Husk meg
Brukernavn
Passord

Refusjon for Lyn kampen?

Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 1 1

Fotballfan

Bedriftsspiller
Ble medlem: 18 okt 06
Innlegg: 17

Lagt til: 26 okt 10, 10:22

Jeg vet ikke om dette har blitt tatt opp her inne på forumet ennå, men; Vil vi, som har sesongbillett, få refundert pengene for hjemmekampen mot Lyn? Vi har jo betalt for kampen på forhånd.. Har FFK sagt noe om dette? Jeg kan ikke huske å ha sett noe om denne saken.


tomroar

Landslagsspiller
Ble medlem: 10 des 03
Innlegg: 1010

Lagt til: 26 okt 10, 10:40
Håper ikke dette skjer, har man kjøpt årskort så er det en risko ved at man ikke får sett alle kampene. Det bør vel være greit for de fleste.

Fotballfan

Bedriftsspiller
Ble medlem: 18 okt 06
Innlegg: 17

Lagt til: 26 okt 10, 10:51

Jo, klar over det at man ikke får sett alle kampene. Men hvorfor har ingen sagt noe om dette noe sted. Hvis du kjøper billett til en konsert, og den blir avlyst; er det da greit at du ikke får pengene tilbake? Hvis Metallica ikke møter til konsert, utgjør dette 21 millioner kroner i billettinntekter... skal da konsertarrangør "få" disse pengene... ja, jeg vet at dette ikke er helt samme sak, men likevel.. 


mysthical

Landslagsspiller

Ble medlem: 30 jul 07
Innlegg: 1346

Lagt til: 26 okt 10, 11:02
Dette har vært diskutert før og stort sett alle var vel da enige om at FFK trengte penga mer. Og det står jeg fortsatt for. Dropp å krev penga tilbake. Man hadde nok fått det men klubben trenger de mer en deg.

---------------------------

There's only one United. Leeds United

Jeg er ikke fra Norge, jeg er fra Fredrikstad ;)


Rey

Moderator
Ble medlem: 22 okt 04
Innlegg: 5370

Lagt til: 26 okt 10, 11:45
Endret: 26 okt 10, 11:46
Endret av: Rey

I vilkåra som ble godtatt når du kjøpte sesongkortet står det at FFK ikke har ansvar for avlyste kamper. Ergo har du ikke krav på refusjon

---------------------------

The colour of her eyes
Were the colour of insanity


keiko99

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 jul 04
Innlegg: 11332

Lagt til: 26 okt 10, 12:03

Jeg kan egentlig ikke forstå trådstarter sitt problem...

Jeg bryr meg ikke om vi hadde hatt krav på noe... jeg gir dette til klubben Wink

---------------------------

Jeg kan lese og selv om jeg skriver du/dere stryk det som passer :D


endre

Landslagsspiller

Ble medlem: 27 mai 06
Innlegg: 1753

Lagt til: 26 okt 10, 16:55

Opprinnelig postet av keiko99

Jeg kan egentlig ikke forstå trådstarter sitt problem...

Det virker jo ikke som det er et problem for han. Han hadde et legitimt spørsmål, og det var et svar som svarte på det!

---------------------------

Nei, Rom ble ikke bygget på en dag, men den hadde vel også fått opp mer enn et par stolper i løpet av fem (?) år.
(FFK1903 om Plankehaugen.no)
______________________________________
http://twitter.com/endre82
Forøvrig Østfoldmester i Hattrick.org



Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 1 1

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

13/04/2024 21:38 | 6784f4c3