Husk meg
Brukernavn
Passord

FFK spillere uten kramper?

Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 1 1

‰-kungen

Knøttespiller
Ble medlem: 30 sep 08
Innlegg: 69

Lagt til: 08 nov 10, 18:18

Er FFK-spillerene bedre trent enn de andre Adeccospillerne? Helt uten noe som helst tallmateriale har jeg t inntrykk av at motstanderspillere som har blitt hjulpet med kramper, men i år tror jeg faktisk ikke jeg har sett ene eneste FFK-mann bli liggende med kramper?

Hvorfor er det isåfall slik?

Godt trente? Flinke til å disponere? Gode forberedelser? Kombinasjon?

 


Fredd

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 mar 03
Innlegg: 1206

Lagt til: 08 nov 10, 18:25

Det må nok være det, for jeg kan ikke tenke meg at de andre spillerene løper mer enn ossTongue out

---------------------------

Fredd


Anne

A-lagspiller
Ble medlem: 03 mar 05
Innlegg: 446

Lagt til: 08 nov 10, 18:41
Fred har et poeng :-) Spillerene må løpe for å få krampe, noe som tildels har vert stor mangelvare på dagens lag.

‰-kungen

Knøttespiller
Ble medlem: 30 sep 08
Innlegg: 69

Lagt til: 08 nov 10, 19:07

Men er det noen som faktisk kan referere til en episode hvor det har vært kramper på en FFK-spiller?

Jeg lurer kanskje på om det var en hjemmekamp i våres hvor Vidar slet litt, men det kan godt hende jeg blander og at det var i fjor.


Anne

A-lagspiller
Ble medlem: 03 mar 05
Innlegg: 446

Lagt til: 08 nov 10, 19:13
Agim har vel slit lit med låra, men ikke sikker på om dette er en normal krampe, eller noe medisnisk i forbindelse med skade.

fredrikstadpatriot

Landslagsspiller

Ble medlem: 25 okt 03
Innlegg: 3249

Lagt til: 08 nov 10, 20:13
Tror jeg har sett det en gang denne sesongen. Det var Simen Rafn, helt i sluttminuttene hjemme mot sarp. Han jobba godt hjemover og fikk klarert utover sidelinjen rett forran bortesupporter feltet. Da ble han liggende med det som så ut som krampe... Bortsett fra det tror jeg ikke noen av spillerne på årets FFK lag har løpt eller jobba hardt nok til å få krampe...

---------------------------

Jørn Moum @twitter.com/JornMoum
FFK, The Pride of Norway!

*14.05.08 - Bethina*
*30.06.10 - Theodor*



Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 1 1

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

17/02/2024 15:30 | 3147bc24