Husk meg
Brukernavn
Passord

Kamptråd: Hønefoss BK - FFK søn 21. nov kl. 15:00

Flat Trådet Nøstet
Side 8 av 11 8

1947modell

Landslagsspiller

Ble medlem: 03 mai 07
Innlegg: 828

Lagt til: 20 nov 10, 23:15
Lykke i imorra.Jeg er sikker på min U og det betyr¨opprykk på en torsdag kveld. Mange fra Carlos Bar Calle Paris i Torrevieja hilser. Gjengen fra Ålesund spesielt, ikke skjønner jeg hvorfor!!!

Patrioten

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 03
Innlegg: 9586

Lagt til: 21 nov 10, 04:33

-Har ikke tenkt på andre muligheter enn opprykk http://www.demokraten.no/ffk/article5388528.ece


Patrioten

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 03
Innlegg: 9586

Lagt til: 21 nov 10, 08:17
Ønsker spillerne og dere som drar lykke til og tar med seieren hjem, eller uavgjort.

Gjerningsmannen

Juniorspiller

Ble medlem: 07 mai 05
Innlegg: 78

Lagt til: 21 nov 10, 09:33

Fotballkvalifisering

kvalifiseringsfotball

ballfotfiseringskval

fotkvalseringsballfi

ballkvalifiseringsfot

ringballfotkvalifise

fisefotballkvaliring

fiseballkvalfosering

ballfisefotringkvaliring

fotfisekvaliballring

fotballringfisekvalifi

fisekvaliballfotring

kvalballifiseringsfot

FOTBALLKVALIFISERING!

 

Lykke til!

---------------------------

"beating, often with blunt weapons, asphyxiation with a gas mask"


Patrioten

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 03
Innlegg: 9586

Lagt til: 21 nov 10, 10:10
-1 og skyet vær er stautusen for kampen i dag.

_JG_

Knøttespiller
Ble medlem: 04 okt 10
Innlegg: 26

Lagt til: 21 nov 10, 10:25

Noen som plutselig trenger billett? Jeg gir bort 4 stk buss og kampbillett. Begge ungene er småsyke, da dropper vi å sitte ute i minusgrader i 2 timer.


Kai Roger

Landslagsspiller

Ble medlem: 11 mar 10
Innlegg: 1166

Lagt til: 21 nov 10, 10:32

Skrekk senarioet er: tap 2-0,og et gult til Celso. Surprised

Men jeg tror ærlig talt at den mobilisering som vises i byen,så spiller faktisk gutta med '12 mann' Smile

Har liksom ikke overbevist noe særlig de siste kampeme Hønefoss heller. Faktisk en motstander som ,pga spillestil,kan stå godt til FFK. Tror vi vil få mange muligheter til raske overganger,og da gjelder det å knalle til.

Har sett mange av Hønefoss sine kamper iår,og jeg tror nøkkelen er presit overgangs spill,når Hønefoss er i angrep-da er de veldig sårbare.

Hønefoss har vel sluppet inn flest mål iår....husker ikke i farten om Sandefjord har sluppet inn flere,men over 60 baklengs sier ganske mye.

Bare ikke Solvoll i mål,har en av sine dager hvor han stenger kassa. Han har et par sånne kamper iløpet av året...husker mot Stabæk-var det vel

Uansett: kjør forsiktig dere som skal kjøre,jeg selv skal hilse på julenissen sammen med min datter på 5 kl 1400-1430,for så å rusle hjem,sette på en DVD så hun har noe å se på,mens pappa ser kamp,og chatter med Jan R.Wink


Knuty

Landslagsspiller

Ble medlem: 28 mar 05
Innlegg: 2289

Lagt til: 21 nov 10, 11:41

Opprinnelig postet av Kai Roger

Har liksom ikke overbevist noe særlig de siste kampeme Hønefoss heller. Faktisk en motstander som ,pga spillestil,kan stå godt til FFK. Tror vi vil få mange muligheter til raske overganger,og da gjelder det å knalle til.

Har sett mange av Hønefoss sine kamper iår,og jeg tror nøkkelen er presit overgangs spill,når Hønefoss er i angrep-da er de veldig sårbare.

Enig. Tror det passer oss bra å møte at lag som vil spille sin egen fotball, og gi oss rom. Lag som "parkerer bussen" har vi hatt en god de problemer med i år.

Opprinnelig postet av Kai Roger

Hønefoss har vel sluppet inn flest mål iår....husker ikke i farten om Sandefjord har sluppet inn flere,men over 60 baklengs sier ganske mye.

Det har du rett i. Hønefoss har sluppet inn 62 mål (i selve serien, sett bort fra første kvalifiseringskamp), mens Kongsvinger og Sandefjord slapp in 58 hver. Hønefoss hadde forøvrig også dårligere målforskjell enn Sandefjord (godt hjulpet av den siste kampen).


thorsen

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 aug 08
Innlegg: 905

Lagt til: 21 nov 10, 13:43

Opprinnelig postet av Bussene er sponset av
FFK-spillerne
Stordalen (3 busser - rest fra gaven på 100.000)
DnB Nor
Frevar
Hankø hotell og Spa
Billettservice
Mekonomen
Sportmann
XL Bygg Knatterudfjellet
Fredrikstad sentrum BA
Bertel O. Steen
Maxbo Ørebekk
Folk i Fredrikstad
Toyota Fredrikstad
Fredriksstad Blad
Sparebank 1 (gratis billetter)

Bare å takke her..!

Laget er klart:

                          Masalin
Gamboa, Martinsen, Piiroja, Thomassen
     Askar, Risholt, Ramberg, Valencia
               Thorvaldsson, Borges

Skummelt.. og litt spennende!


solano2

Landslagsspiller
Ble medlem: 30 mar 07
Innlegg: 1217

Lagt til: 21 nov 10, 13:52

Godt at Ophaug er ute av laget, selv om Martinsen ikke akkurat gjør meg veldig trygg han heller. Har trua i dag! 2-1 seier.


Costanza

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 mar 03
Innlegg: 6579

Lagt til: 21 nov 10, 13:55

Dristig å sette ut kapteinen, men jeg tror altså det er riktig. Han har ikke prestert. Nå er riktignok Martinsen også et usikkert kort, men som spillertype (hurtighet, taklingsstyrke) passer han bedre til å ta seg av en spiller som Angan.


Jens G Best

A-lagspiller

Ble medlem: 03 jul 07
Innlegg: 635

Lagt til: 21 nov 10, 13:56

Opprinnelig postet av thorsen

Laget er klart:

                          Masalin
Gamboa, Martinsen, Piiroja, Thomassen
     Askar, Risholt, Ramberg, Valencia
               Thorvaldsson, Borges

Skummelt.. og litt spennende!

Rafn på benken? Han har jo vært den store formspilleren i det siste?

---------------------------

Svaberget for alltid!


thorsen

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 aug 08
Innlegg: 905

Lagt til: 21 nov 10, 14:03

Opprinnelig postet av Jens G Best

Rafn på benken? Han har jo vært den store formspilleren i det siste?

Litt merkelig, mulig noe sykdom eller noe. Men tror nok vi uansett får se han i løpet av kampen, tviler på at Valencia holder 90 min. En frisk og tent Rafn er kanskje supergunstig mot et slitent Hønefoss-forsvar utover i kampen. Da har selvfølgelig Valencia servert Thorvaldsson i hele første omgang og dratt på seg flere assister. HAR TRUA! (Men er også fryktelig nervøs.)


Plankekæll

Landslagsspiller
Ble medlem: 03 okt 05
Innlegg: 5989

Lagt til: 21 nov 10, 14:10

Opprinnelig postet av Costanza

Dristig å sette ut kapteinen, men jeg tror altså det er riktig. Han har ikke prestert. Nå er riktignok Martinsen også et usikkert kort, men som spillertype (hurtighet, taklingsstyrke) passer han bedre til å ta seg av en spiller som Angan.

Nå ble jo Ophaug plukket av banen mot Løv-Ham pga en akilles-skade. Det er jo mye mulig han ikke er hundre prosent klar. 

Personlig mener jeg han ikke forsvarer en plass på laget uansett. Jeg ville også brukt Martinsen ene og alene pga farta. 


aavdst

Landslagsspiller
Ble medlem: 29 jan 04
Innlegg: 1169

Lagt til: 21 nov 10, 14:15

Håper FFK klarer å løpe i 90 minutter på kunstgressbanen. Selv om FFK skulle komme til å ta ledelsen, må de for all del ikke gå i samme fella som tidligere og legge seg bakpå. Hønefoss kan score på overtid slik som de gjorde mot Ranheim.

Så nøkkelen blir i å jobbe, jobbe, jobbe. Ser vi har en solid benk å forsyne oss av hvis spillerne blir slitne. Da er det bare å foreta tre bytter. Håper ikke kunstgresset blir så glatt, så de sklir mer enn de spiller. Satser da på at de har funnet riktig skotøy ihvertfall. Gleder meg og håper siste ukas positivitet har smittet over på laget. Vi må ihvertfall ikke undervurdere Hønefoss. De er tross alt et tippeliga-lag, og vi er et Adecco-lag (enn så lenge).  Tvi-tvi Smile  Blir spennende dette her. Gleder meg.


solano2

Landslagsspiller
Ble medlem: 30 mar 07
Innlegg: 1217

Lagt til: 21 nov 10, 14:21

Jens G Best

A-lagspiller

Ble medlem: 03 jul 07
Innlegg: 635

Lagt til: 21 nov 10, 14:35

Opprinnelig postet av thorsen

Opprinnelig postet av Jens G Best

Rafn på benken? Han har jo vært den store formspilleren i det siste?

Litt merkelig, mulig noe sykdom eller noe. Men tror nok vi uansett får se han i løpet av kampen, tviler på at Valencia holder 90 min. En frisk og tent Rafn er kanskje supergunstig mot et slitent Hønefoss-forsvar utover i kampen. Da har selvfølgelig Valencia servert Thorvaldsson i hele første omgang og dratt på seg flere assister. HAR TRUA! (Men er også fryktelig nervøs.)

 

Joda, jeg ser den. Valencia gikk vel også ut her tidligere i uken og uttalte at han var i form, og en frisk Alex Valencia med selvtillit er uansett en reell trussel mot hbk`s venstre side. Men han har jo ikke imponert i det siste i kamp, så vi får håpe han har trenet på seg godfølelsen.

Ellers så er jo tempo et tilbakevendende tema for meg før disse kampene, særlig fordi det har vært en mangelvare i begge midtforsvar. For vår del forsøker man jo å gjøre noe med det ved å erstatte Ophaug med Martinsen. Men offensivt har vi mer tempo på benken enn på banen;

I kvintetten Askar - Thorvaldson - Ramberg - Borges - Valencia, så er det vel bare førstnevnte som har fart i beina utenom det vanlige. De andre 4 har andre sterkere sider enn fart.

Jeg tolker det dithen at trenerteamet ønske å starte med rutine og fysikk , slik at vi unngår tidlige baklengs og har kontroll på dødballer. Når det drar seg til i disse kampene så har vi uansett fart nok på benken til å utfordre bakrommet bak tippeligaens kanskje tregeste midtforsvar.

 

---------------------------

Svaberget for alltid!


Gonzales

Juniorspiller

Ble medlem: 20 sep 09
Innlegg: 197

Lagt til: 21 nov 10, 14:49

Hvem er dagens kaptein? Hadde vært fornuftig om Borges hadde fått kapteinspindet i dag


Knuty

Landslagsspiller

Ble medlem: 28 mar 05
Innlegg: 2289

Lagt til: 21 nov 10, 14:51
Endret: 21 nov 10, 14:51
Endret av: Knuty

Opprinnelig postet av Gonzales

Hvem er dagens kaptein? Hadde vært fornuftig om Borges hadde fått kapteinspindet i dag

Jan Rafn tipper det er Raio i alle fall.


Plankekæll

Landslagsspiller
Ble medlem: 03 okt 05
Innlegg: 5989

Lagt til: 21 nov 10, 14:53

Raio er kaptein i dag.



Flat Trådet Nøstet
Side 8 av 11 8

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

13/04/2024 21:38 | 6784f4c3