Husk meg
Brukernavn
Passord

Hvem blir ny utstyrsleverandør?

Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 2 1

TothNR1

A-lagspiller

Ble medlem: 25 okt 06
Innlegg: 337

Lagt til: 17 nov 10, 19:45
Endret: 16 des 10, 11:36
Endret av: Per Egil

Hvis jeg husker korrekt så skrev ffk under en avtale med umbro fram til 2010. Er det noen som vet om det er korrekt?, og eventuelt hvem levrandører ffk forhandler med?

---------------------------

CUPVINNER 06


Rey

Moderator
Ble medlem: 22 okt 04
Innlegg: 5343

Lagt til: 17 nov 10, 20:20
Endret: 17 nov 10, 20:24
Endret av: Rey

Når dem inngikk avtale etter 2006 sesongen inngikk dem en femårig avtale. Da er det fortsatt et år igjen av denne, så du må nok smøre deg med tålmodighet :-)

---------------------------

The colour of her eyes
Were the colour of insanity


niggle

Landslagsspiller

Ble medlem: 08 aug 04
Innlegg: 4381

Lagt til: 15 des 10, 14:22

Ser at det er mange TL lag som bytter draktleverandør neste år. Viking får Diadora (tror jeg) Enga får Adidas, Lsk får vel Legea.

Selv håper jeg vi får Hummel neste gang. Fete drakter, ingen andre som har det i TL, og ikke minst: de har masse erfaring med å lage røde og hvite drakter:D


thejester

A-lagspiller

Ble medlem: 30 jul 07
Innlegg: 306

Lagt til: 16 des 10, 05:38

Vil ha Kappa eller Hummel. Nesten ALLE lag i Norge har Umbro, på topp- og breddenivå. Diadora er støgt, Adidas er identitetsløst og kjedelig. Nike hadde vært litt kult.

---------------------------

"Jeg startet på bunnen og jobbet meg nedover"

@ Twitter: http://twitter.com/matiashs


Fredd

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 mar 03
Innlegg: 1206

Lagt til: 16 des 10, 11:14

Kappa, Nike eller Puma. Hummel er jeg litt skeptisk til. Hadde de som utstyrsleverandør før. Tøyet var greit nok, men bag, sko og annet var det dårlig kvalitet på. Men har de fått det på plass så er Hummel et kult merke.

---------------------------

Fredd


Martin

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 sep 06
Innlegg: 1124

Lagt til: 16 des 10, 22:50
Håper vi får puma tilbake ijen jeg.

kanogvetalt

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 jul 04
Innlegg: 5485

Lagt til: 17 des 10, 09:29

Det viktigste er vel at avtalen blir best mulig for klubben rent økonomisk?

---------------------------

Spillere og trenere kommer og går. Klubben består!


niggle

Landslagsspiller

Ble medlem: 08 aug 04
Innlegg: 4381

Lagt til: 17 des 10, 12:21

Har ikke Brann fått enerett på Kappa i Norge nå da? Enga får jo Adidas nå. Ser ihvertfall som svært urealistisk at vi får Kappa. Hønefoss går også over til Legea ser jeg. Ser ut som et merke på vei oppover. Nye engadrakta er faktisk veldig fin.  Så fin som en engadrakt kan være da, vel og merke.


Lunddesign

Juniorspiller

Ble medlem: 17 nov 09
Innlegg: 133

Lagt til: 17 des 10, 14:34

Nike eller Adidas burde være å foretrekke ettersom de lager det beste skotøyet. Ville være synd om utstyrsleverandøren skulle være grunnen til en eventuell skuffende tabellplassering.


niggle

Landslagsspiller

Ble medlem: 08 aug 04
Innlegg: 4381

Lagt til: 17 des 10, 15:31

Puma lager de beste skoeneCool


Lunddesign

Juniorspiller

Ble medlem: 17 nov 09
Innlegg: 133

Lagt til: 17 des 10, 16:22

Det meste handler selvfølgelig om smak og behag, men etter mine 15 år med fotball er det kun Nike og Adidas som har klart å tilfredsestille meg og de jeg har spurt på min alder. Har enda til gode å prate med en FFKer som likte pumaskoene da de var utstyrsleverandør. Det samme gjelder forsåvidt alle andre merker.


ophaug123

Knøttespiller
Ble medlem: 10 des 10
Innlegg: 39

Lagt til: 17 des 10, 17:12

Men har ikke FFK kontrekt med Umbro ,da ?

---------------------------

Hei, Timothy !


Lunddesign

Juniorspiller

Ble medlem: 17 nov 09
Innlegg: 133

Lagt til: 17 des 10, 17:18

Det har de, men den går ut etter kommende sesong om jeg leste riktig et annet sted på forumet her.


Plankekæll

Landslagsspiller
Ble medlem: 03 okt 05
Innlegg: 5985

Lagt til: 17 des 10, 18:04
Endret: 17 des 10, 18:19
Endret av: Plankekæll

Opprinnelig postet av Lunddesign

Det meste handler selvfølgelig om smak og behag, men etter mine 15 år med fotball er det kun Nike og Adidas som har klart å tilfredsestille meg og de jeg har spurt på min alder. Har enda til gode å prate med en FFKer som likte pumaskoene da de var utstyrsleverandør. Det samme gjelder forsåvidt alle andre merker.

Det kommer veldig an på hva slags type føtter man har. Noen er smale, andre har brede føtter. Andre er igjen høye over vrista. 

De forskjellige merkene har store forskjeller.


Haarek

A-lagspiller

Ble medlem: 19 jul 05
Innlegg: 407

Lagt til: 17 des 10, 19:13
Gamle og goe viking passer vel til alle føtter.

TheDude

A-lagspiller

Ble medlem: 03 nov 04
Innlegg: 402

Lagt til: 17 des 10, 19:27

Opprinnelig postet av Rey

Når dem inngikk avtale etter 2006 sesongen inngikk dem en femårig avtale. Da er det fortsatt et år igjen av denne, så du må nok smøre deg med tålmodighet :-)

Et helt år til vi skal få svaret på dette?? Hvordan skal vi klare å leve med den spenningen så lenge?Undecided.......


Haarek

A-lagspiller

Ble medlem: 19 jul 05
Innlegg: 407

Lagt til: 17 des 10, 19:45

Opprinnelig postet av TheDude

Opprinnelig postet av Rey

Når dem inngikk avtale etter 2006 sesongen inngikk dem en femårig avtale. Da er det fortsatt et år igjen av denne, så du må nok smøre deg med tålmodighet :-)

Et helt år til vi skal få svaret på dette?? Hvordan skal vi klare å leve med den spenningen så lenge?Undecided.......

Den va go!Viktigere ting enn detta jeg lurer på i hvertfall,er ikke så nøye for meg hvem merke dem har på drakta,bare det er hvite overdeler og rød bukser.Smile


Ziggy Stardust

A-lagspiller

Ble medlem: 31 aug 08
Innlegg: 617

Lagt til: 18 des 10, 08:15

Hummel hadde vært stilig da...viktig eller ei ;)

 

 

---------------------------

You`ll never walk alone...


niggle

Landslagsspiller

Ble medlem: 08 aug 04
Innlegg: 4381

Lagt til: 20 des 10, 17:20

Opprinnelig postet av Lunddesign

Nike eller Adidas burde være å foretrekke ettersom de lager det beste skotøyet. Ville være synd om utstyrsleverandøren skulle være grunnen til en eventuell skuffende tabellplassering.

 

Dersom skotøy er et viktig element, burde en draktleverandør som ikke lager sko være å foretrekke. For da kan jo spillerne velge helt fritt, ikke bli påtvunget noe de ikke liker. Vet ikke helt hvordan reglene er nå men..


Captain Slow

Knøttespiller
Ble medlem: 10 des 10
Innlegg: 39

Lagt til: 09 jan 11, 17:13

Noen som vet når de nye draktene kommer ?

---------------------------

Hei, Timothy !



Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 2 1

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

17/02/2024 15:30 | 3147bc24