:58
Endret: 09 jan 11, 18:09
Endret av: Patrioten

Ja, sorry.

Ser at Brynild er ny sponsor på armen. De skal vel ha litt igjen for Tarikovergangen.

 


Greaker

A-lagspiller

Ble medlem: 13 mai 06
Innlegg: 521

Lagt til: 09 jan 11, 18:02

Opprinnelig postet av Patrioten
Den ser slik ut http://www.fredrikstadfk.no/components/com_joomgallery/img_pictures/profiler_182/tarik_signerer_208/bilder_fra_pressekonferansen_10_20110107_1959210572.jpg

Kansje prøve og si at det blir umbro som fortsatt er leverandør også da siden dem hadde nye gensere på seg på den pressekonferansen

---------------------------

Takk


Greaker

A-lagspiller

Ble medlem: 13 mai 06
Innlegg: 521

Lagt til: 09 jan 11, 23:38

Opprinnelig postet av Patrioten

Ja, sorry.

Ser at Brynild er ny sponsor på armen. De skal vel ha litt igjen for Tarikovergangen.

 

Jeg har 2010 drakten med brynild på venstre arm og det stygge adecco på høyre, det som er nytt nå er canal digital sin logo !!


Kai Roger

Landslagsspiller

Ble medlem: 11 mar 10
Innlegg: 1166

Lagt til: 10 jan 11, 06:48
Opprinnelig postet av Greaker

Opprinnelig postet av Patrioten

Ja, sorry.

Ser at Brynild er ny sponsor på armen. De skal vel ha litt igjen for Tarikovergangen.

 

Jeg har 2010 drakten med brynild på venstre arm og det stygge adecco på høyre, det som er nytt nå er canal digital sin logo !!

Er den genseren å få kjøpt i Aristokraten? Bor langt unna,men kunne tenkt meg en slik en:)

niggle

Landslagsspiller

Ble medlem: 08 aug 04
Innlegg: 4381

Lagt til: 20 mar 11, 14:00

håper på Joma eller Hummel til neste år. Liker ikke umbro eller årets drakter.


Doc OJ

Knøttespiller

Ble medlem: 11 sep 07
Innlegg: 65

Lagt til: 20 mar 11, 14:50

 På høy tid å få ny utstyrsleverandør. Det finnes vel ikke et mer utdatert og kjedeligere merke enn Umbro. Håper på Nike.


FFK pra sempre

Landslagsspiller

Ble medlem: 08 okt 08
Innlegg: 1147

Lagt til: 21 mar 11, 14:08
Endret: 21 mar 11, 14:10
Endret av: FFK pra sempre

Spillerne står uansett fritt til å velge sko fra andre hvis sponsorens sko skaper problemer for spilleren.

Eller så håper jeg de får en leverandør som gir godt med cash, det er viktigst.

---------------------------

http://twitter.com/GardC


Jasko

Juniorspiller

Ble medlem: 13 jun 09
Innlegg: 87

Lagt til: 21 mar 11, 23:19

Opprinnelig postet av Lunddesign

Det meste handler selvfølgelig om smak og behag, men etter mine 15 år med fotball er det kun Nike og Adidas som har klart å tilfredsestille meg og de jeg har spurt på min alder. Har enda til gode å prate med en FFKer som likte pumaskoene da de var utstyrsleverandør. Det samme gjelder forsåvidt alle andre merker.

 

Nike eier Umbro. Var faktisk ikke klar over dette før i går. Var i London og skulle ha en City drakt. Fant det ingen steder og alle sa at det kun var tilgjenglig ved deres stadion i Manchester. Så spurte jeg tilfeldigvis en ansatt i den svære Nike butikken i Oxford street(hvis du vet hvilken jeg snakker om) om hun visste om Umbro hadde en egen butikk i London. "You know that we own Umbro? Just go to the football section and ask for any Umbro shirt, they will have it but in the back, not out in the store." sa hun. Jeg gjorde det og var plutselig en Umbro/City drakt rikere :P

Derfor Umbro = Nike. :)

Personlig foretrekker jeg også Adidas eller Nike. Men Kappa og Puma lager feeete drakter de og!

---------------------------

-----------------
- E.D. #10 -
-----------------
- BHF since -
-----2000-----
-----------------


thejester

A-lagspiller

Ble medlem: 30 jul 07
Innlegg: 306

Lagt til: 21 mar 11, 23:59

Opprinnelig postet av Jasko

 

Derfor Umbro = Nike. :)

Personlig foretrekker jeg også Adidas eller Nike. Men Kappa og Puma lager feeete drakter de og!

Ja, synes Umbro også lager fete drakter. Problemet er når ALLE lag i Norge spiller med det samme draktsettet bare i forskjellige farger. AAFK hadde i dag helt likt design som FFK, bare med en litt grellere kombinasjon av farger. Likte designet vi hadde i fjor. Det var unikt (i Norge).

Personlig synes jeg Adidas har blitt litt harry. For mye stash, hi-tech design osv. Lite stilrent.

Kappa, Nike og Puma er nydelig.

---------------------------

"Jeg startet på bunnen og jobbet meg nedover"

@ Twitter: http://twitter.com/matiashs


Topscorer

Landslagsspiller

Ble medlem: 08 jul 03
Innlegg: 828

Lagt til: 23 mar 11, 14:39
Tottenham har skaffet seg ny utstyrslevereandør fra USA. Navnet er Under Armour. Se det på nettet. Nytt merke som er på full fart inn i Europa. Noe for oss?

---------------------------

9 serie- og 11 cupmesterskap!!!!


kanogvetalt

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 jul 04
Innlegg: 5485

Lagt til: 23 mar 11, 15:31
De har vært i Norge en stund, men representanten her er ikke i stand til å betale i nærheten av hva de fire store kan. Min mening er at de som kan betale mest, er noe for oss.

---------------------------

Spillere og trenere kommer og går. Klubben består!



Flat Trådet Nøstet
Side 2 av 2 2

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

17/02/2024 15:30 | 3147bc24