Husk meg
Brukernavn
Passord

Kvalifiseringsspill til Tippeligaen

Flat Trådet Nøstet
Side 4 av 7 4

Plankekæll

Landslagsspiller
Ble medlem: 03 okt 05
Innlegg: 5985

Lagt til: 08 nov 10, 16:58

Er det noe mer som er gæærnt i samme slengen?

Jeg tror vi gjør meget lurt i å ta én kamp om gangen. Vi har faktisk ikke slått Løv-Ham enda, noe som jeg tror blir vanskeligere enn folk tror. FFK har (nesten) alt å tape, Løv-Ham har faktisk alt å vinne. Løv-Ham er divisjonens beste bortelag også. FFK er langt fra divisjonens beste hjemmelag.

Uansett har jeg tro på seier, men da må alle sammen dra i samme retning. Både spillere og publikum.

Tips: 3-1.


Costanza

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 mar 03
Innlegg: 6579

Lagt til: 08 nov 10, 17:20

Om vi rykker opp på en torsdag eller en lørdag er meg er meg revnende likegyldig. Kan også nevne at vi for noen år siden sikret opprykket til 1. divisjon på en mandag, uten at det satte en stopper for festen utover kvelden og natta på Mets.

Det viktigste er at vi nå er sikret hjemmekamp sist dersom vi slår Løv/Ham. Det er alltid en fordel å spille på hjemmebane til slutt i dobbeloppgjør. Ellers er alt fokus nå inn mot den vanskelige kampen mot Løv/Ham. 


mysthical

Landslagsspiller

Ble medlem: 30 jul 07
Innlegg: 1346

Lagt til: 08 nov 10, 17:31

En ting tror jeg er sikkert. Fredrikstad supportere tar gull i å klage  å syte. Alt er feil jo, som mange vet er det jo håpløst å finne ledige datoer til kamper i november og den ene dagen de finner ser seff feil fordi noen ikke orker å feste som pokker natta gjennom å overleve en dag på jobb med hangover.


Folkens slutt å syte frem med det possitive vi skal rykke opp og da må man tenke litt possitivt også :)

---------------------------

There's only one United. Leeds United

Jeg er ikke fra Norge, jeg er fra Fredrikstad ;)


fredrikstadpatriot

Landslagsspiller

Ble medlem: 25 okt 03
Innlegg: 3249

Lagt til: 08 nov 10, 20:14

Jeg er negativ frem til det motsatte er bevist, håper selvsagt ikke, men tror vi blir "overrasket" av løvham...

---------------------------

Jørn Moum @twitter.com/JornMoum
FFK, The Pride of Norway!

*14.05.08 - Bethina*
*30.06.10 - Theodor*


mysthical

Landslagsspiller

Ble medlem: 30 jul 07
Innlegg: 1346

Lagt til: 08 nov 10, 20:23

Opprinnelig postet av fredrikstadpatriot

Jeg er negativ frem til det motsatte er bevist, håper selvsagt ikke, men tror vi blir "overrasket" av løvham...

For en fantastisk holdning. Håper du er en smule ironisk nå hvis ikke kan du vel egentlig like gjerne holde deg hjemme. Gutta trenger noen som har tro på de og støtter de i tykt og tynt.

Dette skal vi klare :)

---------------------------

There's only one United. Leeds United

Jeg er ikke fra Norge, jeg er fra Fredrikstad ;)


FFKgutt1

Landslagsspiller

Ble medlem: 04 mai 05
Innlegg: 3754

Lagt til: 08 nov 10, 20:27

Opprinnelig postet av fredrikstadpatriot

Jeg er negativ frem til det motsatte er bevist, håper selvsagt ikke, men tror vi blir "overrasket" av løvham...

Vi har slått Løv Ham 1 - 0 to ganger i år.. Sist gang var 26 september etter at vi mistet Mattias Andersson og Fernando Wallace ;) Har troa denne gangen :)

---------------------------

Ett liv, ett lag - Fredrikstad FK

15.05.2010

24.08.2010 kom du ut og ville se verden :)


fredrikstadpatriot

Landslagsspiller

Ble medlem: 25 okt 03
Innlegg: 3249

Lagt til: 08 nov 10, 21:02

Opprinnelig postet av mysthical

For en fantastisk holdning. Håper du er en smule ironisk nå hvis ikke kan du vel egentlig like gjerne holde deg hjemme. Gutta trenger noen som har tro på de og støtter de i tykt og tynt.

Dette skal vi klare :)

 

Jada, jeg er enig, bare litt ekstra skuffa etter sesongen. Det er klart at jeg skal støtte guttane, og være positiv når kampen går.

 

Men jeg syns det har vært så ekstremt mye "overaskende" resultater, gjerne mot lag som kanskje ikke virker så "skumle" i seg selv. Og FFK har hatt en egen evne til å feile når det gjelder som mest i det siste.. Ranheim borte er vel et godt eksempel.

 

Men, ja, jeg skal være positiv og støttende i kampen. Og håpet om at jeg tar feil i mine spådommer er der..

---------------------------

Jørn Moum @twitter.com/JornMoum
FFK, The Pride of Norway!

*14.05.08 - Bethina*
*30.06.10 - Theodor*


lordofwhat

A-lagspiller
Ble medlem: 20 aug 08
Innlegg: 522

Lagt til: 08 nov 10, 21:21

da er det jo fint at vi VET at løv/ham er et godt lag som vi ikke kan leke oss med og dermed ikke drite oss ut mot...

et lag vi "TROR" er dårlig som tar oss fulstendig på senga er det iallfall ikke.

---------------------------

gazzkammer unt testikkelknauzer


FFKgutt1

Landslagsspiller

Ble medlem: 04 mai 05
Innlegg: 3754

Lagt til: 08 nov 10, 21:25

Hjelper ikke å sitte her å syte folkens.. Laget vårt trenger støtte nå på Fredag, la oss vise at vi kan støtte opp om laget vi også til helgen, vi spiller kvalikk for svarte svingende, og har hatt et godt grep om Løv Ham.. 

---------------------------

Ett liv, ett lag - Fredrikstad FK

15.05.2010

24.08.2010 kom du ut og ville se verden :)


lordofwhat

A-lagspiller
Ble medlem: 20 aug 08
Innlegg: 522

Lagt til: 08 nov 10, 21:27

JEG KOMMER!!!

---------------------------

gazzkammer unt testikkelknauzer


Reagten

Bedriftsspiller

Ble medlem: 24 okt 10
Innlegg: 11

Lagt til: 08 nov 10, 22:08

Kom til stadion og støt guttæne !Det er mange grunner til guttæne ikke har spilt så bra i år. Og en av dem grunnene er klart oss! Gi dem støtte vedder på at spillerne er veldig nervøse nå. Og det siste de trenger er dritt supportere.Ha god stemning i stadion og ikke sånn stemning som mot Særp ifjor.Husk hva norges beste trener sa (Grindhaug)- Å gi dem tillit og gi dem muligheten til å feile Så la spillerne gjøre noen par feil det hjelper ikke at vi sitter og klager vi har jo sett hvordan det har gått.

Så alle på fredag og forhåpentligvis på en søndag støtt guttæne. Vi gjør jobben vår på tribunen og spillerne på banen. Det er nøkkelen til suksess! Jeg sier bare 2003!Laughing


ffkmufc

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 des 04
Innlegg: 4082

Lagt til: 09 nov 10, 11:35

Opprinnelig postet av mysthical

Opprinnelig postet av fredrikstadpatriot

Jeg er negativ frem til det motsatte er bevist, håper selvsagt ikke, men tror vi blir "overrasket" av løvham...

For en fantastisk holdning. Håper du er en smule ironisk nå hvis ikke kan du vel egentlig like gjerne holde deg hjemme. Gutta trenger noen som har tro på de og støtter de i tykt og tynt.

Dette skal vi klare :)

Så bare folk som trur vi vinner får komme inn på Stadion?

Da trur jeg det blir vanskelig å fylle stadion?

For meg kan folk være så negative døm bare vil, bare døm støtter gutta på banen.


mysthical

Landslagsspiller

Ble medlem: 30 jul 07
Innlegg: 1346

Lagt til: 09 nov 10, 12:17
Opprinnelig postet av ffkmufc

Opprinnelig postet av mysthical

Opprinnelig postet av fredrikstadpatriot

Jeg er negativ frem til det motsatte er bevist, håper selvsagt ikke, men tror vi blir "overrasket" av løvham...

For en fantastisk holdning. Håper du er en smule ironisk nå hvis ikke kan du vel egentlig like gjerne holde deg hjemme. Gutta trenger noen som har tro på de og støtter de i tykt og tynt.

Dette skal vi klare :)

Så bare folk som trur vi vinner får komme inn på Stadion?

Da trur jeg det blir vanskelig å fylle stadion?

For meg kan folk være så negative døm bare vil, bare døm støtter gutta på banen.

Det jeg mener er at de som sitter på tribunen under kampen og buer, slenger dritt osv til spillere underveis de kan holde seg hjemme. De trenger vi ikke. Trenger folk som heier og klapper for det de prøver på og jubler underveis for noen dragninger, raid osv. Heldigvis så er de i flertall så hadde vel mistet ca 1000 mann om de som slenger dritt holder seg hjemme.

---------------------------

There's only one United. Leeds United

Jeg er ikke fra Norge, jeg er fra Fredrikstad ;)


Holters

Ansvarlig redaktør

Ble medlem: 23 mar 03
Innlegg: 10060

Lagt til: 09 nov 10, 13:00
Endret: 09 nov 10, 13:10
Endret av: Holters

Opprinnelig postet av ffkmufc

For meg kan folk være så negative døm bare vil, bare døm støtter gutta på banen.

Ja, det føles sikkert som kjempestøtte når du til stadighet skriver "møkkalag", "hater laget", "hater klubben", "møkkastyret", "møkkatrener", "møkkaspillere", ler når vi taper, gir uttrykk for at det fryder deg, og så videre...

Jeg forstår ikke hvordan man kan påstå at man er supporter og samtidig si at man hater klubben. Det er ord jeg aldri ville tatt i min munn om klubben jeg elsker.

Jeg er stor tilhenger av å favne bredt og mener vi trenger alt som er av medgangssupportere. Fotball tilhører underholdningsbransjen, og akkurat som andre ting kan være inn i nuet, så kan fotball også være det. Da er det helt greit å være litt ekstra interessert.

Men folk som soler seg i glansen ved medgang og hater klubben i motgang har jeg vanskelig for å akseptere.

PS! Husk at normal folkeskikk er et kriterium her inne. Vi aksepterer ikke at noen er uforskammede, prater nedverdigende og/eller stygt til andre på forumet. Nevner dette, da vi har fått noen klager i det siste.

---------------------------

@ Twitter: http://twitter.com/ffksupporter
@ Facebook: http://www.facebook.com/ffksupporter


Carlsberg

A-lagspiller
Ble medlem: 14 mai 04
Innlegg: 366

Lagt til: 09 nov 10, 15:49
Nok en gang er det sensongens viktigste kamp og supporterne (i hverfall noen) gjør seg atter en gang klare til å støtte laget. Skuffelsen over en dårlig sesong er til å ta og føle på i hele byen, men noen forsøker likevel å få opp noe av det gamle "trøkket". Ære være dere! Bare synd klubben ikke følger med og velger å holde Aristokraten stengt dagen etter hjemmekampen mot Løvham ble fastsatt. Hvordan er det mulig?? Uansett, jeg gleder meg til kamp og håper spillerne gjør det samme.

Kai Roger

Landslagsspiller

Ble medlem: 11 mar 10
Innlegg: 1166

Lagt til: 09 nov 10, 16:37
Opprinnelig postet av Holters

Opprinnelig postet av ffkmufc

For meg kan folk være så negative døm bare vil, bare døm støtter gutta på banen.

Ja, det føles sikkert som kjempestøtte når du til stadighet skriver "møkkalag", "hater laget", "hater klubben", "møkkastyret", "møkkatrener", "møkkaspillere", ler når vi taper, gir uttrykk for at det fryder deg, og så videre...

Jeg forstår ikke hvordan man kan påstå at man er supporter og samtidig si at man hater klubben. Det er ord jeg aldri ville tatt i min munn om klubben jeg elsker.

Jeg er stor tilhenger av å favne bredt og mener vi trenger alt som er av medgangssupportere. Fotball tilhører underholdningsbransjen, og akkurat som andre ting kan være inn i nuet, så kan fotball også være det. Da er det helt greit å være litt ekstra interessert.

Men folk som soler seg i glansen ved medgang og hater klubben i motgang har jeg vanskelig for å akseptere.

PS! Husk at normal folkeskikk er et kriterium her inne. Vi aksepterer ikke at noen er uforskammede, prater nedverdigende og/eller stygt til andre på forumet. Nevner dette, da vi har fått noen klager i det siste.

Henger meg på denne her....bra Holters:)

ffkmufc

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 des 04
Innlegg: 4082

Lagt til: 09 nov 10, 17:00

Opprinnelig postet av Holters

Jeg forstår ikke hvordan man kan påstå at man er supporter og samtidig si at man hater klubben. Det er ord jeg aldri ville tatt i min munn om klubben jeg elsker.

Enig. Det blir litt rart.

Kan skjønne at folk er kritiske til spillere/støtteapparat.

Er jo klubben man heier på.


ffkmufc

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 des 04
Innlegg: 4082

Lagt til: 09 nov 10, 17:01

Opprinnelig postet av Holters

Opprinnelig postet av ffkmufc

For meg kan folk være så negative døm bare vil, bare døm støtter gutta på banen.

Ja, det føles sikkert som kjempestøtte når du til stadighet skriver "møkkalag", "hater laget", "hater klubben", "møkkastyret", "møkkatrener", "møkkaspillere", ler når vi taper, gir uttrykk for at det fryder deg, og så videre...

Var den til meg eller generelt?

For var den til meg, bommer du litt trur jeg..


Tøfflus

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 07
Innlegg: 4666

Lagt til: 14 nov 10, 20:30

Skikkelige hawaii-tendenser på Hønefoss. Begge lag er rufsete i forsvar og gir bort gratis målsjanser til de som vil ha. Hønefoss har ikke skremt meg så langt.

---------------------------

"I'll decide when you retire ... "

- Sir Alex Ferguson til Paul Scholes


Kai Roger

Landslagsspiller

Ble medlem: 11 mar 10
Innlegg: 1166

Lagt til: 14 nov 10, 20:44
Opprinnelig postet av Tøfflus

Skikkelige hawaii-tendenser på Hønefoss. Begge lag er rufsete i forsvar og gir bort gratis målsjanser til de som vil ha. Hønefoss har ikke skremt meg så langt.

Enig...og det gule korte til Hagen,er vel det klareste jeg har sett på lenge. Blir en sånn første mål vinner...og forundrer meg ikke om Ranheim klarer det. De ser solide ut..ligger kompakt og nekter Hønefoss rom.


Flat Trådet Nøstet
Side 4 av 7 4

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

17/02/2024 15:30 | 3147bc24