Husk meg
Brukernavn
Passord

Kamptråd: Bryne - Fredrikstad 7 november

Flat Trådet Nøstet
Side 12 av 12 12

Plankekæll

Landslagsspiller
Ble medlem: 03 okt 05
Innlegg: 5985

Lagt til: 07 nov 10, 15:53

Opprinnelig postet av 1947modell
Nå kan jeg si det; jeg har snakka med 3 spillere i stallen; de er oppgitte over trenertroikaen vi besitter.

Jeg er jævlig oppgitt over disse som kaller seg spillere også. Både trenere og spillere burde skamme seg etter denne sesongen. Så jævlig dårlig har det faktisk vært.


patrickd

Juniorspiller
Ble medlem: 16 mar 04
Innlegg: 78

Lagt til: 07 nov 10, 15:56

de to andre vet jeg absolutt ingenting om.. vet bare hvor flink tom freddy er, både faglig og som motivator.

Og når jeg ser laget vårt på papiret kan jeg ikke skjønne hvordan en midtbane med en avdanka valencia, en avdanka ramberg, en avdanka risholt, hvordan ett forsvar med marthinsen som såvidt holder andre div nivå, med en treg ophaug på 50 år, å en andrekeeper fra hamkam kan være det "overlegent sterkeste" laget i adecco, som så mange påstår. Skulle forsåvidt vært moro å sett thomassen og borges sentralt på midten sammen, og flyttet risholt ned på backen og ramberg til en annen klubb. Det er jo selvfølgelig opp til Tom. Men allikevel, absolutt ikke noe bra tropp. Er Borges, gamboa, thomassen og piiroja som holder toppklasse i 1.div

---------------------------

thats football guys, thats all it is;)


Jens Henrik

A-lagspiller

Ble medlem: 25 mar 06
Innlegg: 279

Lagt til: 07 nov 10, 16:04
Opprinnelig postet av 1947modell
Opprinnelig postet av patrickd
tom er en utrolig dyktig trener. Folk burde stikket fingeren i ræva å sett over spiller for spiller i troppen vår å sett hvor mange av de som faktisk er gode. vi har overhodet ikke noe bra stall
Du må være bruker av hvit stokk og så må du forsatt ha sittende fingern i ræva etter første bakstikk!! Det var bare humor. Men at du kan si at Tom er en utrolig dyktig trener som har hatt dårlige spillere rundt seg, ja det høres ræva ut. Spillerne var av absolutt adeccoklasse da ovennevnte tok over ledelsen. Nå kan jeg si det; jeg har snakka med 3 spillere i stallen; de er oppgitte over trenertroikaen vi besitter.
Nå har jeg ingen informasjon om hva spillerne våre mener om trenerteamet, men jeg har et inntrykk som i hvert fall er irriterende, om ikke provoserende. Og det gjelder den konstante sytingen og klagingen som spillerne står for. Hvilken trener har spillergruppa ikke kritisert i media? Jeg har ingen sympati med spillere som alltid "har det så trist og vondt på jobben". Det er mye mulig at det ikke er bedre noen andre steder, men jeg aner primadonna-nykker blant våre spillere som jeg ikke ser mange andre steder. Eller, er det nå slik at vi til stadighet ansetter trenere som ikke har det som skal til?

Anne

A-lagspiller
Ble medlem: 03 mar 05
Innlegg: 446

Lagt til: 07 nov 10, 16:10

Nå kan ikke jeg i hverfall se at noen av spillerene har syti i pressa som du sier.

Opplysningene som kommer her er vel fra enkelte inne på nette som muligens snakker med spillere på laget i blant og hører noe. Eventuelt at de leser mellom linjene..


Jens Henrik

A-lagspiller

Ble medlem: 25 mar 06
Innlegg: 279

Lagt til: 07 nov 10, 16:19
Opprinnelig postet av Anne

Nå kan ikke jeg i hverfall se at noen av spillerene har syti i pressa som du sier.

Opplysningene som kommer her er vel fra enkelte inne på nette som muligens snakker med spillere på laget i blant og hører noe. Eventuelt at de leser mellom linjene..

Det kan godt være, men jeg synes det kommer negative signaler fra spillergruppa jevnt og trutt. Helt siden Eggen tok sin hatt og gikk, har vel egentlig alle trenerne "mistet garderoben"?

Anne

A-lagspiller
Ble medlem: 03 mar 05
Innlegg: 446

Lagt til: 07 nov 10, 17:01

Spørsmålet da er om det er hele spillergruppa, eller om det er enkelt individer som ikke tillpasser seg eller vil følge en treners system.

Jeg tror det, skal en få vekk dette trenges en sterk trener, som tør sette disse på plass, eventuelt benke de.


Jens Henrik

A-lagspiller

Ble medlem: 25 mar 06
Innlegg: 279

Lagt til: 07 nov 10, 17:05

Opprinnelig postet av Anne

Spørsmålet da er om det er hele spillergruppa, eller om det er enkelt individer som ikke tillpasser seg eller vil følge en treners system.

Jeg tror det, skal en få vekk dette trenges en sterk trener, som tør sette disse på plass, eventuelt benke de.

Det er jeg enig med deg i Anne.  Jeg frykter at det har oppstått en ukultur i klubben som virker destruktivt på hele gruppa.  Trenere såvel som spillere.  Vi forsøkte Tom Nordlie som en slik sterk trener, men han har vel en del mangler på det personlige planet som ikke ble veid opp mot hans fotballfaglige egenskaper.


Patrioten

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 03
Innlegg: 9586

Lagt til: 07 nov 10, 17:18
Endret: 07 nov 10, 17:18
Endret av: Patrioten

Her kommer det som du sier Anne. Tom Freddy Aune lite tilfreds med enkeltes innsats på Jæren. FFK-trener Tom Freddy Aune var fornøyd med deler av det offensive spillet hans gutter leverte i dag. Det defensive derimot var han ikke så fornøyd med. -I 1. omgang er det til tider katastrofalt dårlig, sa Aune til http://www.f-b.no/ffk/skal-vi-sla-lov-ham-ma-alle-elleve-vere-pa-nett-1.5783970 etter kampen.


Plankekæll

Landslagsspiller
Ble medlem: 03 okt 05
Innlegg: 5985

Lagt til: 07 nov 10, 17:21

Jeg kan godt ramse opp de spillerne som Aune ikke vil ramse opp:

  • Jan Tore Ophaug
  • Raio Piiroja
  • Alex Valencia
  • Roger Risholt
  • Hans Erik Ramberg
Disse fem var en vandrende katastrofe mot Bryne. Resten av spillerne får godkjent (kanskje unntatt Masalin).

Jeg håper Ophaug, Valencia og Ramberg er ferdige i FFK etter denne sesongen. Nok får være nok.


alexx

Juniorspiller
Ble medlem: 20 aug 09
Innlegg: 118

Lagt til: 07 nov 10, 17:34

Vi må bare bite i det sure epplet og gratulere Sarpsborg med opprykket, det har de helt ærlig fortjent, de var rett og slett overlegne FFK i de siste kampene,de vant på hjemmebane,bortebane de avgjorde de jevne kampene til sin fordel og de hadde den nødvendige flaksen.

FFK i dag mot Bryne var som resten av sesongen,ustabile prestasjoner, planløst spill, svakt pasningsspill,elendig tempo, horribelt forsvarsspill og fine enkeltmannsprestasjoner(Borges og Rafn)Selv om Alta skulle ha gitt oss hjelp så hadde det vært forgjeves så lenge vi ikke klarer å vinne sessongens viktigste kamp, det er rett og slett elendig!

Foran kvaliken er jeg betinget opptimist, vi er rett og slett ikke bedre enn det som vi har vist i år og jeg kan ikke se Aune komme med noen "geniale trekk" som plutselig ville gjøre laget bedre.Det beste nå foran disse kampene(kamp)ville ha vært å få inn en ny person med andre ideer,tanker og tilnærmingsmåte, men jeg skjønner selvsagt at det ikke er realistisk eller gjennomførbart.

---------------------------

alexx


Patrioten

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 03
Innlegg: 9586

Lagt til: 07 nov 10, 17:34
Endret: 07 nov 10, 17:36
Endret av: Patrioten

Piroja sier at han og spillerne ga opp, når Sarpsborg scoret. Er ikke rart at TF blir oppgitt.

http://www.f-b.no/ffk/skal-vi-sla-lov-ham-ma-alle-elleve-vere-pa-nett-1.5783970


ffkmufc

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 des 04
Innlegg: 4082

Lagt til: 07 nov 10, 21:03

Opprinnelig postet av benksliter`n

Gratulerer Sarpsborg med opprykket.

Sarpsborg kan bare takke de udugelige menneskene i FFK-administrasjonen (2009-2010) som har klart å kjøre FFK ned i gjørma.

Enig.

Skjedd mye rart de siste to åra.. Får håpe det snur til året..


Kai Roger

Landslagsspiller

Ble medlem: 11 mar 10
Innlegg: 1166

Lagt til: 07 nov 10, 21:07

Opprinnelig postet av ffkmufc

Opprinnelig postet av benksliter`n

Gratulerer Sarpsborg med opprykket.

Sarpsborg kan bare takke de udugelige menneskene i FFK-administrasjonen (2009-2010) som har klart å kjøre FFK ned i gjørma.

Enig.

Skjedd mye rart de siste to åra.. Får håpe det snur til året..

 

Enig.Smile

Men......noen som kan svare på hvem det er som egentlig har skylda?

Er det Henriksen som har skrevet dyre kontrakter med spillere som Barson med flere? Jeg mener: noen er vel ansvarlig for at klubben har et underskudd som er gedigent.........,nesten så personene burde vært etterforsket.


Plankekæll

Landslagsspiller
Ble medlem: 03 okt 05
Innlegg: 5985

Lagt til: 08 nov 10, 07:51

Morgan Andersen sparte vel ikke akkurat på kronene da han hentet Stadheim, Vourinen, Kvisvik osv han heller.

Men jeg orker ikke å dvele ved dette nå, det er historie. Jeg er bare glad vi har fått inn folk som har et litt mer edruelig syn på penger.

Rykker vi opp i år er det akkurat nå en bonus. Hvis ikke må FFK være flinke til å bygge et nytt lag. Det kommer garantert til å se helt annerledes ut enn dagens lag. Det kan bli spennende det også. Mange gode spillere der ute som kan gjøre det godt i FFK.

Jeg er evig optimist! Smile


kanogvetalt

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 jul 04
Innlegg: 5485

Lagt til: 08 nov 10, 08:56
Opprinnelig postet av ffkmufc

Opprinnelig postet av benksliter`n

Gratulerer Sarpsborg med opprykket.

Sarpsborg kan bare takke de udugelige menneskene i FFK-administrasjonen (2009-2010) som har klart å kjøre FFK ned i gjørma.

Enig.

Skjedd mye rart de siste to åra.. Får håpe det snur til året..

Det begynte desverre lenge før....

---------------------------

Spillere og trenere kommer og går. Klubben består!


Erikk

Landslagsspiller
Ble medlem: 20 jul 04
Innlegg: 3483

Lagt til: 08 nov 10, 09:12
Det begynte med Morgan Andersen og har desverre fortsatt helt til Kosten kom

kanogvetalt

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 jul 04
Innlegg: 5485

Lagt til: 08 nov 10, 09:22
Opprinnelig postet av Erikk
Det begynte med Morgan Andersen og har desverre fortsatt helt til Kosten kom
Sport ASA var så godt som konk når Morgan kom, og året før også for den saks skyld. Finanskrisen gjorde at regningen kom på bordet i fjor etter mange år med alt for stort pengeforbruk vs. inntekter.

---------------------------

Spillere og trenere kommer og går. Klubben består!


Norip

A-lagspiller

Ble medlem: 17 apr 07
Innlegg: 675

Lagt til: 09 nov 10, 21:33

Må bare få sagt at jeg blir helt oppgitt og irritert av de som drar på tur med plankehaugen.. Maken til grinebiting og surmuling over den minste lille ting. Og selvfølgelig ett alkoholinntak som var som det pleier. Glad for at vi satt på den bussen vi satt.

---------------------------

SUPRAS FREDRIKSTAD



Flat Trådet Nøstet
Side 12 av 12 12

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

17/02/2024 15:30 | 3147bc24