Husk meg
Brukernavn
Passord

Hvem vil vi ha ?

Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 4 1

1947modell

Landslagsspiller

Ble medlem: 03 mai 07
Innlegg: 828

Lagt til: 02 nov 10, 08:59
Legger ut en liten en om hvem vi ønsker som trener. Personlig kan jeg tenke meg Kjell Jonevret.

kanogvetalt

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 jul 04
Innlegg: 5485

Lagt til: 02 nov 10, 09:03
Siden jeg først og fremst ønsker at klubben skal tenke på å rette opp den økonomiske situasjonen så ønsker jeg meg Tom Freddy Aune også neste sesong.

---------------------------

Spillere og trenere kommer og går. Klubben består!


Tøfflus

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 07
Innlegg: 4666

Lagt til: 02 nov 10, 09:24

Jonevret ligger nok på et høyere nivå enn hva vi har råd til ... jeg er redd vi ikke har penger til annet enn å enten beholde Aune eller hente en annen trener som har mislyktes i å etablere seg som topptrener. Vi må nok dessverre se på hylla under, med folk som Perry, Bruttern og så videre - og i forhold til disse vet jeg ikke om Aune er så mye verre.

 

---------------------------

"I'll decide when you retire ... "

- Sir Alex Ferguson til Paul Scholes


1947modell

Landslagsspiller

Ble medlem: 03 mai 07
Innlegg: 828

Lagt til: 02 nov 10, 09:43

Opprinnelig postet av kanogvetalt
Siden jeg først og fremst ønsker at klubben skal tenke på å rette opp den økonomiske situasjonen så ønsker jeg meg Tom Freddy Aune også neste sesong.
Økonomien får vel vekst med gladfotball og kvalitet på laget. Vi kan ikke sove en sesong til. Hva med trenerspm. ved et eventuelt opprykk.


Bedreviteren

Landslagsspiller

Ble medlem: 14 sep 03
Innlegg: 2585

Lagt til: 02 nov 10, 10:03

KTE. Aune tipper jeg trekker seg som hovedtrener etter sesongen. Tror Eggen vil være like perfekt for oss nå som han var forrige gang han kom.. Synes faktisk dem burde hentet ham inn med en gang som en slags konsulent eller noe resten av sesongen. Noe av det Eggen er best på, er det samme som FFK er dårligst på om dagen. Da tenker jeg på offensiv samhandling og flere en ett løp fremover om gangen... Han vil også skape større entusiasme både på banen og tribunen vil jeg tro..


Ståle

Juniorspiller
Ble medlem: 26 okt 10
Innlegg: 87

Lagt til: 02 nov 10, 10:03
ER enig med 1947 at NOE må skje. Klubben må begynne å komme med nyheter. Er jo: The wall og silence derfra om dagen (og har vært det lenge). Synes jeg husker at de skulle være en åpen klubb jeg. Men alt foregår jo i kulissene. Hvis man ikke kjenner noen som kjenner noen får man jo aldri vite noe som helst. Og det er ganske kjedelig.Tror man skal gå en skikkelig runde for å sørge for å få økonomi til en trener/trenerteam som vi alle kan stille oss bak. For å få tilbake troen på klubben. Jonrevet hadde selvsagt vært fantastisk. Men jeg er redd han er i en annen divisjon desverre. I alle tilfeller så må det stoppe for læreren som aldri gir lekser etter denne sesongen.

Kai Karate

Knøttespiller
Ble medlem: 10 nov 09
Innlegg: 53

Lagt til: 02 nov 10, 10:46
Hvis jeg kunne velge selv så ville jeg gått for Petter Myhre i Strømmen. Han er mest sannsynlig billig, erfaring fra Tippeligaen og gjort det godt med et på papiret ikke så veldig bra Strømmen lag..

Erikk

Landslagsspiller
Ble medlem: 20 jul 04
Innlegg: 3483

Lagt til: 02 nov 10, 11:03

Myhre høres ut som et veldig godt forslag, eller en annen ung trener som har utdannelse og som ønsker å bygge opp et topplag sten for sten. Se på David Moyes i Everton, han var den yngste manageren i PL når han kom fra Preston North End, og han har fått tid og tilitt gjennom flere år og er nå blandt de beste managerene i PL. Han har løfet laget fra "heldigvis rykket vi ikke ned" til å være et av Englands 5-7 beste lag stabilt over flere år.


Anders Strand

Juniorspiller

Ble medlem: 19 jun 09
Innlegg: 158

Lagt til: 02 nov 10, 11:45

Myhre er naturligvis lurt. Men hvis han ikke er tilgjengelig, drister jeg meg til å ta opp mitt gamle og dengang litt spøkefulle forslag på Eggen. Ikke jun. eller sen., men Dan.

Nå har han hatt et år til i Kolbotn, og igjen fått mye ut av et ungt lag - 4-0 over Røa sist og bronse med litt flaks i siste kamp. Ryktene sier han skal til KFUM i 2. div. Jeg tror han er moden for (minst) et nivå høyere.

Bakgrunnen som spiller er selvsagt ikke avgjørende. Men likevel: 25 landskamper, to VM- og et EM-sluttspill, spill på høyeste nivå i Danmark, Spania og Frankrike. Litt bør han jo ha fått med seg.

(Og så kan han kjøre innom Ski på veien og ta med seg Alexander Ruud Tveter.)

 

---------------------------

- Hvor var du da Rekdal tok straffa mot Brasil?
- På felt D, rad 10, plass 84.


Holters

Ansvarlig redaktør

Ble medlem: 23 mar 03
Innlegg: 10060

Lagt til: 02 nov 10, 12:24

Vil ha en relativt ung, talentfull svensk trener.

Ønsker ingen av de resirkulerte norske trenerne.

---------------------------

@ Twitter: http://twitter.com/ffksupporter
@ Facebook: http://www.facebook.com/ffksupporter


Ståle

Juniorspiller
Ble medlem: 26 okt 10
Innlegg: 87

Lagt til: 02 nov 10, 12:30
Noen som vet hva Grønhagen gjør om dagen? Blitt helseguru og ramla ned på beina?

Gonzales

Juniorspiller

Ble medlem: 20 sep 09
Innlegg: 197

Lagt til: 02 nov 10, 12:38

Opprinnelig postet av Holters

Vil ha en relativt ung, talentfull svensk trener.

Ønsker ingen av de resirkulerte norske trenerne.

Rikard Norling? Hadde ikke hatt noe imot å se han som trener for Fredrikstad, han hadde garantert gjort en god jobb.

 


Høistad1988

Bedriftsspiller
Ble medlem: 14 jul 10
Innlegg: 16

Lagt til: 02 nov 10, 13:05

Opprinnelig postet av Gonzales

Opprinnelig postet av Holters

Vil ha en relativt ung, talentfull svensk trener.

Ønsker ingen av de resirkulerte norske trenerne.

Rikard Norling? Hadde ikke hatt noe imot å se han som trener for Fredrikstad, han hadde garantert gjort en god jobb.

 

 

Han er vel under kontrakt i sverige et sted. Tror uansett sjangsen til å få han glapp når vi surra det te ifjor.


Erikk

Landslagsspiller
Ble medlem: 20 jul 04
Innlegg: 3483

Lagt til: 02 nov 10, 13:18
Ung talentfull, velutdannet trener, som kan bygge laget opp igjen, norsk svensk eller noe annet. En som har et klart system. vet hvordan man møter lag som spiler 10-0-0 og gir yngre spillere matching.

Kai Karate

Knøttespiller
Ble medlem: 10 nov 09
Innlegg: 53

Lagt til: 02 nov 10, 13:40

Opprinnelig postet av Holters

Vil ha en relativt ung, talentfull svensk trener.

Ønsker ingen av de resirkulerte norske trenerne.

 

Hvorfor akkurat svensk?


mysthical

Landslagsspiller

Ble medlem: 30 jul 07
Innlegg: 1346

Lagt til: 02 nov 10, 13:45

Hvis man snakker sann generelt så vil jeg faktisk ha en nedelender. De pleier å spille god offensiv fotbal i nederland og er ofte god på ungdomsarbeide. Så det hadde vært litt artig å hatt en nedelender.

---------------------------

There's only one United. Leeds United

Jeg er ikke fra Norge, jeg er fra Fredrikstad ;)


ffkmufc

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 des 04
Innlegg: 4082

Lagt til: 02 nov 10, 15:34

Eneste som er sikkert er at Aune har ødelagt nok i denna klubben. Det bør alle ha skjønt nå. Enorm prestasjon å spille så dårlig med seriens beste stall og kjøpsstyrke..

Kunne tenkt meg Eggen tilbake jeg..


Høistad1988

Bedriftsspiller
Ble medlem: 14 jul 10
Innlegg: 16

Lagt til: 02 nov 10, 17:17

Ha med Enerly? Hvis hadde hadde orket vel og merke. Bare en tanke, men trur han har mye bra å lære bort og tilføre en gruppe.


Tøfflus

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 07
Innlegg: 4666

Lagt til: 02 nov 10, 17:31

Opprinnelig postet av ffkmufc

Eneste som er sikkert er at Aune har ødelagt nok i denna klubben. Det bør alle ha skjønt nå. Enorm prestasjon å spille så dårlig med seriens beste stall og kjøpsstyrke..

Kunne tenkt meg Eggen tilbake jeg..

Kjøpestyrke??? Unnskyld meg, men du har fått med deg at vi har solgt Wallace og latt Gashi og Andersson gå i år, ene og alene for å spare?  Aune overtok ikke et lag med kjøpestyrke, det er sikkert. Ikke etter at 2009-styret hadde brukt millioner på Keiko, og Keiko i tur hadde brukt gryna på Andersson og Valencia.

At Aune burde fått mer ut av stallen kan jeg være enig i, men kjøpestyrke kan han ikke sies å ha fått til rådighet.

---------------------------

"I'll decide when you retire ... "

- Sir Alex Ferguson til Paul Scholes


Lex

Landslagsspiller

Ble medlem: 03 feb 05
Innlegg: 1446

Lagt til: 02 nov 10, 17:42
Er det slik at FFK ikke kan annsette en ny trener neste år heller pga at de lot Tom gå for at det var "innskrenkninger". Om de annsetter en ny trener innen inneværende år og de 2 neste år kommer de til og måtte betale nok en million til Tom Norlie? Noen som kan bekrefte eller avkrefte dette? Eneste mulighet er og bruke en av våre egene... Da har vi et problem. Da kan vi sette i gang med kronerulling.

---------------------------

Heia FFK



Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 4 1

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

17/02/2024 15:30 | 3147bc24