Husk meg
Brukernavn
Passord

Den gode kampfølelsen - sett fra en supporter

Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 1 1

b-tribunesliter

A-lagspiller
Ble medlem: 19 okt 04
Innlegg: 273

Lagt til: 10 nov 10, 13:24
Endret: 10 nov 10, 13:51
Endret av: b-tribunesliter

har i år vært delvis fraværende for de fleste. Årsakene er mange, men først og fremst det at spillet har falt i forhold til forventnigene er nok den viktigste grunnen. Forventet vi supportere oss for mye ? Svaret til dette er nok JA. Det blir som å legge et salgsbudsjett, stort sett så kalkuleres dette i forhold til "stang inn" og det tas ikke høyde for at markeder faller bort eller som i dette tilfelle at motstanderne faktisk er bedre enn oss til å spille Adecco-fotball. For i Fredrikstad vil vi se fotball bli spilt, å vinne uten å spille bra liker vi ikke.

 Vi har i sesongen 2010 sett et lag som har vært svært ustabilt og prestasjonene til enkeltspillere som spesielt Amin og Alex Valencia har vært svært dårlige (sett bort fra at Amin løper hele tiden, dessverre uten kvaliteter til å få et resultat av dette). Gidder ikke å kommentere hvem som har feilen (det vet jeg ingenting om, og heller ikke mange her på nettet), saken er at vi uansett ikke har vært dyktige nok. La ikke kommmentarer på denne posten handle om annet enn god kampfølelse !

Til fredag spilles semifinale, en viktigere kamp for klubben, laget og "de virkelige supporterne" enn NM-gullet mot Sandefjord og seriesølvet i 2008. Vinner vi er vi gode nok for "finalen", skulle vi også komme best ut av en eventuell finale av to kamper så har vi fortjent et opprykk. DET ER PÅ DENNE MÅTEN DETTE NÅ MÅ SEES!

Slik vi har fremstått i år kan alt skje. Vi kan godt ryke for Løv-Ham og vi kan godt vinne mot Hønefoss eller Ranheim. INGEN av de andre kandidatene kan vise til bedre stabilitet enn det vi kan, det er derfor vi alle nå er samlet i "dødens" gruppe. Vi var rett og slett ikke gode nok, fair nok. At vi hadde landslagsspillerne betød ikke en dritt, kanskje var det negativt med en halvsliten hjemreist Celso fra Costa Rica. Sete-støl og uopplagt. Cup-kampen(e) fremover nå er kun bonus.

Tror at vi til fredag kan få en match med ramme ala FFK-Odd ifjor og FFK-Hammarby (unntatt resultatet) for de av dere som husker den elektriske stemningen rundt disse kampene. Jeg for min del skal frem mot fredag bare glede meg til matchen og den muligheten dette eventuelt kan gi. Jeg går på stadion og er dønn åpen for et tap, skuffelsen over at man ikke oppnådde direkte opprykk er jeg ferdig med. Anbefaler flere å "komme seg over" på denne måten å se dette på (minus spillerne), kom litt videre fra gnålet om Aune & co og prøv å gled dere bekymringsløst til fredag. Eneste måten å bli en vinner på nå er å støtte opp positivt til fredag.

Tiden har kommet for å ha det moro i sesongen 2010, kanskje vi får en positiv overraskelse på tampen av en grå sesong. Og skulle de klare brasene så har gutta faktisk gjort seg fortjent til opprykket. Måtte de vise kjempeinnsats, spille fornuftig og ha litt stang inn for engangs skyld!Cool


RødHvitSupporter

Bedriftsspiller
Ble medlem: 08 jul 10
Innlegg: 18

Lagt til: 10 nov 10, 14:08
Meget godt skrevet, støtter dette 100%. En gang snur det og med vår hjelp kan det bli på fredag

oleoleole

Juniorspiller

Ble medlem: 25 jun 09
Innlegg: 212

Lagt til: 10 nov 10, 14:22

Mye bra i dette her selvom jeg selv har grint meg over trenern et par ganger, men det er ren frustrasjon.

Uten å gå inn på trenere, spillere, og spillet, så er det fortsatt kamper igjen. Så det er kanskje litt feil å henge med hodet ennå.

Jeg beholder troen på opprykk fortsatt. Jeg skal i hvertfall holde meg i skinnet til vi er ferdig med kvalikken.


Plankehue

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 jul 09
Innlegg: 1035

Lagt til: 10 nov 10, 15:31

Mye bra, så får vi leve med situasjonen som den er.

Alt er mulig når man ser hvilket lag vi møter og hvem vi kan møte. Wink


1947modell

Landslagsspiller

Ble medlem: 03 mai 07
Innlegg: 828

Lagt til: 11 nov 10, 10:23

Godt skrevet, det fikk selv meg til å ta en runde med meg selv. Hva forventer jeg ; topp innsats og topp ledelse fra benken.

Det har jo vært tvingende nødvendig å komme med synspunkter gjennom sesongen , men nå er det bare å se en vei.

 



Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 1 1

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

17/02/2024 15:30 | 3147bc24